Autor Wątek: Turnieje - info  (Przeczytany 274184 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline el_piszczu

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #900 dnia: Sierpień 17, 2008, 02:16:20 pm »
najnowszy ranking

Jak zwykle prośba o sprawdzenie, czy:
- mam wszystkie turnieje
- dane graczy się zgadzają

Organizatorom dziękuje za coraz większą dyscyplinę w wysyłaniu wyników  ;-) (dla przypomnienia - dla mnie ideał to plik z sędziówki ub excell z datą, miejscem, nazwą i klasą turnieju z imionami i nazwiskami graczy oddzielnie od ich ksyw)


Offline mlodyrs

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #901 dnia: Sierpień 18, 2008, 11:05:12 am »
Turniej w Rzeszowie w dniu 23.08.2008 r. nie odbędzie się.

Offline Mistrz wałków :)

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #902 dnia: Sierpień 19, 2008, 06:09:53 pm »
Serdecznie zapraszam w imieniu własnym, jak Sklepu Imperium Gier, na turniej lokalowy w Krakowie :)

Regulamin turnieju: Manewry przed Arenowe

Turniej odbędzie się w dniu 30 (sobota).VIII.2008 r.

Lokalizacja - Kraków, Imperium Gier, ul. Dietla (w pasażu) 45.

Wstęp: 10 zł.( w pełni przeznaczone na nagrody. I miejsce 50 % puli, 2 miejsce 30%, 3 miejsce 20%)
Oprócz tego sklep przewiduje dla wszystkich graczy niespodziankę.

Gramy: 3 bitwy.

Ramy czasowe:
Zapisy 9:30 – 10:00
Pierwsza bitwa 10.00-12.30
Druga bitwa 12.45-15.15
Trzecia bitwa 15.30-18.00

Ilość miejsc ograniczona (13), decyduje kolejność zgłoszeń.

Zasady:
1. Armie na 1300 pkt, Force Organisation 1-2 Hq, 2-6 Troops, 0-3 Elites, 0-3 Fast Attack, 0-3 Heavy Support. Zakazane jest wybór 2 takich samych slotów HQ, 3 takich samych Elit, FA, HS.
2. Nie można używać Special Characters ani bohaterów imiennych (wyjątkiem Belial i Samuel) .
3. Dopuszczone armie: wszystkie armie i jednostki oficjalne, oraz, po uprzednim zgłoszeniu sędziemu: Citadel Journal, Chapter Approved, White Dwarf (pod warunkiem, że zasady do tychże armii nie zostały zmienione przez nowe kodeksy);
jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries;
4. Nie dopuszczone są: podręczniki Imperial Armour; VDR i Tyranid Monstrocities; Minor Psychic Powers opisanych w "It's all in the mind";
5. Rozpiski należy przesyłać na adres kasaj(at)interia.pl. Za poprawne rozpiski przesłane w terminie do 28 sierpnia 2008 r. uczestnik otrzyma 3 pkt do klasyfikacji turnieju. Ilość miejsc ograniczona.
6. Gramy na stołach 48"x48"
7. Obowiązują oficjalne FAQ oraz PKZ. Gramy na 5ed.
8. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team').  Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.
9. Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.
10. Armie nie muszą być pomalowane ale odbędzie się ocena malowania:
0/2 pkt amia pomalowana
0/1 pkt oznaczenie oddziałów
0/2 pkt cała armia posiada WYSIWYG
- 1 pkt brak czytelnej rozpiski
11. Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.
12. W wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par, np. tak, aby w miarę możliwości nie toczyć bitwy dwa razy z tym samym przeciwnikiem.
13. Gracze mogą używać modeli zastępczych (figurki do innych systemów bitewnych, modele historyczne) albo żetonów. Modele zastępcze/żetony muszą odpowiadać wielkością reprezentowanym figurkom i być dokładnie opisane co do wyposażenia. Fragmenty modeli śmieci i inne mało czytelne proxy będą niedopuszczalne. W razie wątpliwości najlepiej skontaktować się z organizatorem. kasaj@interia.pl
14. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.

