Autor Wątek: Turnieje - info  (Przeczytany 267259 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Abuk666

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1065 dnia: Listopad 25, 2009, 12:37:49 pm »
Fachowy regulamin, czas idealny no i Cebul idzie z Azotem..
Co oznacza, że jest szansa iż pojawię się ze swoją dziewczyną w parze.
(tyle, że wymóg nie dublowania armii nas trochę ogranicza.. chwilowo nie mam innej niż WH)
ave a nice day...

Offline Emeryt

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 699
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • taki duży, a taki gruby.
    • Story of the Month - konkurs na fanfiki WH40.000
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1066 dnia: Listopad 25, 2009, 02:26:52 pm »
Fachowy regulamin, czas idealny no i Cebul idzie z Azotem..
Co oznacza, że jest szansa iż pojawię się ze swoją dziewczyną w parze.
(tyle, że wymóg nie dublowania armii nas trochę ogranicza.. chwilowo nie mam innej niż WH)
orks needed?

Offline moo88

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1067 dnia: Grudzień 18, 2009, 11:41:14 am »
PRE Mini Wars w Koszalinie (Czyli turniej w Koszalinie na zasadach challengera, który ma się obyć we Wrocławiu.)

Termin: 9.01.2010
Lokalizacja:
Koszaliński Klub Osiedlowy "Na Skarpie"
ul. Na Skarpie (na przeciwko głównego wejścia wydziału ekonomii politechniki koszalińskiej)
Wpisowe: 5 pln
Start: 9.00


Zasady prezentują się następująco:

Format:1550, SFOC, Special Characters, IA Update, Imperial Armour (poza Super Heavy, Gargantuan, DREADNOUGHT DROP POD (Lucius pattern), DEATHSTORM DROP POD) dopuszczone. Do wszystkich modeli z IA gracz zobowiązany jest posiadać kopię zasad.

Scenariusze:
W każdej misji za zabicie 75% modeli przeciwnika przy zachowaniu 25% własnych dostaje się 300VP.
W każdej misji ze zrealizowanie celu drugorzędnego otrzymuje się 2DP.
Jeden oddział może kontrolować tylko jeden znacznik albo wzgórze. Nie można jednocześnie kontrolować wzgórza i znacznika. W przypadku kontrolowania obu gracz może wybrać przedmiot kontroli.
Gramy na stołach 60".
Każda misja trwa 6 tur oraz 7 na 5+.

1. RECON (540 za każdy scoring w strefie rozstawienia przeciwnika) PITCHED BATTLE
Cel poboczny - krasnalowe siedliszcze: Kontrolować większą liczbę wzgórz.

2. SEIZE GROUND (3znaczniki – po jednym na środku strefy rozstawienia (warte 810vp) i jeden na środku stołu (wart 1080vp)), SPEARHEAD
Zasada specjalna: night fight w pierwszej turze
Cel poboczny - krasnalowe siedliszcze: Kontrolować większą liczbę wzgórz.

3. SECURE AND CONTROL (5 znaczników, każdy wart 540vp) CLEANSE (trójkąty odmierzane 18’’ od krawędzi)
Cel poboczny - pojmać Guliwera: Zabić dowolne HQ przeciwnika.



Widełki:Małe Duże
0-210 10
211-420 11
421-630 12
631-840 13
841-1050 14
1051-1260 15
1261-1470 16
1471-1680 17
1681-1890 18
1891-2100 19
2101+ 20


Brak wymogu malowania.

DODATKOWO W KOSZALINIE:
- można używać PROXy, ale w granicach rozsądku (smok z WFB nie moze robić za bazyliszka, a pudełko po butach za land rider'a)

W razie pytan kontakt na PM.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 18, 2009, 01:31:28 pm wysłana przez moo88 »


Mama powiada: Magia to magia i już
-= Show ME what you've got =-

www.hania-dentysta.pl

Offline Raca

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1068 dnia: Grudzień 18, 2009, 12:51:49 pm »
Jeszcze termin by sie przydal  ;-)

Offline moo88

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1069 dnia: Grudzień 18, 2009, 01:31:59 pm »
Jeszcze termin by sie przydal  ;-)

Fakt. Już poprawione.


Mama powiada: Magia to magia i już
-= Show ME what you've got =-

www.hania-dentysta.pl

Offline Mistrz wałków :)

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1070 dnia: Styczeń 02, 2010, 12:48:15 pm »
STR(yczniowy) GRU(nwald)
Singiel na męskie 2150pkt

-zapraszamy młodzież i dzieci w wieku dowolnym na noworoczną imprezę w sali baletowej, która odbędzie się 9 stycznia 2009.
-start turnieju: krakusy ranne ptaszki są - zaczynamy o 9 (zapisy), 9.30 start
-miejscówka: tak nam się podoba, że nie planujemy jej zmieniać - Młodzieżowy Dom Kultury- ul. Grunwaldzka 5, Kraków
-wpisowe - jeszcze nie banknot, ale już poważniejszy bilon - piątak jak zwykle.
-ramy czasowe: deko nam pewnie zejdzie na tym kulaniu kostek, ale do 17 musimy się wyrobić.
-pytania i wątpliwości prosimy zgłaszać po turnieju. mamy chwilową awarię maila kontaktowego, przyjmuje tylko rozpiski :P.
-naprawdę próbowałem ich przekonać, ale się nie dało... gramy na stołach 48"x72".

-każda poważna impreza rządzi się swoimi prawami. nasza nie może być gorsza!
-przychodzimy singlowo. tachamy z sobą armie na 2150pkt w której poza dexem (wyj specjale patrz niżej) dopuszczony jest:
-Cały IA2up (poza wiadomymi dwoma dropami: lucius i deathstorm im na imię, oraz wielkimi ptakami :D)
- 0-1 do wyboru special/IA znów z wyłączeniem ptaków wysoko lotów (flayer) dużych misiów (zabawki z SP) i dużych paskud (gargociule) oraz diabelskie nasienie (infernoshiels)
-armie nie muszą być pomalowane, a proxy dopuszczamy, o ile mniej więcej odpowiadają wyglądem/rozmiarem modelowi, za który robią. Niemniej jednak zachowajmy rozwagę aby sedzia nas nie wyprosił z imprezy. Dodatkowo wszelkie IA zabawki traktujemy z GÓRY i dlatego musza być oryginalne lub być stosownymi konwersjami.

-jak już wykoncypujecie czym gracie, dajcie nam znać - fajnie by było, jakbyśmy dostali Wasze rozpiski na turniejgrunwald [at] gmail.com gdzieś tak do 7stycznia (włącznie).

-ogólne przygotowanie do turnieju będzie oceniane wg takiego oto schematu:
0-3pkt jak rozpiski dojdą na czas
0-5pkt za posiadanie wszystkiego, co trzeba - kości, miarki, druknięte rozpy, wzorniki i codexy. jak czegoś braknie, to damy 0!

-gramy wg oficjalnych faków gie wu i naszych rodzimych pekazetów.
- drobne uściślenia się nam nasuneło. Ptaki typu Valkiria i Venndeta. Działamy zgodnie z FaQ gw.
a)   szarżuje się do podstawki chyba ze wysokośc modelu pozwala zaatakować hul.
b)   Zajmują obszar podstawki (można wjeżdżać pod skrzydła), jednak cały model musi być w obrysie stołu.
c)   Wysiada się/kontestuje  od podstawki
d)   Efekt immobil oznacza ze latacz nie rusz się, lecz nadal wisi w powietrzu
e)   Destroy/wraked usuwamy podstawkę i kładziemy model tak jakby wylądował pionowo w dół, z wszelkimi konsekwencjami dla tych którzy byli w pod nim (trudny niebezpieczny teren) Po wylądowaniu wybuch liczymy od hul’a.
f)   Zasięgi do, jak i od ptaka liczymy full 3d.


