trawa

Autor Wątek: Turnieje - info  (Przeczytany 267239 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline el_piszczu

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #975 dnia: Grudzień 21, 2008, 05:43:53 pm »
Swoją drogą nie rozumiem tej fascynacji Rapidem - to już nie ma innych serwerów?
jestem jak inżynier Mamoń, lubię serwery które znam :p wysłałem plik Emanowi pewnie coś powiesi

Eman

  • Gość
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #976 dnia: Grudzień 22, 2008, 09:06:45 pm »
Heyka !!!
Umiescilem aktualizacje Rankingu w dziale Downloads na Stronie Ligowej  8)
Cze !!!

Offline karlvant

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #977 dnia: Grudzień 22, 2008, 10:15:54 pm »
Ciekawe, ciekawe. No, Eman, żona, tak? 8)

Offline Gamon

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #978 dnia: Styczeń 07, 2009, 09:34:04 pm »
termin: 10 styczeń. Zaczynamy o 10:00
Miejsce Bard Wrocław

Za zgłoszenie wysłane wraz z rozpiską do 9.01. na adres sbbogus [małpka] gmail.com przyznawane są 2DP

-punkty: 1450, zakaz tryplowania elit, fa, hv, dublowania hq

-bitew: 3

-stoły: 54"

-specjale: Dopuszczeni. IA dopuszczone nie jest.

-misje:
1. Recon.
Wystawienie: 12" od krawędzi
Długość gry: 6 tur
508pkt za każdy scoring w strefie przeciwniki pod koniec gry

2. Take and Hold:
Wystawienie: ćwiartki, 9" od środka, 20" od wroga
Długość: Random
508 za każdy scoring 6" od środka pod koniec gry

3. Kill points
Wystawienie: Dawn of War
Długość: Random
KP według odpowiedniej tabelki
Night Fight w 1 turze


W przypadku wybicia przeciwnika do nogi, zajmuje się tyle objectivów, ile ma się scoringów.

Przy przeliczanie VP na DP skok co 200 pkt.

W zależności od różnicy w zdobytych KP, osoba z ich większą ilością otrzymuje:
KP
0 - 1 - 0 VP
2 - 250 VP
3 – 500 VP
4 - 750 VP
5 - 1001 VP
6 - 1250 VP
7 – 1500 VP
8 - 1750 VP
9 - 2001 VP
10+ - 2250 VP

Za zniszczenie armii do ostatniego modelu +1 KP.

Offline Brother Michal

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #979 dnia: Styczeń 08, 2009, 11:08:02 am »
Witam!

W imieniu Toruńskiego Klubu "Oko Terroru" mam zaszczyt zaprosić na turniej:

Cytuj
Noworoczna Apokalipsa

Termin:
18 stycznia 2009. Oficjalne rozpoczęcie o godz. 9.00, ale graczy biorących udział w turnieju uprasza się o dotarcie najpóźniej na godz. 8.45.

Miejsce:
Klub Osiedlowy „Kameleon” (87-100 Toruń, ul. Tuwima 9).

Sędzia Główny: Michał Nowicki
Sędzia pomocniczy: Szymon Ziajko

Wpisowe: 7 zł

Zgłoszenia: do 15 stycznia (termin nadesłania rozpiski) na adres: brothermichal (at) poczta.onet.pl

Zgłoszenie winno zawierać: imię i nazwisko, armie (rozpiskę w formacie txt - only!) , miejscowość i nr ligowy (jeśli takowy się posiada).

Harmonogram turnieju:

9 - 9.15 Zapisy
9.15 - 11.35 I Bitwa
11.35 - 11.45 przerwa
11.45 - 14.05 II Bitwa
14.05 - 14.15 przerwa
14.15 - 16.35 III Bitwa

Zasady:

1. Armie na 2009 pkt, pełen Force Organisation Chart.

2. Specjale są dopuszczeni. Imperial Armour jest zabronione.

3. Dopuszczone armie: wszystkie armie i jednostki oficjalne.

4. Gramy na stolach 60"x48", a czas przeznaczony na każdą bitwę to 2h20min.

5. Obowiązują oficjalne FAQ oraz PKZ.

6. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta. Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.

7. Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.

8. W wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par.

9. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.

10. Misje:

1) Recon
Wystawienie: 12" od krawędzi
Długość gry: 6 tur
600pkt za każdy scoring w strefie przeciwniki pod koniec gry

2) Kill points
Wystawienie: Dawn of War
Długość: Random
KP według odpowiedniej tabelki
Night Fight w 1 turze

W zależności od różnicy w zdobytych KP, osoba z ich większą ilością otrzymuje:
KP
0 - 1 - 0 VP
2 - 300 VP
3 – 600 VP
4 - 900 VP
5 - 1200 VP
6 - 1500 VP
7 – 1800 VP
8 - 2100 VP
9 - 2400 VP
10+ - 2700 VP

Za zniszczenie armii do ostatniego modelu +1 KP.

3) Secure
Wystawienie: ćwiartki, 9"od środka, 20" od wroga
Długość: 6 tur
5 znaczników po 600pkt
W przypadku wybicia przeciwnika ‘do nogi’, zajmuje się tyle objectivów, ile ma się scoringów.

Tabela punktowa:
Przedziały co 300 pkt. Totalna masakra (20:0) powyżej 3000 pkt.

11. Punkty dodatkowe:
+3 DP za przesłanie poprawnego zgłoszenia w terminie do 15.01.2009
+2 DP za posiadanie wydrukowanej, poprawnej rozpiski
+1 DP za złożenie armii na równo 2009pts
+3/+2/+1/0 DP za WYSIWYG armii (pełen)/dwa uchybienia/cztery uchybienia/pięć i więcej uchybień
+1/+2 /+3 DP za posiadanie armii częściowo pomalowanej (min 25%)/(min 50%)/(min 75%)
+1/+2 DP za posiadanie konwersji w armii (min 25%)/(min 50%)
+1 DP za oznaczenia oddziałów, które można pomylić z innymi (np. dwa oddziały taktyczne)

Pozdrawiam
Michal
« Ostatnia zmiana: Styczeń 08, 2009, 02:24:35 pm wysłana przez Brother Michal »
Imperial Stormtroopres don't die...
They can only go to hell and regroup.

A wszystko na co mam ochotę jest niemoralne,nielegalne,albo tuczące ]:->

Offline Boc

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #980 dnia: Styczeń 13, 2009, 02:47:38 pm »
Zapraszamy na turniej Warhammera 40000.
Chcesz się sprawdzić ? Chcesz podjąć się wyzwania ? Chcesz się przekonać na ile Ciebie stać ?
Przyjdz i przekonaj się.


ZAPISY NA TURNIEJ W KLUBIE, ul.Opolska 2

Dzień 24.01.09
Zapisy: do 11:00
Start: 11:00 do 18.00
Wpisowe: 10,00zł
Nagrody: Zależy od frekwencji na turnieju (głównie będą to boxy z W40K, i akcesoria do bitewniaków)
Format: Armia na 1000 punktów

SZERSZE INFORMACJE NA TEMAT TURNIEJU (ZAPISY I REGULAMIN) W KLUBIE GAMEOX.