15. Misje

W każdej misji obowiązują zasady:
1. Desant
2. Rezerwy.
3. Jeśli któraś ze stron straci wszystkie jednostki automatycznie przegrywa 20:0
4. Losowa ilość tur – po piątej turze wykonujemy rzut – na 3+ gramy szóstą turę, po ewentualnej szóstej turze wykonujemy rzut – na 5+ gramy siódmą tura, po siódmej gra kończy się automatycznie.
5. Przejęcie inicjatywy – drugi gracz może wykonać rzut na przejęcie inicjatywy (na 6+ to on będzie zaczynał, rzut wykonuje się przed pierwszą turą)

Kontrola terenu

1. Przed bitwą gracze wystawiają na stole po dwa znaczniki, nie bliżej niż 12” od siebie i krawędzi stołu.
2. Gracze dzielą stół na 2 połówki przeprowadzając linie podziału równolegle do dłuższej krawędzi, rzucają k6 ten kto wyrzuci więcej wybiera czy chce być pierwszy czy drugi. Pierwszy gracz wybiera jedną z połówek, wystawia na niej jedną jednostkę dowodzenia i dwie podstawowe (wliczając w to infiltracje). Następnie gracz drugi wystawia na przeciwległej jedną jednostkę dowodzenia i dwie podstawowe (wliczając w to infiltracje). Pozostałe jednostki wchodzą na stół z własnej krawędzi z początkiem pierwszej tury każdego z graczy.
3. Zasady specjalne: Walka w Nocy w pierwszej turze.
4. Celem gry jest kontrolowanie większej ilości znaczników (kontroluje się znacznik jeżeli na koniec ma się jednostkę punktującą w 3” od znacznika, a przeciwnik nie ma w 3” żadnej jednostki, nawet nie punktującej),
wynik podlicza się w formie hybrydy:
a) Scenariusz
-obydwie strony mają tyle samo znaczników – 10:10
-1 znacznik różnicy – 12:8
-2 znaczniki różnicy – 14:6
-3 znaczniki różnicy – 16:4
b)VP (różnica w zdobytych do straconych punktów)
 0 – 250 pkt –   2:2
 251 – 750 pkt  3:1
  > 750 pkt       4:0


Znajdź i zniszcz

1. Gracze dzielą stół na 4 ćwiartki, rzucają k6 ten kto wyrzuci więcej wybiera czy chce być pierwszy czy drugi. Pierwszy gracz wybiera jedną z ćwiartek, wystawia się w jej granicach nie bliżej niż 12” od  środka stołu. Następnie gracz drugi wystawia na przeciwległej ćwiartce również zachowując odległość 12” od środka.
2. Celem scenariusza jest zabicie jak największej liczby wrogich oddziałów.
wynik podlicza się w formie hybrydy:
a) Scenariusz (różnicy w zabitych jednostkach KP)
0-1 KP–10:10
2 KP  – 12:8
3 KP  – 13:7
4 KP  – 14:6
5 KP  – 15:5
6 KP  – 16:4
b)VP (różnica w zdobytych do straconych punktów)
 0 – 250 pkt –   2:2
 251 – 750 pkt  3:1
  > 750 pkt        4:0
ZASADY SPECJALNE:
Bolster Defences (gracz moze wybrac jedna ruine/budynek) w swojej strefie rozstawienia, ktorej moze zwiekszyc wartosc covera o 1 (np. z 4+ do 3+). Jednakze jezeli taki teren wpadnie w rece wroga (przeciwnik bedzie mial w nim scoring unit na koniec bitwy, a wlasciciel nie bedzie go blokowal), to przeciwnik otrzymuje +2 Kill Pointy.