SCENARIUSZE
-   W każdym scenariuszu poza celami misji liczone jest liczona 1/2 VP za stracone oddziały.
-   W każdym scenariuszu obowiązują zasady specjalne: Rezerwy, Deap Strike, Skaut
-   Gramy 6 tur (chyba że misja stanowi inaczej)
-   Gracze przed każdą bitwą zostaną podzieleni na tzw. Atakujących (OFF) i broniących się (DEF). Sędzia przed turniejem oświadczy która strona stołów (wspólna decyzja dla wszystkich) będzie uznawana za krawędź obrońców a która za krawędź atakujących. Decyzja ta nie ma najmniejszego wpływu na przebieg rozgrywki, a ma jedynie na celu na skutek podliczenia sumarycznych zwycięstw stron konfliktu wyłonić scenariusz następnej kolejki. To gracze będą decydować w co zagramy w następnej rundzie :D
-   W każdym scenariuszu obowiązuje zasada rozbicia. Gracz który zada przeciwnikowi straty przekraczające 75% ilości jego modeli, zachowując za razem przynajmniej 25% własnych modeli uzyskuje dodatkowe 3DP

1) owca w wilczej skórze.
pitched battle.
cel główny: kontrola ćwiartek (Własna 300vp, sporne 500vp, Przeciwnika 700vp).
cel poboczny: przed grą gracz zapisuje potajemnie nazwę jednego unitu(w przypadku posiadania 2 identycznych oddziałów należy podać cechę charakterystyczną modeli) ze swojej armii i jednego z armii przeciwnika. zabicie zapisanych oddziałów jest warte +300vp per unit.
2a) barykady (DEF)
dawn of war. (7 tura na 5+)
cel główny: kontrola środka - każdy troops w 12" od środka jest wart 400vp.
cel poboczny: za zabicie wszystkich troopsów (tylko scorujących, zatem np. dedicated transports nie są brane pod uwagę) przeciwnika +600vp.
2b)  Atak z zaskoczenia (OFF)
pitched battle (w pierwszej i ostatniej turze noc)
cel główny: każdy scoring w strefie rozstawienia przeciwnika jest wart 400 vp.
cel poboczny: zabicie wszystkich HQ przeciwnika jest warte +600vp.
3a) Manewry (DEF)
stare trójkąty.
cel główny: 5znaczników, każdy po 400vp.
cel poboczny: posiadanie na stole większej ilości troops (nie liczą się dedicated transports) niż przeciwnik skutkuje premią + 600vp.
3b) Ofensywa (OFF)
spearhead.
cel główny: anihilacja. oddziały zniszczone liczymy x3.
cel poboczny: więcej scoringów w 12" od środka niż przeciwnik = +600vp.

Widełki (różnica w VP):
0 – 299 vp      10 – 10 DP
300 – 599 vp      11 – 9 DP
600 – 899 vp      12 – 8 DP
900 – 1199 vp      13 – 7 DP
1200 – 1499 vp   14 – 6 DP
1500 – 1799 vp   15 – 5 DP
1800 – 2099 vp   16 – 4 DP
2100 – 2399 vp   17 – 3 DP
2400 – 2699 vp   18 – 2 DP
2700 – 2999 vp   19 – 1 DP
3000 +         20 DP


Na koniec. Jesli masz problem z wystawieniem się. Mama/Żona/Kochanka nie pozwoliła Ci kupić odpowiedniej ilości zabawek, zgłoś to. Są u nas tacy co zastawili domy, sprzedali kochanki, podjęli 4 pracę byle by mieć kolejną i kolejną armie (nałóg?). Pomożemy każdemu :D

I na koniec Lista zgłoszeń (ilość miejsc ograniczona do 32)
1. Rezerwacja dla Bielska (w tym Beatki)
2. ....
3. ....
4. ....
5. Mailo
6. Reaper
7. Rezerwacja dla Katowic
8. ....
9. Emerito
10. Miszczu
11. Kheed
12. Cebul
13. Sławek Magoska
14. Lesio
15. Lesiu
16. Dinozaur
17. Ząbek
18. Radek
19. Inki
20. Eman
21. Roman
22. Sancho
23. Kamil Sikora
24. Przemek Armata
25. R2D2
26. C-3PO
27. Karvalt
28. Rzeźnik
29. Sławek Bogusławski
30. Siwy
31. kruq
32. Sierżant

Rezerwa:
1.Shept
2.Stikman
« Ostatnia zmiana: Styczeń 04, 2010, 11:03:53 am wysłana przez Mistrz wałków :) »
Kamil. (miszczu)

Offline ederus

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1071 dnia: Styczeń 03, 2010, 10:48:13 am »
Turniej odbędzie się dnia 30.01.2010 w Klubie Garnizonowym przy ulicy Saperskiej 1, w Olsztynie.

Sędzia Główny: Adam Baranowski
Sędzia pomocniczy: Paweł Korpal
Limit miejsc: 18

Wpisowe: 10zł
Zasady:

1. Armie na 1313,13 pkt, Force Organisation 1Hq, 2-6 Troops, Elites 0-2, Fast Attack 0-2, Heavy Support 0-2.

2. Nie można używać Special Characters ani bohaterów imiennych (za wyjątkiem Beliala i Sammaela)

3. Dopuszczone armie: wszystkie armie i jednostki oficjalne, oraz, po uprzednim zgłoszeniu sędziemu: Citadel Journal, Chapter Approved, White Dwarf (pod warunkiem, że zasady do tychże armii nie zostały zmienione przez nowe kodeksy);

4. Nie dopuszczone są podręczniki Imperial Armour.

5. Dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries;

6. Zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities;

7. Rozpiski należy przesyłać na adres spinacz1142 @ wp.pl za poprawne rozpiski przesłane w terminie do 27.01.2010 uczestnik otrzyma 3 pkt do klasyfikacji turnieju.

8. Gramy na stolach 54"x48"

9. Obowiązują oficjalne FAQ oraz PKZ gramy na 5ed.

10. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jestrównież posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team').Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.

11. Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.

12. Lasy mają wirtualne drzewka na krawędziach. Polega to na tym, że lasy dają 4+ cover save piechocie i 5+ cover save pojazdom i monsterom na zasadzie „nie wiadomo czy są zasłonięte do połowy”.

13. Armie nie muszą być pomalowane ale odbędzie się ocena malowania:

0-5 malowanie
0-4 konwersje
0-3 podstawki
0-2 WYSIWYG (Jak się ma 100% to wtedy 2 punkty, jak brakuję do 2 rzeczy to 1)
0-100 rozpiska idealnie na limit punktowy

14. Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.

15. W wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których
rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par.

16. Gracze mogą używać „rozsądnych” proxów. Posiadnie proxów automatycznie daje 0 punktów z sekcji hobbystycznej.

17. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania
w myśl jego postanowień.

17. Misje:

Zasada Specjalna Turnieju – Johnny Bravo

Johnny Bravo – Przed każdą bitwą gracz musi wybrać model w swojej armii, który będzie reprezentował Johneego Bravo. Nie może to być monster creature ani vehicle. Jeśli będzie to model z jakiegoś oddziału to musi to być sierżant/champion/coś w tym guście. Jeśli oddział nie ma takiego modelu to jakiś inny, który się wyróżnia np. marines z plasma gunem. Jeśli i takiego nie ma to musi być najładniejszy model w oddziale bo jak to powiedział Johnny ‘To piękny dzień... ale nie tak piękny jak ja!’

