Autor Wątek: Turnieje - info  (Przeczytany 189974 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Shonsu

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #990 dnia: Luty 06, 2009, 07:18:16 pm »
Zapraszam na turniej w Warszawie.

Cytuj
Turniej 2000

Termin: 21 lutego 2009 r.
- godz. 9:00 zapisy, proszę o wcześniejsze przybycie i pomoc w przygotowaniach
- Warszawa, LO im. Lelewela ul. Kiwerska 3 albo liceum im. Bema (szczegóły wkrótce)
- wpisowe w wysokości : 15 zł
– Sędziowie: (szczegóły wkrótce)
Gramy 3 bitwy na 2000 pkt
Czas jednej gry: 2 godz. 30 min.
Turniej będzie zgłoszony do Ligi WH40K jako turniej lokalny.

Zapisy - 9:00 – 9:30
Pierwsza bitwa 9:30- 12:00
Druga bitwa 12:15- 14:45
Trzecia bitwa 15:00- 17:30

2. Zasady ogólne

Rozpiski na 2000 pkt., standardowy FOC (1-2 hq, 0-3 elite, 2-6 troops, 0-3 fast, 0-3 heavy), wszystkie armie i jednostki oficjalne (kodeksy i ew. artykuły w WD) – czyli bohaterowie specjalni: tak, Imperial Armour: nie.

- Tereny na stołach ustawiają sędziowie
- Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.

Za przesłanie zgłoszenia (imię, nazwisko, pseudonim) na mail (vamir at wp pl) albo PW do dnia 19.02.2009 do godz. 23:59, +2 DP do klasyfikacji ogólnej.

Obowiązują następujące zasady szczegółowe:
- 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ ze strony GW
- PKZ w punktach 1-8, 10, 11 oraz wszystkich punktach dotyczących poszczególnych armii (dostępne na forum ligowym: www.liga40k.com/portal.php)
- URP w punktach 1-14 (dostępne na forum ligowym: www.liga40k.com/portal.php)
- Lasy dają wszystkim jednostkom cover 4+ (w środku i na przestrzał).
- U modeli nie będących pojazdem, LOS mierzymy od głowy lub korpusu. Analogicznie do FAQ GW dotyczącego broni pintle-mounted, przyjmujemy że model nie zastygł w sklejonej pozie, lecz może przykucnąć, obrócić się itd. Zasada ta ma również zrekompensować czwartoedycyjną bazę terenową, którą dysponujemy (za niskie okna w budynkach itd.)
- Wykorzystywanie konwersji w celu nadużywania zasad (np. LOS, wielkość podstawek itd.) będzie karane w sposób wybrany przez sędziego.

3. Wymogi

Wszystkie modele powinny być sklejone, odpowiadać wyglądem jednostkom z rozpiski i mieć przedstawione zakupione wyposażenie (WYSIWYG).

Każde odstępstwo od WYSIWYG’u karane –1 DP a w rażących przypadkach usunięciem modelu z gry.

Każda samoróbka musi być zaakceptowana przez sędziego głównego (fotki na pm/maila).

Każdy zawodnik zobowiązany jest posiadać swoją armię, kostki, miarkę calową, potrzebne wzorniki, czytelną rozpiskę, zasady swojej armii, długopis.

4. Punktacja

10 : 10 - 0 – 300 vp
11 : 9 - 301- 600
12 : 8 - 601- 900
13 : 7 - 901- 1200
14 : 6 - 1201- 1500
15 : 5 - 1501- 1800
16 : 4 - 1801- 2100
17 : 3 - 2101- 2400
18 : 2 - 2401- 2700
19 : 1 - 2701- 3000
20 : 0 - 3001+

Rozbicie - jeżeli w dowolnym momencie bitwy, liczebność armii spadnie poniżej 25% stanu początkowego, jest ona traktowana jako rozbita. Przeciwnicy otrzymują za to 500 VP.

5. Misje

Misja Pierwsza.
Rozstawienie: Pitched Battle
Zasady Specjalne: Victory Points, Deep Strike, Reserves, 6 tur
Cel misji: poszukiwanie Artefaktów

Po wyborze stron i przed rozpoczęciem rozstawiania, obaj gracze w tajemnicy zapisują na kartce trzy różne numery area terrainów, w którym ukryte są ich trzy Artefakty. Area terrainy, w których można schować artefakt zostaną wcześniej oznaczone numerami przez sędziego – będą takie cztery, wszystkie poza strefami rozstawienia. Oznaczenia terenów pozostają widoczne przez całą grę.

Poszukiwanie artefaktu przeciwnika:
Rozpocząć przeszukiwanie terenu może wyłącznie jednostka punktująca, nie przewożona w pojeździe, nie wycofująca się i nie zaangażowana w walkę.

Poszukiwanie można zadeklarować od drugiej tury.

Poszukiwanie deklaruje się na początku własnej tury, przed innymi czynnościami, pod warunkiem, że dowolny model z jednostki (ale nie dołączony indep) stoi choć częścią podstawki w oznaczonym terenie. Po rozpoczęciu poszukiwań, jednostka nie może zrobić nic więcej w swojej turze i podlega zasadzie „go to ground” w turze przeciwnika (dotyczy to także jednostek nie mogących normalnie zrobić g2g). Szukać może kilka jednostek w kilku terenach, ale dana jednostka może przeszukiwać naraz tylko jeden teren.

Na początku następnej tury poszukującego gracza, jeśli którykolwiek model z jednostki (poza indepem) nadal znajduje się w przeszukiwanym terenie, przeciwnik musi powiedzieć czy jego artefakt został znaleziony. (Uwaga – modele uciekające czy zaangażowane w walkę po rozpoczęciu poszukiwań, nie przerywają ich, dopóki są nadal w terenie)

Za odnalezienie artefaktu przeciwnika otrzymuje się natychmiast 800p.

Właściciel oddziału, który znalazł artefakt, natychmiast rzuca kostką i odnotowuje jaki dar od momentu odnalezienia do końca następnej misji posiadł oddział:
1-2: Ld oddziału wzrasta do 10 i każdy nieudany test Ld tego oddziału może być przerzucony
3-4: wybrany model w oddziale ma niemodyfikowalne: S8 oraz I1
5-6: cały oddział otrzymuje invulnerable save: 6+




Misja Druga.
Rozstawienie: Pitched Battle
Zasady Specjalne: Victory Points, Deep Strike, Reserves, random game length
Cel misji: zajmowanie Teleportów

W połowie stołu, 15’’ od bocznych krawędzi, znajduje się po jednym teleporcie. Będą one wielkości średniej podstawki. Teleporty są impassable terrain (nieosiągalnym dla flesh hooków i tego typu zasad specjalnych) i nie zasłaniają.

Na początku gry teleporty są neutralne – przejęcie teleportu następuje po wejściu w niego jednostki punktującej. Teleporty mogą zmienić właściciela dowolną ilość razy. Z teleportów można korzystać niezależnie od własności.