3.Bitwa pozycyjna (scenariusz z Areny)
1. Gracze rzucają k6, zwycięzca decyduje czy wybiera czy chce być pierwszy/ Pierwszy gracz wybiera jedną z krawędzi, wystawia się nie dalej niż 12” od  własnej krawędzi. Następnie gracz drugi wystawia na analogicznie na przeciwległej krawędzi również zachowując 12 calowa odległość. Obydwaj gracze wybierają po dwa strategiczne tereny w własnych ćwiartkach (będą one warte po 375 pkt)
2. Celem scenariusza jest zajęcie jak największej liczby strategicznych terenów (kontroluje się teren jeżeli na koniec bitwy ma się choć jeden model jednostki punktującą w jego wnętrzu, lub jeśli to nie możliwe styka się z terenem):
VP liczone z zabite oddziały wroga
O wyniku decyduje różnica w WP:
0-150 –      10-10
151-300     11-9
301-450     12-8
451-600      13-7
601-750      14-6
751-900     15-5
901-1050   16-4
1051-1200 17-3
1201-1350  18-2
1351- 1500 19-1
>1501           20-0
 
ZASADY SPECJALNE:
- Night Fighting w pierwszej turze bitwy,

Dodatkowo podczas całego turnieju obowiązuje zasada rozbicia.
Jeśli w dowolnym momencie bitwy armia wroga poniesie ponad 75% strat w modelach gracz otrzymuje gratisowe 2 duże punkty do klasyfikacji. Rozbicia się nie liczy jeśli obydwie armie zostały rozbite.


Osoby zgłoszone:

1.Maciej Sułkowski R
2.Miejsce wolne
3.Paweł Tendera R
4.Miłosz Markiewicz
5.Kuba Czarnowicz R
6.Wojciech Szerląg R
7.Radek Szerląg R
8.Olivier Goliński
9.Rafał Zygadło R
10.Michał Gargas
11.Mateusz Szymonowicz
12.Maciej Kulesza R
13.Sławek Magoska
14. Piotr Jaworski R

Rezerwa:

R - oddana poprawna rozpiska

Nasz sponsor:



WYNIKI
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 02, 2008, 10:07:53 pm wysłana przez Mistrz wałków :) »
Kamil. (miszczu)

Offline Amdor

Headshotowy Wrzesień [Lelewel]
« Odpowiedź #903 dnia: Sierpień 26, 2008, 10:07:30 pm »
INFO
• 6 września 2008
• godz. 9.00 zapisy, prosiłbym jednak o wcześniejsze przybycie osób, które byłyby chętne pomóc przy przygotowaniach
• Warszawa LO im. Lelewela ul. Kiwerska 3
• wpisowe w wysokości : 15 zł
• Sedzią turnieju jest Amdor(amdor [at] tlen.pl ), drugim sędzią jest Alexander
• Ramy czasowe:

1. Rejestracja: 9:00
2. Pierwsza bitwa: 9:30 – 12:00
3. Druga bitwa: 12:10 - 14:40
4. Trzecia bitwa: 14:50 – 17:20

Na 20 minut przed końcem danej bitwy będę prosił o dokończenie ostatniej tury i oddanie wyników.
Obowiązują następujące kary:
 -2DP do końcowych wyników za spóźnione oddanie wyników.
 -2DP za bluzgi przy stole

Pouczam też o ustawowym zakazie spożywania napojów alkoholowych w szkołach.

ZASADY
1. Armie:
- 1850 punktów;

2. Dopuszczone armie:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne, oraz, po uprzednim zgłoszeniu sędziemu: Imperial Armor, Citadel Journal, Chapter Approved, White Dwarf (pod warunkiem, że zasady do tychże armii nie zostały zmienione przez nowe kodeksy).
- dopuszczone są podręczniki Imperial Armour (za wyjątkiem Heavy Flyers, Warmachines, gargants) UWAGA: jednostki/pojazdy wystawiane na zasadach Imperial Armour MUSZĄ być reprezentowane przez oryginalne modele bądź stosowne, dobrze wykonane konwersje; Jednostki z Imperial Armour WYMAGAJĄ akceptacji sędziego.
- dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries;
- dopuszczeni są bohaterowie specjalni;
- dopuszczone flyers (0-1);
- zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities;

3. Podczas turnieju obowiązuje zasada rozbicia: za sprowadzenie armii przeciwnika poniżej 25% początkowego stanu figurek gracz otrzymuje +3DP. W przypadku obopólnego rozbicia nikt nie otrzymuje bonusowych punktów.