I. 'Jakieś podejrzane ściemy, tajne uściski dłoni, na pewno wyrwali jakieś szwedzkie laski. Nie ma bata, jadę'

Strefy rozstawienia – Spearhead

Cele misji:
-4 znaczniki (laski), każdy warty 400VP
-Otrzymuje się VP za zabite jednostki przeciwnika
Zasady specjalne – rezerwy, Johnny Bravo, Podryw*

*Znaczniki reprezentują szwedzkie laski. Aby zdobyć punkty za znacznik należy znaleźć się w 3” od niego scoring unitem i wykonać rzut D6:

1-2 – ‘Dobrze, że beton zamortyzował upadek.’ Bajera nie zadziałała. Oddział musi zdać pinning test, jeśli nie uda się test to jest przesuwany o D6” w kierunku wybranym przez przeciwnika
3-4 – ‘Hej, seniorita! Sprechen Sie miłość?.’ Dobra bajera.  Jeśli oddział przeżyje do końca gry to dostajesz punkty za znacznik, jak zginie w HtH to znacznik przejmuje oddział przeciwnika.
5-6 – ‘Hej, mała! Ja jestem piękny, ty jesteś piękna, chodźmy do mnie i pogapmy się na siebie.’ Mega bajera. Oddział musi zdać pinning test, jeśli obleje to spędza turę na gapieniu się [jest pinned]. Jeśli oddział przeżyje do końca gry to dostajesz punkty 800VP za znacznik, jak zginie w HtH to znacznik przejmuje oddział przeciwnika.

W tej misji jeśli znacznik próbuje zdobyć oddział z Johnnym Bravo to ma przerzut na bajerę.


II. ‘O mamo!’

Strefy Rozstawienia – Dawn of War

Cele misji:
-Każdy scoring unit w 12” od środka stołu otrzymuje się 400VP
-Otrzymuje się VP za zabite jednostki przeciwnika
Zasady specjalne – rezerwy, night fight (pierwsze 2 tury), ‘Lubię placki’

W tej misji jeśli Johnny jest w oddziale co zaszoruje na koniec gry to oddział daje 800VP zamiast 400VP.

‘Lubię placki’ – Przed bitwą każdy z graczy wybiera (jawnie) 3 oddziały co mają placki. Oddział z Johnnym Bravo [ewentualnie sam Johnny jak jest independent charakterem] ma przerzuty na trafienia gdy bije w oddział co ma placki.


III. W życiu liczą się nie tylko mięśnie. Ważny jest również fryz!

Strefy rozstawienia – Pitched Battle (12” wgłąb stołu)

Cele misji:
- Za każdy oddział co przeżyje bitwę dostaje się jego wartość VP. Oddziały społowione dają połowę swojej wartości punktowej
-Dostaje się normalne VP za zabite i społowione jednostki wroga

Zasady Specjalne – rezerwy, ‘Nieźle przysupermaniłem!’

W tej misji oddział z Johnnym Bravo (jak i sam Johnny) dostaje +1 do Ws, Bs albo A i jest fearless

‘Nieźle przysupermaniłem!’ – Jeśli Johnny przeżyje do końca gry dostaje się dodatkowe 400VP


Widełki:
0-160 10:10
161-320 11:9
321-480 12:8
481-640 13:7
641-800 14:6
801-960 15:5
961-1120 16:4
1121-1280 17:3
1281-1440 18:2
1441-160019:1
1601+ 20:0

Czasówka:
10:00-10:15 zapisy
10:15-12:15 1 bitwa (30min przerwy na jedzenie i oceny hobbystyczną)
12:45-14:45 2 bitwa
15:00-17:00 3 bitwa
17:15 Sprzątanie i ogłoszenie wyników

Termin jeszcze ustalany, albo 30 stycznia albo 13 lutego.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 05, 2010, 06:09:04 pm wysłana przez ederus »
106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas half a pack of cigarettes, its dark and we're wearing sunglasses.

Hit it!

Offline Emeryt

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 699
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • taki duży, a taki gruby.
    • Story of the Month - konkurs na fanfiki WH40.000
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1072 dnia: Styczeń 04, 2010, 09:34:04 pm »
siemka,
Kraków na chwilę obecną organizuje średnio 4turnieje w miesiącu. Każdy z tych turniejów rządzi się swoją specyfiką, urokiem, a nierzadko i zapachem. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom ludu stworzyliśmy blog poświęcony krakowskim turniejom - teraz w jednym miejscu, w (mamy nadzieję) przejrzysty sposób, każdy jest w stanie znaleźć interesujące go informacje, bez potrzeby ciągłego sprawdzania kilku for. Co najlepsze, tylko teraz, w ofercie specjalnej, oferujemy każdemu dostęp do tego bloga zupełnie ZA DARMO! nie czekaj, odwiedź nas już dziś!
zapinamy.blogspot.pl

Offline Eman

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1073 dnia: Styczeń 25, 2010, 05:52:44 pm »
Zapraszamy wszystkich na kolejny krakowski turniej Warhammera 40 000

LUTOWY GRUNWALD

• 13 luty 2010
• Rozpoczęcie godz. 9.00
• Młodzieżowy Dom Kultury- ul. Grunwaldzka 5 Kraków
• Wpisowe: 5 zł
• Ramy czasowe:
Zapisy: 9:00
Pierwsza bitwa: 9:30 – 12:00
Druga bitwa: 12:00 – 14:30
Trzecia bitwa: 14:30 – 17:00
• Wszelkie pytania i wątpliwości:
• mail: turniejgrunwald [at] gmail.com
Temat na forum krakowskiego klubu Legion
• Gramy na stołach 72x48

ZASADY

1. Armie:
- 2100 punktów, standardowy FOC
dopuszczony jest:
-Cały IA2up (poza Podami: Lucius i Deathstorm oraz wszelkiej maści Thunderhawkami)
- Do wyboru specjale albo IA (za wyłączeniem flayer, SH, Gargantunant Creatures i Inferno Shells) – można mieć dowolną ilość bohaterów specialnych/modeli z IA, ale nie można mieć jednego i drugiego
-armie nie muszą być pomalowane, a proxy dopuszczamy, o ile mniej więcej odpowiadają wyglądem/rozmiarem modelowi, za który robią. Niemniej jednak zachowajmy rozwagę aby sędzia nas nie wyprosił z imprezy. Dodatkowo wszelkie IA zabawki i special characterow traktujemy z GÓRY i dlatego musza być oryginalne lub być stosownymi konwersjami.

2. Gracz musi posiadać rozpiskę. W wypadku braku rozpiski następuje dyskwalifikacja.

3. Obowiązują PKZty i URP.

4. Rozpiski/zgłoszenia należy wysyłać pod adres turniejgrunwald [at] gmail.com do dnia 11 lutego do godz. 23.59.

5. Punkty dodatkowe:
0/1 pkt armia pomalowana
0/1 pkt cała armia posiada WYSIWYG
0/3 pkt za terminowe nadesłanie poprawnej rozpiski
0/5 pkt za posiadanie kodeksu/zasad swojej armii, kostki, miarki oraz wzorników
-2/0 pkt za posiadanie nieczytelnej lub (błędnej na swoją korzyść) rozpiski np. rozpiska napisana "na kolanie", pismem czytelnym jedynie dla właściciela; czy rozpiska bez wyróżnionych poszczególnych upgrade'ow do oddziałów/pojazdów;

6. Punktacja:
0 – 300 vp 10 – 10 DP
301 –600  vp 11 – 9 DP
601 – 900 vp 12 – 8 DP
901 – 1200 vp 13 – 7 DP
1201 – 1500 vp 14 – 6 DP
1501 – 1800 vp 15 – 5 DP
1801 – 2100 vp 16 – 4 DP
2101 – 2400 vp 17 – 3 DP
2401 – 2700 vp 18 – 2 DP
2701 – 3000 vp 19 – 1 DP
3001 + 20 DP

7. Scenariusze
- W każdym scenariuszu poza celami misji liczone jest liczona 1/2 VP za stracone oddziały.
- W każdym scenariuszu obowiązują zasady specjalne: Rezerwy, Deap Strike, Skaut, Infiltracja
- Gramy 6 tur plus 7ma na 5+.
- W każdym scenariuszu obowiązuje zasada rozbicia. Gracz który zada przeciwnikowi straty przekraczające 75% ilości jego modeli, zachowując za razem przynajmniej 25% własnych modeli uzyskuje dodatkowe 3DP.
W każdej misji każdy z graczy losuje dla siebie cel, który będzie musiał wykonać. Każdy z graczy losuje cel osobno, ale jest on jawny dla przeciwnika. Losowanie odbywa się za pomocą rzutu 2K6, wynik zaś oznacza co następuje:

2 – Twój objective wybiera przeciwnik
3 – 4 Recon
5 – 6 Take&Hold
7 – 8 Cleanse
9 – 10 Seize Ground
11 - ponowny rzut
12 – wybierasz sobie sam objective

UWAGA: Jeśli obaj gracze wyrzucą ten sam cel misji, to celem dla OBYDWU graczy jest ANIHILACJA.