Teleportowanie przypomina zasady wsiadania do pojazdów, lecz korzystać z nich może dowolna jednostka, nie będąca monstrousem/pojazdem:
- „wsiadamy” w 2’’ od teleportu, spełniając pozostałe wymogi wsiadania (nie można „przesiąść się” z pojazdu do teleportu),
- po zabraniu ze stołu, jednostka otrzymuje d3 rany, podlegające zasadom przydzielania ran i rzutom ochronnym (bez covera, straty nie liczą się do morale)
- wysiada natychmiast z teleportu po przeciwnej stronie stołu, również w 2’’
- jednostka zachowuje się, jakby wysiadła z pojazdu, który ruszał się z Cruising Speed
- modele, które nie zmieszczą się przy wysiadaniu (np. dlatego, że wyjście blokuje przeciwnik) - giną.

Gracze dostają po 900 punktów za każdy posiadany na koniec gry Teleport oraz dodatkowe 50p. za każdym razem, kiedy jednostka przeciwnika straciła model przy korzystaniu z Teleportu (tj. w sumie 50p. – NIE za każdy model).

Gracze, którzy na koniec gry posiadają choć jeden teleport, w następnej misji mogą przerzucić jeden rzut na Rezerwy oraz jeden rzut na Deep Strike Mishap Table.

Misja Trzecia.
Rozstawienie: Spearhead
Zasady Specjalne: Victory Points, Deep Strike, Reserves, random game length
Cel misji: 4 znaczniki rozstawiane jak w Seize Ground. Każdy znacznik wart jest 600 punktów.

Aktualne informacje i ew. pytania:

http://www.wh40k.pl/index.php?name=Forums&file=viewtopic&p=136211#136211

Inquisitor_Matematicus

  • Gość
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #991 dnia: Luty 11, 2009, 04:13:20 pm »
Klub Legion oraz oraz 1st Company zapraszają na rozgrzewkę przed Wojną Światów:

MARCOWY GRUNWALD

• 14 marzec 2009
• Rozpoczęcie godz. 9.00
• Młodzieżowy Klub Umiejętności Progres - ul. Marii Konopnickiej 19 Kraków
• Limit drużyn: 16 – w wypadku większego zainteresowania może ulec powiększeniu.
• Format: Turniej Par
• Ramy czasowe:
1. Zapisy: 9:00
2. Pierwsza bitwa: 9:30 – 12:00
3. Druga bitwa: 12:30 – 15:00
4. Trzecia bitwa: 15:30 – 18:00
• Wszelkie pytania i wątpliwości:
   • mail: inkq13 [at] interia.pl
   •Temat na forum krakowskiego klubu Legion

• ZASADY – wzorowane na zasadach tegorocznej poznańskiej Wojny Światów ( http://www.wojnaswiatow.pl/ )

1. Armie:
I.   Każdy z graczy przygotowuje rozpiskę na 1200 punktów według następującej Force Organisation Chart :

1 HQ 
2-4 Troops
0-2 Elites
0-2 Fast Attack
0-2 Heavy Suport

II.   Dodatkowo jeśli obie armie korzystają z jednego codexu obowiązuje zakaz dublowania HQ, triplowania Troopsow, Elit, FA i HS w parze.
III.   Armie Space Wolves i Black Templars w myśl swoich zasad musza mieć 2 HQ.
IV.   Osoby które zgłoszą się bez pary nie będą mogły wziąć udziału w turnieju.
V.   Jedna osoba nie może grać dwiema armiami.
VI.   UWAGA!!! ŻADNE zasady specjalne nie działają na armie sojusznika (traktuje się je jako osobne armie np. IC nie mogą dołączać się do armii sojusznika, nie można rzucać fortuny na oddział sojusznika, nie można korzystać z dooma jeżeli to sojusznik go rzucał, nie wolno korzystać z ikon/homerów sojusznika, kapelan sojusznika przy DC nie niweluje black raga itd.)
VII.   Dopuszczone:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne
- nie dopuszczone są jednostki z podręczników Imperial Armour
- nie dopuszczone są jednostki sojusznicze
- nie dopuszczeni są bohaterowie specjalni;

2. W wypadku proksowania należy się skontaktować zapytać się przed turniejem o pozwolenie. Wszystko zależy od realizacji. Kartoniki i kiepskawe samoróbki nie będą dopuszczane na pewno, ale np. Rhinos udajacy Predatora będzie dopuszczony.
3. Armie nie muszą być pomalowane.
4. Gracz musi posiadać rozpiskę. W wypadku braku rozpiski następuje dyskwalifikacja.
5. Nie ma rozbić. Obowiązują PKZty i URP wraz z aneksem 1 i 2.
6. Rospiski/zgłoszenia należy wysyłać pod adres inkq13 [at] interia.pl do dnia 10 marca do godz. 23.59.
7. Gramy 3 bitwy na stołach 72”x48”.

8. Punkty dodatkowe:
0/2 pkt armia pomalowana
0/1 pkt oznaczenie oddziałów
0/2 pkt cała armia posiada WYSIWYG
0/3 pkt za terminowe nadesłanie poprawnej rozpiski
0/2 pkt za posiadanie kodeksu/zasad swojej armii, kostki, miarki oraz wzorników
-2/0 pkt za posiadanie nieczytelnej lub (błędnej na swoją korzyść) rozpiski np. rozpiska napisana "na kolanie", pismem czytelnym jedynie dla właściciela; czy rozpiska bez wyróżnionych kosztów poszczególnych upgrade'ow do oddziałów/pojazdów;

9. Punktacja:
•   Mała tabela:
Masakra – 25-1
Duże zwycięstwo – 21-5
Zwycięstwo – 17-9
Remis – 13-13
•   Po każdej bitwie należy też policzyć małe punkty.
•   W przypadku, kiedy dwie (lub więcej) pary mają tyle samo dużych punktów o kolejności decyduje bezpośredni wynik w dużych punktach (mała tabela), a w następnej kolejności małe punkty z całego turnieju.

10. Misje:

Misja 1: Annihilation
Rozstawienie: Dawn of War (pamiętamy o 1 turze w nocy)
Czas trwania: Random.

Masakra - 6 lub więcej kill pointów niż przeciwnicy
Duże zwycięstwo – 4 lub 5 kill pointów więcej niż przeciwnicy
Małe zwycięstwo – 2 lub 3 kill pointy więcej niż przeciwnicy
Remis - tyle samo kill pointów lub 1 więcej niż przeciwnicy

W przypadku zabicia wszystkich modeli przeciwników otrzymuje się dodatkowe 2 KP.

Misja 2: Capture and Control
Rozstawienie:Pitched Battle
Czas trwania: 6 tur.

Po wybraniu stref wskazuje się jedną armie przeciwnika i znacznik ten kontrolować może tylko ta armia.

Masakra - należy kontrolować oba znaczniki
Duże zwycięstwo - należy kontrolować znacznik przeciwników, kiedy oni nie kontrolują naszego znacznika
Małe zwycięstwo - należy kontrolować swój znacznik, kiedy przeciwnicy nie kontrolują swojego znacznika
Remis - gracze kontrolują tyle samo znaczników

W przypadku zabicia wszystkich modeli przeciwników kontroluje się tyle znaczników (oczywiście maksymalnie tyle ile jest na stole) ile posiada się scoringów niezależnie, w którym miejscu na stole się znajdują (jeżeli zostanie jeden scoring, kontroluje on znacznik od którego jest bliżej).