-Gracz powinien posiadać jedną rozpiske swojej armii na 1000 punktów(oddajemy ją przy zapisach a turniej).
-Stosujemy WYSIWYG w miare możliwości(to co jest w rospisce powinno być przedstawione na figurce), można stosować konwersje, ale nie wolno proksować.
-Nie stosujemy Special charcters.
-Wpisowe 10zł (cała zebrana kwota będzie przeznaczona na nagrody).
-Każdy gracz toczy 2 bitwy, gramy tylko na killpointy.
Tyle killpointow ile masz w rozpisce to jest twoja bazowa punktacja.
Tracisz punkty za strate jednostki (killpointa), zyskujesz za zniszczenie przeciwnikowi jednostki (killpointa). Przy całkowitym zniszczeniu przeciwnika zyskujesz dodatkowy punkt.
Zapraszam na nowego boga o grach:
http://harborgamers.blogspot.com



Inquisitor_Matematicus

  • Gość
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #981 dnia: Styczeń 23, 2009, 09:01:45 am »
Klub Legion zaprasza na turniej:

LUTOWY GRUNWALD

• 7 Luty 2009
• godz. 9.00 zapisy
• Młodzieżowy Klub Umiejętności Progres - ul. Marii Konopnickiej 19 Kraków
• wejściówka: 5zł
• Ramy czasowe:

1. Zapisy: 9:00
2. Pierwsza bitwa: 9:30 – 12:00
3. Druga bitwa: 12:30 – 15:00
4. Trzecia bitwa: 15:30 – 18:00


ZASADY
1. Armie:
- 2000 punktów
- Standard FOC

2. Dopuszczone armie:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne
- dopuszczone są jednostki z podręczników Imperial Armour oprócz jednostek Super Heavy, Gargantuanów i Flyer'ów
- dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries;
- niedopuszczeni są bohaterowie specjalni;

3.Proksowanie:
- W wypadku modeli z IA należy zapytać się przed turniejem o pozwolenie. Wszystko zależy od realizacji. Kartoniki i kiepskawe samoróbki nie będą dopuszczane na pewno.
- W wypadku modeli z kodeksów liczba figurek proksowanych nie może przekroczyć 25% liczby wszystkich modeli.


4. Rozpiski należy wysyłać pod adres inkq13 [at] interia.pl do 2 lutego. Limit miejsc: 24 osoby. W rozpiskach proszę zaznaczyć jeśli jakaś jednostka jest wzięta z IA, szczególnie jeśli jest to np. Rhino wzięte na zasadach z IA.

5. Nie ma rozbić.

6. Obowiązują PKZty i URP.

7. Gracze zobowiązani są posiadać czytelną rozpiskę, oraz kodeksy/zasady swojej armii, a oprócz tego także kostki i miarki oraz wzorniki.

8. Gramy 3 bitwy na stołach 72”x48”.

9. Wynik bitwy będzie rozstrzygany według tabeli:
VP Punkty turniejowe
0 – 255 10 - 10
256 – 510 11 - 9
511 – 765 12 - 8
766  –  1020 13 - 7
1021 – 1275 14 - 6
1276 – 1530 15 - 5
1531 – 1785 16 - 4
1786 – 2040 17 - 3
2041 – 2295 18 - 2
2296 – 2550 19 – 1
2551+ 20 – 0

10. Armie nie muszą być pomalowane ale odbędzie się ocena malowania:
0/2 pkt amia pomalowana
0/1 pkt oznaczenie oddziałów
0/2 pkt Cała armia posiada WYSIWYG
0/3 pkt za terminowe nadesłanie rozpiski

11. Misje:

Misja pierwsza:
Rozstawienie: Dawn of War
Cele: Annihilation
W zależności od różnicy w zdobytych KP, osoba z ich większą ilością otrzymuje:
KP
0 - 1 - 0 VP
2 – 275 VP
3 – 550 VP
4 – 825 VP
5 – 1100 VP
6 – 1375 VP
7 – 1650 VP
8 - 1925 VP
9 – 2200 VP
10 – 2475 VP
11 – 2750 VP

Zasady specjalne: deep strike, reserves, random game length, Za zniszczenie armii przeciwnika do ostatniego modelu +1 KP.