Recon:
Za każdy Scoring Unit w całości w strefie rozsatwienia przeciwnika na koniec bitwy +500VP

Take&Hold:
Za każdy Scoring Unit w całości w 12 calach od środka stołu na koniec bitwy + 500VP

Cleanse:
Za kontrolowanie na koniec bitwy ćwiartek: przeciwnika +1200VP, bocznej +600VP, swojej +300VP

Seize Ground:
5 znaczników, za kontrolowanie każdego na koniec bitwy + 550VP

Annihilation:
Za całkowicie zniszczone jednostki przeciwnika VPx2 (pełne VP razy dwa), społowione jednostki /uszkodzone pojazdy  warte są nadal jedynie połowę zwyczajowej wartości VP (czyli tak naprawdę ¼ - ze względu na ogólną zasadę turnieju).

UWAGA:
Jeden oddział może kontrolować tylko jeden cel misji.

Strefy rozstawienia:
Misja 1 - Down of War;
Misja 2 - Spearhead;
Misja 3 - Pitched Battle;
« Ostatnia zmiana: Luty 06, 2010, 03:26:23 pm wysłana przez Eman »
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline Czaj-nik

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1074 dnia: Styczeń 27, 2010, 08:21:32 pm »
II OTWARTE DRUŻYNOWE MISTRZOSTWA WARSZAWY


1. INFORMACJE PODSTAWOWE

Turniej rozpoczyna się 7 lutego 2010 o godz. 9 w XLI LO im. J. Lelewela przy ul. Kiwerskiej w Warszawie. Zapisy będą trwały do godziny 9:30.

Wpisowe wynosi 45 PLN od drużyny, płatne na miejscu.

Sędziowie:
Główny: Czajnik
Liniowy: Marinechaosu

Pytania i uwagi można kierować na forum Gloria Victis (www.wh40k.pl) w dziale >Informacja Turniejowa<.


2. DRUŻYNY

Do turnieju dopuszczone są drużyny 3-osobowe. Drużyna nie musi reprezentować żadnego miasta, klubu itp.

Drużyna może zawierać:
- kogokolwiek, ale:
* jeśli drużyna zawiera dwóch graczy z TOPu, to dostaje ona -2 punkty do klasyfikacji ogólnej
* jeśli drużyna zawiera trzech graczy z TOPu, to dostaje ona -4 punkty do klasyfikacji ogólnej
- Przez graczy z TOPu rozumiemy ludzi którzy:
* znajdowali się w TOP 10 Ligi w sezonie 2008/2009,
* w trakcie trwania aktualnego sezonu znaleźli się dwukrotnie w TOP 5 Masterów i/lub Challangerów
- tylko jedną armię danego rodzaju, w tym tylko jedną odmianę Space Marines (np. nie może zawierać SM łącznie z DA).


3. ARMIE

Do turnieju dopuszczone są armie:
- do 1500 pkt.,
- FOC: 1 HQ, 0-2 Elites, 2-6 Troops, 0-2 FA, 0-2 HS.


Dopuszczone są:
- wszystkie oficjalne i aktualne armie i jednostki,
- Mini-dexy BoLS (z wyjątkiem: Macharian Crusade, Age of Heresy),
- Mini-dex Sztabu: Lost and the Damned
- wszyscy oficjalnie dopuszczeni sojusznicy,
- jeden bohater specjalny lub indywidualny bohater imienny na drużynę (wymagane są odpowiednie modele i zachowanie ewentualnych ograniczeń).

Nie dopuszczone są:
- jednostki z Imperial Armour.

Jeżeli masz wątpliwości czy Twoja armia będzie dopuszczona do gry, napisz!

4. ZASADY

Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i URP zgodnie z ostatnią aktualizacją dostępną w przededniu turnieju.

Las: las warszawski czyli 4+cover dla piechoty itp. w i za lasem, niezależnie od stanu zalesienia. Dla pojazdów i monstrousów cover 5+.
Ściany: wszelkie wolno stojące ściany, ściany opierające się na innych ścianach (pod warunkiem, że niema okien) słupy itp. są impassable (same ściany, teren wokół to area terrain z coverem 4+).
Ruinki: area terrain 4+. Drugie i wyższe piętra są impassable
Bunkropodobne: całe bunkropodobne tałatajstwo jest impassable, po terenie wokół bunkra można poruszać się normalnie
Rzeka: difficult i dangerous terrain, wszystko co nie jest pojazdem lub monstrousem ma 5+ covera, gdy siedzi w rzece (i tylko wtedy- siedzenie za rzeką covera nie daje).
Górki: pierwszy poziom= normalny teren, drugi poziom= difficult, trzeci poziom=impassable
Wysokie skały: Impassable po obrysie
Płotki (takie <= 1” wysokości): trudny teren, cover 5+


5. ZGŁOSZENIA

Zgłoszenia (nazwa drużyny, kapitan, gracze oraz rozpiski) proszę przysyłać przez PM na forum Gloria Victis (czyli wiadomością prywatną) na adres „Czaj-nik” do 31 stycznia 2010 godziny 23:59 lub na maila czaj-nik[at]poczta.neostrada.pl

Rozpiski zostaną opublikowane na forum GV. Do 3 lutego można poprawić ewentualne błędy bez straty punktów za zgłoszenie.


6. WYMOGI

Wszystkie modele powinny być sklejone, odpowiadać wyglądem jednostkom z rozpiski i mieć przedstawione zakupione wyposażenie (WYSIWYG). Drobne odstępstwa od WYSYWIG’u (np. niezgodność lub brak pojedynczych broni) będą dopuszczone po wcześniejszym uzgodnieniu z Sędzią Głównym.

Każdy zawodnik zobowiązany jest posiadać swoją armię, kostki, miarkę calową, potrzebne wzorniki, czytelną rozpiskę i zasady swojej armii.


7. PUNKTACJA

PUNKTACJA OGÓLNA

+ 1 D.pkt. dla drużyny za przesłanie ważnego zgłoszenia do 31 stycznia 2010 godz. 23:59

+ 1 D.pkt. dla drużyny, za zgłoszenie rozpisek bez „śmieci”. Tzn. bez standardowego wyposażenia i zasad jednostek. Wystarczą wyposażenie i zasady opcjonalne bez cząstkowych kosztów punktowych. Wystarczy ostateczny koszt jednostek (transportery, retinue etc. oddzielnie).

- 1 D.pkt. dla drużyny za nie uzgodnione wcześniej odstępstwa od WYSWIG’u.

- 1 D.pkt. za każde wskazanie „Worst Play”. WP może zgłosić do Sędziego w imieniu gracza jedynie kapitan drużyny w trakcie lub bezpośrednio po zakończeniu gry. Sędzia po wysłuchaniu obu kapitanów podejmuje decyzję o ewentualnym przyznaniu WP.

Duże punkty z punktacji ogólnej będą doliczane do wyniku drużyny po rozegraniu wszystkich bitew.


