Autor Wątek: Turnieje - info  (Przeczytany 267341 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Czaj-nik

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1050 dnia: Październik 06, 2009, 07:10:46 pm »
Pre Halo, 17 października, Warszawa

Czas i miejsce turnieju: 17 Października 2009 r., Liceum im. Lelewela, na Kiwerskiej

Wejściówka: 15zł. (w cenie ciastko)

Ramówkarozpoczęcie turnieju – godz. 10.00.

Zapisy: koniec o 9:30
Bitwa 1: 9:30 - 12:15
Bitwa 2: 12:15 - 15:00
Bitwa 3: 15:00 - 17:45

• Każde pełne 5 minut spóźnienia z oddaniem wyników bitwy będzie skutkować 2 pkt karnymi. Po 15 minutach wyniki nie będą przyjmowane.

Skład Sędziowski
- Sędzia główny: Olek Sternik

Zasady ogólne
• Za zgłoszenie mi na PM zawierające imię i nazwisko przesłane do 15. października godz. 23:59 (nie 0:30, 2:45 16.10itp) +3DP

• Do turnieju dopuszczone zostaną armie nie przekraczające 2250 pkt. zbudowane według Standard Force Organization. Obowiązują FAQ i PKZ.

• W każdej armii dopuszczony jest 0-1 wybór z Imperial Armoura (nie licząc IA Update) (należy posiadać oryginalne figurki lub dobre konwersje,każdy gracz posiadający w armii coś z IA co jest konwersją, powinien wysłać zdjęcie figurki/pojazdu na mail zgłoszeniowy)

• Dopuszczony jest Imperial Armour Update vol.2 http://www.forgeworld.co.uk/pdf/ia2-update.pdf Oprócz deathstorma i drop poda drednota.

•Obowiązują „Szczecińskie lasy występujące w Warszawie” Very Happy – każdy las, niezależnie od gęstości i wysokości drzewostanu, daje cover save 4+ oraz 5+ dla pojazdów i monstrous creature.

• dopuszczone są jednostki sojusznicze

• dopuszczeni są bohaterowie specjalni.

• zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities,pojazdy super heavy i flyery.

• Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.

• Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.

• Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.


Hobbystyka ;)
• Będzie ocena przygotowania gracza do turnieju:

wydrukowana rozpiska na papierze (najlepiej dwie kopie)- 3 pkt
kostki, w tym scatter-  1 pkt
calówka -  1 pkt
wzorniki (wszystkie!) – 1 pkt
codex własnej armii – 1 pkt
total: 0-7

• Jednostki muszą być reprezentowane przez adekwatne figurki (WYSIWYG jest niezbędny).

• Ocena Armii:
• Armia pomalowana w 66%-100%- [1-2]pkt
Podstawki coś więcej niż pomazane farbą u ponad 66% ludzików-[1]pkt
widoczne konwersje- [1]pkt
oznaczenia- [1]pkt
total: 0-5 pkt

Tabelka Punktowa
Po misji sprawdzany taktyczny wynik bitwy czyli:
- 1 - 2 KP roznicy - 10:10;
- 3 - 4 KP roznicy - 11:9;
- 5 - 6 KP lub 1 scoring/objectiv roznicy - 12:8;
- 7 - 8 KP roznicy 2 scoringi/objectivy  - 13:7;
- 9 - 10 KP roznicy 3 scoringi/objectivy - 14:6;
- >11+ KP roznicy lub 4 scoringi/objectivy  - 15:5

Następnie liczymy victory pointy i porównujemy pkt. Widełki graczowi z mniejszą ilością pkt odejmują DP a graczowi z większą ilością pkt dodają DP.

0-400 +0/-0 DP
401-800 +1/-1 DP
801-1200 +2/-2 DP
1201-1600 3+/-3 DP
1601-2000 +4/-4 DP
2001-2400+  +5/-5 DP

Misje:

1. Wspomnienie Machariusa
Rozstawienie: Pitched Battle
Długość gry:6 tur
Cel: za każdy scoring(liczy się jako objectiv co do wyniku bitwy) w 12'' od środka pod koniec bitwy dostajesz 350vp, jeżeli masz ich więcej niż wróg, to dodatkowo jednorazową premię 500vps
Zasady: Rezerwy, deepstrike

2. Inspirujący przywódca
Rozstawienie: stare cleanse (trójkąty 18")
Długość gry: 6 tur
Cel: 5 znaczników po 450vp
Rules: Rezerwy, deesptrike, Inspirujący Przywódca: Raz na grę, na początku tury gracza który używa tej zasady, wybrany oddział HQ daje strefę o promieniu 6', w której własne jednostki dostają ALBO +1 BS, ALBO +1WS ALBO +1 atak ALBO +1 do inicjatywy ALBO przerzut morale.