4. Gracze zobowiązani są posiadać czytelną rozpiskę, oraz kodeksy/zasady swojej armii, a oprócz tego także kostki i miarki oraz wzorniki.

5. Tereny na stołach ustawiają sędziowie i osoby wyznaczone mogą je zmieniać.
Lasy są area w obrębie (4+), strzelanie przez nie daje pełnego covera piechocie i 5+ monstrusom i pojazdom.
Piętra budynków zawsze mają 3"
Ew. Budynki z AV będą opisane na stole.

6. Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali (1851:0 vp.). Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.

7. Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.

8. Od decyzji sędziego nie można się odwołać.

9. Stoły 72x48

10. W czasie turnieju zostaną rozegrane 3 bitwy

11. Wymagany WYSWIG
-punkty za malowanie:
- 1 za 25% odziałów w armi
- 2 za 50% odziałów w armi
- 3 za 75% odziałów w armi
- 4 za 100% odziałów w armi

12. Wynik bitwy będzie rozstrzygany według tabeli:
VP Punkty turniejowe
0 – 200 10 - 10
201 – 400 11 - 9
401 – 600 12 - 8
601 – 800 13 - 7
801 – 1000 14 - 6
1001 – 1200 15 - 5
1201 – 1400 16 - 4
1401 – 1600 17 - 3
1601 – 1800 18 - 2
1801 – 2000 19 – 1
2001+ 20 - 0
po każdej grze zawodnik może dać przeciwnikowi 1 pkt Fair Play. Punkty te można przyznawać tylko tuż po zakończeniu bitwy przed oddaniem karty gracza, PRZED losowaniem następnej tury. Po ostatniej bitwie punkty Fair Play można dać TYLKO przed oddaniem karty gracza z wynikiem bitwy.
5 pkt – przesłanie zgłoszenia do dnia 4.09.2008 r.

14. Scenariusze:

1)PIASEK WE WŁOSACH

Rozstawienie: Pitched Battle
   
Zasady specjalne: Deep strike, Infiltracja, Lotne Znaczniki, Burza Piaskowa, VP, 5/6/7 tur.

Burza piaskowa: Na początku każdej pełnej tury należy rzucić kostką. Na 1-4 trwa burza piaskowa – widoczność jednostek należy sprawdzać jak w night fight, ale wynosi 3d6 * 3. Ponadto wszystkie ruchy liczą się jakby były wykonane w trudnym terenie (za wyj. Pojazdów)

Lotne Znaczniki: Celem gry jest zajęcie 3 znaczników rozstawionych przed grą w 18” od siebie. Kiedy trwa burza piaskowa znaczniki poruszają się 2d6” w stronę pokazaną przez scatter. (Każdy oddzielnie) Znaczniki są warte po 700 pkt.

2)TWILIGHT OF BLOOD

Rozstawienie: Dawn of War
   
Zasady specjalne: Deep strike, Kill-count, Nadchodzi zmierzch, VP, 6 tur.

Kill-count: Zabicie każdego HQ wroga daje 500 pkt.

Nadchodzi zmierzch: W trzeciej turze należy rzucić d6. Na 4+ dochodzi zasada Night Fight. Jeśli się nie powiedzie, należy powtarzać rzut co pełną turę, ale w każdej następnej wymagana liczba oczek zmniejsza się o jedno. (w trzeciej 4+, w czwartej 3+, w piątej 2+, w szóstej automatycznie)

3)JUNGLE FIGHT

Rozstawienie: Spearhead
   
Zasady specjalne: Infiltracja, Zaminowany teren, Minimalizacja Strat, VP, 6 tur.

