Autor Wątek: Turnieje - info  (Przeczytany 274083 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Boc

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #930 dnia: Październik 21, 2008, 11:19:08 am »
15.11.08

Zapraszamy na turniej Warhammera 40000. Zarówno młodzi jak i starsi gracze są mile widziani. Jeśli nie masz swojej armii a chcesz się przekonać jak to jest grać w bitewniaki, możemy pożyczyć ci armię sklepową :)


ZAPISY NA TURNIEJ W KLUBIE GAMEOX

Zapisy: do 10:00
Start: 11:00 do 18.00
Wpisowe: 10,00zł
Nagrody: Zależy od frekwencji na turnieju (głównie będą to boxy z W40K, i akcesoria do bitewniaków)
Format: Armia na 1000 punktów

SZERSZE INFORMACJE NA TEMAT TURNIEJU (ZAPISY I REGULAMIN) W KLUBIE GAMEOX.

-Gracz powinien posiadać jedną rozpiske swojej armii na 1000 punktów(oddajemy ją przy zapisach a turniej).
-Stosujemy WYSIWYG w miarę możliwości(to co jest w rozpisce powinno być przedstawione na figurce), można stosować konwersje, ale nie wolno proksować.
-Nie stosujemy Special charcters.
-Wpisowe 10zł (cała zebrana kwota będzie przeznaczona na nagrody).
-Każdy gracz toczy 2 bitwy, gramy tylko na killpointy.
Tyle killpointow ile masz w rozpisce to jest twoja bazowa punktacja.
Tracisz punkty za stratę jednostki (killpointa), zyskujesz za zniszczenie przeciwnikowi jednostki (killpointa). Przy całkowitym zniszczeniu przeciwnika zyskujesz dodatkowy punkt.

Miejsce: GameOx Gdańsk
Kontakt: gadu gadu: 10303696
Zapraszam na nowego boga o grach:
http://harborgamers.blogspot.com



Offline Krysiak

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #931 dnia: Październik 25, 2008, 07:53:11 pm »
Kiedy:15 Listopada 2008
Miejsce: Sklep GameLord, Łódź
Wpisowe: 10 PLN od osoby
Format: Solo 1550pkt, zakaz posiadania tych samych slotów HQ!!!!

Dopuszczone armie:
Codex: Space Marines (5ed, wymagany min 1 kodeks na turnieju)
Codex: Dark Angels
Codex: Space Wolves
Codex: Black Templars
Blood Angels (White Dwarf Update)
Codex: Eldar
Codex: Chaos Space Marines
Codex: Necron
Codex: Tau Empire
Codex: Dark Eldar
Dark Eldar: Wych Cult (Chapter Approved 2003)
Codex: Orks
Codex: Daemonhunters
Codex: Witch Hunters
Codex: Imperial Guard
Codex: Tyranids
Codex: Daemons
13th Company
Kroot Mercenaries
Dopuszczone IA za wyjątkiem flayers,monstrous creatures i super heavy.
Dopuszczeni bohaterowie specjalni/imienni
Gracze proszeni są o zachowanie wysiwygu broni.

Gramy na stolach 72"x48"
Obowiazują oficjalne FAQ oraz te PKZ, które nie zostały unieważnione przez jednoznaczne zapisy 5ed. Gramy na zasadach 5 edycji.

Gracze muszą posiadać własne kostki, miarkę, wykorzystywane znaczniki, długopis.
W sytuacjach spornych, brak zasad armii może być podstawą do wydania niekorzystnego rozstrzygnięcia.