3. Totalna Rozwałka
Rozstawienie: Dawn of War
Długość gry: 5 tur,6 na 3+,7 na 4+
Cel: Kill Pointy (anihilation)
Zasady: rezerwy, deepstrike.

Za co można dostać punkty
Bityw: 0-60
Zgłoszenie: 0-3
Malowanie: 0-5
Przygotowanie do turnieju: 0-7
Total: 0-75 pkt

Zgłoszenia:
1.
« Ostatnia zmiana: Październik 06, 2009, 07:38:35 pm wysłana przez Czaj-nik »
"Explanation: It's just that... you have all these squishy parts, master. And all that water! How the constant sloshing doesn't drive you mad, I have no idea..."

Offline ederus

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1051 dnia: Październik 19, 2009, 06:04:33 pm »
Olsztyn - ul. Saperska 1 - 07.11.09

Cytuj
Sędzia Główny: Paweł Korpal
Sędzia pomocniczy: Olek Śleszyński
Limit miejsc: 21

Wpisowe: 10zł
Zasady:

1. Armie na 1700 pkt, Force Organisation 1-2 Hq, 2-6 Troops, 0-3 Elites 0-3, Fast Attack 0-3, Heavy Support 0-3.

2. Nie można używać Special Characters ani bohaterów imiennych (za wyjątkiem Emperor's Championa)

3. Dopuszczone armie: wszystkie armie i jednostki oficjalne, oraz, po uprzednim zgłoszeniu sędziemu: Citadel Journal, Chapter Approved, White Dwarf (pod warunkiem, że zasady do tychże armii nie zostały zmienione przez nowe kodeksy) oraz Codex The Lost and The Damned by Sztab;

4. Zabronione są podręczniki Imperial Armour.

5. Dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries;

6. Zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities;

7. Nie można korzystać z Minor Psychic Powers opisanych w "It's all in the mind";

8. Jednostki powinny być reprezentowane przez adekwatne figurki (WYSIWYG). Na turnieju obowiązuje Wysiwyg, obejmujący jedynie bronie i ekwipunki wykupione w rozpisce. Tzw. Over Wysiwyg jest dopuszczalny, pod warunkiem, że nie przekracza dobrego smaku. W razie wątpliwości proszę pisać do sędziego głównego. Wyjątkami są: granaty na modelach, Moce psioniczne, Veteran skille, "3cie" bronie na modelach z oddziałów, które bazowo posiadają trzy bronie jak np: Chaos Space Marines: Bolter, Bolt Pistol, Chainsword. W tym przypadku obowiązuje jedynie jedna z trzech wyżej wymienionych broni. Wszystkie upgrade'y typu smoke launchers, extra armour, terminator honours, elitarność danego oddziału w odniesieniu do innych, venerable, czy jakiekolwiek inne istotne rzeczy SĄ BRANE POD UWAGĘ PRZY OCENIE WYSIWYGU!
MARINES MAJĄCY BAZOWO CCW,BP I BOLTER NIE MUSZĄ MIEĆ NA FIGURKACH POKAZANYCH WSZYSTKICH TRZECH BRONI.
MARINES MAJĄCY BAZOWO BP I BOLTER NIE MUSZĄ MIEĆ NA FIGURKACH POKAZANYCH DWÓCH BRONI.

9. Rozpiski należy przesyłać na adres jedi0 @ o2.pl za poprawne rozpiski przesłane w terminie do 04 listopada 2009 r. uczestnik otrzyma 3 pkt do klasyfikacji turnieju. (w temacie zgłoszenia proszę wpisywać "Battlecannon 2009”)

10. Gramy na stolach 72"x48"

11. Obowiązują oficjalne FAQ, PKZ oraz URP gramy na 5ed.

12. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team').Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.

13. Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.

14. Armie nie muszą być pomalowane. W czasie turnieju odbędzie się ocena hobbystyczna:

0-5 malowanie
0-4 konwersje
0-3 podstawki
0-3 klimat
0-2 rozróżnienie oddziałów

15. Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.

16. W wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których
rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par.

17. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania
w myśl jego postanowień.

18. We wszystkich misjach obowiązuje zasada rozbicia. Zabicie przeciwnikowi 10KP jest warte 500VP. Przy obustronnym rozbiciu żaden z graczy nie dostaje punktów.

19. Misje:

W każdej misji jest grane 6 tur!

1 scoring może scorować tylko 1 objective!

1) Take & Hold
Strefy rozstawienia – Dawn of War
Cele misji – każdy scoring unit w 12” (wszystkie modele muszą być w 12”) od środka stołu jest warty 500VP
Zasady specjalne – VP, night fight (pierwsze 2 tury), rezerwy, deep strike

2) Ćwiary
Strefy rozstawiena – Spearhead
Cele misji – Ćwiartka przeciwnika jest warta 600VP, neutralne 500VP, własna 400VP
Zasady Specjalne – VP, rezerwy, deep strike

3) Anihilacja
Strefy rozstawienia – Pitched Battle
Cele misji – Na koniec bitwy za każdy unit, który przeżyje dostajemy jego wartość punktową. Społowione unity dają połowę swojej wartości.
Zasady specjalne – VP, night fight (1 tura), rezerwy, deep strike

Tabela punktowa:
0-230 10:10
231-460 11:9
461-690 12:8
691-920 13:7
921-1150 14:6
1151-1380 15:5
1381-1610 16:4
1611-1840 17:3
1841-2070 18:2
2071-230019:1
2301+ 20:0

Czasówka:

Sobota
9:00-9:30 zapisy
9:30-12:00 1 bitwa
12:15-14:45 2 bitwa
15:00-17:30 3 bitwa
17:45 Ogłoszenie wyników
« Ostatnia zmiana: Październik 19, 2009, 06:22:49 pm wysłana przez ederus »
106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas half a pack of cigarettes, its dark and we're wearing sunglasses.

Hit it!

Offline karlvant

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1052 dnia: Październik 19, 2009, 06:21:40 pm »
Nie planuję się wybierać, ale warto dać datę.

Offline ederus

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1053 dnia: Październik 19, 2009, 06:23:33 pm »
Słusznie :oops: Poprawione.
106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas half a pack of cigarettes, its dark and we're wearing sunglasses.

Hit it!

Offline Czaj-nik

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1054 dnia: Październik 19, 2009, 06:58:53 pm »
Drużynowe Mistrzostwa Warszawy- wstępne info

Wygląda to tak:
3 bitwy na [myślimy o przedziale 1500-1750]
3 osobowe drużyny.
Grają 3 osobne bitwy przeciwko drugiej drużynie (w parach dobranych przez kapitanów) i sumują wyniki. Tak trzy razy ;).

Jakiś pełniejszy draft regulaminu wkrótce.

Termin: myślimy o 5/6.12, 12/13.12 albo wogóle o styczniu.
I tu właśnie pojawa się pytanie: który termin by wam pasował tzn. czy na którymś z nich byścię się zjawili (wraz ze swoją drużyną ofkorz).
"Explanation: It's just that... you have all these squishy parts, master. And all that water! How the constant sloshing doesn't drive you mad, I have no idea..."

Offline karlvant

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1055 dnia: Październik 28, 2009, 05:46:10 pm »
Wrocław. Turniej wh40k 07.11.09r. (2000pkt)

Zapraszamy na turniej wh40k, który odbędzie się w Sobotę 07.11.09r. o godzinie 10:30 w Bastionie we Wrocławiu.
Wpisowe: 10zł
10:00 - 10:15 Zapisy
10:15 - 12:30 I Bitwa
12:30 - 14:45 II Bitwa
14:45 - 17:00 III Bitwa
17:00 Wyniki i nagrody

Do turnieju dopuszczone są armie na 2000pkt, według Standard Organization Chart:
1-2 HQ
0-3 Elite
2-6 Troops
0-3 Fast Attack
0-3 Heavy Support
Można wystawiać bohaterów imiennych.
Można grać tylko na najświeższych kodexach do danej armii.
Dozwolone są armie/jednostki z Imperial Armour jeżeli gracz posiada kopię zasad.
NIE MOŻNA PROXOWAĆ ŻADNYCH MODELI (nie obowiązuje pełny wysiwyg) !!!