BITWY

We wszystkich bitwach obowiązują punkty zwycięstwa za realizację celów misji i zadane straty:

a) Po misji sprawdzany taktyczny wynik bitwy czyli:
- 0-1 KP więcej niż przeciwnik /bez różnicy w ilości zajętych objectivów/ scoringów w strefie itp. - 10:10;
- 2-3 KP różnicy/1 objective/scoring więcej - 12:8;
- 4-5 KP/ 2 objecitve/scoringi - 14:6;
- 6+ KP/ 3+ objecitive/scoringi - 16:4;

b) Następnie wynik modyfikowany jest o różnicę w ilości kill pointów zdobytych:
2 KP różnicy = +1/-1 pkt.
3 KP różnicy = +2/-2 pkt.
4 KP różnicy = +3/-3 pkt.
5+ KP różnicy = +4/-4 pkt.

Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt.


MECZE (drużynowo)

Wynik meczu oblicza się na podstawie różnicy punktów zdobytych przez graczy obu drużyn:

0-20 = remis (1 – 1 w Punktach Meczowych.)
21+ pkt. = wygrana (3 – 0 MP)

W przypadku nieparzystej liczby drużyn, drużyna pauzująca dostaje 2 MP.

W przypadku równej liczby MP., o końcowym miejscu zadecyduje liczba DP zdobytych przez drużyny. W przypadku dalszego remisu, decydujący będzie wynik meczu między drużynami. Jeśli takiego meczu nie było lub zakończył się remisem, przyznane zostanie miejsce egzequo.


8. BITWY

Drużyny w I bitwie będą dobrane losowo, do kolejnych systemem „szwajcarskim”.

Czas jednej gry:  2h 30min (bitwy będą kończone o ustalonej godzinie bez względu na czas rozpoczęcia):

I bitwa –   9:30 - 12:00
II bitwa –  12:00 - 14:30
III bitwa – 15:00 - 17:30

Gracze są uprzedzani przez Sędziego o zbliżającym się zakończeniu gry przynajmniej 15 min. przed wyznaczoną godziną. Po sygnale (tudzież wrzasku) końcowym, gracze zobowiązani są przerwać grę niezależnie od sytuacji na stole. Przedłużenie gry dopuszczone jest wyłącznie za zgodą Sędziego Głównego i powoduje karę - 1 D.pkt. dla obu drużyn. Obliczenia wyników nie wlicza się do czasu gry.


DOBÓR PRZECIWNIKÓW W MECZU

Doboru przeciwników w meczu dokonują samodzielnie, bez udziału pozostałych graczy kapitanowie drużyn.

Kapitanowie wykonują rzut k6. Zwycięzca decyduje, czy chce rozpoczynać dobór przeciwników.

Kapitan, który rozpoczyna, przydziela (jawnie) armie swoich graczy (w tym swoją) do stołów. Potem wybiera jedną z armii drużyny przeciwnej i przydziela ją do dowolnego ze stołów. Następnie kapitan drużyny przeciwnej przydziela do pozostałych stołów pozostałe armie swoich graczy.

Kapitanowie powinni dokonać doboru w ciągu 5 minut od ogłoszenia harmonogramu (drużyn i stołów) danej rundy. Jeśli się to nie uda, Sędzia może dokonać losowego doboru.


WYBÓR MISJI

Po ustaleniu wszystkich par przez wszystkie drużyny, Sędzia Główny losuje misję (tą samą dla wszystkich graczy):

1. Anihilation. Cel podstawowy: zdobyć więcej Kill Pointów niż przeciwnik.

2. Cleanse. Cel podstawowy: kontrolować więcej ćwiartek, niż przeciwnik. Aby kontrolować lub blokować ćwiartkę, należy się znaleźć całkowicie na niej.

3. Recon. Cel podstawowy: wprowadzić więcej punktujących jednostek do strefy 12" od długiej krawędzi przeciwnika.

4. Seize Ground. Cel podstawowy: 5 znaczników. Kontrolować więcej znaczników niż przeciwnik.

5. Take & Hold Cel podstawowy: wprowadzić więcej punktujących jednostek całkowicie do strefy 12" od środka stołu.

6. Capture the shrine Cel podstawowy: kontrolować świątynię.
Na polu bitwy znajdują się ruiny świątyni, które trzeba ochronić / warto splugawić. Ruiny znajdują się o d6" w losowym kierunku od środka stołu, mają wymiary dużego wzornika, nie ograniczają pola widzenia, są terenem trudnym i niedostępnym dla pojazdów. Świątynia zapewnia stojącym (nawet częściowo) w środku modelom inv. 5+ (modele posiadające takiego lub lepszego inv'a nie otrzymują dodatkowych bonusów) i zasadę fearless (dla całego oddziału). Świątynię kontroluje gracz, który na koniec gry posiada punktujące modele w środku ruin. Jeśli na koniec gry w środku znajdują się jakiekolwiek modele obu graczy, rozgrywają one dodatkowe tury walki. Modele poza świątynią, nawet należące do tego samego oddziału, nie biorą udzialu w walce. Nikt nie dostaje bonusów za szarżę, wszystkie modele traktowane są, jak stykające się. Walka kończy się, kiedy jedna ze stron straci wszystkie modele lub obie strony stracą wszystkie modele punktujące.


We wszystkich misjach gramy zawsze 6 tur oraz 7 turę na 4+.


Po ustaleniu misji (w przypadku Seize Ground po rozstawieniu znaczników przez wszystkich graczy), Sędzia Główny losuje strefę rozstawienia (tę samą dla wszystkich graczy):


1. Cleanse II. Trójkąty w przeciwległych narożnikach (18" od obu krawędzi).

2. Dawn of War. Wg. podręcznika.

3. Pitched Battle. Wg. podręcznika.

4. Pitched Battle. Wg. podręcznika.

5. Spearhead. Wg. podręcznika.

6. Planetfall. Strefy wystawienia 12" od własnej krawędzi. Można wystawić do 1hq i 2 oddziałów troops (jak w DoW, czyli oddział+transport= 2 troops).
Cała reszta armii może wyjść w pierwszej turze ze swojej długiej krawędzi, lub też każda jednostka może się deep strike'ować na pole bitwy (nawet jeśli normalnie niema tej zasady).
W przypadku jednostek wychodzących z "normalnych" rezerw (tych od drugiej tury) również one mogą się deep strike'ować na pole bitwy (nawet jeśli normalnie nie mogły by).
Wysiadając z pojazdu open toped czy też z LR po deepie, szarżować nie można. Nie trzeba też deep strike'ować się do własnej strefy wystawienia.
Dodatkowo w tej misji nie obowiązują takie zasady specjalne jak Infiltracja, scout, outflank itp.

Każda misja i strefa rozstawienia może być rozegrana tylko jeden raz.

Zgłoszenia
1. Adeptus Mechanicus Team 1 (liwan, Andrzej Jarota i Mateusz Jarota)
2. Loki, Cylindryk, DarthPejter
3. Trio z Wrocławia
4. Adeptus Mechanicus Team 2 (Partyzant, Piepiak, Konrad Świderek)
5. Pedo Crew (Zły (K), Grabaż, Ciciek)
6. Area51 Team - stompadriver, madness i czeko
7. Mildly Dreadful Team (Amdor Bizim Kozak)
8. R.I.P. Mafia 40k - Miszczu, Emeryt, Cebul
9. jahla jahla awbibi' team: Nazroth, Ząbek, Kheed
10. Metalfan, Sonic, OWMorde
11. Vladdi, Isen, ElChe
12. Temudzyn Team: Skark (K), Miły, MarcinB
13. Sławek Magoska, Marcin Magoska, Damian Wójcik
14. Marios, Homeini, AlexTrusk
15. GV Old Ones (Yakubu, Hristus, Sławek; rezerwowy - Borys)
16. Jackie Chan Team (Reyki, Kard, Rafi)
17. Patrol z krainy bez psów (Gruchon, Boo, Sanguinius)
18. Masa Krytyczna (Pulpet, Stek(K) i Karkówa)
19. Wasyl, Cinek, Dominik Cyran
20. Skład Walkiria (Yegr, Dyd, Tengu)
21. Luciferios, Jaś Grabowski, Orkisz
22.
23.
24.