Zaminowany teren: Po wybraniu strefy rozstawienia, każdy z graczy powinien zapisać na kartce teren w neutralnej ćwiartce, który zaminował. Kiedy jakikolwiek oddział wejdzie do tego obszaru, musi wykonać test niebezpiecznego terenu. (Jeśli wcześniej zdawał go z jakiegoś powodu – np. jest to Jump Infantry; to musi wykonać powtórny test)

Minimalizacja strat: Armie dysponują niewielkimi siłami i liczy się każdy człowiek. Pod koniec gry, do VP należy doliczyć punkty za własne, oddziały, które nie zostały społowione.

Ćwiartki: 450 za każdą neutralną i 950 za wrogą



Lista zgłoszeń:
1Bizim
2Cylindryk
3Marinechaosu
4Borys
5Loki
6yakubu
7cekpl
8sonic
9slanesh
10homeini
11Offspringman
12Shas_o_Kedar
13AlexTrusk)
14Edwinos
15Wydra
16Shonsu
17
18
...
r)Alexander
« Ostatnia zmiana: Sierpień 27, 2008, 08:32:04 pm wysłana przez Amdor »

Offline trej

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #904 dnia: Sierpień 26, 2008, 10:19:59 pm »
mod on
@Amdor - to jest temat na info o turniejach lokalnych
btw warto się czasem zapoznać z obyczajami na nowym forum zanim coś się na nim napisze.
mod off

Offline karlvant

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #905 dnia: Sierpień 27, 2008, 12:17:44 am »
Trej, a to nie jest turniej lokalny?

Offline Yedli

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #906 dnia: Sierpień 27, 2008, 08:19:34 am »
Jest - i dlatego właśnie Trej przeniósł posta z odrębnego wątku do tego.  8)

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline Nazroth

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #907 dnia: Sierpień 28, 2008, 01:48:30 pm »
Nie jest to może turniej, ale z pewnością ciekawa impreza w temacie - zapraszam.

http://1stcompany.mojeforum.net/viewtopic.php?p=16452#16452
'Jedynym sposobem by zmądrzeć jest grać z mądrzejszym przeciwnikiem'

Offline ederus

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #908 dnia: Sierpień 31, 2008, 07:53:36 pm »
Tutaj jest regulamin turnieju 13 września u nas w Olsztynie :). Serdecznie zapraszamy.
106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas half a pack of cigarettes, its dark and we're wearing sunglasses.

Hit it!

Offline adaś

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #909 dnia: Wrzesień 07, 2008, 08:09:10 pm »
Dna 14 września w sklepie Gnom, Bielsko-Biała ul. Szkolna 15, odbędzie się turniej WH40k na 1000 pkt. Start okolice godziny 10 rano.
Więcej informacji tutaj
nie można być miękkim sutem tacy nic nie osiągają

Offline Bern-HARD

  • Młodszy Mistrz
  • ***
  • Wiadomości: 336
  • Total likes: 0
  • Klub bitewniakowy "Rzeźnik" w Sopocie
    • Bernar DZIK !!!
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #910 dnia: Wrzesień 20, 2008, 11:44:07 am »
Witam Was moi kochani 40tkowicze. Pragnę Was zaprosić na turniej lokalny w Sopocie, w nowo-powstałym klubie bitewniakowym Rzeźnik  8)

Info:
turniej odbedzie sie 05 pazdziernika 2008r a poniewaz jestem wygodny regulamin skopiowalem z turnieju ProArena, mam nadzieję że to nie pokomplikuje nikomu życia  ;-)

1. Armie
- 1300 pkt
- Standardowy FOC z zakazem triplowania slotów Elites, Fast Attack, Heavy Support, zakaz dublowania HQ i maximum 3 takie same troopsy (armie które nie mają różnych troopsów moga mieć 6 takich samych)

2. Dopuszczone armie:
• wszystkie armie i jednostki oficjalne;
• NIE dopuszczone są podręczniki Imperial Armour;
• dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries
• NIE MOŻNA korzystać z Minor Psychic Powers opisanych w "It's all in the mind"
• do turnieju dopuszczony jest TYLKO stary kodeks SM;
• do turnieju nie dopuszczeni są bohaterowie specjalni. (Wyjątkiem są Samael, Belial i Emperors Champion);