Misja druga:
Rozstawienie:  Spearhead
Cele: Sieze Ground- 5 znaczników, każdy wart 650 VP, normalne VP za zabite (i społowione) jednostki przeciwnika. Znaczniki wystawiane przed wybraniem stref, muszą być min. 12” od siebie i krawędzi stołu, nie mogą stać w impassable terrain.
Zasady specjalne: Night Fight (w 1 turze), deep strike, reserves, 6 tur

Misja Trzecia:
Rozstawienie: Pitched Battle
Cele misji – każdy scoring unit w strefie rozstawienia przeciwnika (wszystkie modele muszą być w strefie rozstawienia przeciwnika) jest warty 650VP, normalne VP za zabite (i społowione) jednostki przeciwnika
Zasady Specjalne – VP, 6 tur, rezerves,

Zapraszam

---------------------

Zgłoszenia:
1. mlodyrs
2. Nazroth
3. Uriel - rospiska po czasie
4. Oskar "OWCZAR" Owczarek
5. Eman
6. Sławek Magoska
7. Inkq
8. Piotr Jaworski
9. Przemysław Armata
10. Jakub Ermidius Gawroński
11. Damian Politański
12. Kamil "miszczu" Jasak - bez rospiski
13. Łukasz "Lesiu" Leszkiewicz
14. Damian Wójcik - bez rospiski
15. Maciej Kubera - bez rospiski
16. Wiewiór - bez rospiski
17. TeO - bez rospiski
18. Mirai  - bez rospiski
19. Michał "Spejs" Herbergier  - bez rospiski

« Ostatnia zmiana: Luty 06, 2009, 06:50:17 pm wysłana przez Inkq »

Offline MiSiU

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #982 dnia: Styczeń 23, 2009, 10:48:47 am »
Klub Legion zaprasza na turniej:

LUTOWY GRUNWALD (dotychczasowy krakowski Jędruś)

Inki nie mieszaj... Jędruś, to Jędruś a Grunwald to Grunwald. Związku żadnego między nimi nie ma.

Inquisitor_Matematicus

  • Gość
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #983 dnia: Styczeń 23, 2009, 12:01:16 pm »
Inki nie mieszaj... Jędruś, to Jędruś a Grunwald to Grunwald. Związku żadnego między nimi nie ma.

Jak chcesz.

Offline Czaj-nik

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #984 dnia: Styczeń 23, 2009, 02:45:22 pm »
Chciałbym wszystkich zaprosić na najbliższego lokala w Warszawie:
1. Informacje ogólne

-  31 stycznia 2009
- godz. 9:00 zapisy, prosiłbym jednak o wcześniejsze przybycie osób, które byłyby chętne pomóc przy przygotowaniach
- LO im. Lelewela ul. Kiwerska 3
- wpisowe w wysokości : 15 zł
- Sędzią głównym turnieju jest Czaj-nik (czaj-nik at poczta neostrada pl)
Gramy 3 bitwy na 1700  pkt
Czas jednej gry: 1h 45min   
Turniej będzie zgłoszony do Ligi WH40K jako turniej lokalny.

- Tereny na stołach ustawiają sędziowie
- Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.

Zapisy  -   9:00 – 9:30
Pierwsza bitwa  9:45- 11:30
Druga bitwa     11:45- 13:30
Trzecia bitwa   14:00- 15:45

2. Zasady ogólne

Za przesłanie zgłoszenia na maila (czaj-nik at poczta neostrada pl), PW lub GG (1607124) do 29 stycznia 23:59, +2 DP do klasyfikacji ogólnej.

Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i punkty od 1 do 14 URP dostępne na forum ligowym: http://www.liga40k.com/portal.php

Lasy dają 4+ cover piechocie w i za nim, oraz 5+ mostrusom i czołgom. Nie dają one żadnego covera super heavy i gargantuanom.

Armie na 1700  pkt.
Obowiązuje standard FOC (1-2 hq, 0-3 elite, 2-6 troops, 0-3 fast, 0-3 heavy).
   