--- Looking for group ---
1. Aipz
2. Shonsu (csm, sm)
"Explanation: It's just that... you have all these squishy parts, master. And all that water! How the constant sloshing doesn't drive you mad, I have no idea..."

Offline rocho

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1075 dnia: Luty 13, 2010, 09:25:32 pm »
1. Informacje ogólne
Miejsce: Kielce, MZIZ Plac Wolności 2
Wejściówka: 0,001 zł
Termin: 07.03.2010 (niedziela)
Gramy 3 bitwy na 1300 pkt
Czas jednej gry: 1h 30min
Ilość miejsc 16??

- Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją .

Zapisy - 9:00 - 10:00
Pierwsza bitwa 10:00 - 11:30
Druga bitwa 11:45- 13:15
Trzecia bitwa 13:30- 15:00


2. Zasady ogólne
Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW

Dopuszczone są:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne - czyli kodeksy i ew. artykuły w WD;
- imperial armour* (z wyjątkami- patrz niżej)
*IA dopuszczony łącznie z army listami takimi jak Renegades & Heretics czy Elizianie.

Niedopuszczone są:
- superheavy, gargantuany, flyers itp.
- Deathstorm drop pod
- drop poda drednota
- bohaterowie specjalni

Gramy na obciętym FoC: 1hq, 0-2 elite, 2-4 troops, 0-2 fast, 0-2 heavy.


Gramy na stołach 48”x48”.

lasy - każdy las, niezależnie od gęstości i wysokości drzewostanu, daje cover save 4+ oraz 5+ dla pojazdów i monstrous creature.

Gramy na VP za zabite/ z połowione jednostki + VP za objectivy.

3. Punktacja

10 : 10 - 0- 185
11 : 9 - 186- 370
12 : 8 - 371- 555
13 : 7 - 556- 740
14 : 6 - 741- 925
15 : 5 - 926- 1110
16 : 4 - 1111- 1295
17 : 3 - 1296- 1480
18 : 2 - 1481- 1665
19 : 1 - 1666- 1850
20 : 0 - 1851+

4. Misje

Zasady specjalne: deep strike, reserves itp.

Bitwa 1:

Rozstawienie: Pitched Battle
Długość gry:6 tur
Cel: 2 znaczniki (po jednym na gracza w swojej strefie) ,
swój znacznik po 400vp, wroga 800vp


Bitwa 2:
Rozstawienie: Dawn of War
Długość gry: 5 tur,6 na 3+,7 na 4+
Cel: za każdy scoring w 10'' od środka pod koniec bitwy dostajesz 400vp, jeżeli masz ich więcej niż wróg, to dodatkowo jednorazową premię 100vps


Bitwa 3:

Rozstawienie: Spearhead
Długość gry:6 tur
Cel: 5 znaczników (min 10" od siebie i krawędzi) ,
Każdy znacznik warty 400 vp

Serdecznie zapraszamy.


Zgłoszenia

1. Spejs i/lub Kupicha
2. Lesiu
3. Emil
4. Misiek
5. Bartek
6. Husqvarna
7. Amano
8. Nyo
9. Kumoter
10. Sanquinius
11. Desti
12.
13.
14.
15.
16.
« Ostatnia zmiana: Luty 22, 2010, 07:57:39 pm wysłana przez rocho »

Offline karlvant

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1076 dnia: Maj 15, 2010, 11:47:56 pm »
Turniej wh40k na Dniach Fantasyki w Leśnicy w dniu 26.06.

1. Dopuszczone Armie
a. Do turnieju dopuszczone zostaną armie liczące nie więcej niż 1750 punktów, zbudowane według Standard Force Organisation Chart.

b. Dopuszczone są wszystkie armie kodeksowe. Dodatkowo można grać armią Lost and the Damned by Sztab. Dokładny spis:
 Codex: Chaos Space Marines
- Codex: Daemonhunters
- Codex: Dark Eldar
- DE: Wych Cult
- Codex: Eldar
- Codex: Imperial Guard
- Codex: Necrons
- Codex: Orks
- Codex: Space Marines
- Codex: Blood Angels
- Codex: Dark Angels
- Codex: Black Templars
- Codex: Space Wolves
- Codex: Tau Empire
- Codex: Tyranids
- Codex: Witch Hunters
- Kroot Mercenaries
- Codex Deamons
- Codex LatD by Sztab

c. NIE można korzystać z sojuszników. Nie dotyczy to:
1) Inducted Imperial Guard & Allied Space Marines w armiach Witch Hunters i Deamonhunters,
2) oraz Chaos Space Marines & Chaos Deamons w armii Lost and the Damned.

d. Można korzystać z jednostek z Imperial Armour (za wyjątkiem Super Heavy, Flier, Gargantuan).

e. Można wystawiać Special Characters.

g. Wszystkie modele muszą posiadać WYSIWYG. Nie jest wymagane uwidocznienie następującego wyposażenia: granaty, umiejętności (takie jak np. Veteran Skills, Sharpshooters itp.), Combat Drugs, Shadowfield, moce psioniczne, chyba że podręcznik wyraźnie wskazuje sposób ich uwidocznienia. W wypadku braku WYSIWYG, sprzęt, który nie został odzwierciedlony w danej armii, może zostać wykreślony z rozpiski przez sędziów. Jeżeli brak wykreślonego sprzętu w rozpisce powoduje, że rozpiska nie jest zgodna z zasadami, armia może zostać nie dopuszczona do turnieju.


2. Na turnieju obowiązują aktualne Polskie Klaryfikacje Zasad i URP.

3. Gracze zobowiązani są posiadać czytelną rozpiskę, zawierającą statystyki jednostek, oraz kodeksy/zasady swojej armii, a oprócz tego także kostki i miarki oraz wzorniki.

4. Tereny na stołach ustawiają sędziowie i tylko oni mogą je zmieniać.

6. Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali ( 2501:0 vp.). Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.

7. Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.

8. W czasie turnieju zostaną rozegrane 4 bitwy według następujących zasad:
 
1)      Gramy na VP.
2)      W każdej bitwie liczymy punkty VP za zabite jednostki.
3)      W każdej bitwie liczymy VP za zabite Kill Pointy. Różnica w zabitych KP daje następujące bonusy:
a)      1 KP różnicy +150 VP
b)      2 KP różnicy +300 VP
c)      4 KP różnicy +500 VP
4)      W każdej bitwie liczymy VP za zdobyte cele - szczegóły w scenariuszach.
 
Wynik z każdej bitwy liczymy dodając wszystkie VP (z punktów 2, 3 i 4) i biorąc rezultat z tabeli:

0 - 350 10 - 10
351 - 700 11 - 9
701 - 1050 12 - 8
1051 - 1400 13 - 7
1401 - 1750 14 - 6
1751 - 2100 15 - 5
2101 - 2450 16 - 4
2451 - 2800 17 - 3
2801 - 3150 18 - 2
3151 - 3500 19 - 1
3501+ 20 - 0
 
Misje:

1 RECON (przełamanie frontu)
Rozstawienie: Pitched Battle, Night Fight w 1 turze.
Cel:
1)      Jeżeli masz więcej scorów w strefie rozstawienie przeciwnika niż wróg ma w Twojej - 1000 VP
2. Jeżeli masz DWA razy więcej scorów (ale min 2)  w strafie rozstawienia przeciwnika niż on ma w Twojej - dodatkowo 500 VP.
2)      Jeżeli wróg nie ma w Twojej strefie rozstawienia żadnego scora - 750 VP.
Oddział znajduje się w strefie rozstawienia jeżeli znajdują się w niej wszystkie modele z oddziału.
Ilość tur: 6 + 7na 5+.

2. SEEK & DESTROY (anihilacja)
Rozstawienie: Dawn of War
Cel:
1)      Nie liczymy punktów za KP w tej misji.
2)      Każdy oddział zniszczony w tej misji daje dwukrotność swojej wartości punktowej.
3)      Każdy oddział społowiony lub uszkodzony pojazd daje dodatkowo połowę swojego kosztu punktowego.
4)      Zniszczenie PONAD 75% modeli wroga - 500 VP.
5)      Zniszczenie wszystkich modeli wroga - 500 VP.
Ilość tur: 7.
 