Misja 3: Seize Ground (ze specjalnym najt fajtem)
Rozstawienie: Spearhead
Czas trwania: 6 tur.

Zasady Specjalne: przed każdą turą należy rzucać kostką, jeżeli rzut jest udany od tej chwili obowiązuje Night Fight (w pierwszej turze na 4 , w drugiej na 3 , w trzeciej na 2 , w czwartej automatycznie)

Masakra - należy kontrolować 3 znaczniki więcej niż przeciwnicy
Duże zwycięstwo - należy kontrolować 2 znaczniki więcej niż przeciwnicy
Małe zwycięstwo - należy kontrolować 1 znacznik więcej niż przeciwnicy
Remis - gracze kontrolują tyle samo znaczników

W przypadku zabicia wszystkich modeli przeciwników kontroluje się tyle znaczników (oczywiście maksymalnie tyle ile jest na stole) ile posiada się scoringów niezależnie, w którym miejscu na stole się znajdują.

-------------------------

Zgłoszenia ('+' w wypadku nadesłanej poprawnej rozpiski):
1. Roman (SW) & Inkq (DH) +
2. Emeryt (Orki) & Malin (DE)
3. Sokles (Orki) i Nanker (SM) +
4. Nazroth (SM) , Mirai (BA) +
5. Damian Politański (csm) i Damian Malinowski (sm)
6. Kamil Sikora - Tyranids, Przemek Armata - SM +
7. Eman (BA) & MiSiU (CSM) +
8. Seba (Tyrki), Bogusz (Orki)
9. Ola (Orki) & Sancho (Tyrki)
10. Uriel(Necroni) i Damian(Eldarzy)
11. Paweł i Miłosz


Rozpiska mojego teamu znajduje się tutaj:
http://www.forum.gildia.pl/index.php/topic,30249.0.html
« Ostatnia zmiana: Marzec 11, 2009, 11:31:27 pm wysłana przez Inkq »

Offline Boc

Wojna światów 2k9 GameOx Gdańsk 21.02.2009r.
« Odpowiedź #992 dnia: Luty 17, 2009, 03:51:39 pm »
Zapraszamy na Pre Wojnę Światów 2k9 - turniej Warhammera 40k klasy
Local, który odbędzie się na Przymorzu w Sklepie GameOx na ulicy
Opolskiej 2 w dniu 21.02.2009.

Wpisowe: 10 złotych -- w całości przeznaczone na nagrody

Format: turniej par, 2x1200 punktów

Zasady turnieju:

Każdy z graczy przygotowuje rozpiskę na 1200 punktów według następującej
Force Organisation Chart :

1 HQ
2-4 Troops
0-2 Elites
0-2 Fast Attack
0-2 Heavy Suport

W przypadku kiedy obie armie korzystają z jednego codexu obowiazuje
zakaz dublowania HQ, triplowania Troopsow, Elit, FA i HS w parze.

UWAGA!!! ŻADNE zasady specjalne nie działają na armie sojusznika
(traktuje się je jako osobne armie np. IC nie mogą dołączać się do armii
sojusznika, nie można rzucać fortuny na oddział sojusznika, nie można
korzystać z dooma jeżeli to sojusznik go rzucał, nie wolno korzystać z
ikon/homerów sojusznika, kapelan sojusznika przy DC nie niweluje black
raga itd.)

Dopuszczone armie:
- Codex: Space Marines
- Codex: Dark Angels
- Codex: Black Templars
- Blood Angels (White Dwarf Update)
- Codex: Eldar
- Codex: Chaos Space Marines
- Codex: Necron
- Codex: Tau Empire
- Codex: Dark Eldar
- Dark Eldar: Wych Cult (Chapter Approved )
- Codex: Orks
- Codex: Daemonhunters
- Codex: Witch Hunters
- Codex: Imperial Guard
- Codex: Tyranids
- Codex: Daemons
- Kroot Mercenaries (Chapter Approved)
- Codex: Space Wolves

Niedopuszczony Imperial Armour.
Niedopuszczeni bohaterowie specjalni.
Niedozwolone jednostki sojusznicze.
Osoby które zgłoszą się bez pary, zostaną sparowane z innymi osobami
które zgłoszą się bez pary.

Ograniczona liczba miejsc -- 30 par:)Termin zapisów -- piątek 20.02.2008
do godziny 16.

Zgłoszenia proszę przesyłać na adres gdansk[at]gameox.com , lub zgłaszać
się na forach na których została umieszczona ta informacja.

Sobota:
9:30 - zapisy
10:00 - 13:00 - pierwsza bitwa
13:15 - 16:15 - druga bitwa
16:30 - 19:30 - trzecia bitwa


Gramy na stołach 72"x 48"

Cheć Czeleńdża należy zgłosić najpozniej do 9:40

Obowiązują oficjalne FAQ oraz PKZ. Decyzja sędziego jest jedyną słuszną
i jest niepodważalna.

Misje są punktowane w następujący sposób:

Masakra -- 25-1
Duże zwycięstwo -- 21-5
Zwycięstwo -- 17-9
Remis -- 13-13

Zasady zwycięstwa są opisane przy opisie misji.

Po każdej bitwie należy też policzyć małe punkty, gracz otrzymuje:
Równowartość punktową za zabite jednostki wroga/zniszczone pojazdy
Połowę punktów w przypadku zadania ponad polowy ran początkowych
oddziału lub modelu/niezniszczonego, ale uszkodzonego pojazdu
(jakakolwiek broń zniszczona/immobil) (zaokrąglane w górę)

Gramy 3 misje (pamiętać należy o zasadach specjalnych misji):

Misja 1: Annihilation
Rozstawienie: Dawn of War (pamiętamy o 1 turze w nocy)
Masakra - 6 lub więcej kill pointów niż przeciwnicy
Duże zwycięstwo -- 4 lub 5 kill pointów więcej niż przeciwnicy
Małe zwycięstwo -- 2 lub 3 kill pointy więcej niż przeciwnicy
Remis - tyle samo kill pointów lub 1 więcej niż przeciwnicy
W przypadku zabicia wszystkich modeli przeciwników otrzymuje się
dodatkowe 2 kill pointy.

Misja 2: Capture and Control (z zasadami specjalnymi)
Rozstawienie: w przeciwległych narożnikach stołu 24" wzdłuż długiej
krawędzi i 12" wzdłuż krótkiej, sojusznicze armie wystawiają się w
przeciwległych rogach.
W tej misji nie obowiązuje zasada wychodzenia z normalnych rezerw (tzn.
nie można wyjść z rezerw z długiej krawędzi; można wyjść tylko z
outflanka lub deep strajku)
Po wybraniu stref wskazuje się jedną armie przeciwnika i ta armia
wystawia się w strefie ze znacznikiem, ale znacznik ten kontrolować może
tylko armia sojusznika (czyli ta wystawiona w przeciwległym końcu stołu)
Znacznik wystawiony przez przeciwnika scoruje się normalnie
Masakra - należy kontrolować oba znaczniki
Duże zwycięstwo - należy kontrolować znacznik przeciwników, kiedy oni
nie kontrolują naszego znacznika
Małe zwycięstwo - należy kontrolować swój znacznik, kiedy przeciwnicy
nie kontrolują swojego znacznika
Remis - gracze kontrolują tyle samo znaczników
W przypadku zabicia wszystkich modeli przeciwników kontroluje się tyle
znaczników (oczywiście maxymalnie tyle ile jest na stole) ile posiada
się scoringów niezależnie, w którym miejscu na stole się znajdują
(jeżeli zostanie jeden scoring, kontroluje on znacznik od którego jest
bliżej).