Scenariusze/Rozstawienie:
1. Anihilacja/Dawn of War
2. D3+2 cele 12" od siebie i od krawiędzi/Ćwiartki
3. Punkt za każdy scoreing unit w strefie rozstawienia przeciwnika/12" od krawędzi


Liczenie punktów:
Ustalamy kto jest zwycięzcą, na podstawie zasad z rulebooka. Zwycięzca dostaje 15 DP, a przegrany 5 DP. W przypadku remisu obaj gracze dostają po 10 DP.
Następnie dodajemy lub odejmujemy duże punkty bazując na różnicy w zdobytych małych punktach:

1667-2000pkt +5 DP dla zwycięzcy/-5 DP dla przegranego
1334-1666pkt +4 DP dla zwycięzcy/-4 DP dla przegranego
1000-1333pkt +3 DP dla zwycięzcy/-3 DP dla przegranego
667-999pkt +2 DP dla zwycięzcy/-2 DP dla przegranego
334-666pkt +1 DP dla zwycięzcy/-1 DP dla przegranego
0-333pkt bez dodatkowych punktów.

Dodatkowo będzie można zdobyć duże punkty za:
Malowanie 0-4 DP
Konwersje 0-2 DP
Podstawki 0-2 DP
WYSIWYG 0-2 DP
Najlepiej pomalowana armia (jeśli taka będzie) otrzyma dodatkowe 2 DP
Armia może otrzymać dodatkowo do 2pkt za klimat.

Offline Czaj-nik

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1056 dnia: Październik 28, 2009, 09:05:24 pm »
1. Informacje ogólne
Miejscówka: liceum im. Lelewela ul. Kiwerska 3 Warszawa
Wejściówka: 30 zł od pary
Termin: 8 listopada (niedziela)
Gramy 3 bitwy na 1500 (2x750)
Czas jednej gry: 2h

2. Ramówka
Zapisy  -   kończą się o 10
Pierwsza bitwa  10:00-12:00
Druga bitwa     12:00-14:00
Trzecia bitwa   14:30-16:30

3. Zasady ogólne
- Za przesłanie zgłoszenia (imię, nazwisko, armia) mi na PM do 23:59 (nie 0:30, 1:24 itp.) 6 listopada +4DP do klasyfikacji ogólnej
- Za nie odwołanie swojego zgłoszenia w razie niemożności przyjścia- zostaną wyciągnięte bolesne konsekwencje
- Gramy w parach! Nikt bez pary nie pozostanie :) Z tym że zachęcamy do przyłażenia w parach.
- Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i URP.
- Obowiązują „warszawskie lasy” – każdy las, niezależnie od gęstości i wysokości drzewostanu, daje cover save 4+ oraz 5+ dla pojazdów i monstrous creature.
- Gramy na stołach 60”x48”.
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie
- Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.
- UWAGA!
Jeśli zapytany sędzia znajdzie odpowiedź na pytanie w regulaminie, kodeksie lub rulebooku może on przyznać 1DP karny za zadawanie mu głupich pytań.UWAGA!

4. Budowanie armii
Armie budujemy wg. następujących zasad:
- Każdy z graczy może na swoją armię wydać 750 pkt. Każdy gracz może przekazać do 15pkt sojusznikowi.
- Armie w parze nie mogą się powtarzać (ale różne odmiany SM to nie ta sama armia)
- Mimo że układamy rozpiski na 750, to tam gdzie to ma znaczenie, traktujemy wszystko tak jakbyśmy układali rozpiskę na 1500 (więc można mieć carnifexy w elitach).
- Każdy z graczy układa swą rozpiskę wg. następującego FOC: 0-1 HQ, 1-3 Troops, 0-1 Elite, 0-1 Fast, 0-1 Heavy
- Dodatkowo jeden (i tylko jeden) z graczy w parze może wykorzystać dodatkowy slot Elite, Fast lub Heavy (tylko jeden z nich!)
- Nie można brać sojuszników (WH, DH, krooty, IIG, ASM, demony i csm w latd)
- Armie w sojuszu są wobec siebie neutralne tzn. nie można jeździć w transportach sojusznika, dołączać indepów do jego oddziałów, wydawać mu rozkazów, naprawiać czołgów, smyrać macką po głowie itp.

Dopuszczone są:
-   wszystkie armie i jednostki oficjalne - czyli kodeksy  i ew. artykuły w WD;
-   Imperial Armour update 1,2, oraz książki IA 5,6,7,A* (z wyjątkami)
-   kodeksy z BoLS
-   LaTD sztabu
-   Genokult z CJ
   
*IA dopuszczony łącznie z army listami takimi jak Renegades & Heretics czy Elizianie.