3. SECURE & CONTROL (5 znaczników)
Rozstawienie: Pitched Battle
Cel:
1)      Każdy ze znaczników wart 450 VP.
Ilość tur: 6 oraz 7 na 5+.

Harmonogram:
10:00-12.30 Pierwsza bitwa
12.30-13.30 Przerwa obiadowa
13.30-16.00 Druga bitwa
16.00-18.30 Trzecia bitwa

PS. Podziękowania dla Vlada
« Ostatnia zmiana: Maj 16, 2010, 10:44:29 am wysłana przez karlvant »

Offline Ser Bigos

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1077 dnia: Maj 16, 2010, 05:10:07 pm »
EGU 2010 Turniej Wh40k, Pre-Olsztyn, 5 Czerwiec



Klub Gier Bitewnych Front Wschodni ma przyjemność zaprosić na turniej klasy lokalnej.

East Games United 2010





Przyjmiemy z otwartymi rękami i ugościmy każdego. Szczegóły:

Termin: 5.06.2010
Miejsce: Wydział Elektryczny Politechniki Białostockiej.
Koszt: 10 zł


SPONSORZY:
NZS, Komnata gier

NAGRODY:
1-5 i ostatnie miejsce nagrody rzeczowe

Plan turnieju:

Zasady:

1. Armie na 1800 pkt, Force Organisation 1-2 Hq, 2-6 Troops, 0-3 Elites 0-3, Fast Attack 0-3, Heavy Support 0-3.

2. Nie można używać Special Characters ani bohaterów imiennych (za wyjątkiem Emperor's Championa)

3. Dopuszczone armie: wszystkie armie i jednostki oficjalne, oraz, po uprzednim zgłoszeniu sędziemu: Citadel Journal, Chapter Approved, White Dwarf (pod warunkiem, że zasady do tychże armii nie zostały zmienione przez nowe kodeksy) oraz Codex The Lost and The Damned by Sztab.

4. Zabronione Imperial Armour.

5. Dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries;

6. Zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities;

7. Nie można korzystać z Minor Psychic Powers opisanych w "It's all in the mind";

8. Jednostki powinny być reprezentowane przez adekwatne modele, dopuszcza się tzw. proxy pod warunkiem czytelnego oznaczenia ich dla przeciwnika

9. Rozpiski należy przesyłać na adres m.bigos@wp.pl za poprawne rozpiski przesłane w terminie do 3 czerwca 2010 r. uczestnik otrzyma 3 pkt do klasyfikacji turnieju. (w temacie zgłoszenia proszę wpisywać "EGU 2010”)

10. Gramy na stolach 72"x48"

11. Obowiązują oficjalne FAQ, PKZ oraz URP gramy na 5ed.

12. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team').Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.

13. Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.

16. Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.

17. W wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par.

18. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.

19. We wszystkich misjach obowiązuje zasada rozbicia. Zabicie przeciwnikowi 75% modeli jest warte 500VP. Przy obustronnym rozbiciu żaden z graczy nie dostaje punktów.

20. Misje:

W każdej misji jest grane 6 tur!

1 scoring może scorować tylko 1 objective!


W kazdej misji poza celami misji liczy sie rowniez KP. Gracz ktory zabije wiecej KP dostaje dodatkowe VP zgodnie z tabelka:


1 KP roznicy - 200VP
2 KP roznicy - 400 VP
4 KP roznicy - 600 VP


1) Recon
Strefy rozstawienia – Pitched Battle
Cele misji – Scoring na koniec bitwy w strefie rozstawienia przeciwnika jest warty 550VP
Zasady specjalne - VP, rezerwy, deep strike

2) Take & Hold
Strefy rozstawienia – Dawn of War
Cele misji – każdy scoring unit w 12” (wszystkie modele muszą być w 12”) od środka stołu jest warty 550VP
Zasady specjalne – VP, night fight (pierwsze 2 tury), rezerwy, deep strike

3) Anihilacja
Strefy rozstawienia – Pitched Battle
Cele misji – Za zabite i spolowione jednostki przeciwnika dostaje się podwójną wartość punktową (np. za zniszczenie land raidera za 250pts dostaje sie 500VP, a za np. urwanie mu broni 250VP.

Zasady specjalne – VP, night fight (1 tura), rezerwy, deep strike

Tabela punktowa:
0-250 10:10
251-500 11 :9
501-750 12:8
751-1000 13 :7
1001-1250 14:6
1251-1500 15:5
1501-1750 16:4
1751-2000 17:3
20001-2250 18:2
2251-2500 19:1
2501+ 20:0

Czasówka:

9:00-9:30 zapisy
9:30-12:00 1 bitwa
12:00-14:30 2 bitwa
14:30-17:00 3 bitwa
 
DOJAZD:
Dojazd na turniej dla graczy jadących z: Warszawy, Łodzi, Olsztyna i Ełku: http://kgbpodlasie.googlepages.com/mapa1.jpg

Dojazd na turniej od strony: Lublina i Łęcznej: http://kgbpodlasie.googlepages.com/mapa2.jpg

I bonus: dojazd autobusami z dworca PKP, dla korzystających z usług naszych drogich kolei. http://kgbpodlasie.googlepages.com/autobusy.jpg

HOTELE:
http://www.katalog.bstok.pl/?firma=377
http://www.katalog.bstok.pl/?firma=378
http://www.katalog.bstok.pl/?firma=9161
http://www.katalog.bstok.pl/?firma=411 - najtaniej
http://www.katalog.bstok.pl/?firma=408 – najbliżej turnieju
http://www.katalog.bstok.pl/?firma=7269 – dla naprawdę wymagających  

Oprócz turnieju, na miejscu będzie szereg atrakcji:
- guitar hero, dance dance revolution, ultrastar czyli karaoke, soul calibur III, split/second: Velocity,
- konkursy, prelekcje i projekcje anime,
... i wiele innych

-po rozgrywkach jak zwykle zapraszamy na imprezę i zwiedzanie miasta
Szczegóły na stronie festiwalu: http://www.egu.org.pl

Zastrzegamy sobie prawo do zmian, ale tych na lepsze  Jak wspominałem, spora część rzeczy jest jeszcze ustalana, ale już na dniach powinny zacząć znikać WIPy i pojawiać się konkrety. Zapraszamy!
« Ostatnia zmiana: Maj 19, 2010, 09:06:55 pm wysłana przez Ser Bigos »

Offline Ketchup

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1078 dnia: Czerwiec 05, 2010, 04:57:44 pm »
INFORMACJE OGÓLNE:


- data: sobota, 26 czerwca 2010
- miejsce: Włocławskie Centrum Kultury Stara Remiza, ul. Żabia 8 we Włocławku. (Na terenie Starej Remizy obowiązuje ZAKAZ SPOŻYWANIA ALKOHOLU!)
- wstęp: 10zł
- sędzia: Jarosław "Ketchup" Grabczyński
- dojazd:  

Ulica Stefana Okrzei (krajowa jedynka / E75) na północ kieruje się w stronę Torunia, Bydgoszczy i Gdańska
a na południe rozwidla się na Płock i Warszawę lub Łódź.
Ulica 3 Maja jest deptakiem, który można przejechać jedynie w poprzek.
Zwróćcie również uwagę na dużą ilość jednokierunkowych uliczek w centrum Włocławka (szczałeczki).
Niebieską literką 'P' zaznaczyłem bezpieczny/darmowy parking przy Kauflandzie i Multikinie. Znajduje się on około 10-15 minut drogi od Remizy.

Format: 1333pkt

Zasady: Obowiązują zasady 5 edycji Warhammera 40,000.
Obowiązują oficjalne FAQ ze strony GW, Polskie Klaryfikacje Zasad (PKZ) oraz URP wraz z aneksami aktualnymi dnia 20 marca. W pozostałych kwestiach decydujące zdanie będą mieli sędziowie.

