trawa

Autor Wątek: Turnieje - info  (Przeczytany 275817 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline sokles

Turnieje - info
« Odpowiedź #150 dnia: Marzec 26, 2005, 07:42:06 am »
Cytat: "Maciej Skowronek"
to kujon jeden z młodego  ;)  Matura mu w głowie jak na turniej trzeba jechać. Przełożyłby tą maturę albo coś takiego  :D


No jaw łąśnie nie wiem co to z nim jest, pierdołami się zajmuje zamiast na turniej jechać...ech ta dzisiejsza młodzież :lol:

Offline Vodecki

Turnieje - info
« Odpowiedź #151 dnia: Marzec 27, 2005, 03:19:00 pm »



Offline StoryTeller

Turnieje - info
« Odpowiedź #152 dnia: Marzec 31, 2005, 05:27:08 am »
Regulamin Turnieju Wh40 „WarLord-Łódź”

Hubert Cichocki i Aleksander Dynarek ma zaszczyt zaprosić turniej Wh40k „WarLord” który odbędzie się na terenach Sklepu „GameLord” na ulicy Piotrkowskiej 101 w Łodzi
Rozpoczęcie: Sobota 9 Kwietnia: 10:00-20:00

Warlord 09-04.02.2005
Zasady turnieju Warhammera 40000

I. Zasady ogólne
1. Turniej jest jednodniowy, gramy 4 bitwy po 2h n każdą. Turniej zaczyna się o 10:00 a kończy koło 20:00.
2. Wstęp na turniej to 10zł.
3. Gramy 4 bitwy. Za opóźnienia będą przyznawane punkty karne.
4. Jest to turniej typu LOKAL.
5. Gramy na zasadach 4 edycji.
6. Za przesłanie rozpiski do 6 Kwietnia gracz otrzymuje 3pkt. do klasyfikacji generalnej.
7. Sędzia główny jest upoważniony do przyznania upomnienia mającego konsekwencje w postaci punktów karnych (maks. 5) graczom, którzy w sposób szczególny utrudniającym przebieg turnieju oraz wykazującym duże braki w kulturze.
8. Gracze przyłapani na ewidentnym oszukiwaniu (np. samowolne przestawianie terenów, zmiany w rozpisce w trakcie trwania turnieju, rażące naruszenie zasad gry) otrzymują automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją z turnieju.
9. Zgłaszać się i wysyłać rozpiski proszę na adres (tu także kierować pytania): hubertcichocki@interia.pl
10.W trakcie trwania turnieju punkty będą niejawne. Wszystko zostanie ogłoszone dopiero po turnieju.


II. Armie
1. Obowiązuje Standard Force Organization Chart.
2. Gramy na 2x800 punktów (można oczywiście mniej). Jest to turniej PAR. ( nie można laczyc takich samych armii, mozna armie o odmiennym nastawieniu do swiata czyli np. Tyranids z SM.)
3. Dopuszczone są wszystkie armie oficjalne (wliczając w to Index Astartes, armie z WD (w tym klany orków, poza Armoured Company, która wg. autora listy armii wymaga jeszcze testowania); jeśli ktoś nie ma pewności czy może grać daną armią, proszę napisać do mnie).
4. Można korzystać z sojuszników (jak np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries).
5. Nie można korzystać z Tytanów
6. Można korzystać z podręczników Imperial Armour poza pojazdami typu: War Machines i Flyers i armią pancerną.
7. Nie można używać bohaterów specjalnych (nie dotyczy to Emperor's Championa u Black Templarów).
8. Nie można używać VDR oraz Tyranid Monstrocities.
9. Za WYSIWYG dostajemy dodatkowe PKT do oceny z malowania
10. Armie nie muszą być pomalowane, za pomalowanie będą dodatkowe punkty!
11. Gracze zobowiązani są do posiadania czytelnej rozpiski oraz kodeksów/zasad swojej armii, oprócz tego także kostek, miarki i wzorników.
12. Obowiązują aktualne FAQ ze strony GW. Jeśli ktoś ich nie ma, to i tak musi się do nich stosować. Punkty karne wg


III. SPORTOWE ZACHOWANIE:
1. Karne punkty dla niemiłych graczy:
Po ostatniej bitwie możemy odznaczyć osobę, z którą grało nam się najgorzej (worstplay), o przyznanych punktach decyduje liczba głosów uzyskanych od wszystkich przeciwników.