Misje:
1. Seize Ground, rozstawienie Pitched Battle. Wartość znacznika zależy od ilości znaczników:
3 znaczniki -> 516VP za znacznik
4 znaczniki -> 387VP za znacznik
5 znaczników -> 310VP za znacznik


2. Capture&Control, rozstawienie Dawn of War. Znacznik we własnym deployu jest wart 550VP. Znacznik we wrogim deployu = 1000VP

3.Cleans – dodatkowe punkty za kontrolowanie ćwiartek, ćwiartka przeciwnika jest warta 775 pkt, boczne i własna po 258pkt, żeby kontrolować ćwiartkę należy na końcu bitwy mieć w niej własny scoring unit i nie może znajdować się w niej scoring unit przeciwnika; Scorują tylko troopsy

4.Bitwa pozycyjna
1. Gracze rzucają k6, zwycięzca decyduje czy wybiera czy chce być pierwszy/ Pierwszy gracz wybiera jedną z krawędzi, wystawia się nie dalej niż 12” od własnej krawędzi. Następnie gracz drugi wystawia na analogicznie na przeciwległej krawędzi również zachowując 12 calowa odległość. Obydwaj gracze wybierają po dwa strategiczne tereny w własnych ćwiartkach (będą one warte po 387 pkt)
2. Celem scenariusza jest zajęcie jak największej liczby strategicznych terenów (kontroluje się teren jeżeli na koniec bitwy ma się choć jeden model jednostki punktującą w jego wnętrzu, lub jeśli to nie możliwe styka się z terenem):
VP liczone z zabite oddziały wroga

We wszystkich bitwach obowiązuje DS, infiltracja, outflank. Obowiązuje zasada rozbicia - jeśli po zakończeniu gry przeciwnikowi zostało mniej, niż 25% modeli, gracz otrzymuje 3DP.


Punkty:
10-10 0-160
11-9 161-310
12-8 311-460
13-7 461-610
14-6 611-760
15-5 761 -910
16-4 911-1060
17-3 1061-1210
18-2 1211-1360
19-1 1361-1510
20-0 1551+

Czas bitwy to 90 minut.

Ramy czasowe:
10:30-11:00- Zapisy
11:00-12:30- 1 bitwa
12:40-14:20- 2 bitwa
14:20-15:00- przerwa na jedzonko, itp.
15:00-16:30- 3 bitwa
16:40-18.20- 4 bitwa
około 18:30 wyniki, gratulacje itd,

Ranking Glówny:
-punkty z bitew (0-92)
-ocena modelarska (0-15)
-nadesłanie rozpiski do 11.11 (3)
Suma: 110

Ocena modelarska:
0-3 za ilość pomalowanych modeli (ponad 33% - 1, ponad 67% - 2, całość - 3)
0-2 za ilość ozdobionych podstawek (ponad 50% - 1, całość - 2)
0-2 za detale i techniki
1 za podstawki wysokiej jakości
1 za WYSIWYG broni, 2 za pełen
1 za oznaczenia oddziałowe
0-2 za konwersje
0-2 za estetykę armii


Zgłoszenia prosze nadsyłać na maila khazrad@vp.pl. Nadesłanie zgłoszenia wraz z poprawną rozpiską do 11.11 nagradzane jest 3DP. Zgłoszenie powinno zawierać:
-Nazwę, lub termin turnieju w temacie
-Imię, nazwisko i ew ksywkę gracza
-Oczywiście, rozpę

Offline Bern-HARD

  • Młodszy Mistrz
  • ***
  • Wiadomości: 336
  • Total likes: 0
  • Klub bitewniakowy "Rzeźnik" w Sopocie
    • Bernar DZIK !!!
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #932 dnia: Listopad 02, 2008, 07:17:32 pm »
Turniej w Sopocie w klubie Rzeźnik odwołany. Niestety ale sprawy rodzinne organizatora. (Nie ja jestem orgiem, więc nie znam bliższych informacji).

W jego imieniu z góry przepraszam.
« Ostatnia zmiana: Listopad 06, 2008, 10:27:21 pm wysłana przez Bern-HARD »
Hallo! Ich bin Berniczek, Hände hoch!!!

Offline Brother Michal

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #933 dnia: Listopad 02, 2008, 10:43:23 pm »
Witam!

W imieu torunskiego klubu "Oko terroru" chcialbym zaprosic na zblizajacy sie turniej.
Regulamin ponizej. ;)

Cytuj
Pre-Battlecannon

Termin:
9 listopada 2008. Oficjalne rozpoczęcie o godz. 9.30, ale graczy biorących udział w turnieju uprasza się o dotarcie najpóźniej na godz. 9.15.