Dopuszczone armie:

Codex: Space Marines
Codex: Blood Angels
Codex: Dark Angels
Codex: Black Templars
Codex: Space Wolves
Codex: Eldar
Codex: Dark Eldar
Codex: Chaos Space Marines
Codex: Chaos Daemons
Codex: Orks
Codex: Witch Hunters
Codex: Daemon Hunters
Codex: Tyranids
Codex: Imperia Guard
Codex: TAU Empire
Codex: Necrons
Kroot Mercenaries
Codex : The Lost and Damned by Sztab

FOC: Ograniczony w następujący sposób:
1-2 HQ (zakaz dublowania)
2-6 Troops (max 4 takie same)
0-3 Elites (zakaz triplowania)
0-3 Fast Attack (zakaz triplowania)
0-3 Heavy Suport (zakaz triplowania)


Jednostki i zasady z Imperial Armour: niedopuszczone.

Bohaterowie specjalni: niedopuszczeni.

Stoły: gramy na stołach 60’ x 48’.

Zasady specjalne: we wszystkich misjach obowiązują zasady specjalne: Deep Strike, Rezerwy, Infiltracja.

Punkty karne: za każde przekroczone 5 minut gracze otrzymują po 1pkt karnym. (nie dotyczy gdy spisywane są wyniki). Będzie bezwzględnie egzekwowane
Po 15 minutach wyniki nie zostają uznane I następuje losowanie nowych paringów.

Sobota:
9.00 - zapisy
9.45 - 11.30 - pierwsza bitwa
11.45 – 13:30 - druga bitwa
13:45 - 15:30 - trzecia bitwa

Gramy na stołach 60"x 48”

Obowiązują oficjalne FAQ oraz PKZ. Decyzja sędziego jest jedyną słuszną i jest niepodważalna.


Misje:

1. Rozstawienie: Dawn of War
Misja: Środek (+400VP za każdy cały troops w 12" od środka)
Długość rozgrywki: 6 tur.

2. Rozstawienie: Spearhead
Misja: znaczniki (3 znaczniki - 1 na środku stołu wart 800VP oraz 2 na środkach ćwiartek, na których nie wystawiają się gracze warte 400VP każdy - kontrolowane, przynajmniej część troopsa w 3")
Długość rozgrywki: 6 tur.

3. Rozstawienie: Piched Battle
Misja: Anihiliacja (VP każdy zabity i społowiony oddział są liczone podwójnie)
Długość rozgrywki: 6 tur.



W czasie turnieju zostaną rozegrane 3 bitwy według następujących zasad:

1) Gramy na VP.
2) W każdej bitwie liczymy punkty VP za zabite jednostki.
3) W każdej bitwie liczymy VP za zabite Kill Pointy. Różnica w zabitych KP daje następujące bonusy:
a) 1 KP różnicy +100VP
b) 2 KP różnicy +200VP
c) 3 KP różnicy +300VP
c) 4 KP różnicy +400VP
4) W każdej bitwie liczymy VP za zdobyte cele - szczegóły w scenariuszach.


Tabela VP/DP:
0 – 190 10-10
191 – 380 11-9
381 – 570 12-8
571 – 760 13-7
761 – 950 14-6
951 – 1040 15-5
1041 – 1230 16-4
1231 – 1420 17-3
1421 – 1610 18-2
1611 – 1800 19-1
1801+ 20-0

WYSYWIG – 50% +1DP/100%+2DP
Pomalowanie – 50% +1DP/100%+2DP


Zapisy (limit 24 osoby):
1. Jaro
2. Mefi
3. Silverbolt
4. Laczek
5. Johnny-Black
6. Brain
7. S3B3K
8. Michaki
9. Vengeance_Knight
10. Reyki
11. Ciernik
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.


Regulamin może ulec niewielkim zmianom
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 06, 2010, 08:58:46 pm wysłana przez Jarog87 »
ANWIL MISTRZ!!! In the grim darkness of the future, there is only ... Ketchup.

Offline Inkq

  • Moderatorzy
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 420
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matematyk
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1079 dnia: Wrzesień 01, 2010, 10:02:03 am »
The Warhammer 40,000 team tournament is back 2010.

Last year we   had a lot of international visitors with two French teams, one German   team and one Danish team. There was a total of 34 teams attending.

The information here is still preliminary, but will soon be finalized. Please post this on your own national forums as well.

The date:
5-7 November.

The team:
The   teams consist of four to six players, of which one acts as team   captain. Each team hands in four army lists of 1500 points. Each game is   then played by four of the players on the team.

A team can have a   maximum of one army list from each codex and all Space Marines codices   count as one codex. If a team does not include Chaos Space Marines, they   may include two Space Marines.

This year we have a new option:   Pure Chaos-teams will be allowed, given that all four army lists come   from codex Chaos Space Marines or four lists from codex Chaos Daemons.   If you choose this option, each list must be dedicated to one of the   four gods (Khorne, Tzeentch, Slaanesh, Nurgle) and all gods must be   represented.

This means for example that a unit of regular CSM   can’t take an Icon other than that represented by the list. A Nurgle   army can only take Nurgle marks and icons or no icon at all, Chaos Glory   is not allowed.

Comp:
The   tournament will be using RT-kompmallen. A slightly updated version will   be released shortly but the latest version (6.0) can be found here:
http://www.svenska40k.se/forum/viewforum.php?f=52

The   composition from all the lists according to RT-kompmallen will be   summed up and then divided by 10. The result will be rounded (up or   down) to the nearest integer.
The difference in comp between two   teams playing will then be added to or subtracted from the tournament   points to reach the final score in the game.

No single list can have a comp-score below 20.

Registering:
The   team captain signs up the team on the tournament website (link will be   available soon), the registration opens up 4 September. Army lists do   not have to be sent in at this point.

Registration closes two weeks before the tournament. This is also the final date for sending in army lists.

Incorrect   lists that require action will be penalized with -20 in the final   score. Incorrectly calculated composition score will give -10.

If an uneven amount of teams have registered, the last registered team will be reserves.

Painting:
Painting   restrictions are tabletop standard on all armies. Everything must be   painted, based and WYSIWYG. A best painted competition will be held   among the competing armies.

There will also be an award for best sportsmen as well as having the best team name.

Registering for the convention:
All   participants must also register and pay for the convention. Practical   questions should be directed at the convention web site: http://bsk.sverok.net/
The web site is currently not updated for 2010, but will hopefully be shortly.

Tournament fee:
A   small sum will be collected on the spot. This will be used for awards   in the tournament and will be a maximum of 100 SEK per team (€11).

Schedule:

Friday

18:30 – Overall information
19.00-22:15 - Game 1

Saturday
10.00-13:15 – Game 2
14.15-14.45 - Best Painted – A jury selects
14:45-18:00 - Game 3
19.30-19.45 - Best Painted – Vote   
20:00-23:15 - Game 4

Sunday
10:00-13:15 - Game 5
14:00 – Award ceremony

The pairings:
Each team secretly writes down one list, the Secret Challenger.

Roll a dice, the winning team captains chooses whether to be A or B.

A chooses one of their armies and puts it forward, B selects an opponent. A then chooses the table for the game.

B chooses one of their armies and puts it forward, A selects an opponent. B then chooses the table for the game.

A chooses what table the remaining armies play and where the Secret Challengers will play.

Missions:
The   missions will be posted later, at the latest two weeks before final   list deadline. The missions will have the character of 12 points for   Missions and 8 for VP.

Rules:
5th edition WH40k as well as the latest version of the Swedish FAQ will be used:
http://www.svenska40k.se/forum/viewtopic.php?f=15&t=245

Organizers:
Michael Carl
Jimmy Johansson (Rofugus)
Pär Hylander
(All will be taking part in the tournament)