Ilość głosów punkty
1 -2
2 -4
3 -8
4 -16
5 Wykluczony z turnieju

2. Dodatkowe punkty dla miłych graczy:
Po ostatniej bitwie możemy odznaczyć osobę, z którą grało nam się najlepiej (fairplay), o przyznanych punktach decyduje liczba głosów uzyskanych od wszystkich przeciwników.

Ilość głosów punkty
1 +2
2 +4
3 +6
4 +10
5 +12

3. Prawo Murphy’ego
To opcjonalna nagroda, która może być przyznana na koniec tylko jednej bitwy i zaraz po tej bitwie. Można ją dać przeciwnikowi, który miał potwornego pecha przy rzutach kostkami, takiego jakiego w życiu nie widzieliście. Pechowiec otrzymuje +3VP.

V. MAŁE PUNKTY A PUNKTY TURNIEJOWE
RÓŻNICA W VP PUNKTY TURNIEJOWE
0 - 200 10 - 10
201 - 599 13 - 7
600 - 1199 15 - 5
1200 - 1499 17 - 3
1500+ 20 - 0

VI. ROZBICIE
Podczas turnieju będzie obowiązywać rozbicie. Armia jest traktowana jako rozbita, jeżeli NA KONIEC BITWY posiada na stole mniej niż 25% swojego początkowego stanu modeli (modele uciekające traktowane są jako zniszczone). Za rozbicie armii przeciwnika otrzymuje się dodatkowe +3 punkty turniejowe do wyniku danej bitwy.

VII. HOBBY
Pomimo iż nie wymagamy grania pomalowanymi armiami, to z chęcią nagrodzimy gracz, którzy włożyli trud i wysiłek w pomalowanie figurek oraz przygotowanie armii. Każdy z graczy zostanie oceniony indywidualnie wg. następujących kategorii i wielkości punktowych:
+2 - czytelna rozpiska w dwóch egzemplarzach
+4 – modele pomalowane przynajmniej 3 kolorami
+2 – podstawki są w jakiś sposób zamodelowane (posypka, piasek, szpachlówka, green stuff)
+2 – wszystkie oddziały posiadają własne oznaczenia
do +1 – modele są pomalowane bardzo szczegółowo
do +3 – punkty do dyspozycji sędziego
+1 – historia armii



DECYZJA SĘDZIEGO JEST OSTAECZNA!
ORGANIZATORZY ZASTRZEGAJĄ SOBIE PRAWO DO ZMIANY ZASAD.
i][...]można przeczytać, że w Raju Krat, tj. przepraszam,
w Kraju Rad ludzie żyją dłużej,
albowiem ich zdrowiu sprzyja świeże powietrze wolności;
[...][/i]

Offline sHEPT

Turnieje - info
« Odpowiedź #153 dnia: Marzec 31, 2005, 08:44:27 am »
Wiem, że to nie moja broszka, ale jest już późno a organizatorzy nic tu jeszcze nie umieścili.
Więc:
2.04.05 w Krakowie odbędzie się turniej poświęcony pamięci Łukasza  Krawczyka.
Info na: www.legion.krakow.pl
7" cali to ja się ruszam z kolegami
8" jak szanuje przeciwka
9" jak dopuszczam się świadomego wała
6" jak przeciwnik za bardzo spina poślady

Bo geny dzielą się na szybkie i martwe.

Offline irkuck

Turnieje - info
« Odpowiedź #154 dnia: Marzec 31, 2005, 09:06:05 pm »
Chcialbym w imieniu KGB Moria zaprosic na turniej:

Regulamin Turnieju Żelazna Pięść      

1. Turniej odbędzie sie16 .04 2005. w Gimnazium nr.11 na ul. Radosci 13 w Lublinie.

2. wpisowe w dniu turnieju  10 PLN.

3.Armie nie więcej niż 1234 pkt.

4.Gramy na zasadach 4 edycji.

5.Armie złożona według Standard Force Organization.

6.Nie można używać bohaterów specjalnych (nie dotyczy to Emperor's Championa u Black Templarów).

7.Dopuszczone są wszystkie armie oficjalne.

8.Każdy gracz powinien posiadać własne kostki do gry, miarkę, wzorniki  , zasady swojej armii (Codex, artykuł z WD oraz aktualne FAQ)

9.Lista armii powinna być czytelna.

10. WYSIWYG tylko w przypadku uzbrojenia.

11.Armnie NIE musza być pomalowane ale będzie wybrana najlepiej pomalowana armia i oczywiście nagrodzona:)

12.W czasie turnieju odbędzie się test wiedzy składający się z 10 pytań. Każda dobra odpowiedz to 1 pkt do klasyfikacji generalnej turnieju.