Niedopuszczone są:
-   superheavy, gargantuany, flyers itp.
-   Deathstorm drop pod
-   Dreadnought Drop Pod
-   Manticore, Hydra itp platforms
-   Bohaterowie specjalni

5. Wymogi
- Wszystkie modele powinny być sklejone, odpowiadać wyglądem jednostkom z rozpiski i mieć przedstawione zakupione wyposażenie (WYSIWYG).
- Każde odstępstwo od WYSIWYG’u karane –1 DP.
- Każdy zawodnik zobowiązany jest posiadać swoją armię, kostki, miarkę calową, wzorniki, czytelną rozpiskę i zasady swojej armii. Przyniesienie swoich zasad w szczególności dotyczy osób chcących zagrać minidexami z BoLS. 

Zostanie też przeprowadzona ocena przygotowania sojuszu do turnieju
wydrukowana rozpiska - 3 DP
kostki, w tym scatter-  1 DP
calówka -  1 DP
wzorniki (wszystkie!) – 1 DP
codex własnej armii – 1 DP
Total: 0-7 DP

Nie używanie scattera, lub któregoś ze wzorniów nie zwalnia z ich przyniesienia!

6. Punktacja   
Gramy na VP za zabite/ z połowione jednostki + VP za objectivy.

10 : 10 -  0- 185
11 : 9   -  186- 370
12 : 8   -  371- 555
13 : 7   -  556- 740
14 : 6   -  741- 925
15 : 5   -  926- 1110
16 : 4   -  1111- 1295
17 : 3   -  1296- 1480
18 : 2   -  1481- 1665
19 : 1   -  1666- 1850
20 : 0   -  1851+

UWAGA Za poprawnie wypełnienie tabelek z wynikami na karcie gracza (tzn. wpisanie tego co jest wymagane w wyznaczone miejsce) +2 DP do klasyfikacji ogólnej.

7. Misje
Bitwa Pierwsza:    
Czas gry: 6 tur.
Zasady specjalne: deep strike, reserves itp.
Strefy wystawienia: Spearhead
Cel misji: Ćwiartki: własna ćwiartka warta jest 0 Vp, ćwiartki neutralne po 375, ćwiartka przeciwnika 750 vp. Zająć ćwiartkę może tylko oddział punktujący, zablokować może każdy. By zająć lub zablokować ćwiartkę oddział musi się znaleźć na niej w całości.

Bitwa Druga:
Czas gry: 6 tur.
Zasady specjalne: deep strike, reserves itp.   
Strefy wystawienia: Dawn of War
Cel Misji: Take and hold-  pod koniec gry oddziały punktujące znajdujące się całkowicie w 12” od środka stołu dają właścicielowi 375 VP.

Bitwa Trzecia:
Czas gry: 6 tur.
Zasady specjalne: deep strike, reserves itp.
Strefy wystawienia: Pitched battle
Cel Misji: Seek and destroy: Na koniec bitwy za każdy własny oddział, który przeżyje dostajemy jego wartość punktową. Społowione unity dają połowę swojej wartości.

8. Za co można dostać punkty:
0-60 bitwy
0-7 przygotowanie
0-2 wypełnianie tabelek
0-4 zgłoszenie
Total: 0-73
   
9. Zgłoszenia
1. Ciciek Grabaż
2. Bracia Sternicy
3. Loki i DarthPejter
4. Metalfan i Sonic
"Explanation: It's just that... you have all these squishy parts, master. And all that water! How the constant sloshing doesn't drive you mad, I have no idea..."

Offline Inkq

  • Moderatorzy
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 420
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matematyk
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1057 dnia: Listopad 01, 2009, 08:17:22 pm »
Krakowski Klub Gier Bitewnych Legion ma zaszczyt zaprosić do szwedzkiego stołu na:

LISTOPADOWY GRUNWALD

• 14 listopad 2009
• Rozpoczęcie godz. 9.00
• Młodzieżowy Dom Kultury- ul. Grunwaldzka 5 Kraków
• Wpisowe: 5 zł
• Ramy czasowe:
1. Zapisy: 9:00
2. Pierwsza bitwa: 9:30 – 11:30
3. Druga bitwa: 11:45 – 14:15
4. Trzecia bitwa: 14:30 – 17:00
• Wszelkie pytania i wątpliwości:
• mail: turniejgrunwald [at] gmail.com
Temat na forum krakowskiego klubu Legion
5. Gramy na stołach 60x48