Miejsce:
Klubie Osiedlowym „Kameleon” (87-100 Toruń, ul. Tuwima 9).

Sędzia Główny: Szymon Ziajko
Sędzia pomocniczy: Dominik Fajga, Michał Nowicki

Wpisowe: 5zł

Zgłoszenia: do 7 listopada (termin nadesłania rozpiski) na adres: brothermichal (at) poczta.onet.pl

Zgłoszenie winno zawierać: imię i nazwisko, armie (rozpiske) , miejscowość i ewentualnie nr ligowy (jeśli takowy się posiada).

Zasady:

1. Armie na 1500 pkt, Force Organisation 1-2 Hq, 2-6 Troops, 0-3 Elites 0-3, Fast Attack 0-3, Heavy Support 0-3. Zakazane jest wybór 2 takich samych slotów HQ, 3 takich samych Elit, FA, HS.

2. Nie można używać Special Characters ani bohaterów imiennych (za wyjątkiem Emperor's Championa)

3. Dopuszczone armie: wszystkie armie i jednostki oficjalne, oraz, po
uprzednim zgłoszeniu sędziemu: Citadel Journal, Chapter Approved, White Dwarf (pod warunkiem, że zasady do tychże armii nie zostały zmienione przez nowe kodeksy);

4. Zabronione są podręczniki Imperial Armour.

5. Dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot
Mercenaries;

6. Zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities;

7. Nie można korzystać z Minor Psychic Powers opisanych w "It's all in the mind";

8. Gramy na stolach 60"x48"

9. Obowiązują oficjalne FAQ oraz PKZ gramy na 5ed.

10. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team').Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.

11. Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.

12. W wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których
rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par.

13. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania
w myśl jego postanowień.

14. Misje:

1) Ćwiartki
Strefy rozstawienia – Spearhead
Cele misji – Ćwiartki neutralne 562VP, Ćwiartka przeciwnika 1125, normalne VP za zabite (i społowione) jednostki przeciwnika
Zasady specjalne - VP, random game lenght, rezerwy

2) Take & Hold
Strefy rozstawienia – Dawn of War
Cele misji – każdy scoring unit w 12” (wszystkie modele muszą być w 12”) od środka stołu jest warty 562VP, normalne VP za zabite (i społowione) jednostki przeciwnika
Zasady specjalne – VP, night fight (pierwsze 2 tury), 6 tur, rezerwy

3) Recon
Strefy rozstawiena – Pitched Battle
Cele misji – każdy scoring unit w strefie rozstawienia przeciwnika (wszystkie modele muszą być w strefie rozstawienia przeciwnika) jest warty 562VP, normalne VP za zabite (i społowione) jednostki przeciwnika
Zasady Specjalne – VP, Bombardowanie, 6 tur, rezerwy

Bombardowanie – przed pierwszą turą rzuca się za każdy oddział, który jest na stole D6. Na 6 oddział dostaje D6 zranień, można rzucać normalnie armour/cover/invulnerable save. Oddział, który straci przynajmniej 1 model musi wykonać pinning test. Pojazdy dostają efekt „Shaken”,

Tabela punktowa:
0-210 10:10
211-420 11:9
421-630 12:8
631-840 13:7
841-1050 14:6
1051-1260 15:5
1261-1470 16:4
1471-1680 17:3
1681-1890 18:2
1891-210019:1
2101+ 20:0

Pozdrawiam
Michal
« Ostatnia zmiana: Listopad 03, 2008, 07:47:31 pm wysłana przez Brother Michal »
Imperial Stormtroopres don't die...
They can only go to hell and regroup.

A wszystko na co mam ochotę jest niemoralne,nielegalne,albo tuczące ]:->

Offline Vladdi

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #934 dnia: Listopad 03, 2008, 08:25:26 am »
Wrzuciles info o turnieju po terminie nadsylania rozpisek:P:P:P:P:P?