Misja 3: Seize Ground (ze specjalnym najt fajtem)
Rozstawienie: Spearhead
Zasady Specjalne: przed każdą turą należy rzucać kostką, jeżeli rzut
jest udany od tej chwili obowiązuje Night Fight (w pierwszej turze na 4
, w drugiej na 3 , w trzeciej na 2 , w czwartej automatycznie)
Masakra - należy kontrolować 3 znaczniki więcej niż przeciwnicy
Duże zwycięstwo - należy kontrolować 2 znaczniki więcej niż przeciwnicy
Małe zwycięstwo - należy kontrolować 1 znacznik więcej niż przeciwnicy
Remis - gracze kontrolują tyle samo znaczników
W przypadku zabicia wszystkich modeli przeciwników kontroluje się tyle
znaczników (oczywiście maxymalnie tyle ile jest na stole) ile posiada
się scoringów niezależnie, w którym miejscu na stole się znajdują..


W przypadku, kiedy dwie (lub więcej) pary mają tyle samo dużych punktów
o kolejności decyduje bezpośredni wynik w dużych punktach (mała tabela),
a w następnej kolejności małe punkty z całego turnieju.



punkty z bitew (3-75)
WYSYWIG -- (0-4pkt)- max 2 pkt za jedną armie
Pomalowanie -- (0-4pkt)- max 2 pkt za jedną armie

Miejsce: GameOx Gdansk
Kontakt: gdansk[at]gameox.com

www.gdansk.gameox.com w dziale zaplanowane wydarzenia.
Zapraszam na nowego boga o grach:
http://harborgamers.blogspot.com



Inquisitor_Matematicus

  • Gość
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #993 dnia: Luty 23, 2009, 09:36:11 pm »
Nastąpiła zmiana misji drugiej na marcowym Grunwaldzie. Grana będzie misja 4 z WŚ.

Inquisitor_Matematicus

  • Gość
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #994 dnia: Marzec 04, 2009, 09:22:37 am »
Nastąpiła ponowna zmiana regulaminu Grunwaldu. Gramy misję drug jako misję drugą z WŚ. :)
« Ostatnia zmiana: Marzec 05, 2009, 12:00:08 pm wysłana przez Inkq »

Offline Emeryt

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 699
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • taki duży, a taki gruby.
    • Story of the Month - konkurs na fanfiki WH40.000
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #995 dnia: Marzec 05, 2009, 09:24:53 pm »
TURNIEJ WARHAMMER 40.000 - Kraków
Termin: 22 marzec 2009
Lokacja: Sklep Smok, Galeria Kazimierz
Wpisowe: 10 zł
Organizacja: 1stCompany

Gramy 3 bitwy na 1000 pkt
Czas jednej gry: 90min
Turniej będzie zgłoszony do Ligi WH40K jako turniej lokalny.

Zapisy - 10:00 – 10:10
Pierwsza bitwa 10:10- 11:40
Druga bitwa 11:55- 13:25
Trzecia bitwa 13:40- 15:10

Zasady ogólne

Sklep SMOK gwarantuje dodanie od siebie 50% do wartości wpisowego. Do wygrania są dwie nagrody – duża dla 1 miejsca i mniejsza losowana wśród wszystkich uczestników turnieju.

Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i punkty od 1 do 14 URP dostępne na forum ligowym: http://www.liga40k.com/portal.php

Nie gramy na Victory Points.

Dopuszczone są proxy (o ile są reprezentowane przez modele odpowiadające mniej więcej wielkości oryginału), jako element uzupełniający- nie powinny przekraczać 40% armii.

Obowiązuje standard FOC (1-2 hq, 0-3 elite, 2-6 troops, 0-3 fast, 0-3 heavy).

Dopuszczone są wszystkie armie i jednostki oficjalne - czyli kodeksy i ew. artykuły w WD.
Niedopuszczone jest Imperial Armour

Wymogi - każdy zawodnik zobowiązany jest posiadać własne kostki, miarkę calową, potrzebne wzorniki, czytelną rozpiskę i zasady swojej armii.

Ocena hobbystyczna – gracze otrzymują swoje karty graczy i w części hobbystycznej sami wypełniają stosowne pola.

Zapięcie - jeżeli na koniec bitwy liczebność jednej armii spadnie poniżej 25% stanu początkowego, jest ona traktowana jako zapięta. Przeciwnik otrzymuje za to +3DP.


Misja Pierwsza: ANNIHILATION
Rozstawienie: Pitched Battle
Czas gry: 6 tur
Cele: Kill Pointy. Różnica w Kill Pointach określa ilość zdobytych DP.
Punktacja:
10:10 – 0 KP  różnicy
12:8 – 2 KP  różnicy
14:6 - 3 KP  różnicy
16:4 - 4 KP  różnicy
18:2 - 5 KP  różnicy
20:0 - 6 KP  różnicy

Zasady specjalne: deep strike, reserves, hunter-hunted.
Hunter-hunted: dwie najdroższe jednostki przeciwnika są warte nie 1KP, a 2KP każda (retinue liczymy oddzielnie od indepa).


Misja Druga: CAPTURE & CONTROL
Rozstawienie: Spearhead
Czas gry: 5 tur + dorzut.
Cele: 2 znaczniki – nie bliżej niż 18” od siebie. Każdy wart 5DP.
Punktacja:
10:10 - taka sama ilość znaczników, ta sama ilość zabitych HQ
12:8 - taka sama ilość znaczników, 1 zabite HQ więcej
14:6 - taka sama ilość znaczników, 2 zabite HQ więcej
15:5 - 1 znacznik więcej, ta sama ilość zabitych HQ
17:3 - 1 znacznik więcej, 1 zabite HQ więcej
19:1 - 1 znacznik więcej, 2 zabite HQ więcej
20:0 - 2 znaczniki więcej, zabite HQ bez znaczenia

Zasady specjalne: deep strike, reserves, random game length, general must die!.
General must die!: każdy zabity HQ przeciwnika wart jest +2DP. W przypadku Retinue nie jest ono brane pod uwagę.


Misja Trzecia: SEIZE GROUND
Rozstawienie: Dawn of War
Czas gry: 5 tur + dorzut.
Cele: 5 znaczników, każdy wart 2DP, wystawiane przed wybraniem stref, muszą być min. 8” od siebie i krawędzi stołu, nie mogą stać w impassable terrain.
Punktacja:
10:10 – taka sama ilość kontrolowanych znaczników
12:8 – 1 znacznik więcej
14:6 – 2 znaczniki więcej
16:4 – 3 znaczniki więcej
18:2 – 4 znaczniki więcej
20:0 – 5 znaczników więcej

Zasady specjalne: deep strike, reserves, random game length, night fight (w 1turze), złap gołębia.
Złap gołębia: na początku tury każdego gracza każdy znacznik scatteruje D6 cali. Hit lub w 3 calach znajduje się scoring unit - stoi w miejscu. Znacznik nie może opuścić pola bitwy, ale może wylądować w impassable terrain.

Offline Bern-HARD

  • Młodszy Mistrz
  • ***
  • Wiadomości: 336
  • Total likes: 0
  • Klub bitewniakowy "Rzeźnik" w Sopocie
    • Bernar DZIK !!!
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #996 dnia: Marzec 09, 2009, 10:39:24 am »
"PRE-DMP"

Zapraszam na lokalny turniej w "Rzeźniku" w Sopocie przy ul. Kolberga 9, który odbędzie się 22 marca na podobnym regulaminie do DMP. Dokładny regulamin umieszczę tutaj najpóźniej 16 marca, bowiem jak widzimy nie ma jeszcze klarowności co do DMP. Założeniem jest przetestowanie rozpisek na Drużynowe Mistrzostwa Polski. Pomijamy kwestię drużyn  ;-)

Zapisani:

1. Raca
2. Pająk
3. Berni 
4. Bosforus
5. Yedli
6. Jaro87
7. Grooby
8. Necroremiasz
9. Dedal
10. Puzon
11. Wojtuś
12. Piszczu

Zapraszam!

EDIT: Zdecydowaliśmy się na użycie IA lub Specjal Charakterów.
« Ostatnia zmiana: Marzec 17, 2009, 09:17:44 am wysłana przez Bern-HARD »
Hallo! Ich bin Berniczek, Hände hoch!!!

Offline Marios

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #997 dnia: Marzec 18, 2009, 11:43:49 am »
Zapraszam na DMP ;)

DRUŻYNOWE MISTRZOSTWA POLSKI


1. INFORMACJE PODSTAWOWE

Turniej odbędzie się  9-10 maja 2009. Liceum Bema, ul. Marynarska 2/6
Plan turnieju:

Sobota 9 maj:
9:00 – 9:30 Rejestracja drużyn – rejestrują kapitanowie, pogadanka z kapitanami
9:30 – 12:30 1 Bitwa
12:30 -15:30 2 Bitwa
15:30 – 16:30 Przerwa na spożycie darów bożych
16:30 – 19:30 3 Bitwa
Niedziela 10 maj:
9:00 – 12:00 4 Bitwa
12:00 – 15:00 5 Bitwa
15:00 – 15:30 Zakończenie turnieju, rozdanie nagród, pogadanki końcowe.


Wpisowe wynosi 250 PLN od drużyny, płatne na miejscu gotówką. Wpisowe przeznaczone jest na opłacenie sali, zorganizowaniu nagród i na dużą pizzę dla głównego sędziego (pozostali organizatorzy dostaną bułki i mielonkę).

Sędzie głowny: Marios
Sedziowie liniowi: Skark, Homeini, Isengrim, Czajnik
Organizator: Skark
Wparcie przed turniejem (umożliwia grę na turnieju): Cylindryk, Bizim, Miły
Wsparcie podczas turnieju i poza nim (gra na turnieju wykluczona): Grabarian, Stickman

Turniej będzie zwieńczeniem starań ligowych więc nie zostanie zaliczony do ogólnopolskiej ligi wh40k

Pytania i uwagi można kierować na forum Gloria Victis (www.wh40k.pl) w dziale >Informacja Turniejowa<.


2. DRUŻYNY

Do turnieju dopuszczone są drużyny 5-osobowe. Drużyna nie musi reprezentować żadnego miasta, klubu itp.

Drużyna może zawierać tylko jedną armię danego rodzaju, w tym tylko dwie odmiany Space Marines (np.może zawierać SM łącznie z DA, ale nie 2xSM).


3. ARMIE

Do turnieju dopuszczone są armie:
- do 1900 pkt.,
- wg SFOC.

Dopuszczone są wszystkie oficjalne i aktualne armie i jednostki .Imperial Armour oraz Specjalni bohaterowie wg informacji poniżej:

- jedna jednostka z Imperial Armour na drużynę (za wyjątkiem warmachines, gargantuan creatures i flyerów, które nie są dopuszczone), wymagany oryginalny model lub starannie przygotowana konwersja!!!

- jeden bohater specjalny lub indywidualny bohater imienny na drużynę (wymagane są odpowiednie modele i zachowanie ewentualnych ograniczeń),

- powyższe wybory nie mogą być łączone w armii jednego gracza.

Jeżeli masz wątpliwości czy Twoja armia będzie dopuszczona do gry napisz!


4. ZASADY

Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i URP zgodnie z ostatnią aktualizacją dostępną w przededniu turnieju.

Obowiązują „warszawskie lasy” – każdy las, niezależnie od gęstości i wysokości drzewostanu, daje cover save 4+ oraz 5+ dla pojazdów i monstrous creature.
Area terrainy(ruiny) zasłaniają pojazdy dokładnie tak jak widać.
Zalecamy by wszyscy gracze przed rozpoczęcią bitwy starannie omówili każdy teren, żeby nie było żadnych wątpliwości.


5. ZGŁOSZENIA

Kompletne zgłoszenia (nazwa drużyny, kapitan, imiona, ksywy i nazwiska graczy oraz rozpiski) proszę przysyłać przez PM na forum Gloria Victis (czyli wiadomością prywatną) na adres „Marios” do 27.04.2009. Za przesłanie kompletnego i bezbłędnego zgłoszenia do tego terminu będą dodatkowe punkty.
Rozpiski zostaną opublikowane na forum GV po 27.04.2009 i wtedy będą sprawdzane. Do 30.04.09 będzie można poprawić rozpiskę, jeśli wcześniej zawierała błąd bez utraty punktów za zgłoszenie.

ROZPISKI KONIECZNIE MUSZĄ BYĆ OBROBIONE,  BEZ ZBĘTNYCH LINIJEK, CHARAKTERYSTYK I STANDARDOWEGO UZBROJENIA, wystaczy w postaci, np:

10 Space Marines                     195pkt   
Vet.srg+fist+bolter, Flamer, Missile Launcher
Rhino                           35pkt


Niestety będzie limit miejsc: 26 drużyn. W przypadku zgłoszenia się większej liczby postaramy się coś wykombinować.

6. WYMOGI

Wszystkie modele powinny być POMALOWANE, sklejone, odpowiadać wyglądem jednostkom z rozpiski i mieć przedstawione zakupione wyposażenie (WYSIWYG). Drobne odstępstwa od WYSYWIG’u (np. niezgodność lub brak pojedynczych broni) będą dopuszczone po wcześniejszym uzgodnieniu z Sędzią Głównym.
W przypadku modeli z Imperial Armour wymagane są oryginalne modele lub bardzo dobre konwersje po wcześniejszym uzgodnieniu z Sędzią Głównym.

Każdy zawodnik zobowiązany jest posiadać swoją armię, kostki, miarkę calową, potrzebne wzorniki, czytelną rozpiskę i zasady swojej armii.

