[size=20] Nasi sponsorzy:
[/size]
* Po pierwsze przyjmuję zgłoszenia tylko przez PM lub maila.
* Po drugie, ważniejsze, to teamy które (oficjalnie i nieoficjalnie) nie mają 3 graczy, mają czas do 1 stycznia 2011 by sobie tego trzeciego gracza znaleźć, inaczej wylądują w rezerwie.
* Po trzecie, to nie uiszczenie przedpłaty do wyznaczonego terminu również będzie skutkowało przesunięciem do rezerwy.
* Po czwarte, to podzielę drużyny na kilka grup (wedle mojego uznania): mocnych, trochę mniej itp.
Następnie pierwsza bitwa będzie rozgrywana w ramach tych grup (tzn. pary wylosowane przeze mnie w ramach grupy). Dalej idziemy normalnie szwajcarem.
III OTWARTE DRUŻYNOWE MISTRZOSTWA WARSZAWY
1. Informacje ogólneMiejscówka:
Mediateka, ul. Szegedyńska 13A
Wejściówka: 50zł od drużyny
ważne info pod koniec regulaminu!!Termin: 29 stycznia 2011 (sobota)
Sędzią głównym turnieju jest: jak zwykle
Sędzią liniowym turnieju jest:
szukam chętnych!Gramy 3 bitwy na 1500
Czas jednej gry: 2:15
2. RamówkaV1.
Zapisy - kończą się o 9:45
Pierwsza bitwa 10:00- 12:15
Druga bitwa 12:30- 14:45
Trzecia bitwa 15:15- 17:45
Gracze są uprzedzani przez Sędziego o zbliżającym się zakończeniu gry przynajmniej 15 min. przed wyznaczoną godziną.
Za każde zaczęte 5 minut spoźnienia w oddawaniu wyników obie drużyny dostają -1 pkt. drużynowy. Po 15 minutach wynik nie będzie przyjmowany, a drużyny dostają automatyczne 0:0.
3. DrużynyDo turnieju dopuszczone są
drużyny 3-osobowe. Drużyna nie musi reprezentować żadnego miasta, klubu itp.
Drużyna może zawierać:
- Tylko
jedną armię danego rodzaju. Różne odmiany marinów (BA,SW itp.) to różne armie.
4. Zasady ogólne- Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i URP.
- Gramy na stołach
72”x48”. Ostatnie stoły będą 60x48!!
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie
- Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.
Klaryfikacje Terenowe: Las: las warszawski czyli 4+cover dla piechoty itp. w i za lasem, niezależnie od stanu zalesienia. Dla pojazdów i monstrousów cover 5+.
Ściany: wszelkie wolno stojące ściany, ściany opierające się na innych ścianach (pod warunkiem, że niema okien) słupy itp. są impassable (same ściany, teren wokół to area terrain z coverem 4+).
Ruinki: area terrain 4+. Drugie i wyższe piętra są impassable
Bunkropodobne: całe bunkropodobne tałatajstwo jest impassable, po terenie wokół bunkra można poruszać się normalnie
Rzeka: difficult i dangerous terrain, wszystko co nie jest pojazdem lub monstrousem ma 5+ covera, gdy siedzi w rzece (i tylko wtedy- siedzenie za rzeką covera nie daje).
Górki: pierwszy poziom= normalny teren, drugi poziom= difficult, trzeci poziom=impassable
Wysokie skały: Impassable po obrysie
Płotki (takie <= 1” wysokości) : trudny teren, cover 5+
5. Budowanie armiiArmie budujemy wg następujących zasad:
- Każdy z graczy może na swoją armię wydać do 1500 pkt.
- Każdy z graczy układa swą rozpiskę wg następującego FOC: 1HQ, 0-2Elite, 2-5 Troops, 0-2 Fast, 0-2 Heavy
Dopuszczone są:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne - czyli kodeksy i ew. artykuły w WD;
- LaTD sztabu
- Genokult z CJ
- 0-1 Bohater specjalny na drużynę
Niedopuszczone są:
- Imperial armour
- Sojusznicy (za wyjątkiem IIG, ASM oraz chłopaków w LaTD)
6. ZgłoszeniaZgłoszenia (nazwa drużyny, kapitan, gracze oraz rozpiski) proszę przysyłać przez PM na forum Gloria Victis (czyli wiadomością prywatną) na adres „Czaj-nik” do 21 styczna godziny 23:59 lub na maila czaj-nik[at]poczta.neostrada.pl
Rozpiski zostaną opublikowane na forum GV. Do 25 stycznia można poprawić ewentualne błędy bez straty punktów za zgłoszenie.
7. Wymogi- Wszystkie modele powinny być sklejone, odpowiadać wyglądem jednostkom z rozpiski i mieć przedstawione zakupione wyposażenie (WYSIWYG).
- Każde odstępstwo od WYSIWYG’u karane –1 DP.
- Każdy zawodnik zobowiązany jest posiadać swoją armię, kostki, miarkę calową, wzorniki, czytelną rozpiskę i
zasady swojej armii. 8. Punktacja a) PUNKTACJA OGÓLNA
+ 1 D.pkt dla drużyny za przesłanie ważnego zgłoszenia do 14 stycznia godz. 23:59
+1 D. pkt za przesłanie przedpłaty do 17 stycznia.
+ 1 D.pkt dla drużyny, za zgłoszenie rozpisek bez „śmieci”. Tzn. bez standardowego wyposażenia i zasad jednostek. Wystarczą wyposażenie i zasady opcjonalne bez cząstkowych kosztów punktowych. Wystarczy ostateczny koszt jednostek (transportery, retinue etc. oddzielnie).
- 1 D.pkt dla drużyny za odstępstwa od WYSWIG’u.
- 1 D.pkt za każde wskazanie „Worst Play”. WP może zgłosić do Sędziego w imieniu gracza jedynie kapitan drużyny w trakcie lub bezpośrednio po zakończeniu gry. Sędzia po wysłuchaniu obu kapitanów podejmuje decyzję o ewentualnym przyznaniu WP.
Duże punkty z punktacji ogólnej będą doliczane do wyniku drużyny po rozegraniu wszystkich bitew.
b) BITWY
a) Punktacja
10:10- 0-300
11:9- 301-600
12:8- 601-900
13:7- 901-1200
14:8- 1201-1500
15:5- 1501-1800
16:4- 1801-2100
17:3- 2101-2400
18:2- 2401-2700
19:1- 2701-3000
20:0- 3001+
Na koniec bitwy gracz, który zdobył więcej kill pointów dolicza sobie Vp, w zależności od różnicy w ilości zdobytych KP
1 KP różnicy- +200vp
2-3 KP różnicy- +375vp
4 lub więcej KP różnicy- +550vp
- Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.
- Gracze mogą w dowolnym momencie umówić się na wynik 10:10
c) MECZE (drużynowo)
Progi pkt Drużynowych
od 36 wygrana 3-0
35-25 remis 1-1
24-0 przegrana 0-3
W przypadku nieparzystej liczby drużyn, drużyna pauzująca dostaje 2 MP.
W przypadku równej liczby MP., o końcowym miejscu zadecyduje liczba DP zdobytych przez drużyny. W przypadku dalszego remisu, decydujący będzie wynik meczu między drużynami. Jeśli takiego meczu nie było lub zakończył się remisem, przyznane zostanie miejsce egzequo.
9. Bitwya) Drużyny w I bitwie będą dobrane losowo, do kolejnych systemem „szwajcarskim”.
b) PAROWANIE
a) Doboru przeciwników w meczu dokonują samodzielnie, bez udziału pozostałych graczy kapitanowie drużyn.
b) Kapitanowie wykonują rzut k6. Zwycięzca decyduje, czy chce pierwszy wystawiać (A) lub dobierać (B).
c) Kapitan A wystawia swojego pierwszego gracza.
d) Kapitan B wybiera mu przeciwnika.
e) Gracz A wybiera sobie stół.
f) Kapitan B przydziela swoich pozostałych dwóch graczy do stołów.
g) Kapitan A dostawia swoich pozostałych dwóch graczy.
c) Strefy wystawienia
Strefy wystawienia są zależne od tego na którym stole gramy i w każdej misji na danym stole są te same.
Stół DoW: Dawn of War
Stół Pit: Pitched Battle
Stół Sph: Spearhead
d) Czas gry
Na stole pierwszym jest to zawsze 7 tur.
Na stole drugim i trzecim 6 tur.
e) Misje
W nawiasach podane wartości dla stołów 60x48
Bitwa Pierwsza: Zasady specjalne: deep strike, reserves itp.
Cel misji: 6 znaczników. Po trzy dla każdego gracza, boczne znaczniki zawsze muszą leżeć nie mniej i nie więcej niż 6" od własnej długiej oraz 12" (9") od krótkiej krawędzi. Środkowy znacznik musi znajdować się 6" od własnej długiej oraz 36" (30") od krótkich krawędzi.
Znaczniki przy długiej krawędzi przeciwnika warte 500 vp każdy. Znaczniki przy własnej długiej krawędzi warte 250 każdy.
Bitwa Druga: Zasady specjalne: deep strike, reserves itp.
Cel misji: 3 znaczniki przez środek stołu, jeden na środku, pozostałe 24” (21") od niego i 24" od długich krawędzi. Znacznik na środku stołu warty 1130 pkt, boczne po 565.
Bitwa Trzecia: Zasady specjalne: deep strike, reserves itp.
Cel misji: Sieze ground na 5 znaczników. Każdy znacznik wart 450vp.
10.Płatność-W związku z ostatnim sypaniem się graczy, wprowadzony zostaje system bezzwrotnych przedpłat.
-Przedpłaty można dokonać przelewem na konto do 17 stycznia włącznie.
-Przedpłata to minimum 20zł, ale można przekazać całą sumę.
-W zależności od wysokości przedpłaty na miejscu trzeba dopłacić do 30zł (tak żeby wyszło 50).
-Team który nie uiści przedpłaty do wyznaczonego terminu automatycznie przesuwany jest na listę rezerwową!Dane do przelewu50 1020 5558 1111 1597 5640 0072
Michał Rebandel
Bolecha 48/1
01-419 Warszawa
W tytule przelewu piszemy: DMW + nazwa drużyny za którą płacimy
11. ZgłoszeniaR- rozpiski wysłane RO- rozpiski poprawne P- doszła przedpłata +x- tyle trzeba dopłacić na miejscu
1. Team Łorsoł 1 (MarcinB (K), Kubcio, Sztefan)
2. M.A.C.anko Team (MarineChaosu (K), AlexTrusk, Cylindryk) -.ad1
3. Młodzi Wilcy (Amdor (K), Kozak, Sonic)
4. Team Łorsoł One (Skark (K), Marios, Zły)
5. Wfb Oldboyz (Shino, Dominik Naskretski, Stanisław Scheiner)
6. Team VME (Vladdi, Miszczu, Emeryt)
7. pi****lnięcie Team (Grabarian (K), Ciciek, Stikman)
8. Karkówa i S-ka (Karkówa, Typhus, Metalfan) -.ad1
9. Rock'em'All Team (Undermine(K), Brian, Szmariu)
10. Walkiria Omega (Yegr (K), Tengu, Van Burren)
11. Walkiria Alfa (P. (K), Monodominant, Ironhead)
12. Free-Frag-Team (Mati.pl (K), Solider, Mati)
13. Team Legion (Inkq, Sokles, Sancho)
P+3014. Old Boyz (Homeini (K), Miły, Yakubu)
15. Team Damage (Ederus (k), ARRR, Joozek)
16. Front Wschodni: Warchoły i Pijanice (Antonio, Lord Vampyre, Draco )
17. Front Wschodni: Alkoholicy Z Białegostoku (Zachar (K), Aro, Bigos)
P18. DEL Team (DarthPejter(k), ElChe, Loki)
19. Team Trójmiasto: Raca(k), Pajak, Chris
20. Ośmiornica Team (Krysiak, Jardzioch, Reksio)
21. Black Company (Cyel(k), Lucypher, Kwato)
R22. Parówa Team (Czart(k), Robacek, Aipz)
P+3023. Sztab Team (Jasiu (k), eM, Trej)
24. "GOT mit uns" (Beowulf, Jacob, Michałku)
25. "Rage Against Terra Bureaucracy" (Malarz i Alkasyn,
+1!)
26. THE GAME YOU JUST LOSE IT (Korhal (k), Grimdark, Matus)
27.