Regulamin turnieju - Rzeź na kresach III (15.03.2008 r.)
Lokalizacja:
Rzeszów, Szkoła ????, ul. ?????? Jak zostanie potwierdzona miejscówka od razu uzupełnię braki.
Turniej odbędzie się w ramach konwentu Rkon.
Wstęp 15 zł (cena wejściówki na konwent).
Termin:
Sobota, 15 marca 2008 r., zapisy od 9.30, gramy od 10.00 do 18.30.
Zasady:
1. Armie na 1300 pkt, Force Organisation 1-2 Hq, 2-6 Troops, 0-3 Elites, 0-3 Fast Attack 0-3 Heavy Support. Nie można mieć 2 takich samych slotów HQ, 3 takich samych slotów Elite, Fast Attack, Heavy Support ani 4 takich samych slotów Troops
2. Nie można używać Special Characters ani bohaterów imiennych
3. Dopuszczone armie: wszystkie armie i jednostki oficjalne, oraz, po uprzednim zgłoszeniu sędziemu: Citadel Journal, Chapter Approved, White Dwarf (pod warunkiem, że zasady do tychże armii nie zostały zmienione przez nowe kodeksy);
4. nie dopuszczone są podręczniki Imperial Armour
5. dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries;
6. zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities;
7. nie można korzystać z Minor Psychic Powers opisanych w "It's all in the mind";
8. Rozpiski należy przesyłać na adres turniejwrzeszowie@op.pl Za poprawne rozpiski przesłane w terminie do 13 marca 2008 r. uczestnik otrzyma 3 pkt do klasyfikacji turnieju. Ilość miejsc ograniczona, liczy się kolejność zgłoszeń.
9. Gramy na stolach 48"x48"
10. Obowiązują oficjalne FAQ oraz PKZ.
11. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team'). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.
12. Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.
13. Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.
14. W wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał więcej "małych punktów". Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par, np. tak, aby w miarę możliwości nie toczyć bitwy dwa razy z tym samym przeciwnikiem.
15. Gracze mogą używać modeli zastępczych (figurki do innych systemów bitewnych, modele historyczne) albo żetonów. Modele zastępcze/żetony muszą odpowiadać wielkością reprezentowanym figurkom i być dokładnie opisane co do wyposażenia.
16. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.
Tereny:
1. Górki zasłaniają zgodnie z WYSIWYG, traktowane są jak normalny teren przy wchodzeniu i schodzeniu, na górce nie ma Cover Save, dają Cover Save na 5+ modelom stojącym za nimi.
2. Lasy mają wielkość 3, traktowane są jak trudny teren przy chodzeniu po nich, dają Cover Save na 5+.
3. Budynki i ruiny:
a. Mają wysokość 3,
b. teren wewnątrz budynku traktowany jest jako trudny,
c. 6" budynku blokuje LOS (drzwi, okna itp. są nieistotne),
d. modele za oraz wewnątrz budynków otrzymują Cover Save na 4+, natomiast modele z AV mogą być traktowane jako obscured,
e. wkraczać do budynku można z każdej strony (drzwi, okna itp. są nieistotne), zakłada się, że obie strony dysponują odpowiednimi środkami do przebicia wątłych ścian,
f. w budynku mogą znaleźć się jedynie te jednostki, które mogą pokonywać trudny teren.
Misje:
1. Gramy 4 bitwy.
a) Night Fight - night fight
b) Secure & Control - d3+1 znaczników, rozstawienie w ćwiartkach, Deep Strike
c) Recon - infiltracja, Deep Strike
d) Dawn Assault - night fight 1 tura, infiltracja, Deep Strike
2. Gramy 6 tur lub 2 godziny
3. Ramy czasowe
9.30-10.00 Zapisy
10.00-11.45 I bitwa
12.00-13.45 II bitwa
14.00-14.30 przerwa
14.30-16.15 III bitwa
16.30-18.15 IV bitwa
18.30 zakończenie
Punkty karne
1. 2 pkt za oddanie wyników po czasie
2. 3 pkt za co najmniej 3 nie rozegrane do końca gry podczas turnieju (6 tur)
3. 3 pkt za kolejną nie rozegraną do końca grę podczas turnieju (6 tur)
Punkty z gier
Duże Punkty Male Punkty
10-10 0-130
11-9 131-260
12-8 261-390
13-7 391-520
14-6 521-650
15-5 651 -780
16-4 781-910
17-3 910-1040
18-2 1040-1170
19-1 1171-1300
20-0 1301+
EDIT - Gimnazjum nr 9, ul. Orzeszkowej 8a.