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline Brother Michal

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #935 dnia: Listopad 03, 2008, 07:49:31 pm »
Wrzuciles info o turnieju po terminie nadsylania rozpisek:P:P:P:P:P?

vladdi
Specjalnie!  :badgrin: :badgrin: :badgrin:
Tak aby toruniacy mieli jakiegos handicapa! ;)

A na powaznie, to zgloszenia sa do 7 listopada (moj blad z tym 2) - juz to poprawilem w regu.  8)

Pzdr
Michal
Imperial Stormtroopres don't die...
They can only go to hell and regroup.

A wszystko na co mam ochotę jest niemoralne,nielegalne,albo tuczące ]:->

Offline Vladdi

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #936 dnia: Listopad 12, 2008, 11:21:32 am »
Czy ktos wie kiedy pojawi sie gdzies aktualny ranking?

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline Zly

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #937 dnia: Listopad 13, 2008, 10:31:14 am »
Czy ktos wie kiedy pojawi sie gdzies aktualny ranking?

vladdi

Nie do końca aktualny i trochę błędny ale jest na stronie ligowej od niedawna w dziale dl.
Obsługa fotograficzna imprez i uroczystości.
Portrety, plenery, fotografia reklamowa i nie tylko.
Szybko i profesjonalnie:-). Faktury Vat.
790 333 553 lub priv.

Offline Vladdi

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #938 dnia: Listopad 13, 2008, 12:17:09 pm »
Ma inna date waznosci w zaleznosci od miasta:P dla wawy to chyba lipiec, ale master szczecinski jest tez uwzgledniony. Troche to chaotyczne. zwlaszcza ze niektorzy nie maja wpisanych turniejow na ktorych byli. Strach sie bac kiedy i jaki bedzie nastepny. No nic trzymam kciuki za Piszcza, napewno bedzie lepiej:)

vladdi
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Eman

  • Gość
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #939 dnia: Listopad 13, 2008, 12:22:05 pm »
Heyka !!!
Jak juz pisalem to w innym temacie - szukam chetnego do zastapienia zajetego/nieobecnego Piszcza na zaszczytnej funkcji Koordynatora ds. Rankingu  8)
Cze !!!

Offline krawat

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #940 dnia: Listopad 14, 2008, 05:23:18 am »
napisz tu lepiej date Jedrusia z limitem punktowym  :p
ZAPINAMY

Offline Zly

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #941 dnia: Listopad 14, 2008, 02:17:13 pm »
Ma inna date waznosci w zaleznosci od miasta:P dla wawy to chyba lipiec, ale master szczecinski jest tez uwzgledniony. Troche to chaotyczne. zwlaszcza ze niektorzy nie maja wpisanych turniejow na ktorych byli. Strach sie bac kiedy i jaki bedzie nastepny. No nic trzymam kciuki za Piszcza, napewno bedzie lepiej:)

vladdi

No i fajnie by było gdyby tak jak wcześniej była dokładna tabelka z punktami w turnieji każdego gracza. To bardzo ułatwia wychwytywanie błędów a chyba siłą rzeczy musi być w tym pliku na którym rank jest opracowywany.
Obsługa fotograficzna imprez i uroczystości.
Portrety, plenery, fotografia reklamowa i nie tylko.
Szybko i profesjonalnie:-). Faktury Vat.
790 333 553 lub priv.

Offline krawat

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #942 dnia: Listopad 16, 2008, 09:16:15 pm »
DNIA 26.11.2008
Zapraszamy wszystkich chętnych na dzień pokazowy Warhammera 40000 !!!
Podczas pokazu będzie można nauczyć się grać, jak i będziemy tłumaczyli zasady i odpowiadali na wasze pytania.

Zachęcamy też graczy aby przynieśli swoje figurki i armie :) im więcej nas tym weselej i lepsza zabawa. Oprócz tłumaczenia zasad odbędą się gry mini scenariusze na grupki lub niewielkie oddziały tak aby każdy mógł zagrać i zapoznać się z systemem.