Dopuszczone są:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne - czyli kodeksy  i ew. artykuły w WD;

Niedopuszczone jest:
-   imperial armour
-   bohaterowie imienni/specjalni

3. Wymogi

Wszystkie modele powinny być sklejone, odpowiadać wyglądem jednostkom z rozpiski i mieć przedstawione zakupione wyposażenie (WYSIWYG).

Każde odstępstwo od WYSIWYG’u karane –1 DP.

Każdy zawodnik zobowiązany jest posiadać swoją armię, kostki, miarkę calową, potrzebne wzorniki, czytelną rozpiskę i zasady swojej armii.

4. Punktacja

10 : 10 -  0 – 240 vp
11 : 9   -  241- 480
12 : 8   -  481- 720
13 : 7   -  721- 960
14 : 6   -  961- 1200
15 : 5   -  1201- 1440
16 : 4   -  1441- 1680
17 : 3   -  1681- 1920
18 : 2   -  1921- 2160
19 : 1   -  2161- 2400
20 : 0   -  2401+

Rozbicie - jeżeli w dowolnym momencie bitwy, liczebność armii spadnie poniżej 25% stanu początkowego, jest ona traktowana jako rozbita. Przeciwnicy otrzymują za to 300 VP.

UWAGA
Za poprawnie wypełnienie tabelek z wynikami na karcie gracza (tzn. wpisanie tego co jest wymagane w wyznaczone miejsce) +2 DP do klasyfikacji ogólnej.
Pod miejscem na wyniki będzie wyjaśnienie co należy gdzie wpisywać.

5. Misje

Misja Pierwsza:
Rozstawienie: Pitched battle
Czas gry: 5 tur + standardowy dorzut.
Cele: Sieze Pigeon (Ground)- 5 gołębi (znaczników), każdy wart 500 VP, wystawiane przed wybraniem stref, muszą być min. 12” od siebie i krawędzi stołu, nie mogą stać w impassable terrain.
Zasady specjalne: deep strike, reserves, random game length, złap gołębia.

Złap gołębia: na początku każdej tury gry należy przesunąć każdy znacznik o d6” cali w kierunku pokazanym przez scatter (w przypadku hit należy go przesunąć tam gdzie  pokazuje mała strzałka). Gołąb nie może wylecieć za stół, nie może wlecieć na impassa (bo mu się nie chce), może za to skończyć swój ruch nad modelem/oddziałem. Jeśli gołąb skończy swój ruch  lub też przeleci nad oddziałem, musi on zdać test pinning. Fearless, obecność synapsy etc. nie chroni przed pinningiem wywołanym w ten sposób.


Misja Druga:
Rozstawienie: Dawn of War
Czas gry: 5 tur + dorzut.
Cele: Take & hold. 550 vp za każdy scoring, który pod koniec gry znajduje się całkowicie w 12” od środka stołu.   
Zasady specjalne: deep strike, reserves, random game length.


Misja Trzecia:
Rozstawienie:  Trójkąty (patrz rysunek)

Czas gry: 6 tur.
Cele: Annihilation. Każdy zdobyty kill point jest warty 150vp.
Zasady specjalne: deep strike, reserves, hunter-hunted.
Hunter-hunted: dwie najdroższe jednostki przeciwnika są warte 2kp każda (retinue liczymy oddzielnie od indepa).

"Explanation: It's just that... you have all these squishy parts, master. And all that water! How the constant sloshing doesn't drive you mad, I have no idea..."

Inquisitor_Matematicus

  • Gość
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #985 dnia: Styczeń 23, 2009, 06:26:10 pm »
Zmieniłem maila zgłoszeniowego na "Grunwald" bo ten poprzedni coś nawala.