Obowiązują aktualne wielkości modeli GW, ale można grać poprzednimi modelami aczkolwiek oznacza to, że gracz nie może czerpać wymiernych korzyści z tego, że jego model jest mniejszy bądź większy. W takim przypadku sędzia może orzec na niekorzyść właściciela jeśli wystąpi problematyczna sytuacja, której nie będą mogli rozwiązać gracze.


7. PUNKTACJA

PUNKTACJA OGÓLNA

+ 1 .pkt. meczowy dla drużyny za przesłanie ważnego zgłoszenia do XXXXX.

+ 1 pkt. meczowy. dla drużyny, za zgłoszenie rozpisek bez „śmieci”. Tzn. bez standardowego wyposażenia i zasad jednostek. Wystarczą wyposażenie i zasady opcjonalne bez cząstkowych kosztów punktowych. Wystarczy ostateczny koszt jednostek (transportery, retinue etc. oddzielnie).

- 1 pkt. meczowy. dla drużyny za nie uzgodnione wcześniej odstępstwa od WYSWIG’u.

Duże punkty z punktacji ogólnej będą doliczane do wyniku drużyny po rozegraniu wszystkich bitew.


BITWY

We wszystkich bitwach obowiązują Victory Points(VP) wg zasad opisanych w pkt. 8.
VP zdobyte przez każdego gracza przelicza się wg tabelki na Duże Punkty(DP).
0   -   249   DP   10   -   10
250   -   499   DP   11   -   9
500   -   749   DP   12   -   8
750   -   999   DP   13   -   7
1000   -   1249   DP   14   -   6
1250   -   1499   DP   15   -   5
1500   -   1749   DP   16   -   4
1750   -   1999   DP   17   -   3
2000   -   2249   DP   18   -   2
2250   -   2499   DP   19   -   1
2500   +      DP   20   -   0



MECZE (drużynowo)

Drużyna zdobywa punkty z bitew każdego ze swoich graczy. Każdy gracz może wynieść z bitwy 20 DP a minimalnie 0 DP, czyli w wypadku drużyny od 0 do 100 DP.

Wynik meczu oblicza się na podstawie DP zdobytych przez graczy obu drużyn:
Jeśli drużyna zdobyła 65 lub więcej DP wtedy wygrywa i zdobywa 3 pkt meczowe, przeciwnicy 0pkt.
W każdym innym przypadku jest remis i obie drużyny zdobywają po 1 pk tmeczowy.


W przypadku nieparzystej liczby drużyn, drużyna pauzująca dostaje 2 pkt meczowe.

W przypadku równej liczby D.pkt., o końcowym miejscu zadecyduje liczba zdobytych DP przez drużyny. W przypadku dalszego remisu, decydujący będzie wynik meczu między drużynami. Jeśli takiego meczu nie było lub zakończył się remisem, zadecyduje ilość zdobytych VP przez drużynę.


8. BITWY

Drużyny w I bitwie będą dobrane losowo, do kolejnych systemem „szwajcarskim”. Najpierw Punkty meczowe, później DP, później VP.

Czas jednej gry: max 3 godz. (bitwy będą kończone o ustalonej godzinie bez względu na czas rozpoczęcia):

Gracze są uprzedzani przez Sędziego o zbliżającym się zakończeniu gry przynajmniej 15 min. przed wyznaczoną godziną. Po sygnale (tudzież wrzasku) końcowym, gracze zobowiązani są przerwać grę niezależnie od sytuacji na stole. Przedłużenie gry dopuszczone jest wyłącznie za zgodą Sędziego Głównego i powoduje karę - 1.pkt meczowy. dla obu drużyn za każde dodatkowe 5 minut. Obliczenia wyników nie wlicza się do czasu gry.


DOBÓR PRZECIWNIKÓW W MECZU

Doboru przeciwników w meczu dokonują samodzielnie, bez udziału pozostałych graczy kapitanowie drużyn.

Kapitanowie wykonują rzut k6. Zwycięzca decyduje, czy chce rozpoczynać dobór przeciwników.

Kapitan, który rozpoczyna, wystawia jednego ze swoich graczy, drugi kapitan przydziela gracza z pośród swojej drużyny po czym kapitan, który  wystawiał gracza wybiera stół na jakim stoczą bitwę, po czym role się odwracają aż do momentu gdy wszyscy gracze mają przeciwników.
Kapitanowie powinni dokonać doboru w ciągu 10-15 minut od ogłoszenia harmonogramu (drużyn i stołów) danej rundy. Jeśli się to nie uda, Sędzia dokonuje losowego doboru.

MISJE:

W każdej misji obowiązują VP, tzn za każdą zniszczoną jednostkę przeciwnika graczowi przysługuje równowartość kosztu punktowego za jednostkę w VP. W przypadku zadania połowy ran na oddziale, przysługuje połowa VP zaokrąglona w górę. Jeśli pojazd otrzyma efekt: broń zniszczona lub immobilizacja wtedy również przysługuje połowa VP. Również w każdej misji przysługują punkty za cele misji. Końcowa ilość VP jest określana przez sumę punktów za zniszczone jednostki wroga jak i punktów za cele misji. Żadna jednostka nie może zająć/blokować więcej niż jednego znacznika/sektora. W przypadku, gdy oddział jest na dwóch lub więcej sektorach/znacznikach losowo oreślamy na którym się znajduje.
We wszystkich misjach obowiązują wszystkie zasady specjalne dla standardowych misji opisanych w podręczniku głównym(Deep strike, rezerwy, infiltracja&scout, losowa liczba tur), chyba, że będzie napisane inaczej.

1.Misja: Zbieranie informacji.

Rozstawienie: Długie krawędzie (Pitched battle),
Cel misji: Zbieranie informacji.

Zbieranie informacji:
Na polu bitwy są umieszczone 4 znaczniki, których położone są na linii przebiegającej przez środek stołu równolegle do długiej krawędzi. Pierwszy znacznik ustawiony jest 6” od bocznej krawędzi, następny 20” od pierwszego, trzeci kolejne 20” od drugiego, czwarty kolejne 20” od trzeciego czyli musi się znaleźć 6” od drugiej krótkiej krawędzi.

Jeżeli na początku tury danego gracza (przed deepstrike’ami), ów gracz ma w odległości 3”(wystarczy kawałek podstawki) jednostkę punktującą, która nie jest w pojeździe transportowym i przeciwnik nie ma żadnej jednostki 3” od znacznika wtedy ów gracz dostaje 100 VP. Punkty kumulują się przez całą bitwę, zatem sugerowane jest by były spisywane co turę na wspólnej kartce.
Uwaga: Misja trwa ustalone 6 tur.

2.Misja: Znajdź i utrzymaj

Rozstawienie: Spearhead ,
Cel misji: Take&Hold ,jak z podręcznika głównego, na końcu bitwy przyznawane jest  400VP za każdą jednostkę punktującą znajdującą się całkowicie w 12” od środka stołu. Srodek stołu można w każdym momencie sprawdzić. Jeśli którykolwiek z  graczy sprowadzi ilość jednostek przeciwnika poniżej połowy początkowej ilości dostaje dodatkowo 400 VP..
Uwaga: Misja trwa losową ilość tur.