Pokazy zaczynają się od 12:00 i prawdopodobnie będą trwały cały dzień aż do zamknięcia naszego sklepu ;)
zadnego info nt. miejscowy, w takim razie ja chcialbym w Uboczu, miedzy Gryfowem Śl, a Krzewiem Wlkm.  :p
ZAPINAMY

Offline Boc

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #943 dnia: Listopad 16, 2008, 09:20:31 pm »
DNIA 26.11.2008

GameOx
u.Bema 12
81-386 Gdynia

Zapraszamy wszystkich chętnych na dzień pokazowy Warhammera 40000 !!!
Podczas pokazu będzie można nauczyć się grać, jak i będziemy tłumaczyli zasady i odpowiadali na wasze pytania.

Zachęcamy też graczy aby przynieśli swoje figurki i armie Smile im więcej nas tym weselej i lepsza zabawa. Oprócz tłumaczenia zasad odbędą się gry mini scenariusze na grupki lub niewielkie oddziały tak aby każdy mógł zagrać i zapoznać się z systemem.

Pokazy zaczynają się od 12:00 i prawdopodobnie będą trwały cały dzień aż do zamknięcia naszego sklepu Wink
Zapraszam na nowego boga o grach:
http://harborgamers.blogspot.com



Offline Czaj-nik

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #944 dnia: Listopad 19, 2008, 01:08:50 pm »
Cytuj
Mikołajkowa Apokalipsa

1. Informacje ogólne:

-  6 grudnia 2008
- godz. 9:00 zapisy, prosiłbym jednak o wcześniejsze przybycie osób, które byłyby chętne pomóc przy przygotowaniach
- LO im. Lelewela ul. Kiwerska 3, Warszawa
- wpisowe w wysokości : 15 zł
- Sędzią głównym turnieju jest Czaj-nik (czaj-nik at poczta neostrada pl)
Gramy 3 bitwy na 2000 pkt
Czas jednej gry: 2 godz. 30 min.
Turniej będzie zgłoszony do Ligi WH40K jako turniej lokalny.

- Tereny na stołach ustawiają sędziowie
- Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.

Zapisy  -   9:00 – 9:30
Pierwsza bitwa  9:45- 12:00
Druga bitwa     12:15- 14:45
Trzecia bitwa   15:00- 17:30

2. Zasady ogólne:

Za przesłanie zgłoszenia na maila (czaj-nik at poczta neostrada pl), PW lub GG (1607124) do 4 grudnia 23:59, +2 DP do klasyfikacji ogólnej.

Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i punkty od 1 do 14 URP dostępne na forum ligowym: http://www.liga40k.com/portal.php

Lasy dają 4+ cover piechocie w i za nim, oraz 5+ mostrusom i czołgom. Nie dają one żadnego covera super heavy i gargantuanom.

Armie na 2000 pkt.
Obowiązuje standard FOC (1-2 hq, 0-3 elite, 2-6 troops, 0-3 fast, 0-3 heavy)

Dopuszczone są:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne - czyli kodeksy  i ew. artykuły w WD;
- Imperial Armour: I, II, III, IV, V, VI, Apocalypse,  IA2- update, Wh40k:Apocalypse oraz Apocalypse Reload (tylko jednostki, nie formacje!)
- 0-1 Flyer, Super Heavy lub Gargantuan Creature z powyższych podręczników- obowiązuje najnowsza wersja

Niedopuszczone są:
-  Super Heavy Flyers i Gargantuan Flyers
-  inne super heavy i  gargantuany z 4 lub więcej punktami struktury lub 10 i więcej woundami