Offline Nazroth

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #986 dnia: Styczeń 25, 2009, 03:18:08 pm »
'Jedynym sposobem by zmądrzeć jest grać z mądrzejszym przeciwnikiem'

Offline Uriel

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #987 dnia: Styczeń 25, 2009, 03:46:06 pm »
- 31 stycznia 2009
- Sklep Smok, Galeria Kazimierz
- wpisowe w wysokości : 10 zł
- Sędzią głównym turnieju jest Mamikon, pomocniczym - Uriel
Gramy 3 bitwy na 1700 pkt
Czas jednej gry: 1h 40min
Turniej będzie zgłoszony do Ligi WH40K jako turniej lokalny.


- Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.

Zapisy - 10:30 – 10:40
Pierwsza bitwa 10:50- 12:30
Druga bitwa 12:45- 14:25
Trzecia bitwa 14:40- 16:20
Ogłoszenie wyników : 16; 30

2. Zasady ogólne


Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i punkty od 1 do 14 URP dostępne na forum ligowym: http://www.liga40k.com/portal.php

Dopuszczone są Proxy, jako element uzupełniający- nie powinny przekraczać 40% armii.

Armie na 1700 pkt.
Obowiązuje standard FOC (1-2 hq, 0-3 elite, 2-6 troops, 0-3 fast, 0-3 heavy).

Dopuszczone są:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne - czyli kodeksy i ew. artykuły w WD;

Niedopuszczone jest:
- imperial armour
- bohaterowie imienni/specjalni

3. Wymogi

Każdy zawodnik zobowiązany jest posiadać swoją armię, kostki, miarkę calową, potrzebne wzorniki, czytelną rozpiskę i zasady swojej armii.

4. Punktacja

10 : 10 - 0 – 240 vp
11 : 9 - 241- 480
12 : 8 - 481- 720
13 : 7 - 721- 960
14 : 6 - 961- 1200
15 : 5 - 1201- 1440
16 : 4 - 1441- 1680
17 : 3 - 1681- 1920
18 : 2 - 1921- 2160
19 : 1 - 2161- 2400
20 : 0 - 2401+

Rozbicie - jeżeli w dowolnym momencie bitwy, liczebność armii spadnie poniżej 25% stanu początkowego, jest ona traktowana jako rozbita. Przeciwnicy otrzymują za to 300 VP.


5. Misje

Misja Pierwsza:
Rozstawienie: Pitched battle
Czas gry: 5 tur + standardowy dorzut.
Cele: Sieze Ground- 5 znaczników, każdy wart 500 VP, wystawiane przed wybraniem stref, muszą być min. 12” od siebie i krawędzi stołu, nie mogą stać w impassable terrain.
Zasady specjalne: deep strike, reserves, random game length, .




Misja Druga:
Rozstawienie: Dawn of War
Czas gry: 5 tur + dorzut.
Cele: Take & hold. 550 vp za każdy scoring, który pod koniec gry znajduje się całkowicie w 12” od środka stołu.
Zasady specjalne: deep strike, reserves, random game length.


Misja Trzecia:
Rozstawienie: Trójkąty (patrz rysunek)
 
Czas gry: 6 tur.
Cele: Annihilation. Każdy zdobyty kill point jest warty 150vp.
Zasady specjalne: deep strike, reserves, hunter-hunted.
Hunter-hunted: dwie najdroższe jednostki przeciwnika są warte 2kp każda (retinue liczymy oddzielnie od indepa).
« Ostatnia zmiana: Styczeń 25, 2009, 04:20:01 pm wysłana przez Uriel »
Cytuj
Give me a hundred space marines. Or falling that, bring me vortex granade.

Eman

  • Gość
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #988 dnia: Styczeń 28, 2009, 09:01:40 am »
Heyka !!!
W dziale Downloads Strony Ligowej pojawily sie uaktualnione PKZty:
http://www.liga40k.com/dload.php?action=category&id=2
Cze !!!

