Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) > WH40K

Turnieje - info

<< < (225/225)

mlodyrs:

--- Cytat: afruniu w Czerwiec 02, 2012, 10:05:14 am ---BTW, rzeźnicy z Rzeszowa. czas by podać choćby dokładną datę, bo raczej nie napotkałem nigdzie takowej. a to mniej niż 2 miesiące zostały.
--- Koniec cytatu ---
Najprawdopodobniej 21-22 lipca, czekamy na potwierdzenie miejscówki, ale skoro jest presja to podaję już teraz.

afruniu:
kurna, tego się właśnie obawiałem...gryzie się z Jarocinem ;)
pozdro!

el_piszczu:
Zaległości gnc rzeczywiscie są uregulowane ;-) w weekend postaram sie w koncu powiesić podsumowanie finansów zeszłego sezonu

moo88:
HC B-Day Party

Data: Niedziela, 24.06.2012
Miejsce: Koszalin, Klub "Na skarpie"
Wpisowe: 10zł

Format: UWAGA - systemem PUCHAROWYM (opis dalej)Singiel 1250 ptk (SPECIALE DOPUSZCZENI)
FoC: standard


Zasady:

1.SYSTEM PUCHAROWY:
a) w pierwszej turze rozlosowane sa pary - 4, 8 lub 16 osób z najlepszymi wynikami przechodzi dalej. Pozostałe osoby rozgrywaja miedzy soba standardowe gry w celu ustalenia dalszych pozycji na turnieju
b) pierwsza tura systemu stricte pucharowego jest również losowana (kto z kim) - żeby chyłkiem-pyłkiem ktoś za daleko nie poszedł - nie ma remisów.
c) rozgrywki aż do gry finałowej.
d) tur będzie 3 - jeżli zgłosi się 16+ graczy będzie 4 (w co wątpię)
2. Dopuszczone armie: wszystkie armie i jednostki oficjalne oraz Codex: The Lost and The Damned by Sztab.
3. Zabronione Imperial Armour.
4. dopuszczlene są proxy - w granicach rozsądku
5. Gramy na stolach 48"x48"
6. Obowiązują oficjalne FAQ, PKZ oraz URP. Gramy na 5ed.
7. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę. Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.
8. Armie nie muszą być pomalowane, ale jest to bardzo mile widziane.
9. Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.


Misje:
Bitwa 1: Kontrola
Spearhead; 5 tur
Kontrola ćwiartek, własna 100vp, neutralna 300vp wroga 600vp. Kontrola ćwiartek zgodnie z podręcznikiem. VP za zniszczone i społowione jednostki.

Bitwa 2: Zniszczenie
Dawn of War; 5 tur, 6 na 4+
Podwojone VP za zniszczone jednostki

Bitwa 3: Zając i zabezpieczyć
PitchedBattle; 6 tur
k3+2 zanczniki rozstawione przez graczy zgodnie z zasadami w podreczniku. Każdy warty 300 pts + VP za zniszczone jednostki.

Bitwa 4: Szturm na linie wroga (OPCJONALNE)
Pitched Battle; 5 tur
Za wprowadzenie scoringow w strefe rozstawienia przeciwnika - na koniec gry gracz otrzymuje VP w wysokości wartości scorujacej jednostki + VP za zniszczone modele przeciwnika

Tabela punktowa:

10 : 10 - 0-200
11 : 9 - 201-400
12 : 8 - 401-600
13 : 7 - 601-800
14 : 6 - 801-1000
15 : 5 - 1001-1200
16 : 4 - 1201-1400
17 : 3 - 1401-1600
18 : 2 - 1601-1800
19 : 1 – 1801-2000
20 : 0 - 2001+

Czasówka:
8.00 - zapisy
8.30 - start
8.30-11.00 Bitwa I
11.10 - 13.40 - Bitwa II
14.10-16.40 - Bitwa III
16.50-19.20 - Bitwa IV (OPCJONALNE) - przy 4 bitwach czasowka ulegnie modyfikacji, żeby skończyć tak 18-13.30 najpozniej

Uriel:
Miejsce: Vanaheim Lubicz 34/6
Limit: po 1400pkt. (min. 1390)
Godz: 11.00 -
Wpisowe:10

Każdy uczestnik turnieju winien posiadać:
Czytelną rozpiskę armii.
Oryginalny podręcznik do swojej armii
Odpowiednie figurki (proksy*)
WŁASNE: Kości, Miarkę i Wzorniki!

ZASADY TURNIEJU:
Obowiązują zasady z Podręcznika Głównego 6 edycji, uwzględniając erraty i FAQ GW, oraz Polskie Uściślenia Sędziowskie, oraz oficjalne Codexy Armii.
Obowiązują: 'Victory Points', 'Kill Points', 'Rozbicie', 'Red Goes Fasta', 'Special Characters', 'Allied Detachment', 'Fortification'
Zasady Kompozycji Armii: HQ 1-2, Troops 2-6, Elite 0-3, FA 0-3, HV 0-3.
Widełki: Standardowy system 20/0 z przeskokiem o 1DP za każde 10% punktów turniejowych różnicy.
Stoły: 48/48”

Ilość miejsc:

SCENARIUSZE:
Bitwa 1
Rozstawienie: Vanguard Strike str.119
Scenariusz:: Purge the Unclean str.127
Primary Objective:Kill Points za HQ, Troops, El, Fa, Hv.
Secondary Objective*: Slay the Warlord 100VP, First Blood 50VP, Linebreaker 100VP

Bitwa 2 17.40 - 19.10
Rozstawienie: Dawn of War str.119
Scenariusz: Big Guns Never Tire 128
Primary Objective: 4 znaczniki po 400vp. Kill Points za HS.
Secondary Objective*: Slay the Warlord 100VP, First Blood 50VP, Linebreaker 100VP

Bitwa 3 19.20 - 21.00
Rozstawienie: Vanguard Strike str.119
Scenariusz: The Emperor's Will str.130
Primary Objective*: 1 objectiv na środku stołu, za każdy scoring unit w 12 calach od objectiv'a dostaje się 300vp
Secondary Objective: Slay the Warlord 100VP, First Blood 50VP, Linebreaker 100VP

*W każdym ze scenariuszy występują tzw. Secondary Objectives. First Blood naliczany jest jednorazowo dla gracza, który go wypełnił. Pozostałe dwa cele misji naliczane są dla gracza, który je wypełni, lub w przypadku gdy obaj gracze wypełnią dany cel misji - obu przysługuje 50% wartości tych celów.

NP: Gracz A wykonał: FB, StW, L, gracz B wykonał StW.
Gracz A zdobywa 50, 100/2, 100pkt. czyli 200pkt.
Gracz B zdobywa 100/2pkt. czyli 50pkt.

Victory Points (VP): Za zabicie jednostki przeciwnika gracz zdobywa 100% jej wartości punktowej.

Kill Points (KP): Zabicie jednostki określonej w KP warte jest 200%, zamiast standardowych 100% jej wartości.

Rozbicie: Jeżeli na końcu gry ilość modeli przeciwnika nie przekracza 25% stanu początkowego, a ilość twoich modeli nie spadała poniżej 25% stanu początkowego otrzymujesz 3 Duże Punkty Zwycięstwa.

Red Goes Fastaa: Model posiadający elementy wymalowane na czerwono otrzymuje dodatkowy 1" ruchu. [TYLKO modele, nie cały oddział]

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej