Autor Wątek: Turnieje - info  (Przeczytany 172978 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Czaj-nik

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1095 dnia: Grudzień 22, 2010, 11:18:59 am »
[size=20] Nasi sponsorzy:


[/size]
* Po pierwsze przyjmuję zgłoszenia tylko przez PM lub maila.
* Po drugie, ważniejsze, to teamy które (oficjalnie i nieoficjalnie) nie mają 3 graczy, mają czas do 1 stycznia 2011 by sobie tego trzeciego gracza znaleźć, inaczej wylądują w rezerwie.
* Po trzecie, to nie uiszczenie przedpłaty do wyznaczonego terminu również będzie skutkowało przesunięciem do rezerwy.
* Po czwarte, to podzielę drużyny na kilka grup (wedle mojego uznania): mocnych, trochę mniej itp.
Następnie pierwsza bitwa będzie rozgrywana w ramach tych grup (tzn. pary wylosowane przeze mnie w ramach grupy). Dalej idziemy normalnie szwajcarem.


III OTWARTE DRUŻYNOWE MISTRZOSTWA WARSZAWY

1. Informacje ogólne
Miejscówka: Mediateka, ul. Szegedyńska 13A
Wejściówka: 50zł od drużyny ważne info pod koniec regulaminu!!
Termin: 29 stycznia 2011 (sobota)
Sędzią głównym turnieju jest: jak zwykle
Sędzią liniowym turnieju jest: szukam chętnych!
Gramy 3 bitwy na 1500
Czas jednej gry: 2:15

2. Ramówka
V1.
Zapisy - kończą się o 9:45
Pierwsza bitwa 10:00- 12:15
Druga bitwa 12:30- 14:45
Trzecia bitwa 15:15- 17:45

Gracze są uprzedzani przez Sędziego o zbliżającym się zakończeniu gry przynajmniej 15 min. przed wyznaczoną godziną.
Za każde zaczęte 5 minut spoźnienia w oddawaniu wyników obie drużyny dostają -1 pkt. drużynowy. Po 15 minutach wynik nie będzie przyjmowany, a drużyny dostają automatyczne 0:0.

3. Drużyny
Do turnieju dopuszczone są drużyny 3-osobowe. Drużyna nie musi reprezentować żadnego miasta, klubu itp.

Drużyna może zawierać:
- Tylko jedną armię danego rodzaju. Różne odmiany marinów (BA,SW itp.) to różne armie.

4. Zasady ogólne
- Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i URP.
- Gramy na stołach 72”x48”. Ostatnie stoły będą 60x48!!
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie
- Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.

Klaryfikacje Terenowe:
Las: las warszawski czyli 4+cover dla piechoty itp. w i za lasem, niezależnie od stanu zalesienia. Dla pojazdów i monstrousów cover 5+.
Ściany: wszelkie wolno stojące ściany, ściany opierające się na innych ścianach (pod warunkiem, że niema okien) słupy itp. są impassable (same ściany, teren wokół to area terrain z coverem 4+).
Ruinki: area terrain 4+. Drugie i wyższe piętra są impassable
Bunkropodobne: całe bunkropodobne tałatajstwo jest impassable, po terenie wokół bunkra można poruszać się normalnie
Rzeka: difficult i dangerous terrain, wszystko co nie jest pojazdem lub monstrousem ma 5+ covera, gdy siedzi w rzece (i tylko wtedy- siedzenie za rzeką covera nie daje).
Górki: pierwszy poziom= normalny teren, drugi poziom= difficult, trzeci poziom=impassable
Wysokie skały: Impassable po obrysie
Płotki (takie <= 1” wysokości) : trudny teren, cover 5+


5. Budowanie armii
Armie budujemy wg następujących zasad:
- Każdy z graczy może na swoją armię wydać do 1500  pkt.
- Każdy z graczy układa swą rozpiskę wg następującego FOC: 1HQ, 0-2Elite, 2-5 Troops, 0-2 Fast, 0-2 Heavy

Dopuszczone są:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne - czyli kodeksy i ew. artykuły w WD;
- LaTD sztabu
- Genokult z CJ
- 0-1 Bohater specjalny na drużynę

Niedopuszczone są:
- Imperial armour
- Sojusznicy (za wyjątkiem IIG, ASM oraz chłopaków w LaTD)

6. Zgłoszenia
Zgłoszenia (nazwa drużyny, kapitan, gracze oraz rozpiski) proszę przysyłać przez PM na forum Gloria Victis (czyli wiadomością prywatną) na adres „Czaj-nik” do 21 styczna godziny 23:59 lub na maila czaj-nik[at]poczta.neostrada.pl

Rozpiski zostaną opublikowane na forum GV. Do 25 stycznia można poprawić ewentualne błędy bez straty punktów za zgłoszenie.

7. Wymogi
- Wszystkie modele powinny być sklejone, odpowiadać wyglądem jednostkom z rozpiski i mieć przedstawione zakupione wyposażenie (WYSIWYG).
- Każde odstępstwo od WYSIWYG’u karane –1 DP.
- Każdy zawodnik zobowiązany jest posiadać swoją armię, kostki, miarkę calową, wzorniki, czytelną rozpiskę i zasady swojej armii.

8. Punktacja
a) PUNKTACJA OGÓLNA
+ 1 D.pkt dla drużyny za przesłanie ważnego zgłoszenia do 14 stycznia godz. 23:59

+1 D. pkt za przesłanie przedpłaty do 17 stycznia.

+ 1 D.pkt dla drużyny, za zgłoszenie rozpisek bez „śmieci”. Tzn. bez standardowego wyposażenia i zasad jednostek. Wystarczą wyposażenie i zasady opcjonalne bez cząstkowych kosztów punktowych. Wystarczy ostateczny koszt jednostek (transportery, retinue etc. oddzielnie).

- 1 D.pkt dla drużyny za odstępstwa od WYSWIG’u.

- 1 D.pkt za każde wskazanie „Worst Play”. WP może zgłosić do Sędziego w imieniu gracza jedynie kapitan drużyny w trakcie lub bezpośrednio po zakończeniu gry. Sędzia po wysłuchaniu obu kapitanów podejmuje decyzję o ewentualnym przyznaniu WP.

Duże punkty z punktacji ogólnej będą doliczane do wyniku drużyny po rozegraniu wszystkich bitew.

b) BITWY
a) Punktacja
10:10- 0-300
11:9- 301-600
12:8- 601-900
13:7- 901-1200
14:8- 1201-1500
15:5- 1501-1800
16:4- 1801-2100
17:3- 2101-2400
18:2- 2401-2700
19:1- 2701-3000
20:0- 3001+

Na koniec bitwy gracz, który zdobył więcej kill pointów dolicza sobie Vp, w zależności od różnicy w ilości zdobytych KP
1 KP różnicy- +200vp
2-3 KP różnicy- +375vp
4 lub więcej KP różnicy- +550vp

- Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.
- Gracze mogą w dowolnym momencie umówić się na wynik 10:10

c) MECZE (drużynowo)
Progi pkt Drużynowych
od 36 wygrana 3-0
35-25 remis 1-1
24-0 przegrana 0-3

W przypadku nieparzystej liczby drużyn, drużyna pauzująca dostaje 2 MP.

W przypadku równej liczby MP., o końcowym miejscu zadecyduje liczba DP zdobytych przez drużyny. W przypadku dalszego remisu, decydujący będzie wynik meczu między drużynami. Jeśli takiego meczu nie było lub zakończył się remisem, przyznane zostanie miejsce egzequo.

9. Bitwy
a) Drużyny w I bitwie będą dobrane losowo, do kolejnych systemem „szwajcarskim”.

b) PAROWANIE
a) Doboru przeciwników w meczu dokonują samodzielnie, bez udziału pozostałych graczy kapitanowie drużyn.
b) Kapitanowie wykonują rzut k6. Zwycięzca decyduje, czy chce pierwszy wystawiać (A) lub dobierać (B).
c) Kapitan A wystawia swojego pierwszego gracza.
d) Kapitan B wybiera mu przeciwnika.
e) Gracz A wybiera sobie stół.
f) Kapitan B przydziela swoich pozostałych dwóch graczy do stołów.
g) Kapitan A dostawia swoich pozostałych dwóch graczy.

c) Strefy wystawienia
Strefy wystawienia są zależne od tego na którym stole gramy i w każdej misji na danym stole są te same.
Stół DoW: Dawn of War
Stół Pit: Pitched Battle
Stół Sph: Spearhead

d) Czas gry
Na stole pierwszym jest to zawsze 7 tur.
Na stole drugim i trzecim 6 tur.

e) Misje
W nawiasach podane wartości dla stołów 60x48

Bitwa Pierwsza:
Zasady specjalne: deep strike, reserves itp.
Cel misji: 6 znaczników. Po trzy dla każdego gracza, boczne znaczniki zawsze muszą leżeć nie mniej i nie więcej niż 6" od własnej długiej oraz 12" (9") od krótkiej krawędzi. Środkowy znacznik musi znajdować się 6" od własnej długiej oraz 36" (30") od krótkich krawędzi.
Znaczniki przy długiej krawędzi przeciwnika warte 500 vp każdy. Znaczniki przy własnej długiej krawędzi warte 250 każdy.


Bitwa Druga:
Zasady specjalne: deep strike, reserves itp.
Cel misji: 3 znaczniki przez środek stołu, jeden na środku, pozostałe 24” (21") od niego i 24" od długich krawędzi. Znacznik na środku stołu warty 1130 pkt, boczne po 565.


Bitwa Trzecia:
Zasady specjalne: deep strike, reserves itp.
Cel misji: Sieze ground na 5 znaczników. Każdy znacznik wart 450vp.

10.Płatność
-W związku z ostatnim sypaniem się graczy, wprowadzony zostaje system bezzwrotnych przedpłat.
-Przedpłaty można dokonać przelewem na konto do 17 stycznia włącznie.
-Przedpłata to minimum 20zł, ale można przekazać całą sumę.
-W zależności od wysokości przedpłaty na miejscu trzeba dopłacić do 30zł (tak żeby wyszło 50).
-Team który nie uiści przedpłaty do wyznaczonego terminu automatycznie przesuwany jest na listę rezerwową!

Dane do przelewu
50 1020 5558 1111 1597 5640 0072
Michał Rebandel
Bolecha 48/1
01-419 Warszawa
W tytule przelewu piszemy: DMW + nazwa drużyny za którą płacimy

11. Zgłoszenia
R- rozpiski wysłane RO- rozpiski poprawne P- doszła przedpłata +x- tyle trzeba dopłacić na miejscu

1. Team Łorsoł 1 (MarcinB (K), Kubcio, Sztefan)
2. M.A.C.anko Team (MarineChaosu (K), AlexTrusk, Cylindryk) -.ad1
3. Młodzi Wilcy (Amdor (K), Kozak, Sonic)
4. Team Łorsoł One (Skark (K), Marios, Zły)
5. Wfb Oldboyz (Shino, Dominik Naskretski, Stanisław Scheiner)
6. Team VME (Vladdi, Miszczu, Emeryt)
7. pi****lnięcie Team (Grabarian (K), Ciciek, Stikman)
8. Karkówa i S-ka (Karkówa, Typhus, Metalfan) -.ad1
9. Rock'em'All Team (Undermine(K), Brian, Szmariu)
10. Walkiria Omega (Yegr (K), Tengu, Van Burren)
11. Walkiria Alfa (P. (K), Monodominant, Ironhead)
12. Free-Frag-Team (Mati.pl (K), Solider, Mati)
13. Team Legion (Inkq, Sokles, Sancho) P+30
14. Old Boyz (Homeini (K), Miły, Yakubu)
15. Team Damage (Ederus (k), ARRR, Joozek)
16. Front Wschodni: Warchoły i Pijanice (Antonio, Lord Vampyre, Draco )
17. Front Wschodni: Alkoholicy Z Białegostoku (Zachar (K), Aro, Bigos) P
18. DEL Team (DarthPejter(k), ElChe, Loki)
19. Team Trójmiasto: Raca(k), Pajak, Chris
20. Ośmiornica Team (Krysiak, Jardzioch, Reksio)
21. Black Company (Cyel(k), Lucypher, Kwato) R
22. Parówa Team (Czart(k), Robacek, Aipz) P+30
23. Sztab Team (Jasiu (k), eM, Trej)
24. "GOT mit uns" (Beowulf, Jacob, Michałku)
25. "Rage Against Terra Bureaucracy" (Malarz i Alkasyn, +1!)
26. THE GAME YOU JUST LOSE IT (Korhal (k), Grimdark, Matus)
27.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 10, 2011, 02:24:32 pm wysłana przez Czaj-nik »
"Explanation: It's just that... you have all these squishy parts, master. And all that water! How the constant sloshing doesn't drive you mad, I have no idea..."

Offline Ciernik

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1096 dnia: Grudzień 22, 2010, 08:01:55 pm »
Witam wszystkich. Chciałbym zaprosić na turniej we Włocławku.
Mroczne Milenium 4

Cytuj
INFORMACJE OGÓLNE:

- data: 12.02.2011
- miejsce: Włocławskie Centrum Kultury Stara Remiza, ul. Żabia 8 we Włocławku. (Na terenie Starej Remizy obowiązuje ZAKAZ SPOŻYWANIA ALKOHOLU!)
- wstęp: 10zł
- sędzia: ???
- dojazd:


Ulica Stefana Okrzei (krajowa jedynka / E75) na północ kieruje się w stronę Torunia, Bydgoszczy i Gdańska
a na południe rozwidla się na Płock i Warszawę lub Łódź.
Ulica 3 Maja jest deptakiem, który można przejechać jedynie w poprzek.
Zwróćcie również uwagę na dużą ilość jednokierunkowych uliczek w centrum Włocławka (szczałeczki).
Niebieską literką 'P' zaznaczyłem bezpieczny/darmowy parking przy Kauflandzie i Multikinie. Znajduje się on około 10-15 minut drogi od Remizy.

Format: 1350pkt

Zasady: Obowiązują zasady 5 edycji Warhammera 40,000.
Obowiązują oficjalne FAQ ze strony GW, Polskie Klaryfikacje Zasad (PKZ) oraz URP wraz z aneksami aktualnymi dnia 20 marca. W pozostałych kwestiach decydujące zdanie będą mieli sędziowie.

Dopuszczone armie:

Codex: Space Marines
Codex: Blood Angels
Codex: Dark Angels
Codex: Black Templars
Codex: Space Wolves
Codex: Eldar
Codex: Dark Eldar
Codex: Chaos Space Marines
Codex: Chaos Daemons
Codex: Orks
Codex: Witch Hunters
Codex: Daemon Hunters
Codex: Tyranids
Codex: Imperia Guard
Codex: TAU Empire
Codex: Necrons
Kroot Mercenaries


FOC: Ograniczony w następujący sposób:
1-2 HQ (zakaz dublowania)
2-6 Troops (max 4 takie same)
0-3 Elites (zakaz triplowania)
0-3 Fast Attack (zakaz triplowania)
0-3 Heavy Suport (zakaz triplowania)


Jednostki i zasady z Imperial Armour: niedopuszczone.

Bohaterowie specjalni: niedopuszczeni.

Stoły: gramy na stołach 60’ x 48’.

Zasady specjalne: we wszystkich misjach obowiązują zasady specjalne: Deep Strike, Rezerwy, Infiltracja.

Sobota:
9.00 - zapisy
9.30 - 11.30 - pierwsza bitwa
11.45– 13.45 - druga bitwa
14:00 - 16.00 - trzecia bitwa

Gramy na stołach 60"x 48”

Obowiązują oficjalne FAQ oraz PKZ. Decyzja sędziego jest jedyną słuszną i jest niepodważalna.


Misje:

1. Rozstawienie: Pitched Battle
Misja: Recon (+350VP za każdy troops w strefie rozstawienia przeciwnika)
Długość rozgrywki: 6 tur.

2. Rozstawienie: Spearhead
Misja: znaczniki (3 znaczniki - 1 na środku stołu wart 700VP oraz 2 na środkach ćwiartek, na których nie wystawiają się gracze warte 350VP każdy - kontrolowane, przynajmniej część troopsa w 3")
Długość rozgrywki: 6 tur.

3. Rozstawienie: Piched Battle
Misja: Anihiliacja (VP każdy zabity i społowiony oddział są liczone podwójnie)
Długość rozgrywki: 6 tur.



W czasie turnieju zostaną rozegrane 3 bitwy według następujących zasad:

1) Gramy na VP.
2) W każdej bitwie liczymy punkty VP za zabite jednostki.
3) W każdej bitwie liczymy VP za zabite Kill Pointy. Różnica w zabitych KP daje następujące bonusy:
a) 1 KP różnicy +100VP
b) 2 KP różnicy +200VP
c) 3 KP różnicy +300VP
c) 4 KP różnicy +400VP
4) W każdej bitwie liczymy VP za zdobyte cele - szczegóły w scenariuszach.


Tabela VP/DP:
0 – 170 10-10
171 – 340 11-9
341 – 510 12-8
511 – 680 13-7
681 – 850 14-6
851 – 1020 15-5
1021 – 1190 16-4
1191 – 1360 17-3
1361 – 1530 18-2
1531 – 1800 19-1
1801+ 20-0


Zapisy - jak narzazie mamy przewidziane 5 stołów, czyli z tego co wyliczyłem, 7 par zagra? jeśli coś pomyliłem to poprawcie mnie. Stoły mamy pełno wymiarowe.
1.Ciernik [TAU]
2.Silverbolt [IG]
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.



turniej postaram się jutro zgłosić do ligi

zgłoszenia przyjmuje na gg 5633090/ciernik93 @ gmail.com/albo w temacie z linka.

Offline Mistrz wałków :)

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1097 dnia: Grudzień 27, 2010, 11:11:34 pm »
STYCZNIOWY GRUNWALD

Data: 15 styczeń 2011   
  Miejsce: Młodzieżowy Dom Kultury (MDK) ul.Grunwaldzka 5, KRAKÓW   
  Format: singiel 2350 VP 
  Stoły: 72''x48"   
  Limit: 34 osoby (w wypadku licznej rezerwy, limit może ulec zmianie)   
  Akredytacja: 10zł od osoby   
  Sędzia Główny: Kamil „miszczu” Jasak   
  Sędziowie Liniowi: Wojciech Szerląg.   
   
  Ramy czasowe:   
   
  9.00 - 9.15 Zapisy   
  9.15 - 11.45 I Bitwa   
  12.00 - 14.30 II Bitwa   
  14.45 - 17.15 III Bitwa   
  17.15 - 18.00 Rozdanie nagród + sprzątniecie sali   
   
  1. Przygotowanie do turnieju   
  Każdy gracz przystępujący do turnieju musi posiadać:   
  - oryginalny podręcznik armii, którą zamierza grać, zasady do jednostek z IA (jeśli takowe posiada)   
  - czytelną rozpiskę zawierająca wszystkie wystawiane jednostki, ich   ilości, użyte przedmioty oraz ich koszt punktowy (bez zbędnych rzeczy   takich jak np. podstawowe wyposażenie). Dopuszczony AB ale w wersji   HTML.   
  - własną miarkę calową   
  - templaty (jeśli takich używa)   
  - własne kostki   
   
  Wszystkie powyższe akcesoria będą sprawdzane podczas turnieju, ich brak   będzie sankcjonowany w postaci punktów karnych. (patrz dodatkowe punkty)     
   
  2. Zgłoszenia   
  Rozpiski należy nadsyłać na adres turniejgrunwald [at] gmail.com do 13 stycznia (włącznie) 
  W przypadku korzystania z jednostek z IA lub mini dexów z BOLS-a   dodatkowo gracz jest zobowiązany w terminie do 9 stycznia podać z jakich   jednostek będzie korzystał (nazwa + liczba + źródło). Organizator   stworzy listę graczy i jednostek i uoficjalni 10 stycznia celem szansy   zapoznania się z ich zasadami przez innych graczy. 
  Przykład. 
  Miszczu 2xLR (IAup2) 
   
  3. Sędziowanie   
  Na turniejach najważniejsza jest zasada Fair Play. Wszelkie spory o   zasady rozstrzygane są w oparciu o podręczniki, najnowsze uściślenia   sędziowskie (URP, PKZ). Jeśli gracze nie potrafią podejść do   porozumienia należy wezwać jednego z sędziów.   
  Na turnieju poza Sędzią Głównym (niegrającym) występować będą Sędziowie Liniowi (grający).   
  Decyzja sędziego jest ostateczna i nieodwołalna. W przypadku sporu między Sędziami Liniowymi decydujący głos ma Sędzia Główny.   
  Gracz nie posiadający odpowiednich zasad do jednostek, których używa   musi się liczyć z tym, że z powodu ich braku, sędzia może podjąć decyzję   na jego niekorzyść.   
   
  4. Prawa/Obowiązki   
  Grając na jawne rozpiski, każdy gracz ma prawo poprosić przeciwnika o   pokazanie mu swojej rozpiski oraz o wyjaśnienie szczegółów dotyczących   poszczególnych elementów rozpiski. Gracz nie ma obowiązku informować o   szczegółach swoich oddziałów jeżeli przeciwnik sam o nie, nie zapyta.   
  Należy pamiętać, że niezależnie od rodzaju gry Sędzia Główny turnieju ma   
  zawsze prawo przeglądnąć wybrane rozpiski celem weryfikacji.   
  Na turnieju przy zapisach, każdy z uczestników otrzyma tzw ”kartę   gracza”. Na karcie poza wypisanymi scenariuszami jak i rozpisanymi   widełkami punktowymi, będzie znajdowała się tabela w której gracz ma   obowiązek wpisywać wyniki z poszczególnych potyczek.   
  Sędzia będzie odbierał wyniki tylko od graczy z uzupełnionymi kartami.   Ich brak może oznaczać przyznanie 0 punktów z potyczki. W przypadku   zagubienia karty sędzia może ukarać gracza 2 punktami karnym. Za oddanie   wyniku po czasie gracz zostaje ukarany punktami karnymi (patrz pkt8   „punkty dodatkowe”)   
  Sędzia ma prawo przyznać punkty karne dla gracza za nieuczciwą grę lub   inne zachowanie, które może negatywnie wpływać na przebieg turnieju.   
   
  5. Tereny   
  Tereny gry rozstawia Sędzia główny. Gracze nie mają prawa ich   przestawiania w żaden sposób chyba że scenariusz przewiduje inaczej o   czym gracze są informowani. Każda zauważona próba modyfikowania stołu   będzie karana automatyczną przegraną 0:20. 
  W wypadku stwierdzenia zmiany układu terenów przed turniejem sędzia ma   obowiazek surowo ukarać takiego delikwenta. Karę wyznacza sędzia. Min to   -5 pkt karnych, w skrajnych przypadkach wydalenie z turnieju. 
   
  6. Proxy   
  Na turnieju dopuszczone są proxy! Ale w granicach rozsądku. Przykładowo   predator bez wierzy może robić za rino. Jednak np. chimera robiąca za   rino nie będzie dopuszczona. Jeśli masz wątpliwość czy dopuścimy twoje   modele napisz.   
  WAŻNE: Gracz używający proxów ma w obowiązku uprzedzić o tym   przeciwnika, opisując dokładnie rolę i wyposażenie poszczególnych   modeli.   
  Wszystko powinno się odbyć przed rzutem na zaczynanie - odstępstwo od   tego będzie traktowane mało przychylnie przez sędziów. W skrajnych   sytuacjach może być potraktowane jako oszustwo i skończyć się poważnymi   sankcjami punktowymi.   
   
  7.Special Charakters/IA /Kompozycja Armii   
  a) Specjal charakters dopuszczeni w całości* 
  b) Graczy obowiązuje standardowy FOC. Tzn 1-2HQ, 2-6 Troops, 0-3 Elite, 0-3 Fast, 0-3 Heavy 
  c) Dla listy armii WH i DH, w przypadku braku oryginalnego drukowanego dexu, stosuję się pdf wydane przez GW.   
  d) dopuszczone IA (poza Super heavy, Flayer, Gargaunt)* 
  e) dopuszczone sojusze z codexu WH/DH (wymagane posiadanie oryginalnego codexu) 
  f) dopuszczone armie:   
  • Eldar   
  • Tyranids   
  • Necrons   
  • Orks   
  • Codex Space Marines   
  • Black Templars   
  • Dark Angels   
  • Space wolves   
  • Blood angels   
  • Chaos Space Marines   
  • Imperial Guard   
  • Deamon Hunters (dozwolony PDF z wszelkimi wiążącymi się z tym sankcjami)   
  • Witch Hunters (dozwolony PDF z wszelkimi wiążącymi się z tym sankcjami)   
  • Tau   
  • Dark Eldar   
  Deamons   
  Lost and Damned wg. Sztabu. 
  • Armie z IA* 
  Mini dexy z Bolsa* 
   
  * - jednostki te mają dodatkowo zaostrzone wymogi. Wszystkie modele   muszą być oryginałami lub doskonałymi konwersjami. Dodatkowo maja być   porządnie pomalowane – tri-color nie przejdzie. 
  Jeśli masz wątpliwości czy Twoje modele spełniają te warunki wyślij   zdjęcia modeli na maila organizatora. Na turnieju będzie za późno.   Modele nie spełniające wymogów będą usuwane ze stołu. 
   
  8. Punkty dodatkowe :   
  a) + 3DP za nadesłanie rozpisek w wyznaczonym czasie   
  b) + 5DP za spełnienie wymogów przygotowania do turnieju:kostki, miarka, podręczniki etc (szczegóły pkt 1)   
  c) +2DP za pomalowaną armię z pełnym WYSIWYG-iem   
  d) -2DP za oddanie wyniku po czasie (do 5 min), -5DP za oddanie wyniku   po czasie (5-15min), powyżej 15 min spóźnienia rozgrywka kończy się   wynikiem 0-0 dla obu graczy.   
   
  9. Scenariusze   
  Wszystkie misje odbywają się z wykorzystaniem poniższych zasad:   
   
  Do VP za zabite jednostki i cele misji, doliczamy dodatkowe punkty za różnicę w zabitych Kill Point'ach   
  2KP różnicy: +550 VP   
  3-4KP różnicy: +750 VP   
  5+KP różnicy: +900 VP   
   
  1. Pierwsze cele 
  Rozstawienie: Spearhead   
  Czas trwania: 6 tur 
  Zasada specjalna: brak 
  Cele misji: 3 znaczniki- jeden na środku stołu i 2 w środku spornych ćwiartek.   
  Środkowy warty 1900pkt, boczne 1400pkt 
   
  2. Krwawa walka o środek. 
  Rozstawienie: Dawn of War 
  Czas trwania: 7 tur 
  Zasada specjalna: Klątwa Slanesha. Raz na grę gracz może wybrać jeden oddział prziwnika: 
  a) tuż przed shooting faze. Odział wroga otrzymuje na czas najbliższej   fazy strzelania ujemny modyfikator -1 BS, a bronie -1 do S 
  LUB 
  b) tuż przed assault faze (własną lub przeciwnika). Odział wroga dostaje   na czas najbliższej fazy assault ujemny modufikator -1WS i -1 S. 
  Cele misji: Każdy scoring w 12 calach od środka stołu jest warty kolejne 800 pkt. Odziały nie skorujące 150 pkt   
   
  3. Krew.. Apokalipsa 
  Rozstawienie: Pitched Battle   
  Czas trwania: 6 tur 
  Zasady specj. : brak 
  Cel misji: 5 znaczników – każdy warty 950 pkt 
   
  Punktacja bitew (różnica zdobytych victory points określa ilość zdobytych Dużych Punktów):   
  0-550 punktów różnicy 10:10   
  551- 1100 11:9   
  1101- 1650 12:8   
  1651- 2200 13:7   
  2201- 2750 14:6   
  2751- 3300 15:5   
  3301- 3850 16:4   
  3851- 4400 17:3   
  4401- 4950 18:2   
  4951- 5500 19:1   
  5501+ 20:0   
   
   
  UWAGA:   
  - drobne uściślenia Valkirii i Vendetty.   
  a) szarżuje się do podstawki chyba ze wysokość modelu pozwala zaatakować hul.   
  b) Zajmują obszar podstawki (można wjeżdżać pod skrzydła), jednak cały model musi być w obrysie stołu.   
  c) Wysiada się/kontestuje od podstawki   
  d) Efekt immobil oznacza ze latacz nie rusz się, lecz nadal wisi w powietrzu   
  e) Destroy/wraked usuwamy podstawkę i kładziemy model tak jakby   wylądował pionowo w dół, z wszelkimi konsekwencjami dla tych którzy byli   w pod nim (trudny niebezpieczny teren) Po wylądowaniu wybuch liczymy od   hul’a.   
  f) Zasięgi do, jak i od ptaka liczymy full 3d.   
   
   
  Na koniec. Jeśli masz problem z wystawieniem się. Mama/Żona/Kochanka nie   pozwoliła Ci kupić odpowiedniej ilości zabawek, zgłoś to. Są u nas tacy   co zastawili domy, sprzedali kochanki, podjęli 4 pracę byle by mieć   kolejną i kolejną armie (nałóg?). Pomożemy każdemu   
   
  Biorąc udział w turnieju akceptujesz regulamin.   
  Wszelkie pytania i wątpliwości należy kierować na kasaj[at]interia.pl 
   
« Ostatnia zmiana: Grudzień 28, 2010, 11:51:21 am wysłana przez Mistrz wałków :) »
Kamil. (miszczu)

Offline b00g

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1098 dnia: Styczeń 03, 2011, 10:13:01 pm »
Stolem 40k Turniej Klasy Lokal w Kościerzynie
Witam serdecznie,
zapraszam na turniej WH40k organizowany przez Kościerski Klub Fantastki i Gier Ankalagon.

Loco: Centrum Kultury i Sportu im. Józefa Wybickiego 83-400 Kościerzyna, ul. Długa 31 (sala nr 5 i Grota) - Na terenie imprezy obowiązuje ZAKAZ SPOŻYWANIA ALKOHOLU!

Start: 9:30  15.01.2011

Ilość miejsc: 20 osób

Punkty: 1750, SFOC

Wpisowe: 5PLN

http://www.sendspace.pl/f...158c4eb645aa0b8 - misje i punktacja

pzdr.

Offline Inkq

  • Moderatorzy
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 420
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matematyk
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1099 dnia: Styczeń 28, 2011, 12:19:55 pm »
Na prośbę :P

Cytat: Melkanador
2011 Münster will again host the Stadtmeisterschaften a Team Tournament for 5 players (40k and Warhammer).

The date is 11.-12.06.2011.

The location will be like the last two ETCs Eispalast Münster.

The rules will be the ETC 2011 ones, although there might be small changes.

There is one rule that won´t be changed: at least 4 out of the 5 people from the team must come from one city or region.

There is space for 30 Warhammer and 24 40k Teams.


You can register for the Tournament here:

40k

Warhammer

Once you made a free account there.


Should you need any help, PM or mail me.

Źródło: http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic.php?f=13&t=82282

---------------------------------------------------------------------------------------
Cytat: Ranhothep
Hello guys,

since it's been done here in the past, I hope you will forgive me :smile: I would like to invite you to our tournament which hosts players from several countries each time (austria,hungary,slovakia,czech republic) and we're evidently missing our polish neighbours so far. I'd prefer if you used the email contact further down for further questions. I'be really happy to welcome any and all of you. Remember even flights are really cheap when booked in advance, we have many visitors from the UK just for weekend drinking for example :biggrin:

Date: 26.-27. March
Place: Bratislava – Lamač, Obchodná akadémia Liberta, Borinská 23

Armies: 1750 points using all official codices. No Forge World rules.

Army limitations: NONE! All official FAQ and errata are in use, supplemented by ETC documents where necessary. ENGLISH codex and rules versions are used.

Models: Your models must be in accordance with your army list – WYSIWYG. Models are NOT requried to be painted. However, only up to 25% of your total model count can be unpainted and this has to be made known when sending in the army list. Models on 40mm bases are count for 1,5models, bikes/jetbikes as 2 models. 60mm based models as 4 models and vehicles = 10 models. A model is considered painted when there are at least 3 colors in appropriate areas. An undercoated model with 2 color spots does NOT count. You don’t need to follow a color theme in your army of course. You MAY use Forge World, special conversions and/or non-GW models, however you need to inform the head judge and all of your opponents about their use and what they represent. „Flying“ models (skimmers, jet bikes) MUST be on a flying base, namely at least 2cm above ground. For jetbikes the base may be a terminator-size base, but the flying stand has to be present. Jump infantry must also be on the flying stand if supplied with one. Conversions with obvious intent at gaining some line of sight advantages can be removed at the discretion of the head judge. In case you have questions, please email a foto in advance, this time this rule will be very strictly followed.

Missions: 2 Seize Ground and 2 Capture and Control missions are going to be played and one Annihilation mission. The type of deployment will be rolled for randomly before each round by the head judge. The deployment type cannot be repeated untill all other types have been played.

Tournament points: He who wins based on mission objectives gains 15 points, his opponent 5. This can be further modified based on the victory point difference as follows:

1450-1750 / +4 / -4
1150-1449 / +3 / -3
775 -1149 / +2 / -2
350-774 / +1 / -1
0-349 / no difference

So you can get a maximum of 95 points to which 0-5 are added for army looks based on painting, conversions and overall impression.

Terrain: There will be only one type of area terrain at the tournament: woods. They will be mostly represented with a flat base of green carpet or similar with a few model trees. The model trees will be considered at the edges of the terrain even if you will need to move them now and then. So woods will provide cover for non-vehicle non-MC models anywhere on the base as well as behind the base. They will provide a 5+ cover save for vehicles or Monstrous creatures to avoid discussion about covering 50% and moving the trees in order to place models etc. There will be other WYSIWYG pieces of terrain to completely block LOS and/or provide cover for these models. Each table will have at least 25% of its surface covered by terrain as per rulebook. LOS issues will NOT be solved by the judge, use your laser pointer or agree on a 5+ cover if you disagree about LOS.

Entry fee: 8 EUR The fee includes a special commemorative gift for each participant!

Prizes: CASH!!! :biggrin: T-shirts for the first 3 finalists and a trophy cup for the first.

All the rest: Start of the tournament is 9:30, so please try to arrive at least 30mins earlier for signing in and getting ready. The venue will be available since Friday evening (25.3.) You can sleep there at NO additional cost. You will need a sleeping bag. There are showers available. Everyone HAS to have their own set of 5objective markers NOT bigger than a terminator base, also avoid very little ones as well please. The first round will not be completely randomised, as I will try to NOT pair people from the same country together (you are not driving xx Km to play your regular buddy : ) MAYBE if it will be possible and no big issue I will try to avoid such pairings in the second round as well, unless someone will object. I will follow-up with additional info about hostels and sleeping possibilities.
It will be possible to buy softdrinks at the venue and we will order pizza/penne for lunch and have a table reserved in a nearby pub for saturday evening.

There are 32 spots at the tournament. Please, if you intend to participate send an email to ahriman-at-wargaming-dot-sk The list of registered participants will be available at www.wargaming.sk in the topic WARP STORM '11

Offline Nazroth

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1100 dnia: Luty 08, 2011, 05:45:58 pm »


Na horyzoncie zbierają się gęste, czarne chmury. W kłębach smolistego dymu czai się konflikt, jakiego Bardus Prime jeszcze nie zaznał. Stań po stronie Imperium, Chaosu, lub jakiejkolwiek innej rasy walczącej w uniwersum WH 40k'i i walcz o wspaniałe nagrody w tegorocznym wydaniu Letniej Ligi Warhammer'a 40,000 w Bardzie!

Ścieżki przyszłości są jeszcze zbyt zawiłe, by ujawnić wszystkie szczegóły naszej ligi, ale mogę stopniowo naginać osnowę i ujawniać wam pewne informacje. Zacznę od najciekawszych, czyli zmiany punktacji ligowej, oraz wartości ligowych nagród.


Cytuj
[size=18]PUNKTY LIGOWE:[/size]
W trakcie trwania ligi gracze zdobywają i zgłaszają punkty ligowe. Można je zdobyć w następujący sposób:
- Rozgrywając Bitwę Ligową. (wynik w dużych punktach = zdobyte punkty ligowe)
- Biorąc udział  w Turnieju Ligowym. (zdobyte duże punkty = punkty ligowe)
- Zgłaszając Zakup Ligowy. (100zł = 10 punktów ligowych)
- Zapisując się i opłacając wpisowe przed rozpoczęciem ligi. (+10 punktów ligowych za zapisy dokonane przed końcem kwietnia)
- Uczestnicząc w 'Megapokalipsie' z okazji dnia dziecka. (niespodzianka)

Letnie wydanie ligi różnić się będzie od swoich poprzednich edycji przede wszystkim możliwościami nabywania punktów ligowych. Generałowie już nie raz udowodnili swój wysoki poziom, dlatego nie liczy się już tylko ilość i jakość bitew. Pod uwagę będą brane także uczestnictwo w turniejach organizowanych na terenie Bardus Prime, dobre zaopatrzenie swoich armii poprzez zakupy w naszym sklepie, zgłoszenie gotowości do boju przed wyznaczonym terminem startu ligi, a na koniec uczestnictwo w wielkim wydarzeniu jakim będzie 'Megapokalipsa' z okazji dnia dziecka!

Cytuj
[size=18]NAGRODY:[/size]
Akcyza Ligowa zostanie pomnożona przez sklep Bard i rozdana pod postacią bonów i nagród rzeczowych pomiędzy uczestników Ligi w dniu jej zakończenia. Wysokość nagrody uzależniona jest w pełni od ilości uczestników Ligi, oraz rozegranych do niej turniejów.
Wartość nagród = [ilość graczy x 10zł + akcyza turniejów ligowych (ilość uczestników x1zł) x2]
np: Przy 10 uczestnikach (100zł), oraz 3 turniejach po 8 uczestników (3x8zł) wysokości akcyzy wyniesie (100+24)x2 zł czyli 248zł.

Pierwsze miejsce: 30% nagród.
Drugie miejsce: 20% nagród.
Trzecie miejsce**: 10% nagród.
Miejsce w jednej czwartej zaokrąglając w górę**: 10% nagród.
Miejsce w połowie zaokrąglając w górę**: 10% nagród.
Miejsce w trzech czwartych zaokrąglając w górę**: 10% nagród.
Losowe miejsce: 10% nagród.
**Nagroda zostanie wydana, jeżeli ilość zapisanych uczestników ligi przekroczy 24, w przeciwnym razie nagroda trafi do losowania.

Nagrodą zwycięskiego generała jest przede wszystkim satysfakcja, ale nie oszukujmy się - czym są chwała i splendor, podczas gdy skrzynie z zaopatrzeniem stoją puste? Jak prowadzić dalszą nieustającą walkę o przeżycie/unicestwienie ludzkości jeśli armia poniosła poważne straty podczas ostatniej kampanii? Dla tych, którzy postanowią walczyć na śmierć i życie w Letniej Lidze mamy wspaniałe nagrody, rozłożone tak, by warto było walczyć bez względu na obecnie piastowane miejsce ligowe! Głowa do góry - nie ważne kiedy dopiszesz się do ligi, nie ważne ile przewagi mają oponenci - w Twoim zasięgu czeka nagroda, a poprzez determinację i plastikową walkę możesz ją posiąść!

Mam nadzieję, że wszystkim przypadła do gustu konwencja nadchodzącej Letniej Ligi Warhammer'a 40,000 w Bardzie. Marzy mi się, żeby przyćmiła wszystkie poprzednie swoim blaskiem, oraz frekwencją! Wzbijmy się wspólnie na wyżyny 'najprężniej działającego środowiska Warhammer'a 40,000 w Polsce' i dajmy czadu!

Do zobaczenia na polu bitwy...

Nazroth, mściwy Warmaster 1st.Company, Pogromca z Magic Traders i okrutny przeciwnik, dla którego plastik smakuje jak krew!

ZAINTERESOWANYCH DALSZYM CIĄGIEM ZAPRASZAM DO REGULARNYCH ODWIEDZIĆ NA 1st.Company W ODPOWIEDNIM TEMACIE
« Ostatnia zmiana: Luty 08, 2011, 05:57:03 pm wysłana przez Nazroth »
'Jedynym sposobem by zmądrzeć jest grać z mądrzejszym przeciwnikiem'

Offline Mistrz wałków :)

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1101 dnia: Marzec 10, 2011, 01:50:19 pm »
  MARCOWY GRUNWALD  PreWojnaŚwiatów

 
Data: 19 marzec  2011
Miejsce: Młodzieżowy Dom Kultury (MDK) ul.Grunwaldzka 5,  KRAKÓW
Format: parowy 2x1200 VP
Stoły: 72''x48"
Limit:  18 par (w wypadku licznej rezerwy, limit może ulec zmianie) 
Akredytacja: 10zł od osoby
Sędzia Główny: Kamil „miszczu”  Jasak
Sędziowie Liniowi: Wojciech Szerląg.

Ramy  czasowe:

9.00 - 9.15 Zapisy
9.15 - 11.45 I Bitwa
12.00  - 14.30 II Bitwa
14.45 - 17.15 III Bitwa
17.15 - 18.00  Rozdanie nagród + sprzątniecie sali

1. Przygotowanie do  turnieju
Każdy gracz przystępujący do turnieju musi posiadać: 
- oryginalny podręcznik armii, którą zamierza grać, zasady do  jednostek z IA (jeśli takowe posiada)
- czytelną rozpiskę  zawierająca wszystkie wystawiane jednostki, ich ilości, użyte  przedmioty oraz ich koszt punktowy (bez zbędnych rzeczy takich jak  np. podstawowe wyposażenie). Dopuszczony AB ale w wersji HTML.
-  własną miarkę calową
- templaty (jeśli takich używa)
-  własne kostki

Wszystkie powyższe akcesoria będą  sprawdzane podczas turnieju, ich brak będzie sankcjonowany w postaci  punktów karnych. (patrz dodatkowe punkty)

2. Zgłoszenia 
Rozpiski należy nadsyłać na adres turniejgrunwald [at]  gmail.com do 16 marca (włącznie)


3.  Sędziowanie
Na turniejach najważniejsza jest zasada Fair Play.  Wszelkie spory o zasady rozstrzygane są w oparciu o podręczniki,  najnowsze uściślenia sędziowskie (URP, PKZ). Jeśli gracze nie  potrafią podejść do porozumienia należy wezwać jednego z  sędziów.
Na turnieju poza Sędzią Głównym (niegrającym)  występować będą Sędziowie Liniowi (grający).
Decyzja  sędziego jest ostateczna i nieodwołalna. W przypadku sporu między  Sędziami Liniowymi decydujący głos ma Sędzia Główny.
Gracz  nie posiadający odpowiednich zasad do jednostek, których używa  musi się liczyć z tym, że z powodu ich braku, sędzia może podjąć  decyzję na jego niekorzyść.

4. Prawa/Obowiązki
Grając  na jawne rozpiski, każdy gracz ma prawo poprosić przeciwnika o  pokazanie mu swojej rozpiski oraz o wyjaśnienie szczegółów  dotyczących poszczególnych elementów rozpiski. Gracz nie ma  obowiązku informować o szczegółach swoich oddziałów jeżeli  przeciwnik sam o nie, nie zapyta.
Należy pamiętać, że  niezależnie od rodzaju gry Sędzia Główny turnieju ma
zawsze  prawo przeglądnąć wybrane rozpiski celem weryfikacji.
Na  turnieju przy zapisach, każdy z uczestników otrzyma tzw ”kartę  gracza”. Na karcie poza wypisanymi scenariuszami jak i rozpisanymi  widełkami punktowymi, będzie znajdowała się tabela w której  gracz ma obowiązek wpisywać wyniki z poszczególnych potyczek. 
Sędzia będzie odbierał wyniki tylko od graczy z uzupełnionymi  kartami. Ich brak może oznaczać przyznanie 0 punktów z potyczki. W  przypadku zagubienia karty sędzia może ukarać gracza 2 punktami  karnym. Za oddanie wyniku po czasie gracz zostaje ukarany punktami  karnymi (patrz pkt8 „punkty dodatkowe”)
Sędzia ma prawo  przyznać punkty karne dla gracza za nieuczciwą grę lub inne  zachowanie, które może negatywnie wpływać na przebieg turnieju. 

5. Tereny
Tereny gry rozstawia Sędzia główny. Gracze  nie mają prawa ich przestawiania w żaden sposób chyba że  scenariusz przewiduje inaczej o czym gracze są informowani. Każda  zauważona próba modyfikowania stołu będzie karana automatyczną  przegraną 0:20.

W wypadku  stwierdzenia zmiany układu terenów przed turniejem sędzia ma  obowiazek surowo ukarać takiego delikwenta. Karę wyznacza sędzia.  Min to -5 pkt karnych, w skrajnych przypadkach wydalenie z  turnieju.

6. Proxy
Na turnieju dopuszczone są proxy! Ale  w granicach rozsądku. Przykładowo predator bez wierzy może robić  za rino. Jednak np. chimera robiąca za rino nie będzie dopuszczona.  Jeśli masz wątpliwość czy dopuścimy twoje modele napisz.
WAŻNE:  Gracz używający proxów ma w obowiązku uprzedzić o tym  przeciwnika, opisując dokładnie rolę i wyposażenie poszczególnych  modeli.
Wszystko powinno się odbyć przed rzutem na zaczynanie -  odstępstwo od tego będzie traktowane mało przychylnie przez  sędziów. W skrajnych sytuacjach może być potraktowane jako  oszustwo i skończyć się poważnymi sankcjami punktowymi. 

7.Special Charakters/IA /Kompozycja Armii
a) Specjal  charakters niedopuszczeni
b) Gracza obowiązuje FOC. 1HQ, 2-4  Troops, 0-2 Elite, 0-2 Fast, 0-2 Heavy

c) Dla listy  armii WH i DH, w przypadku braku oryginalnego drukowanego dexu,  stosuję się pdf wydane przez GW.  
d) dopuszczone  sojusze tylko dla Inkwizycji i Lost and Damned
e)Armie  BT, DA, WH i DH mogą korzystać z następujących pojazdów z  "IA2up1.3" (z uwzględnieniem wszelkich zastrzeżeń):   
 
  • 1. Rhino, Rzorback (bez opcji     multi-melty), Predator Destructor, Predator Annihilator, Whirlwind,     Vindicator, Land Rider, Land Rider Crusader, LandSpeeder Squadron,     Drop pod, Inquisitorial Land Rider, Inquisitorial Rhino      
  • 2. Inquisitorial Chimera Armoured     Transport      
  • 3. Sisters of Battle Rhino,     Immolator, Exorcist      
  • Pojazdy z grupy 1 korzystają z     zasad umieszczonych w Codex: Space Marines      
  • Pojazdy z grupy 2 korzystają z     zasad umieszczonych w Codex: Imperial Guard      
  • Pojazdy z grupy 3 korzystają z     zasad umieszczonych w Codex: Witch Hunters oraz Codex: Space     Marines.      
  • Umieszczenie w rozpisce choć jednego pojazdu z IA2up1.3     powoduje, że wszystkie pojazdy z powyższej listy należy wystawiać     na zasadach IAup1.3, a nie kodeksu.      
  W wypadku, gdy w parze występują dwie armie z jednego kodeksu,  nie można w ramach armii tej pary wystawić 2 tych samych HQ, 3 lub  4 tych samych slotów Fast Attack, Elites i Heavy Support.
UWAGA!!!  ŻADNE zasady specjalne nie działają na armie sojusznika (traktuje  się je jako osobne armie np. IC nie mogą dołączać się do armii  sojusznika, nie można rzucać Fortuny na oddział sojusznika, nie  można korzystać z Dooma jeżeli to sojusznik go rzucał, nie wolno  korzystać z ikon/homerów sojusznika, nie korzystamy z pojazdów  transportowych sojusznika itd.
Wyjątek stanowi Hood i runic weapon priesta. Przedmiotami tymi  można blokować dowolne moce w grze.
f) dopuszczone  armie:
• Eldar
• Tyranids
• Necrons
• Orks
•  Codex Space Marines
• Black Templars
• Dark Angels
•  Space wolves
• Blood angels
• Chaos Space Marines
•  Imperial Guard
• Deamon Hunters (dozwolony PDF z wszelkimi  wiążącymi się z tym sankcjami)
• Witch Hunters (dozwolony  PDF z wszelkimi wiążącymi się z tym sankcjami)
• Tau
•  Dark Eldar
 
 
  • Deamons      
  • Lost and     Damned wg. Sztabu.
 
8. Punkty  dodatkowe :
a) + 3DP za nadesłanie rozpisek w wyznaczonym czasie 
b) + 5DP za spełnienie wymogów przygotowania do  turnieju:kostki, miarka, podręczniki etc (szczegóły pkt 1)
c)  +2DP za pomalowaną armię z pełnym WYSIWYG-iem
d) -2DP za  oddanie wyniku po czasie (do 5 min), -5DP za oddanie wyniku po czasie  (5-15min), powyżej 15 min spóźnienia rozgrywka kończy się  wynikiem 0-0 dla obu graczy.

9. Scenariusze
Wszystkie  misje odbywają się z wykorzystaniem poniższych zasad:
 
Cele dodatkowe:  Każda misja przewiduje realizację celów dodatkowych (w każdym  wypadku jego realizacja jest warta dodatkowo 400 VP). Dodatkowo w  każdej misji za różnicę w Kill Pointach wynoszącą co najmniej  3, para otrzymuje dodatkowy 1 Duży Punkt, za różnicęco najmniej  6, para otrzymuje dodatkowe 2 Duże Punkty.
Zasady specjalne:

Rezerwy,  Autflank, Deapstrike. Infiltracja, VP (za zniszczone/społowione  jednostki)
Misja  1 (W pierwszej turze obowiązują zasady Night Fight)
Rozstawienie:  Pitched Battle (12 cali od krawędzi)
Cel podstawowy: za jednostki  punktujące znajdujące się w całości w odległości 12’ od  środka stołu gracze otrzymują 480 VP (do maksymalnie 8  jednostek).
Warunki zwycięstwa: VP za jednostki punktujące w 12’  od środka stołu oraz za zniszczone i/lub społowione jednostki  przeciwnika.
Cel dodatkowy: za sprowadzenie armii przeciwników  poniżej 75% początkowej liczebności modeli, para otrzymuje  dodatkowo 400 VP.
Długość rozgrywki: 6 tur.
 


Misja 2
Rozstawienie: Dawn  of War
Cel podstawowy: stół dzielimy na 6 równych części,  kwadraty 24’x 24’, każdy wart 400 VP. (w tej misji wyjątkowo  jeden oddział może kontrolować tylko jeden kwadrat).
Warunki  zwycięstwa: VP za kontrolowane obszary oraz za zniszczone i/lub  społowione jednostki przeciwnika.
Cel dodatkowy: para, która  zajęła więcej kwadratów na połowie, na której wystawiali się  przeciwnicy otrzymuje dodatkowo 400 VP.
Długość rozgrywki: 6  tur.

Misja 3
Rozstawienie: Spearhead (12 cali od środka  stołu, 24 od przeciwnika)
Cel podstawowy: na środku każdej  ćwiartki ustawiamy znacznik, kontrolowany/kontestowany w 6’,  własny wart 200 VP, przeciwnika 1000 VP, neutralne 600 VP .
Warunki  zwycięstwa: VP za zajęte znaczniki oraz za zniszczone i/lub  społowione jednostki przeciwnika .
Cel dodatkowy: gracze w  tajemnicy wybierają jedno z HQ z armii przeciwników, następnie  zapisują swój wybór na kartce, okazując go przeciwnikowi na  koniec gry. Jeśli go nie wyeliminują, gracze drużyny przeciwnej  otrzymują 400 VP.
Długość rozgrywki: 6 tur, 7 tura na 4+

Punktacja  bitew (różnica zdobytych victory points określa ilość zdobytych  Dużych Punktów):
0-350      10:10
351- 700    11:9
701- 1050     12:8
1051- 1400    13:7
1401- 1750    14:6
1751- 2100    15:5 
2101- 2450    16:4
2451- 2800    17:3
2801- 3150    18:2
3151-  3500    19:1
3501+       20:0


UWAGA:
- drobne  uściślenia Valkirii i Vendetty.
a) szarżuje się do podstawki  chyba ze wysokość modelu pozwala zaatakować hul.
b) Zajmują  obszar podstawki (można wjeżdżać pod skrzydła), jednak cały  model musi być w obrysie stołu.
c) Wysiada się/kontestuje od  podstawki
d) Efekt immobil oznacza ze latacz nie rusz się, lecz  nadal wisi w powietrzu
e) Destroy/wraked usuwamy podstawkę i  kładziemy model tak jakby wylądował pionowo w dół, z wszelkimi  konsekwencjami dla tych którzy byli w pod nim (trudny niebezpieczny  teren) Po wylądowaniu wybuch liczymy od hul’a.
f) Zasięgi do,  jak i od ptaka liczymy full 3d.


Na koniec. Jeśli masz  problem z wystawieniem się. Mama/Żona/Kochanka nie pozwoliła Ci  kupić odpowiedniej ilości zabawek, zgłoś to. Są u nas tacy co  zastawili domy, sprzedali kochanki, podjęli 4 pracę byle by mieć  kolejną i kolejną armie (nałóg?). Pomożemy każdemu

Biorąc  udział w turnieju akceptujesz regulamin.
Wszelkie pytania i  wątpliwości należy kierować na kasaj[at]interia.pl
 
Kamil. (miszczu)

Offline rocho

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1102 dnia: Kwiecień 06, 2011, 10:50:11 am »
KGB "Kieł" oraz Stowarzyszenie graczy paralityków "Siekierą w zada" ma zaszczyt zaprosić na turniej WH40k  w MZIZ



1. Informacje ogólne
Miejsce: Kielce, MZIZ Plac Wolności 2
Wejściówka: 1 zł
Termin: 16.04.2011 (sobota)
Gramy 4 bitwy na 1200 pkt
Czas jednej gry: 1h 30min
Ilość miejsc 16

2. Czasówka

Zapisy - 9:00 – 9:30
Pierwsza bitwa 9:45- 11:15
Druga bitwa 11:30- 13:00
Trzecia bitwa 13:15- 14:45
Czwarta bitwa 15:00- 16:30

2. Zasady ogólne
Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW

Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k.

- Każdy z graczy może na swoją armię wydać 1200 pkt.
- Każdy z graczy układa swą rozpiskę wg. następującego schematu
organizacyjnego armii: 1 HQ, 2-5 Troops, 0-2 Elites, 0-2 Fast Attack,
0-2 Heavy Support.
- Sojusznicy są niedozwoleni.
- Bohaterowie specjalni z sekcji HQ są niedozwoleni [inni jak najbardziej].
- IA niedozwolone
- Gramy na punkty zwycięstwa

Gramy na stołach 48"x60".

Każdy las, niezależnie od gęstości i wysokości drzewostanu, daje cover save 4+ oraz 5+ dla pojazdów i monstrous creature.
Gramy na VP za zabite/ z połowione jednostki + VP za objectivy.

3. Punktacja

10 : 10 - 0- 185
11 : 9 - 186- 370
12 : 8 - 371- 555
13 : 7 - 556- 740
14 : 6 - 741- 925
15 : 5 - 926- 1110
16 : 4 - 1111- 1295
17 : 3 - 1296- 1480
18 : 2 - 1481- 1665
19 : 1 - 1666- 1850
20 : 0 - 1851+

Misje

Bitwa 1:

Rozstawienie: Pitched Battle
Długość gry:6 tur
Cel: 2 znaczniki (po jednym na gracza w swojej strefie) ,
swój znacznik po 500vp, wroga 1000vp
Zasady: Rezerwy, deepstrike

Bitwa 2:
Rozstawienie: Dawn of War
Długość gry: 5 tur,6 na 3+,7 na 4+
Cel: za każdy scoring w 12'' od środka pod koniec bitwy dostajesz 500vp, jeżeli masz ich więcej niż wróg, to dodatkowo jednorazową premię 100vps
Zasady: Rezerwy, deepstrike

Bitwa 3:

Rozstawienie:
Długość gry:6 tur
Cel: Anihilacja zdobyte vp x2, zabicie HQ + 200 vp
Zasady: Rezerwy, deepstrike


Bitwa 4:

Rozstawienie: Spearhead
Długość gry:6 tur
Cel: 5 znaczników (min 12" od siebie i krawędzi) ,
Każdy znacznik warty 500 vp
Zasady: Rezerwy, deepstrike

Offline ederus

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1103 dnia: Czerwiec 08, 2011, 11:50:49 am »
Rozważamy zrobienie w Prusach Wschodnich drużynówkę 3osobową. Termin, to byłaby sobota 16 lipca (ale może też być 2 dniowy z noclegiem i afterkiem jak na masterze), punkty z przedziału 1400-1700, miejsce te same gdzie master, afterek jak najbardziej do zrobienia :wink:  Mamy jedynie wątpliwość czy byłoby zainteresowanie takim turniejem? Jeśli są osoby, które by postanowiły zagrać na takim turnieju u nas to proszę dać znać, jeśli w ciągu tygodnia nie zbierze się jakaś sensowna ilość osó to raczej zrezygnujemy z tego turnieju. Możliwy jest też turniej solo, ale druzynówka wydaje mi się sensowniejsza :smile:
106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas half a pack of cigarettes, its dark and we're wearing sunglasses.

Hit it!

Offline typhus1

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1104 dnia: Czerwiec 08, 2011, 06:32:53 pm »
Jak zorganizujecie to na 100% wpadnę :biggrin: .

Offline rocho

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1105 dnia: Czerwiec 17, 2011, 12:28:20 pm »
KGB "Kieł" oraz Stowarzyszenie graczy paralityków "Siekierą w zada" ma zaszczyt zaprosić na turniej WH40k  w MZIZ



1. Informacje ogólne
Miejsce: Kielce, MZIZ Plac Wolności 2
Wejściówka: 6 zł
Termin: 17.07.2011 (niedziela)
Gramy 4 bitwy na 1500 pkt
Czas jednej gry: 2 godziny
Ilość miejsc 20

2. Czasówka
Zapisy - 9:00 – 9:15
Pierwsza bitwa 9:30- 11:30
Druga bitwa 11:40- 13:40
Trzecia bitwa 13:50- 15:50
Czwarta bitwa 16:00- 18:00

3. Zasady ogólne
Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW

Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k.

- Każdy z graczy może na swoją armię wydać 1500 pkt.
- Każdy z graczy układa swą rozpiskę wg. standardowych zasad
- Bohaterowie specjalni są dozwoleni tylko z codex'ów armii.
- IA niedozwolone
- Gramy na punkty zwycięstwa

Gramy na stołach 60"x48".

Każdy las, niezależnie od gęstości i wysokości drzewostanu, daje cover save 4+ oraz 5+ dla pojazdów i monstrous creature.
Gramy na VP za zabite/ z połowione jednostki + VP za objectivy.

4. Punktacja

10:10 - różnica 0-250
11:9 - różnica 251-500
12:8 - różnica 501-750
13:7 - różnica 751-1000
14:6 - różnica 1001-1250
15:5 - różnica 1251-1500
16:4 - różnica 1501-1750
17:3 - różnica 1751-2000
18:2 - różnica 2001-2250
19:1 - różnica  2251-2500 begin_of_the_skype_highlighting            2251-2500      end_of_the_skype_highlighting     
20:0 - różnica 2501+

5. Scenariusze

Obowiązują następujące misje i zasady dodatkowe:
- jatka – za zabicie 75% modeli wroga gracz dostaje 250 VP
- masakra – za zabicie wszystkich modeli wroga gracz dostaje 500 VP
Jatka i masakra nie kumulują się. W przypadku wzajemnej jatki/masakry żaden gracz nie dostaje punktów. Gracz, który stracił ponad 75% armii, ale zabił wszystkie modele wroga dostaje 150 VP.

Bitwa I

Rozstawienie: Pitched Battle
Zasady Specjalne: 6 tur  (7-ma na 5+)
Cel: Każdy z graczy ma po 1 znaczniku, który umieszcza w swojej strefie wystawiania.  Własny znacznik wart 500VP, znacznik przeciwnika 1000VP

Bitwa II

Rozstawienie: Dawn of War
Zasady specjalne: 6 tur, night fight w pierwszej turze
Cel: 3 objectivy wzdłóż środka stołu oddalone 15" od siebie i krótkich krawędzi warte 700VP , dodatkowe 350VP jeśli przeciwnik nie zajął żadnego objectivu.

Bitwa III

Rozstawienie: Pitched Battle
Zasady specjalne: 6 tur (7-ma na 5+)
Cel: Podwójne VP za zabite lub społowione jednostki przeciwnika, dodatkowe 350VP za zabicie unitu HQ przeciwnika (nie kumuluje się w wypadku zabicia 2 lub większej ilości unitów HQ)

Bitwa IV

Rozstawienie: Spearhead
Zasady Specjalne: 5 tur (6-ta na 3+, 7-ma na 5+)
Cel: Każdy scoring posiadający większość (więcej niż połowę) swoich modeli w 6" od środka stołu warty jest 700VP, dodatkowe 350VP jeśli przeciwnik nie ma żadnego modelu (scorującego lub nie) w 6" od środka stołu.

Rozstawienie



6. Nagrody

- z puli wpisowego .....
- nagroda niespodzianka od MZiZ
- coś od klubu


7. Lista uczestników

1. Sargo
2. WRU
3. Sławny
4. Misiek
5. Spejs
6. Lasio
7. Emil

Zapraszamy !

Offline Czaj-nik

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1106 dnia: Grudzień 17, 2011, 02:06:20 pm »
[align=center][size=20] Nasi sponsorzy:







[/size][/align]
 
* Przyjmuję zgłoszenia tylko i wyłącznie na maila (czaj-nik @ poczta.neostrada.pl)

IV OTWARTE DRUŻYNOWE MISTRZOSTWA WARSZAWY
1. Informacje ogólne

Miejscówka: Mediateka, ul. Szegedyńska 13A
Wejściówka: 30zł od drużyny. Pieniądze te należy przelać na konto podane pod koniec regulaminu do 28 stycznia.
Termin: 11 lutego 2012
Sędzią głównym turnieju jest: jak zwykle
Sędzią liniowym turnieju jest: Chętni? :]
Gramy 3 bitwy na 1500
Czas jednej gry: 2:15

2. Ramówka
Zapisy - kończą się o 9:45
Pierwsza bitwa 10:00- 12:15
Druga bitwa 12:30- 14:45
Trzecia bitwa 15:15- 17:45

Gracze są uprzedzani przez Sędziego o zbliżającym się zakończeniu gry przynajmniej 15 min. przed wyznaczoną godziną.
Za każde zaczęte 5 minut spoźnienia w oddawaniu wyników obie drużyny dostają -1 pkt. drużynowy. Po 15 minutach wynik nie będzie przyjmowany, a drużyny dostają automatyczne 0:0.

3. Drużyny
Do turnieju dopuszczone są drużyny 3-osobowe. Drużyna nie musi reprezentować żadnego miasta, klubu itp.

Drużyna może zawierać:
- Tylko jedną armię danego rodzaju. Różne odmiany marinów (BA,SW itp.) to różne armie.

4. Zasady ogólne
- Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i URP.
- Gramy na stołach 72”x48”.
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie
- Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.

Klaryfikacje Terenowe:
Las: las warszawski czyli 4+cover dla piechoty itp. w i za lasem, niezależnie od stanu zalesienia. Dla pojazdów i monstrousów cover 5+.
Ściany: wszelkie wolno stojące ściany, ściany opierające się na innych ścianach (pod warunkiem, że niema okien) słupy itp. są impassable (same ściany, teren wokół to area terrain z coverem 4+).
Ruinki: area terrain 4+. Drugie i wyższe piętra są impassable
Bunkropodobne: całe bunkropodobne tałatajstwo jest impassable, po terenie wokół bunkra można poruszać się normalnie
Rzeka: difficult i dangerous terrain, wszystko co nie jest pojazdem lub monstrousem ma 5+ covera, gdy siedzi w rzece (i tylko wtedy- siedzenie za rzeką covera nie daje).
Górki: pierwszy poziom= normalny teren, drugi poziom= difficult, trzeci poziom=impassable
Wysokie skały: Impassable po obrysie
Płotki (takie <= 1” wysokości) : trudny teren, cover 5+


5. Budowanie armii
Armie budujemy wg następujących zasad:
- Każdy z graczy może na swoją armię wydać do 1500  pkt.
- Każdy z graczy układa swą rozpiskę wg następującego FOC: 1HQ, 0-2Elite, 2-5 Troops, 0-2 Fast, 0-2 Heavy

Dopuszczone są:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne - czyli kodeksy i ew. artykuły w WD;
- LaTD sztabu
- 0-1 Bohater specjalny na drużynę

Niedopuszczone są:
- Imperial armour

6. Zgłoszenia
Zgłoszenia (nazwa drużyny, kapitan, gracze oraz rozpiski*) proszę wysyłać na maila czaj-nik[at]poczta.neostrada.pl do 28 stycznia

Rozpiski zostaną opublikowane na forum GV. Do xx stycznia można poprawić ewentualne błędy bez straty punktów za zgłoszenie.

*Rozpiski poproszę w jednym załączniku .txt o nazwie drużyny. Rozpiski proszę wysyłać w formacie

Gracz: (Imię, ksywka, nazwisko)

HQ1 : (imię jednostki, wykupione opcje, odnośnik do trasportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]

Elite1 : (...)
Elite2 : (...)

Troop 1 : (...)
Troop 2 : (...)
Troop 3 : (...)
Troop 4 : (...)
Troop 5 : (...)
Troop 6 : (...)

FA1: (...)
FA2: (...)

HS1: (...)
HS2: (...)
Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts]
Transport2 : (analogicznie...)
TransportX : (...)
(proszę nie umieszczać domyślnych opcji!)

TOTAL [(punkty)pts]
KP: liczba kill ponitów
Modele: liczba modeli

Zgłoszenia z inną formą wysłanej rozpiski będą złośliwie ignorowanie i nie punktowane

7. Wymogi
- Wszystkie modele powinny być sklejone, odpowiadać wyglądem jednostkom z rozpiski i mieć przedstawione zakupione wyposażenie (WYSIWYG).
- Każde odstępstwo od WYSIWYG’u karane –1 DP.
- Każdy zawodnik zobowiązany jest posiadać swoją armię, kostki, miarkę calową, wzorniki, czytelną rozpiskę i zasady swojej armii.

8. Punktacja
a) PUNKTACJA OGÓLNA
+ 1 D.pkt dla drużyny za przesłanie ważnego zgłoszenia do 28 stycznia godz. 23:59

+1 D. pkt za przesłanie przedpłaty do 28 stycznia.

+1 D.pkt jeśli wszystkie armie w drużynie są pomalowane w odpowiednich schematach (aka śmiecio-armiom mówimy nie)- masz wątpliwości czy Twoja armia zostanie uznana za pomalowaną? Wyślij PM ze zdjęciami!

- 1 D.pkt dla drużyny za odstępstwa od WYSWIG’u.

- 1 D.pkt za każde wskazanie „Worst Play”. WP może zgłosić do Sędziego w imieniu gracza jedynie kapitan drużyny w trakcie lub bezpośrednio po zakończeniu gry. Sędzia po wysłuchaniu obu kapitanów podejmuje decyzję o ewentualnym przyznaniu WP.

Duże punkty z punktacji ogólnej będą doliczane do wyniku drużyny po rozegraniu wszystkich bitew.

b) BITWY
a) Punktacja
10:10- 0-300
11:9- 301-600
12:8- 601-900
13:7- 901-1200
14:6- 1201-1500
15:5- 1501-1800
16:4- 1801-2100
17:3- 2101-2400
18:2- 2401-2700
19:1- 2701-3000
20:0- 3001+

Na koniec bitwy gracz, który zdobył więcej kill pointów dolicza sobie Vp, w zależności od różnicy w ilości zdobytych KP
1 KP różnicy- +200vp
2-3 KP różnicy- +375vp
4 lub więcej KP różnicy- +550vp

- Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.
- Gracze mogą w dowolnym momencie umówić się na wynik 10:10

c) MECZE (drużynowo)
Progi pkt Drużynowych
od 36 wygrana 3-0
35-25 remis 1-1
24-0 przegrana 0-3

W przypadku nieparzystej liczby drużyn, drużyna pauzująca dostaje 2 MP.

W przypadku równej liczby MP., o końcowym miejscu zadecyduje liczba DP zdobytych przez drużyny. W przypadku dalszego remisu, decydujący będzie wynik meczu między drużynami. Jeśli takiego meczu nie było lub zakończył się remisem, przyznane zostanie miejsce egzequo.

9. Bitwy
a) Drużyny w I bitwie będą dobrane losowo, do kolejnych systemem „szwajcarskim”.

b) PAROWANIE
a) Doboru przeciwników w meczu dokonują kapitanowie drużyn (można im marudzić nad uchem).
b) Kapitanowie wykonują rzut k6. Zwycięzca decyduje, czy chce pierwszy wystawiać (A) lub dobierać (B).
c) Obaj kapitanowie w sekrecie wyznaczają swojego czempiona- tego gracza nie można wystawić/dobrać w krokach d-k.
d) Kapitan A wystawia swojego pierwszego gracza.
e) Kapitan B wybiera mu przeciwnika.   
f) Gracz A wybiera sobie stół.
g) Kapitan B wystawia swojego gracza.
j) Kapitan A wybiera mu przeciwnika.
k) Gracz B wybiera sobie stół.
l) Czempioni grają ze sobą na ostatnim wolnym stole

c) Strefy wystawienia
Strefy wystawienia są zależne od tego na którym stole gramy i w każdej misji na danym stole są te same.
Stół DoW: Dawn of War
Stół Pit: Pitched Battle
Stół Sph: Spearhead

d) Czas gry
Na stole pierwszym jest to zawsze 7 tur.
Na stole drugim i trzecim 6 tur.

e) Misje
Wszystkie wartości przy misji 2 podane dla stołów 72x48. W przypadku mniejszych stołów jeden znacznik zawsze musi znajdować się "na środku", a pozostałe 24" od niego, z zachowaniem wszystkich pozostałych warunków.

Bitwa Pierwsza:
Zasady specjalne: deep strike, reserves itp.
Cel misji: 4 znaczniki, po jednym na środku każdej z ćwiartek. Znacznik we własnej ćwiartce (A) wart jest 0 VP, znaczniki na bocznych (B)  po 565, a w ćwiartce przeciwnika (C) 1130. W przypadku stref wystawienia innych niż spearhead, gracz który wygrał rzut na zaczynanie decyduje która z ćwiartek, przez które biegnie jego strefa wystawienia jest ćwiartką A, a która B. Ćwiartka po przekątnej od ćwiartki A to ćwiartka C.

Bitwa Druga:
Zasady specjalne: deep strike, reserves itp.
Cel misji: 3 znaczniki przez środek stołu, jeden na środku, pozostałe 24” od niego i 24" od długich krawędzi. Znacznik na środku stołu warty 1130 pkt, boczne po 565.


Bitwa Trzecia:
Zasady specjalne: deep strike, reserves itp.
Cel misji: Sieze ground na 5 znaczników. Każdy znacznik wart 450vp.

10. Dane do przelewu
Michał Rebandel
Bolecha 48/1
01-419 Warszawa
nr. konta to- 50 1020 5558 1111 1597 5640 0072 (inteligo)

W tytule przelewu piszemy za jaki team płacimy.

11. Zgłoszenia
Aktualna lista zgłoszeń tutaj:
http://www.wh40k.pl/index.php?name=Forums&file=viewtopic&p=394270#394270

[size=17]Jak doczłapać[/size]
http://mapy.google.pl/maps?f=d&source=s_d&saddr=Poland+(Wawrzyszew)&daddr=52.2885633,20.9468154+to:Nieznana+droga&geocode=FbXTHQMdtII_ASFPTikKLbraRg%3BFTPcHQMdf58_ASk9vf5hK8oeRzHbzaNrWabRmQ%3BFcTnHQMdWo0_AQ&hl=pl&mra=dme&mrcr=0&mrsp=2&sz=18&via=1&dirflg=w&sll=52.290928,20.941883&sspn=0.002546,0.004823&ie=UTF8&ll=52.289629,20.943761&spn=0.005093,0.009645&t=h&z=17
« Ostatnia zmiana: Grudzień 17, 2011, 04:58:06 pm wysłana przez Czaj-nik »
"Explanation: It's just that... you have all these squishy parts, master. And all that water! How the constant sloshing doesn't drive you mad, I have no idea..."

Offline pajak

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1107 dnia: Styczeń 03, 2012, 01:59:58 pm »
Zapraszamy na Trójmiejską drużynówkę!!

3x1500 pkt 08.01.2012

szczegóły: http://www.spidergames.pl/forum/viewtopic.php?t=1388&start=0&sid=e6fe33e6a342c47ec447578672fd5ef4
w sobotę BEFORE PARTY!!
What is your fear?
My fear is to fall

KLUB SPIDER!!!!


Offline afruniu

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1108 dnia: Styczeń 03, 2012, 02:44:39 pm »
turniej jak turniej, ale to "opłatkowe"  :biggrin:
pozdro!
"There must be some kind of way out of here..."

Offline Ketchup

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1109 dnia: Styczeń 11, 2012, 07:51:44 am »
Link do tematu na forum trójmiejskim:
http://www.spidergames.vizz.pl/forum/viewtopic.php?p=78716#78716


Stowarzyszenie Miłośników Gier Strategicznych SPIDER oraz Klub Gier Bitewnych Rzeźnik maja przyjemność zaprosić na turniej klasy Lokal, który odbędzie się w dniu 29.01.2012 w Rzeźniku w Sopocie.

 Turniej zgłoszony do ligi!!!

 Wpisowe: 10zł

 Zapisy od 10.00
 Start godz 10.10


 Maksymalne spóźnienie +-10 min po uprzednim uprzedzeniu telefonicznym.

 1. Na turnieju obowiązują aktualne Polskie Klaryfikacje Zasad i URP.

 2. Gracze zobowiązani są posiadać czytelną rozpiskę, oraz kodeksy/zasady swojej armii, a oprócz tego także kostki i miarki oraz wzorniki.

 3. Tereny na stołach ustawiają sędziowie i tylko oni mogą je zmieniać.

 4. Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali ( 3201:0VP). Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.

 5. Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.

 6. Punkty karne:
 Za każde przekroczone 5 minut przy zbieraniu wyników po bitwie obaj gracze otrzymują 2 punkty karne.
 Po 15 minutach wyniki nie zostają uznane i następuje losowanie nowych paringow.

 7. Czasówka:
 10.00 - zapisy
 10:10 - 12.40 - pierwsza bitwa
 12.50 – 15:20 - druga bitwa
 15:30 - 18.00 - trzecia bitwa


 Format turnieju:
 Gramy na stołach 72"x 48”

 1850 punktów

 Bez Imperial Armour
 Specjale dopuszczeni - niestety . 0-1 na armię!!!

 FOC:
 1-2 HQ
 2-6 Troops
 0-3 El, HS, FA

 Dopuszczeni Lost and Damned wg. Sztabu.


 Scenariusze:

 I. Anihilacja
 Rozstawienie: Pitched Battle
 Czas trwania: 6 tur
 Cele misji: Każdy społowiony i zniszczony oddział jest wart 2x więcej VP.

 II. Take&Hold
 Rozstawienie: Spearhead
 Czas trwania: 6 tur
 Cele misji: Na środku stołu oraz niezajętych ćwiartek kładziemy znaczniki. Znacznik ze środka stołu jest wart 900 punktów, znaczniki na bocznych ćwiartkach po 475VP. Scorujemy w 6" od znacznika częścią scorującego troopsa.

 III. Secure and Control
 Rozstawienie: Pitched Battle
 Czas trwania: 6 tur
 Cel misji: 5 znaczników, 12" od siebie, 12" od krawędzi. Każdy znacznik warty 375VP



 Zasady misji
 - W każdej misji jeden oddział może zajmować tylko jeden objectiv, w przypadku zajmowania więcej niż jednego decydujące jest przy ktorym jest wiekszość modeli.
 - We wszystkich misjach obowiązują VP za zabite i społowione jednostki.
 - We wszystkich misjach obowiązują: Rezerwy, Deep Strike, Infiltracja
 - Wszystkie misje trwają ustalone 6 tur.
 - Do VP za zabite jednostki i cele misji, doliczamy dodatkowe punkty za różnicę w zabitych

 Kill Point'ach
 1KP różnicy: +100VP
 2KP różnicy: +200VP
 3KP różnicy: +300VP
 4KP różnicy: +400VP
 5KP różnicy: +500VP
 6KP+ różnicy: +600VP


 PRZEDZIAŁY PUNKTOWE:
 0 - 320 10 - 10
 321 - 640 11 - 9
 641- 960 12 - 8
 961 - 1280 13 - 7
 1281 - 1600 14 - 6
 1601 - 1920 15 - 5
 1921 - 2240 16 - 4
 2241 - 2560 17 - 3
 2561 - 2880 18 - 2
 2881 - 3200 19 – 1
 3201+ 20 - 0

 Dodatkowa punktacja:
 Malowanie armii: 50% +1DP, 0-3 modeli niepomalowanych +2DP, 100% +3DP
 Wysywig: 50% +1DP, 0-3 modeli brak wysiwigu, +2DP, 100% +3DP
 -1DP za brak czytelnej rozpiski. Patrz niżej.
 Rozpiska czytelna to:
 Najlepiej przygotowywać w pliku tekstowym bądź na kartce. Niestety rozpy z AB są nieczytelne. Ważna jest kolejność. Przykładowa rozpiska:

 HQ
 wypisane hq razem z upgradami i jeśli są pojazdami dedykowanymi

 Troops
 wypisane troopsy z upgradami i dedykami

 Elite
 j/w

 FA
 j/w

 HS
 j/w

 Zapisy:
 1. Ketchup
 2. Zazyl
 3. Wojtuś
 4. Pająk
 5. Picek
 6. Raca
 7. Miften
 8. Trej
 9. Mysiek
 10. KrissW
 11. Akuma
 12. Dedal
 13. Numerraz
 14. Thurion
 15. el_piszczu
 16. Nathaniel
 17. Brother Michał (Toruń)
 18. Szymon Czaplewski (Bydgoszcz)
 19. Gajowy (Bydgoszcz)
 20. Suchar
 21.
 22.

 Po zakończonych 3cich grach proszę o sprzątnięcie po sobie terenów, stołów, krzeseł i śmieci.
 Z góry dziękuję.
ANWIL MISTRZ!!! In the grim darkness of the future, there is only ... Ketchup.

 

anything