3.Misja: Anihilacja

Rozstawienie: Długie krawędzie (Pitched battle),
Cel misji: Anihilacja wroga, Za każdą zniszczoną jednostkę przeciwnika gracz dostaje dodatkowe 150 VP. Jeśli którykolwiek z  graczy sprowadzi ilość jednostek przeciwnika poniżej połowy początkowej ilości dostaje dodatkowo 400VP.
Uwaga: Misja trwa losową ilość tur.

4 Misja: Zdobądź i utrzymaj

Rozstawienie: Dawn of War
Cel misji: Gracze przed  rzutem na rozstawienie rozstawiają na polu bitwy 4 znaczniki, minimalnie 12” od krawędzi i 12”od siebie(o tym kto pierwszy kładzie znacznik decyduje rzut kostką).
Jeśli któryś z graczy na końcu bitwy kontroluje znacznik(3” od znacznika część jednostki punktującej i żadnej jednostki wroga) dostaje 400VP. Dodatkowo każdy oddział jest warty +50VP.
Uwaga: Misja trwa losową ilość tur.

5 Misja: Epicka bitwa

Rozstawienie: Spearhead
Cel misji: Zajęcie pola bitwy.
Pole bitwy jest podzielone na 6 sektorów: 24”x24” cale. Na końcu bitwy jeśli gracz  ma jednostkę punktującą zajmującą sektor a przeciwnik nie ma swojej jednostki punktującej wtedy gracz otrzymuje 350 VP za każdy sektor. W każdym momencie można sprawdzić jak przebiegają linie dzielące pole bitwy na sektory.
Weterani tysiąca bitew: Gracze przed rozstawieniem obu armii muszą wskazać jeden ze swoich oddziałów (dowolny, może to być oddział, pojazd, pojazd dedykowany). Oddział wybrany jest wart dla przeciwnika podwójną ilość VP i ów oddział może raz w grze przerzucić jedną (2 w przypadku morale ) dowolną kostkę na któregokolwiek z modeli z oddziału przy jednym z rzutów na: Trafienie, ranienie, pancerz, cover save, trudny teren, morale, fleet/run, konsolidację, scatter die). Przerzutu nie można użyć jeśli ten już był przerzucany z innej zdolności.
Uwaga: Misja trwa losową ilość tur.
Mariusz "Marios" Krakowczyk
INKWIZYTOR W-wa

Kampania przeciw "Wujkowi dobrej radzie"
Typowa wypowiedź "WDR'a": "...wywal to i tamto bo się nie opłaca a wrzuć to i to bo tak się gra..." - szerzenie schematu...

Offline Uriel

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #998 dnia: Marzec 31, 2009, 07:36:27 pm »
- 5.04.2009r[niedziela]
- Sklep Smok, Galeria Kazimierz
- wpisowe w wysokości : 10 zł
- Organizatorem turnieju jest 1st. company.
Gramy 3 bitwy na 1200 pkt
Czas jednej gry: 90min
Turniej będzie zgłoszony do Ligi WH40K jako turniej lokalny.


- Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.

Zapisy -11;45 – 12:00
Pierwsza bitwa 12:05- 13:35
Druga bitwa 13:40- 15:10
Trzecia bitwa 15:20- 16:50
Ogłoszenie wyników : 17:00

2. Zasady ogólne

Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i punkty od 1 do 14 URP dostępne na forum ligowym: http://www.liga40k.com/portal.php

Dopuszczone są Proxy (o ile są reprezentowane przez modele odpowiadające mniej więcej wielkości oryginału), jako element uzupełniający- nie powinny przekraczać 40% armii.

Armie na 1200 pkt.
Obowiązuje standard FOC (1-2 hq, 0-3 elite, 2-6 troops, 0-3 fast, 0-3 heavy).

Dopuszczone są:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne - czyli kodeksy i ew. artykuły w WD;
Niedopuszczone jest Imperial Armour

3. Wymogi

Każdy zawodnik zobowiązany jest posiadać własne kostki, miarkę calową, potrzebne wzorniki, czytelną rozpiskę i zasady swojej armii.

4. Ocena hobbystyczna

Nie ma- liczą się tylko zdolności dowódcze!

4. Punktacja

10 : 10 - 0 – 170 vp
11 : 9 - 171- 340
12 : 8 - 341- 510
13 : 7 - 511- 680
14 : 6 - 681- 850
15 : 5 - 851- 1020
16 : 4 - 1021- 1190
17 : 3 - 1191- 1360
18 : 2 - 1361- 1530
19 : 1 - 1531- 1700
20 : 0 - 1701+

Zapięcie - jeżeli w dowolnym momencie bitwy, liczebność armii spadnie poniżej 25% stanu początkowego, jest ona traktowana jako zapięta. Przeciwnicy otrzymują za to 300 VP.

Misja Pierwsza: ANNIHILATION
Rozstawienie: Pitched Battle
Czas gry: 6 tur
Cele: Każdy zdobyty kill point jest warty 180vp. brak vp za zniszczone/społowione jednostki.
Zasady specjalne: deep strike, reserves, hunter-hunted.
Hunter-hunted: dwie najdroższe jednostki przeciwnika są warte 2kp każda (retinue liczymy oddzielnie od indepa).

Misja Druga: TAKE & HOLD
Rozstawienie: Dawn of War
Czas gry: 5 tur + dorzut.
Cele: 400vp za każdy scoring, który pod koniec gry znajduje się w 8” od środka stołu. vp za zniszczone/społowione jednostki.
Zasady specjalne: deep strike, reserves, random game length.

Misja Trzecia: SEIZE GROUND
Rozstawienie: Spearhead
Czas gry: 5 tur + dorzut.
Cele: 5 znaczników, każdy wart 400 VP, wystawiane przed wybraniem stref, muszą być min. 8” od siebie i krawędzi stołu, nie mogą stać w impassable terrain. vp za zniszczone/społowione jednostki.
Zasady specjalne: deep strike, reserves, random game length, złap gołębia.
Złap gołębia - na początku tury każdego gracza każdy znacznik scatteruje D6 cali. Hit lub w 3 calach znajduje się scoring unit - stoi w miejscu.
Cytuj
Give me a hundred space marines. Or falling that, bring me vortex granade.

Offline Wosho

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #999 dnia: Kwiecień 01, 2009, 08:34:03 pm »
Zapraszam na PREDMP do Lublina :)
Cytuj
W dniu 4 kwietnia 2009r. odbędzie się w Lublinie drugi w tym sezonie lokalny turniej. Zapraszam do zapoznania się z regulaminem.

Regulamin Turnieju, klasy lokalnej WH40K.

• Czas i miejsce turnieju:

• rozpoczęcie 04-04-2009r (sobota)

• rejestracja od 8:30 do 9:30

• pierwsza bitwa – 930 – 1145
• druga bitwa – 1200 - 14 45
• trzecia bitwa -1500 -1745

• ogłoszenie wyników – 18:00

• miejsce: Lublin Gimnazjum nr.13 ul 8 Biedronki.

• Sędzia Główny: Wosho

• Sędzia techniczny Monika.