3. Plan Turnieju
- Zapisy 9:00
- Start 9:30
- 4 bitwy
- Wpisowe 10zł
- Stoły 72/48
- Limit miejsc 22 osoby [rozszerzono]
- Rozbicie - 3 duże pkt

4. Punkty

VP Punkty turniejowe
0 – 165 10 - 10
166 – 330 11 - 9
331 – 495 12 - 8
496 – 660 13 - 7
661 – 825 14 - 6
826 – 990 15 - 5
991 – 1155 16 - 4
1156 – 1320 17 - 3
1321 – 1485 18 - 2
1486 – 1650 19 - 1
1651+ 20 - 0

5. Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.

6. Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia lub ukarania punktami karnymi za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.

7. Malowanie Spiderowe 2 pkt wysywig i 2 pkt pomalowana armia

8. Scenariusze (w przyszłym tygodniu)

NAGRODAMI BEDA MODELE Z PUDLA ASSAULT ON BLACK REACH.
GRACZ KTORY ZAJĄł PIERWSZE MIEJSCE BEDZIE MOGL JAKO PIERWSZY WYBRAC SOBIE COS Z PUDŁA ( np. dreda, sklad termitow, orkow, marynow itd)
DRUGI GRACZ PODCHODZI DO PUDLA I WYBIARA CO CHCE itd.
NAGRODY SIĘGAJĄ AŻ DO 8MEGO MIEJSCA  :D

Rozpiski na mail - slown@go2.pl
Wszelkie pytania a propo lokalizacji - PW albo gg - 2586890
Zapisani:

1.Seta
2.Kichu
3.Bosforus
4.Michał
5.Necroremiasz
6.Wojtus
7.Jaro87
8.Mati
9.Grzesiu
10.Filip
11.Rilian
12.Iron Yaro
13.On Partyzant
14.RR
15.Spiryt
16.Vladdi
17.Vandoc
18.Mirage*
19.Filip (2)
20.Kłosa
21.
22.

Uwaga! Do piątku daję sobie czas na umieszczenie scenariuszy oraz na decyzję czy dopuścimy nowych space marinsów

Uwaga! Turniej nie będzie niestety liczony do ligi, mam nadzieję że nagrody będą dobrą rekompensatą.

Zapraszam!
« Ostatnia zmiana: Październik 02, 2008, 09:36:09 am wysłana przez Bern-HARD »
Hallo! Ich bin Berniczek, Hände hoch!!!

Offline Isengrim

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #911 dnia: Wrzesień 23, 2008, 04:08:37 pm »
Pytanie w kwestii turniejowej, a nie moge sie tego dowiedziec na stronie ligi z powodu chwilowego braku tejze - czy ktos mi moze przypomniec, jakie w tym sezonie sa jeszcze przed nami turnieje klasy Challenger?
Klerykał i filosemita
Młotek 2010 :-)

Offline Wołek

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #912 dnia: Wrzesień 23, 2008, 05:46:43 pm »
-Koszalin
-Rzeszów
-Chyba Lublin
-No i Wrocław raczej organizuję
Nie chodzi o siłę twoich ciosów.Chodzi o siłę przyjętego ciosu i zdolność do brnięcia dalej.
Ile możesz przyjąć na siebie i wciąż iść przed siebie.Tak zostaje się Zwycięzcą.-Rocky Balboa


Liczy się tylko sfora.

Offline Wosho

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #913 dnia: Wrzesień 23, 2008, 06:23:05 pm »
Cytuj
-Chyba Lublin
Chyba mnie coś ominęło :lol:

Offline Wołek

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #914 dnia: Wrzesień 23, 2008, 06:45:17 pm »
dlatego napisałem "chyba" ;-)
Nie chodzi o siłę twoich ciosów.Chodzi o siłę przyjętego ciosu i zdolność do brnięcia dalej.
Ile możesz przyjąć na siebie i wciąż iść przed siebie.Tak zostaje się Zwycięzcą.-Rocky Balboa


Liczy się tylko sfora.

 

anything