Offline Uriel

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #989 dnia: Luty 01, 2009, 10:28:10 am »
- 15 luty 2009

- Sklep Smok, Galeria Kazimierz
- wpisowe w wysokości : 10 zł
- Sędzią głównym turnieju jest Uriel, pomocniczym - Emeryt
Gramy 3 bitwy na 1200 pkt
Czas jednej gry: 90min
Turniej będzie zgłoszony do Ligi WH40K jako turniej lokalny.


- Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.

Zapisy - 10:30 – 10:40
Pierwsza bitwa 10:50- 12:20
Druga bitwa 12:35- 14:05
Trzecia bitwa 14:20- 15:50
Ogłoszenie wyników : 16:00

2. Zasady ogólne

Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i punkty od 1 do 14 URP dostępne na forum ligowym: http://www.liga40k.com/portal.php

Dopuszczone są Proxy (o ile są reprezentowane przez modele odpowiadające mniej więcej wielkości oryginału), jako element uzupełniający- nie powinny przekraczać 40% armii.

Armie na 1200 pkt.
Obowiązuje standard FOC (1-2 hq, 0-3 elite, 2-6 troops, 0-3 fast, 0-3 heavy).

Dopuszczone są:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne - czyli kodeksy i ew. artykuły w WD;
Niedopuszczone jest Imperial Armour

3. Wymogi

Każdy zawodnik zobowiązany jest posiadać własne kostki, miarkę calową, potrzebne wzorniki, czytelną rozpiskę i zasady swojej armii.

4. Ocena hobbystyczna

0-1pkt: posiadanie miarki, kostek, rozpiski, wzorników i oryginalnego codexu własnej armii.
0-2pkt: armia wymalowana w minimum 50% - 1pkt. w 100% - 2pkt.
0-1pkt: conajmniej 10% skonwertowanych modeli.
0-1pkt: pomalowane podstawki.
0-1pkt: jasne i klarowne rozróżnienie oddziałów.


4. Punktacja

10 : 10 - 0 – 170 vp
11 : 9 - 171- 340
12 : 8 - 341- 510
13 : 7 - 511- 680
14 : 6 - 681- 850
15 : 5 - 851- 1020
16 : 4 - 1021- 1190
17 : 3 - 1191- 1360
18 : 2 - 1361- 1530
19 : 1 - 1531- 1700
20 : 0 - 1701+

Zapięcie - jeżeli w dowolnym momencie bitwy, liczebność armii spadnie poniżej 25% stanu początkowego, jest ona traktowana jako zapięta. Przeciwnicy otrzymują za to 300 VP.

Misja Pierwsza: ANNIHILATION
Rozstawienie: Pitched Battle
Czas gry: 6 tur
Cele: Każdy zdobyty kill point jest warty 180vp. brak vp za zniszczone/społowione jednostki.
Zasady specjalne: deep strike, reserves, hunter-hunted.
Hunter-hunted: dwie najdroższe jednostki przeciwnika są warte 2kp każda (retinue liczymy oddzielnie od indepa).

Misja Druga: TAKE & HOLD
Rozstawienie: Dawn of War
Czas gry: 5 tur + dorzut.
Cele: 400vp za każdy scoring, który pod koniec gry znajduje się w 8” od środka stołu. vp za zniszczone/społowione jednostki.
Zasady specjalne: deep strike, reserves, random game length.

Misja Trzecia: SEIZE GROUND
Rozstawienie: Spearhead
Czas gry: 5 tur + dorzut.
Cele: 5 znaczników, każdy wart 400 VP, wystawiane przed wybraniem stref, muszą być min. 8” od siebie i krawędzi stołu, nie mogą stać w impassable terrain. vp za zniszczone/społowione jednostki.
Zasady specjalne: deep strike, reserves, random game length, złap gołębia.
Złap gołębia - na początku tury każdego gracza każdy znacznik scatteruje D6 cali. Hit lub w 3 calach znajduje się scoring unit - stoi w miejscu.
Cytuj
Give me a hundred space marines. Or falling that, bring me vortex granade.