• Ilość miejsc jest ograniczona dlatego decydować będzie kolejność zgłoszeń. Zapisy będą przyjmowane do 02-04-2009r do godziny 24 00. Rozpiski należy przesyłać na adres mailto: bfg @ o2.pl . Za poprawną rospiskę przesłaną w terminie zawodnik otrzyma 5pkt do klasyfikacji turnieju. Osoby korzystające z programu Army Builder proszone są o nadsyłanie rozpisek w postaci Text Summary.

• Do turnieju dopuszczone zostaną armie nie przekraczające 1900 pkt i zbudowane według Standard Organization Force. Obowiązują FAQ i PKZ.

• dopuszczone są wszystkie armie oficjalne oraz armie z WD,

• nie dopuszczone są podręczniki Imperial Armour

• dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries,

• zabronieni są wszyscy bohaterowie specjalni,

• zabronione są VDR i Tyranid Monstrosities.

• W wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Każdy gracz stoczy w sumie 3 bitwy, po czym zostanie wyłoniony zwycięzca. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisu, wygra ten, kto będzie miał więcej "małych punktów". Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par, np. tak, aby w miarę możliwości nie toczyć bitwy dwa razy z tym samym przeciwnikiem.

• Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team'). Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.

• Jednostki nie musza być reprezentowane przez adekwatne figurki( o dopuszczeniu armii zawierającej Proxy decyduje sędzia) (WYSIWYG nie jest niezbędny ale o wszystkich zmianach należy poinformować Gracza przeciwnej strony przed bitwą). Nie jest wymagane pomalowanie armii i wymodelowanie podstawek.

• Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia.

• Scenariusze i Dodatkowe Regulacje dostępne są w oddzielnym zbiorze.


• Wynik bitwy będzie rozstrzygany według tabeli:

10-10.................0-249

11-9...................250-499

12-8...................500-749

13-7...................750-999

14-6...................1200-1249

15-5...................1250-1499

16-4...................1500-1749

17-3...................1750-1999

18-2...................2000-2249

19-1...................2250-2499

20-0...................2500+


• Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.

• Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.

• Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.

• Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian tego regulaminu bez podania przyczyn.

• Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.

Scenariusze i Dodatkowe Regulacje

Tereny:

• Obowiązują „warszawskie lasy” – każdy las, niezależnie od gęstości i wysokości drzewostanu, daje cover save 4+ oraz 5+ dla pojazdów i monstrous creature.
Area terrainy(ruiny) zasłaniają pojazdy dokładnie tak jak widać.
Zalecamy by wszyscy gracze przed rozpoczęcią bitwy starannie omówili każdy teren, żeby nie było żadnych wątpliwości.


1.Misja: Znajdź i utrzymaj

Rozstawienie: Spearhead ,
Cel misji: Take&Hold ,jak z podręcznika głównego, na końcu bitwy przyznawane jest 400VP za każdą jednostkę punktującą znajdującą się całkowicie w 12” od środka stołu. Srodek stołu można w każdym momencie sprawdzić. Jeśli którykolwiek z graczy sprowadzi ilość jednostek przeciwnika poniżej połowy początkowej ilości dostaje dodatkowo 400 VP..
Uwaga: Misja trwa losową ilość tur.

2.Misja: Zdobądź i utrzymaj

Rozstawienie: Dawn of War
Cel misji: Gracze przed rzutem na rozstawienie rozstawiają na polu bitwy 4 znaczniki, minimalnie 12” od krawędzi i 12”od siebie(o tym kto pierwszy kładzie znacznik decyduje rzut kostką).
Jeśli któryś z graczy na końcu bitwy kontroluje znacznik(3” od znacznika część jednostki punktującej i żadnej jednostki wroga) dostaje 400VP. Dodatkowo każdy oddział jest warty +50VP.
Uwaga: Misja trwa losową ilość tur.

3. Misja: Epicka bitwa

Rozstawienie: Spearhead
Cel misji: Zajęcie pola bitwy.
Pole bitwy jest podzielone na 6 sektorów: 24”x24” cale. Na końcu bitwy jeśli gracz ma jednostkę punktującą zajmującą sektor a przeciwnik nie ma swojej jednostki punktującej wtedy gracz otrzymuje 350 VP za każdy sektor. W każdym momencie można sprawdzić jak przebiegają linie dzielące pole bitwy na sektory.
Weterani tysiąca bitew: Gracze przed rozstawieniem obu armii muszą wskazać jeden ze swoich oddziałów (dowolny, może to być oddział, pojazd, pojazd dedykowany). Oddział wybrany jest wart dla przeciwnika podwójną ilość VP i ów oddział może raz w grze przerzucić jedną (2 w przypadku morale ) dowolną kostkę na któregokolwiek z modeli z oddziału przy jednym z rzutów na: Trafienie, ranienie, pancerz, cover save, trudny teren, morale, fleet/run, konsolidację, scatter die). Przerzutu nie można użyć jeśli ten już był przerzucany z innej zdolności.
Uwaga: Misja trwa losową ilość tur.

Offline Eman

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1000 dnia: Kwiecień 02, 2009, 06:43:11 am »
Tak w gestii formalnej, to chcialem zaznaczyc, ze oba powyzsze turnieje, ze wzgledow formalnych, moga miec problemy z zaliczeniem do Ligi:
Cytat: Regulamin Ligi
Turnieje te mogą mieć dowolne zasady. Warunkiem zaliczenia ich do ligi jest zgłoszenie do koordynatora z przynajmniej 7 dniowym wyprzedzeniem oraz uczestnictwo, co najmniej 6 graczy.
Juz nawet nie chodzi o ich zgloszenie badz tez nie, ale o samo ogloszenie, iz sie odbeda ...
Cze !!!
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline Emeryt

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 699
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • taki duży, a taki gruby.
    • Story of the Month - konkurs na fanfiki WH40.000
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1001 dnia: Kwiecień 02, 2009, 07:13:15 am »
Tak w gestii formalnej, to chcialem zaznaczyc, ze oba powyzsze turnieje, ze wzgledow formalnych, moga miec problemy z zaliczeniem do Ligi:Juz nawet nie chodzi o ich zgloszenie badz tez nie, ale o samo ogloszenie, iz sie odbeda ...
Cze !!!
Uriel wie, że smokowy turniej nie będzie zaliczony.

Offline Wosho

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1002 dnia: Kwiecień 02, 2009, 08:40:28 am »
Ogłoszenie było wcześniej na gv ;)
Wcześniej nie miałem z tym problemów :)

Offline Eman

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1003 dnia: Kwiecień 02, 2009, 08:44:15 am »
Heyka !!!
Ogłoszenie było wcześniej na gv ;)
Wcześniej nie miałem z tym problemów :)
Ogloszenie bylo 1szego kwietnia.
I nie przypominam sobie, zeby ktos kiedys sprobowal zglosic turniej, ktory zostal ogloszony (nawet nie zgloszony) na 4 dni przed jego terminem.
Cze !!!
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline Wosho

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1004 dnia: Kwiecień 02, 2009, 08:52:43 am »
30 marca :p
Cytuj
PisanieNadesłano: Pn 30 marca, 2009 22:14