13.Wszystkie osoby które zgłoszą się do 14.04.2005 poprzez wysłanie listy armii na adres kgbmoriawh40k@wp.pl  dostana +2 pkt do klasyfikacji generalnej turnieju.

14. Bitwa kończy się po upływie 2 godzin lub po 6 turach.

15. Przebieg turnieju:
9:20 - 9:50       rejestracja  graczy
9:50 - 10:00     Losowanie stołów
10:00 - 12:00   Pierwsza bitwa
12:10 - 14:10   Druga bitwa
14:10 - 14:30   przerwa
14:30 - 16:30   trzecia bitwa
16:40 - 18:40   czwarta bitwa
19:00               zakończenie turnieju, rozdanie nagród, ogłoszenie wyników.

16. Punktacja:

Victory Points                      Wygrywający   :    Przegrywający  
0 - 123   Remis                            10             :               10
124-617 Mała wygrana                 13             :                 7
618-987 Duża wygrana                17             :                 3
988+    MASAKRA                       20             :                 0

17. Sportowe zachowanie.
 Każdy gracz podczas bitwy może wytypować gracza, który ewidentnie oszukuje, przestawia tereny itp. ale musi zgłosić to do sędziego, który rozpatrzy taka sytuację.
Ilość głosów                Punkty
         1                                 -5
         2                               -10
         3                              - 15
         4                              - 20
 
18. Punkty za armie  przyznawane przez przeciwnika ( klimat , pomalowanie, budowa armii)  skala 0-2
 
19. Maksymalna liczba dużych punktów na turnieju to 100. ( 80 za bitwy, 10 za test wiedzy, 2 za przesłanie rozpiski, 8 za ocenę armii)


20. Scenariusze


   Pierwsza bitwa

Zwiad

Opis misji: obie strony przeprowadzają rozpoznanie bojem, starając się sprawdzić siłę przeciwnika, w przygotowaniu do głównego ataku
   Gracze zdobywają punkty zwycięstwa zgodnie z zasadą Victory Points, plus punkty dodatkowe; odpowiadające wartości punktowej własnych jednostek, znajdujących się po zakończeniu bitwy w strefie rozstawienia przeciwnika.

Zasady specjalne: Infiltrate, Victory Points

Rozstawienie: Strefa wystawienia rozciąga się wzdłuż długich krawędzi, do 18” w głąb stołu. Rzucając kością, gracze ustalają, kto ma prawo wyboru długiej krawędzi stołu. Poczynając od tego, który przegrał rzut, wystawiają na przemian swoje jednostki w następującej kolejności: Heavy Support, Troops, Elites, HQ, Fast Attack Żadna jednostka nie może być wystawiona w odległości 24” od jednostki przeciwnika. Kolejny rzut wyznacza, który gracz ma prawo rozpoczęcia bitwy, lub oddania inicjatywy przeciwnikowi.



   Druga bitwa

Zajmij i utrzymaj


Opis misji: zajęcie wysuniętej pozycji jest kluczowe dla dalszego przebiegu kampanii. Jednakże przeciwnik również zdaje sobie z tego sprawę. Musisz zająć przyczółek i utrzymać go do przybycia większych sił.

Cel misji: pole bitwy. Środek stołu musi zostać zabezpieczony. Gracze zdobywają punkty zwycięstwa zgodnie z normalną zasadą Victory Points, oraz - dodatkowo - punkty odpowiadające początkowej wartości punktowej  swoich jednostek znajdujących się, po zakończeniu bitwy, w odległości 6" od centralnego punktu stołu.

Zasady specjalne: Infiltrate, Deep Strike, Dusk and Dawn, Victory Points

Rozstawienie: gracze losowo ustalają, który z nich ma pierwszeństwo wyboru dłuższej krawędzi stołu. Jego przeciwnik otrzymuje krawędź przeciwną.

Poczynając od tego, który przegrał rzut na wybór krawędzi, gracze na przemian wystawiają swoje jednostki, nie dalej niż 12" od własnej krawędzi stołu. Jednostki muszą być rozmieszane w następującej kolejności: Heavy Support, Troops, Elites, HQ, Fast Attack.

Rzut D6 decyduje, który z graczy ma prawo wyboru rozpoczęcia gry, lub oddania inicjatywy przeciwnikowi.

Czas gry: 6 tur.