• ZASADY

1. Armie:
- 1500 punktów
- obowiązuje „Szwedzki Walec”, który można ściągnąć z tej lokalizacji:
http://www.liga.paraszczak.com/images/articles/grunwald_listopad/Walec.pdf
- każda armia zostanie oceniona na podstawie szwedzkiej oceny kompozycji, ocenę kompozycji można ściągnąć z tej lokalizacji:
http://www.liga.paraszczak.com/images/articles/grunwald_listopad/Kompmallen_v5.4.1.pdf
- do turnieju zostaną dopuszczone armie z Composition Score mieszczącym się w zakresie od 25 (włącznie) do 75 (włącznie)
- armia z Composition Score większym niż 75 może zostać dopuszczona do turnieju na wyraźne życzenie gracza, ale wtedy jej Composition Score będzie liczony jako 75
2. Dopuszczone są Proxy – w granicach rozsądku. Wszystko zależy od realizacji. Kartoniki i kiepskawe samoróbki nie będą dopuszczane na pewno, ale np. Rhinos udający Predatora będzie dopuszczony.

3. Armie nie muszą być pomalowane.

4. Gracz musi posiadać rozpiskę. W wypadku braku rozpiski następuje dyskwalifikacja.

5. Obowiązują PKZty.

6. Rozpiski/zgłoszenia należy wysyłać pod adres turniejgrunwald [at] gmail.com do dnia 12 listopada do godz. 23.59.

7. Punkty dodatkowe:
0/1 pkt armia pomalowana
0/1 pkt cała armia posiada WYSIWYG
0/3 pkt za terminowe nadesłanie poprawnej rozpiski
0/3 pkt za posiadanie kodeksu/zasad swojej armii, kostki, miarki oraz wzorników
-2/0 pkt za posiadanie nieczytelnej lub (błędnej na swoją korzyść) rozpiski np. rozpiska napisana "na kolanie", pismem czytelnym jedynie dla właściciela; czy rozpiska bez wyróżnionych poszczególnych upgrade'ow do oddziałów/pojazdów;

8. Punktacja:

Min:max Różnica VP - punkty dla zwycięzcy - punkty dla pokonanego
0:225 - 10 - 10
226:450 - 11 - 9
451:675 - 12 - 8
676:900 - 13 - 7
901:1125 - 14 - 6
1126:1350 - 15 - 5
1351:1575 - 16 - 4
1576:1800 - 17 - 3
1801:2025 - 18 - 2
2026:2250 - 19 - 1
2251+ - 20 – 0

Wynik bitwy zostanie zmodyfikowany przez wartość oceny kompozycji danej armii.
Przykład:
- Gracz A ma armię z wartością oceny kompozycji 60;
- Gracz B ma armię z wartością oceny kompozycji 10;
- bitwa kończy się wynikiem 20:0 dla gracza B;
Ostateczny wynik bitwy dla gracza A to:
0 (punkty zdobyte w misji) + 60/5 (wartość oceny kompozycji własnej armii podzielona przez 5) – 10/5 (wartość oceny kompozycji armii przeciwnika podzielona przez 5), czyli
0 + 12 – 2 = 10
Ostateczny wynik bitwy dla gracza B to:
20 (punkty zdobyte w misji) + 10/5 (wartość oceny kompozycji własnej armii podzielona przez 5) – 60/5 (wartość oceny kompozycji armii przeciwnika podzielona przez 5), czyli
20 + 2 –12 = 10

9. Misje:

Misja 1
Rozstawienie: Dawn of War
Czas trwania: 6 tur, 7 tura na 5+
Cele misji:  Stara „Anihilacja” - za każdy zniszczony oddział przeciwnika/zniszczony pojazd/zabitego bohatera gracz otrzymuje dodatkowe VP równe jego wartości;
Zasady dodatkowe:  Victory Points

Misja 2
Rozstawienie: Pitched Battle
Czas trwania: 6 tur, 7 tura na 5+
Cele misji: 5 znaczników, rozstawianych zgodnie z podręcznikiem, za kontrolowanie każdego znacznika na koniec bitwy gracz otrzymuje 420 VP;
Zasady misji: Victory Points

Misja 3
Rozstawienie: Spearhead
Czas trwania: 6 tur, 7 tura na 5+
Cele misji:  Ćwiartki – za zajęcie ćwiartki przeciwnika gracz otrzymuje 1050 VP, za zajęcie każdej z bocznych ćwiartek 525 VP
Zasady dodatkowe:  Victory Points; Night Fighting w 6tej turze gry, oraz w 7mej jeżeli takowa będzie.

------------------------------
Zgłoszenia (R - przysłana rozpiska, P - rozpiska poprawna). Proszę o podliczanie CS'a.
1. MiSiU
2. Bozydar - Kraków - Orks
3. Sancho - Kraków - Tyranids - R
4. Sebastian - Kraków - Tyranids
5. Eman - Kraków - BA
6. Inkq - Oświecim - DH
7. Miszczu - Kraków - WH
8. Cebul - Kraków - Daemons - R
9. Damian Politański
10. Radek - Oświecim - BA
11. Kruq - Oświecim - Tyranids
12. Dengar - Oświęcim - Space Marines
13. Artur Wysocki
14. Sławek Magoska - Kraków - DE
15. Ząbek - Kraków - WH
16. Kamil Meka - Wrocław - Eldars
17. Sławek Bogusławski - Wrocław - Tyranids
18. Krzysztof Hawryszczuk - Wrocław
19. Emeryt - Kraków - Orks
20. Grom - Tarnowskie Góry - Black Templars
21. M@iLO - Siemianowice Śląskie - DH
22. Reaper - Bytom - Eldars
23. Lesiu - Kielce - IG/DH
24. Spejs - Kielce - Eldars
25. Sławek Wysocki - Kraków - Tyranids
26. Kamil Sikora - Dębica - Tyranids
27. Damian Wójcik - Dębica - Eldars
28. Marcin Magoska - Kraków - Dark Angels
29. Skinek - IG
30.
31.
32.
33.
34.

Rezerwa:
35.
« Ostatnia zmiana: Listopad 04, 2009, 03:48:57 pm wysłana przez Inkq »

Offline Emeryt

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 699
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • taki duży, a taki gruby.
    • Story of the Month - konkurs na fanfiki WH40.000
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1058 dnia: Listopad 02, 2009, 05:36:41 pm »

Offline Inkq

  • Moderatorzy
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 420
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matematyk
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1059 dnia: Listopad 02, 2009, 05:37:53 pm »
Inki!

Tym razem to był Eman. Ale już poprawiam. :p

Offline Eman

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1060 dnia: Listopad 02, 2009, 05:59:43 pm »
Heyka !!!
Tym razem to był Eman. Ale już poprawiam. :p
Zrobilem copy&paste z ostatniego regulaminu  :lol: :lol: :lol:
Cze !!!
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline Inkq

  • Moderatorzy
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 420
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matematyk
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1061 dnia: Listopad 02, 2009, 09:32:49 pm »
Heyka !!!Zrobilem copy&paste z ostatniego regulaminu  :lol: :lol: :lol:
Cze !!!

W takim wypadku to wina Emeryta bo nie zauważył tego błędu ani w październikowym ani wrześniowym  :p

Offline Hem'Ahn

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1062 dnia: Listopad 03, 2009, 06:09:27 am »
też jestem za tym, żeby obwinić Emeryta :)
Michałku
PKGB Sztab

Offline Emeryt

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 699
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • taki duży, a taki gruby.
    • Story of the Month - konkurs na fanfiki WH40.000
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1063 dnia: Listopad 03, 2009, 06:25:57 am »
to zniewaga! challenge! wszyscy! już!

Offline Emeryt

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 699
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • taki duży, a taki gruby.
    • Story of the Month - konkurs na fanfiki WH40.000
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1064 dnia: Listopad 24, 2009, 09:54:17 pm »
GRU(dniowy) GRU(nwald) 05.12.2009
parówka 2x750, patrol.

-zapraszamy młodzież i dzieci w wieku dowolnym na mikołajkową imprezę w sali baletowej, która odbędzie się 5grudnia 2009.
-start turnieju: krakusy ranne ptaszki są - zaczynamy o 9.
-miejscówka: tak nam się podoba, że nie planujemy jej zmieniać - Młodzieżowy Dom Kultury- ul. Grunwaldzka 5, Kraków
-wpisowe - jeszcze nie banknot, ale już poważniejszy bilon - piątak jak zwykle.
-ramy czasowe: deko nam pewnie zejdzie na tym kulaniu kostek, ale do 17 musimy się wyrobić.
-pytania i wątpliwości prosimy zgłaszać po turnieju. mamy chwilową awarię maila kontaktowego, przyjmuje tylko rozpiski.
-naprawdę próbowałem ich przekonać, ale się nie dało... gramy na stołach 48"x60".

