Kiedy:15 Listopada 2008
Miejsce: Sklep GameLord, Łódź
Wpisowe: 10 PLN od osoby
Format: Solo 1550pkt, zakaz posiadania tych samych slotów HQ!!!!
Dopuszczone armie:
Codex: Space Marines (5ed, wymagany min 1 kodeks na turnieju)
Codex: Dark Angels
Codex: Space Wolves
Codex: Black Templars
Blood Angels (White Dwarf Update)
Codex: Eldar
Codex: Chaos Space Marines
Codex: Necron
Codex: Tau Empire
Codex: Dark Eldar
Dark Eldar: Wych Cult (Chapter Approved 2003)
Codex: Orks
Codex: Daemonhunters
Codex: Witch Hunters
Codex: Imperial Guard
Codex: Tyranids
Codex: Daemons
13th Company
Kroot Mercenaries
Dopuszczone IA za wyjątkiem flayers,monstrous creatures i super heavy.
Dopuszczeni bohaterowie specjalni/imienni
Gracze proszeni są o zachowanie wysiwygu broni.
Gramy na stolach 72"x48"
Obowiazują oficjalne FAQ oraz te PKZ, które nie zostały unieważnione przez jednoznaczne zapisy 5ed. Gramy na zasadach 5 edycji.
Gracze muszą posiadać własne kostki, miarkę, wykorzystywane znaczniki, długopis.
W sytuacjach spornych, brak zasad armii może być podstawą do wydania niekorzystnego rozstrzygnięcia.
Misje:
1. Seize Ground, rozstawienie Pitched Battle. Wartość znacznika zależy od ilości znaczników:
3 znaczniki -> 516VP za znacznik
4 znaczniki -> 387VP za znacznik
5 znaczników -> 310VP za znacznik
2. Capture&Control, rozstawienie Dawn of War. Znacznik we własnym deployu jest wart 550VP. Znacznik we wrogim deployu = 1000VP
3.Cleans – dodatkowe punkty za kontrolowanie ćwiartek, ćwiartka przeciwnika jest warta 775 pkt, boczne i własna po 258pkt, żeby kontrolować ćwiartkę należy na końcu bitwy mieć w niej własny scoring unit i nie może znajdować się w niej scoring unit przeciwnika; Scorują tylko troopsy
4.Bitwa pozycyjna
1. Gracze rzucają k6, zwycięzca decyduje czy wybiera czy chce być pierwszy/ Pierwszy gracz wybiera jedną z krawędzi, wystawia się nie dalej niż 12” od własnej krawędzi. Następnie gracz drugi wystawia na analogicznie na przeciwległej krawędzi również zachowując 12 calowa odległość. Obydwaj gracze wybierają po dwa strategiczne tereny w własnych ćwiartkach (będą one warte po 387 pkt)
2. Celem scenariusza jest zajęcie jak największej liczby strategicznych terenów (kontroluje się teren jeżeli na koniec bitwy ma się choć jeden model jednostki punktującą w jego wnętrzu, lub jeśli to nie możliwe styka się z terenem):
VP liczone z zabite oddziały wroga
We wszystkich bitwach obowiązuje DS, infiltracja, outflank. Obowiązuje zasada rozbicia - jeśli po zakończeniu gry przeciwnikowi zostało mniej, niż 25% modeli, gracz otrzymuje 3DP.
Punkty:
10-10 0-160
11-9 161-310
12-8 311-460
13-7 461-610
14-6 611-760
15-5 761 -910
16-4 911-1060
17-3 1061-1210
18-2 1211-1360
19-1 1361-1510
20-0 1551+
Czas bitwy to 90 minut.
Ramy czasowe:
10:30-11:00- Zapisy
11:00-12:30- 1 bitwa
12:40-14:20- 2 bitwa
14:20-15:00- przerwa na jedzonko, itp.
15:00-16:30- 3 bitwa
16:40-18.20- 4 bitwa
około 18:30 wyniki, gratulacje itd,
Ranking Glówny:
-punkty z bitew (0-92)
-ocena modelarska (0-15)
-nadesłanie rozpiski do 11.11 (3)
Suma: 110
Ocena modelarska:
0-3 za ilość pomalowanych modeli (ponad 33% - 1, ponad 67% - 2, całość - 3)
0-2 za ilość ozdobionych podstawek (ponad 50% - 1, całość - 2)
0-2 za detale i techniki
1 za podstawki wysokiej jakości
1 za WYSIWYG broni, 2 za pełen
1 za oznaczenia oddziałowe
0-2 za konwersje
0-2 za estetykę armii
Zgłoszenia prosze nadsyłać na maila khazrad@vp.pl. Nadesłanie zgłoszenia wraz z poprawną rozpiską do 11.11 nagradzane jest 3DP. Zgłoszenie powinno zawierać:
-Nazwę, lub termin turnieju w temacie
-Imię, nazwisko i ew ksywkę gracza
-Oczywiście, rozpę