   Trzecia Bitwa

Walka nocna

Opis misji: obie strony nieoczekiwanie napotkały siły wroga podczas nocnego przemarszu. Pomimo zaskoczenia, przeciwnik może i musi zostać pokonany.

Cel misji: zajęcie terenu. Gracze zdobywają punkty zwycięstwa zgodnie z normalną zasadą Victory Points, oraz - dodatkowo - punkty za kontrolowane ćwiartki stołu. Ćwiartka, w której znajduje się strefa rozstawienia danego gracza, nie daje mu żadnych punktów. Kontrola każdej z przylegających ćwiartek daje 150 punktów zwycięstwa, zaś ćwiartki, w której znajduje się strefa rozstawienia przeciwnika - 300 punktów.

Zasady specjalne: Infiltrate, Night Fight, Victory Points

Rozstawienie: gracze losowo ustalają, który z nich ma pierwszeństwo wyboru ćwiartki. Jego przeciwnik otrzymuje ćwiartkę przeciwną.

Poczynając od tego, który przegrał rzut na wybór krawędzi, gracze na przemian wystawiają swoje jednostki, dalej niż 24" od najbliższego wroga, i dalej niż 6" od środka stołu. Jednostki muszą być rozmieszane w następującej kolejności: Heavy Support, Troops, Elites, HQ, Fast Attack.

Rzut D6 decyduje, który z graczy ma prawo wyboru rozpoczęcia gry, lub oddania inicjatywy przeciwnikowi.

Czas gry: 6 tur.



   Czwarta  Bitwa

Patrol

Opis misji: Twoja jednostka została wyznaczona do przeprowadzenia patrolu na ziemi niczyjej i odparcia ewentualnych sił przeciwnika, które mogą znajdować się w strefie patrolu. Dodatkowe oddziały czekają w pogotowiu na wypadek ataku, ale wróg z pewnością posiada własne rezerwy.

Cel misji: eliminacja przeciwnika. Gracze zdobywają punkty zwycięstwa zgodnie z normalną zasadą Victory Points.

Zasady specjalne: Dusk and Dawn, Random Game Length, Reserves, Victory Points.

Rozstawienie: gracze losowo ustalają, który z nich ma pierwszeństwo wyboru dłuższej krawędzi - lub rogu stołu. Jego przeciwnik otrzymuje krawędź/róg przeciwną/y. Strefa rozstawienia sięga do 12" od długiej krawędzi stołu, lub do połowy długości stołu wzdłuż krawędzi przylegających i do 12" w głąb, w wypadku rogu.

Obaj gracze rzucają D6, przegrywający wystawia jedną ze swoich jednostek Troops w jego strefie rozstawienia. To jego patrol Następnie drugi gracz również wystawia jedną jednostkę Troops. Pozostałe jednostki są w rezerwie.

Rzut D6 decyduje, który z graczy ma prawo wyboru rozpoczęcia gry, lub oddania inicjatywy przeciwnikowi.

Rezerwy: gdy staną się dostępne, jednostki rezerwowe gracza wchodzą do gry na krawędzi stołu w strefie wystawienia ich właściciela.

Czas gry: 6 tur (z uwzględnieniem zasady Random Game Length).


21. Sędzia głównym będzie  Ardis deLeveren.
      Sędziami technicznymi - Purc oraz  Sobi One

22. Turniej jest zgłoszony do ligi WH40k.

23. Pytania proszę kierować na     kgbmoriawh40k@wp.pl  

24. Obowiązuje zasada:   SĘDZIA  MA  ZAWSZE  RACJIE.

25. KGB Moria  Serdecznie zaprasza na turniej wszystkich zainteresowanych!!
ar Makabere Tanza Des Vampires

Offline Vodecki

Turnieje - info
« Odpowiedź #155 dnia: Kwiecień 04, 2005, 07:40:00 pm »



Eman

  • Gość
Turnieje - info
« Odpowiedź #156 dnia: Kwiecień 10, 2005, 09:34:50 pm »
Heyka !!!
16 kwietnia - Kraków
Cze !!!

Offline jachu_ka

Turnieje - info
« Odpowiedź #157 dnia: Kwiecień 11, 2005, 05:51:45 pm »
przyspieszona relacja z turnieju w gdansku: kazdy kto pisze magisterke zrozumie, dlaczego przyspieszona.