-każda poważna impreza rządzi się swoimi prawami. nasza nie może być gorsza!

-przychodzimy parami. tachamy z sobą armie na 750pkt każdy (czyli para ma w sumie 1500pkt) wg zasad patrolowych, które dla wygody graczy przytaczamy poniżej:
Cytuj
-trza mieć conajmniej jednego Troopsa.
-nie można mieć więcej niż jedno HQ.
-model nie może mieć więcej niż 2W.
-żadnych IA, speciali, allies i innych pierdół.
-żadnych 2+sv/inv.
-można brać pojazdy, ale suma AV nie może być większa niż 33.
-żadnych broni typu Ordnance, coby Manticora nikogo nie kusiła.
-punkty można wydać dowolnie na unity z własnego codexu
oczywiście powyższe dotyczy każdej armii w parze oddzielnie. no i jest zakaz dublowania armii (i zakaz wystawiania dwóch zakonów SM w parze), coby lekkie zróżnicowanie wprowadzić.

-był kiedyś taki turniej parowy, zwał się piknie Wojna Światów - fajną zasadę tam podali:
Cytuj
Uwaga! Żadne zasady specjalne nie działają na armie sojusznika (traktuje się je jako osobne armie, np. IC nie mogą dołączać do armii sojusznika, nie można rzucać Fortuny na oddział sojusznika, nie można korzystać z Doom'a jeżeli to sojusznik go rzucał, nie wolno korzystać z ikon/homerów sojusznika, kapelan sojusznika przy DC nie niweluje Black Rage'a itd.)

-armie nie muszą być pomalowane, a proxy dopuszczamy, o ile mniej więcej odpowiadają wyglądem/rozmiarem modelowi, za który robią. niemniej odbije się to na ocenie hobbystycznej, o której za chwilę.

-jak już znajdziecie sobie kogoś do pary i wykoncypujecie czym gracie, dajcie nam znać - fajnie by było, jakbyśmy dostali Wasze rozpiski na turniejgrunwald [at] gmail.com gdzieś tak do 2grudnia (włącznie).

-ogólne przygotowanie do turnieju będzie oceniane wg takiego oto schematu:
0-3pkt pomalowane 25/50/100% armii
0-1pkt pełny WYSIWYG
0-3pkt jak rozpiski dojdą na czas
0-5pkt za posiadanie wszystkiego, co trzeba - kości, miarki, druknięte rozpy, wzorniki i codexy. jak czegoś braknie, to damy 0!
0-3pkt za grę w durnym nakryciu głowy czy innej masce. zima, grypa szaleje, nie wolno ignorować zagrożenia!

-gramy wg oficjalnych faków gie wu i naszych rodzimych pekazetów.

-bitwy będą 3. takie jak te:
1.kontroluj środek: jak ktoś będzie miał w 12" od środka troopsa, to za każdego takiego dostanie +350vp. rozstawienie: piczka. gramy 6tur.
2.5 znaczników: jak ktoś będzie miał troopsa w 3" od znacznika, to za każdego takiego dostanie +350vp. rozstawienie: stare trójkąty. tu też gramy 6tur.
3.anihilacja: jak przeciwnikowi wytłuczesz na amen oddział/pojazd/herosa, to dostajesz za niego dwukrotność jego wartości. rozstawienie: Dawn of War. i tu 6tur gramy, ale jak się szczęście do nas uśmiechnie, to na 5+ zagramy jeszcze jedną.

progi punktowe (czyli pomoc w ocenie wyniku):
0 - 219 10-10
220 - 449 11-9
440 - 659 12-8
660 - 879 13-7
880 - 1099 14-7
1100- 1319 15-5
1320 - 1539 16-4
1540 - 1759 17-3
1760 - 1979 18-2
1980 - 2199 19-2
2200 i więcej 20-0

-Zapięcie: Jak dobrze pokutacie i przeciwnicy (a Wy nie) w danej bitwie stracą conajmniej 75% modeli, to dostaniecie +3DP.

-uczestnictwo w turnieju jest dobrowolne.

----
zgłosili się:
1.Miszczu i Emeryt
2.Cebul i Azot
3.