-  Jeśli jakikolwiek efekt spowodował by użycie siły D, to zamiast tego efekt działa z siłą 10 ap1, a cover save celu nigdy nie może być większy niż 5+.  W wypadku trafienia w pojazd rzuca dwiema kośćmi na wynik i wybiera wyższy. Dodatkowo liczy się jakby był zawsze dwa razy większy niż toughtness dla potrzeb instant death.
-  Każdy super heavy i gargantuan zajmuje ilość slotów określoną poniżej
1sp- 1 slot heavy + 1 wybrany spomiędzy heavy, elite i hq
2sp- 1 slot heavy + 1 slot HQ i 2 wybrane spomiędzy heavy i elite
3sp- 1 slot heavy + 1 slot HQ, 1 slot Elite i 2 wybrane spomiędzy heavy i elite
UWAGA: zajęty slot HQ to slot „nieobowiązkowy”, więc nadal trzeba wystawić jedno normalne HQ z kodeksu.
- W przypadku gargantuan creatures przyjmuje się że ilość woundów odpowiada określonej ilość structure pointów:
do 5 woundów- 1 SP
6-7 woundów- 2 SP
8-9 woundów- 3 SP
- Super Heavy, który straci structure point, traktowany jest w ten sam sposób jak jakikolwiek inny pojazd, który otrzymał efekt „damaged”  względem liczenia Victory Pointów.
- Flyer ma zawsze cover 4+ (jak skimmer ruszający się na flat-out speed), może on jednak dostać penetrację
-  Jeśli nie jest napisane jaki slot zajmuje flyer lub inna jednostka (np. Terminus Ultra), to zajmuje on slot Heavy
- Eldar Titan Holofield to rodzaj save'a (holofield save), więc nie można go brać razem z coverem itp.

3. Wymogi:

Wszystkie modele powinny być sklejone, odpowiadać wyglądem jednostkom z rozpiski i mieć przedstawione zakupione wyposażenie (WYSIWYG).

Każde odstępstwo od WYSIWYG’u karane –1 DP.

Super Heavy, Flyer lub Gargantuan będący samoróbką musi przypominać oryginał oraz MUSI być on pomalowany.
Dodatkowo, każda samoróbka musi być zaakceptowana przez sędziego głównego (fotki na pm/maila).

Każdy zawodnik zobowiązany jest posiadać swoją armię, kostki, miarkę calową, potrzebne wzorniki, czytelną rozpiskę i zasady swojej armii.

4. Punktacja

10 : 10 -  0 – 300 vp
11 : 9   -  301- 600
12 : 8   -  601- 900
13 : 7   -  901- 1200
14 : 6   -  1201- 1500
15 : 5   -  1501- 1800
16 : 4   -  1801- 2100
17 : 3   -  2101- 2400
18 : 2   -  2401- 2700
19 : 1   -  2701- 3000
20 : 0   -  3001+

Rozbicie - jeżeli w dowolnym momencie bitwy, liczebność armii spadnie poniżej 25% stanu początkowego, jest ona traktowana jako rozbita. Przeciwnicy otrzymują za to 500 VP.

5. Misje

Misja Pierwsza:
Rozstawienie:  Dawn of War
Cele: Sieze Ground- 5 znaczników, każdy wart 600 VP, wystawiane przed wybraniem stref, muszą być min. 12” od siebie i krawędzi stołu, nie mogą stać w impassable terrain.
Zasady specjalne: Night Fight (w 1 turze), deep strike, reserves, random game length.

Misja Druga:
Rozstawienie: Spearhead
Cele: Annihilation
W zależności od różnicy w zdobytych KP, osoba z ich większą ilością otrzymuje:
KP
0 - 2 - 0 VP
3 - 4 - 450 VP
5 - 6 – 900 VP
7 - 8 - 1350 VP
9 - 10 – 1700 VP
11+ - 2000 VP
Każdy gargantuan/ super heavy jest warty ilość KP równą ilości posiadanych structure pointów, tak więc za np. Hierodule’a dostać można 2 KP.
Zasady specjalne: deep strike, reserves, random game length.

Misja Trzecia:
Rozstawienie: Pitched Battle
Cele: modyfikacja Capture and Control
Każda strona dysponuje dwoma znacznikami.
Wystawiane przed rozpoczęciem gry, ale po wyborze stron, nie mogą być w 24” od siebie, nie mogą być w impassable terrain.
Znaczniki własne warte są 500 VP każdy, znaczniki przeciwnika 1000.
Zasady specjalne: deep strike, reserves, random game length.


« Ostatnia zmiana: Listopad 20, 2008, 07:10:24 pm wysłana przez Czaj-nik »
"Explanation: It's just that... you have all these squishy parts, master. And all that water! How the constant sloshing doesn't drive you mad, I have no idea..."