Artur Obczyński, SAFH.
Indep na packu z clawami, 4 minmaxy, tornado, 3 dredy las-missle, pred annihilator, dwie pralki. Lord prawą flanką pod główne siły przeciwnika, bikersi lewą. Do lorda wyskakuje pan na packu, jednocześnie pralka strzela do szefa, znos, pan z plecakiem umiera. Brat Celowniczy pewno marksman honourów za ten strzał nie dostał. Moja druga tura, wychodzi wszystko oprócz psów, wszystko oprócz jednego oddzialu letterów zabija: większy dreda, szef dreda z plasmy, puszcze i psy po minmaksie, trzecia ekipa tłukła się z minmaxem przez trzy tury zanim go utłukła. Artur w zasadzie nie miał do czego i z czego strzelać. Potem większy przyzwał psy, które zdjęły speedera, obaj weseli panowie z HQ zabili po pralce, psy i lettersi nieruchomergo predatora a jeszcze kolejni letterzy związali dreda do czasu aż doskoczył do niego większy, ze skutkiem wiadomym. Masakra.
   
Łukasz Węglowski, vel Dziadu, IW
Standardowa rozpa Dziada: wrona, lojtnant na bajku, bikersi, ze 2 minmaxy, 3 oblitów, havocy z TH i AC, annihilator, dred i bazyli. Gralismy recon, stół mocno goły, Dziadu zaczął. Bazyli wypatrzył bikerów, strzelił ale na szczęście zniosło. Gambit był typu cross-over, lord z prawej flanki pojechał na lewą, gdzie siedziała większość armii przeciwnika (w tym połowa w nieosiągalnym dla mnie bunkrze z jedynym wejściem z tyłu) a bikerzy na prawą, gdzie kitrał się bazyli i pred. Cwany dziadu zastawił lorda bikerami i wpadł lojtnantem. Wbił ranę i już żegnał się z życiem, ale trafiłem z fista raz, nie zraniłem. Damn. Potem przyszły demony- większy i psy na prawej flance, 3x lettersi na lewej. Psy rozmontowały bazyliszka, lettersi pomogli szefowi z lojtnantem i bikerami, jeden skład zajął dreda, żeby się chłopak nie rozhasał. Potem jedna piątka wpadła w oblitę, ale zamiast go zabić zadała jedną ranę, co kosztowało mnie przegraną z Dziadem w całym turnieju, o czym później. Odważny szef zaszarżował na dreda; powinien był stracić nieco ponad jedną ranę z tych trzech, które mu zostały, zamiast tego zginął. Wtedy cała flanka była już stracona, dred do spóły z wroną wycięli moje biedne malusie demonki. Na drugiej było lepiej- psy utłukły preda i dzielnie kitrały się razem z większym i resztą za jakimiś ruinami. Ruiny były flankowane przez oblitów, którzy polowali na większego, dzięki czemu nie weszli do mojej strefy (graliśmy recon). W ostatniej turze większy zginął, oczywiście od ostatniego strzału, ma skubany wyczucie. Dzielne psiutki wyrwały zza wraków żeby dopaść oblitę, ale obu oddziałom zabrakło po pół cala, głupie kundle. Na pocieszenie zostało mi to, że dred dostał fire frenzy stojąc jakieś 3 cale od mojej strefy. Na swoje pocieszenie Dziadu zastrzelił z bolców jednego lettera, sprowadzając oddział poniżej połowy. Enyłej remis.

Michał Krzemiński vel Shogun, tyrki.
Take and hold, dwa fruwające tyrany, dwie szóstki genków, wuchta ubergauntów, dwa podwójnie venomowe karki i 3 vory. Najbardziej bałem się tyrantów, ale na szczęści za bardzo się nie wychylały. Plan miałem prosty: ucieczka pomiędzy genkami, wysypanie demonów i dzielny marsz w zajmujący środek cover. Wszystko było dobrze, do czasu aż zacząłem rzucać na przyzywanie- weszli lettersi i nic poza tym. Czyli cały misterny plan psu w dupę. Trzeba było się pod górkę męczyć: lettersi wpadli w karasia, zranili po czym przytrzymali gaunty, genki i karka do czasu aż nadeszły posiłki. Problem miałem z bikerami- mało miejsca na boosta, a oba tyranty miały warp blasta. Jakos się udało, lord schował się za nimi i zranił z plasmy jedną fruwajkę. Od robalowego strzelania został samotny champion a zostały jeszcze dwa blasty: pierwszy zranił, oblałem sejwa, zdałem FnP, drugi tak samo, yeah! Wypadł większy, wskoczył do lasu, walnął karka w mordę, zabił. Psy i lettersi przyszli na pomoc pierwszym demonom, psy poważnie uszczupliły gaunty, same zginęły, lettersi zabili genosy i schowali się koło karka. Jeden oddział letterów zniosło, więc schowali się w coverze, osłaniając lorda, który zadał tyranowi drugą ranę. Większy przyzwał psy, wpadły w gaunty wycinając je do nogi i dając się zredukować poniżej połowy, thirster zajął się następnym karasiem, zabił. Ruszyły się genki, tyranty skakały i strzelały, ten zmiękczony dostał trzecią ranę z plasmy, zaszarżował na letterów, zabił dwóch i zginął. Lord podjechał w stronę genków, zastrzelił jednego, w ostatniej turze jeszcze dwóch, pozostałą trójkę wykończył większy. Znów remis. Niestety gra nie była zbyt przyjemna. Zaczęło się od dziwnej akcji genkami- najpierw próbowały iść w stronę bikerów, „przypadkiem” mierząc zasięg a kiedy się okazało, że go nie ma to okazało się że jednak się schowają w lesie. Potem było komentowanie moich juggernaughtowców, którzy nie mają przyklejonych rąk, bo nie mam czasu się nimi zająć. Lekceważące „człowieeeeeeku, co ty wystawiasz?!” brzmi średnio przyjemnie, zwłaszcza kiedy na stołach obok dominują figury niepomalowane a czasami nawet proxy. Zresztą pomalowane figurki też nie budziły respektu przeciwnika, bo kiedy przeszkadzały mu odstawione na bok, zabite wcześniej psy, to złapał je w garść i przestawił na bok. Na deser dostałem głośne rozmyślania jak zadziała bio-plasma, kiedy tyran zaszarżuje na większego stojącego w lesie. Uciąłem je od razu stwierdzeniem, że nie może w ogóle wpaść do lasu, ale jakoś nie mogę oprzeć się wrażeniu, że było to sondowanie mnie czy się skapnę. Może jestem przewrażliwiony, a może standardy turniejowe są zbyt wysokie; jak by nie było, zachowanie Michała mi się nie podobało.
All in all byłem trzeci, przegrywając z Dziadem o jakieś 30 małych punktów- to już drugi raz, identycznie było na WŚ. Dzięki dla organizatorów za udany turniej, pewno będę wpadać częściej.  ;)

mąka krupczatka
<- ikona prawdziwego kasztaniarza.

Eman

  • Gość
Turnieje - info
« Odpowiedź #158 dnia: Kwiecień 11, 2005, 07:41:01 pm »
Heyka !!!
A wiele luda bylo, ze sie tak niewinnie spytam  :?:  :evil:
Cze !!!

Offline jachu_ka

Turnieje - info
« Odpowiedź #159 dnia: Kwiecień 11, 2005, 10:22:45 pm »
heheheheh, o lige chodzi? bylo 17 osob, ja mam w lidze 321 pts, dziadu 325 :)

mąka krupczatka
<- ikona prawdziwego kasztaniarza.

Eman

  • Gość
Turnieje - info
« Odpowiedź #160 dnia: Kwiecień 12, 2005, 07:12:54 am »
Heyka !!!
Cytuj
heheheheh, o lige chodzi? bylo 17 osob, ja mam w lidze 321 pts, dziadu 325

Wedlug moich skromnych obliczen, ja toze mam 325 ...  8)
Cze !!!

Offline jachu_ka

Turnieje - info
« Odpowiedź #161 dnia: Kwiecień 12, 2005, 07:25:44 am »
słit :) gratki :D

mąka krupczatka
<- ikona prawdziwego kasztaniarza.

Eman

  • Gość
Turnieje - info
« Odpowiedź #162 dnia: Kwiecień 12, 2005, 08:14:08 am »
Heyka !!!
Cytuj
słit  :)  gratki  :D

Thanx i nawzajem of ocurse  :D
W tym sezonie miejsca od 2 do 6 sa po prostu tak blisko, ze masakra normalnie. A jeszcze przecie w ten weekend sa turnieje  8)  Bedzie walka praktycznie do samego konca  :D
Cze !!!

Offline pajak

Turnieje - info
« Odpowiedź #163 dnia: Kwiecień 14, 2005, 02:20:38 pm »
a tak z ciekawości.. Wojenny Młotek wchodzi do pkt. ligi za ten albo następny rok??
What is your fear?
My fear is to fall

KLUB SPIDER!!!!


Offline trej

Turnieje - info
« Odpowiedź #164 dnia: Kwiecień 14, 2005, 02:36:05 pm »
Nie. Jest napsiane w regulaminie ligii.