trawa

Autor Wątek: Turnieje - info  (Przeczytany 191876 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline DominikF

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #855 dnia: Czerwiec 12, 2008, 10:19:00 am »
Witam

Toruński klub Oko Terroru zaprasza na turniej klasy lokal.


Toruńska ParówkaWH40k

Termin:
29 czerwca 2008. Oficjalne rozpoczęcie o godz. 9.30, ale graczy biorących udział w turnieju uprasza się o dotarcie najpóźniej na godz. 9.15.

Miejsce:
Klubie Osiedlowym „Kameleon” (87-100 Toruń, ul. Tuwima 9).

Wstęp:
5 zł

Zgłoszenia: do 27 czerwca (termin nadesłania rozpiski) na adres simooon@o2.pl
Zgłoszenie Pary winno zawierać: imiona (ksywki) nazwiska, armie (rozpiski) , miejscowość i ewentualnie nr ligowy.

Zasady turnieju:
Lokalny turniej par, 2 x 1200 pkt,
FOC jeden na 2 armie.
Żaden z graczy nie może mieć 3 slotów np. Fast.
Podział slotów to 1-2.

Specjale oraz IA zakazane.
Armie w parach nie mogą się dublować.(Ale można wystawić np. 2 zakony SM)

Dopuszczamy możliwość grania przez jednego gracza dwoma armiami.

Nie ma wymogu pomalowanej armii.
Dopuszczone proxy, ale "sensowne".


Wstępny plan bitew:
9.15 - 9.30 Zapisy, losowanie stołów i rozpoczęcie turnieju
9:30 - 12.15 I bitwa
12.30 – 15.15 II bitwa
15.30 - 18.15 III bitwa

Misje:
Bitwa 1 – Cleans
Bitwa 2 – Recon
Bitwa 3 – Take & Hold

Wszystkie bitwy rozgrywane bedą na poziomie GAMMA.

Pozdrawiam

Dominik
no puero gladium.

Offline Asmodean

Ranking 2k8/2k9 odsłona I
« Odpowiedź #856 dnia: Lipiec 02, 2008, 05:22:01 pm »
<wrota>PKP zagina czasoprzestrzeń. Można wyjechać z Poznania pociągiem do Krakowa o 7:20 i zdążyć na pociąg do Warszawy o 6:50

Offline Zly

Odp: Ranking 2k8/2k9 odsłona I
« Odpowiedź #857 dnia: Lipiec 02, 2008, 05:25:32 pm »
heloł - nowy rank - http://www.liga.wh40k.pl/index.php?name=News&file=article&sid=147

Asmo popraw proszę błąd o którym Ci w mailu napisałem.

W zupełności wystarczy mi odpowiedź że poprawiłeś i w następnej aktualce będzie dobrze i wybacz zawracanie głowy;-)
Obsługa fotograficzna imprez i uroczystości.
Portrety, plenery, fotografia reklamowa i nie tylko.
Szybko i profesjonalnie:-). Faktury Vat.
790 333 553 lub priv.

Offline Jezo

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #858 dnia: Lipiec 02, 2008, 07:11:23 pm »
szkoda ze nowy ranking jest nie aktualny w momencie wyjscia
Ludzi z X w opisie traktuje jak hakerów - to oni przypuścili zbiorowy atak na stronę ligową XD

Offline Zly

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #859 dnia: Lipiec 02, 2008, 07:28:11 pm »
szkoda ze nowy ranking jest nie aktualny w momencie wyjscia

Wszyscy wierzymy że po Syrence będzie kolejny apdejt;-)

Mam propozycję, skoro problem leży w aktualce strony to może po prostu wieszać go jako plik do ściągnięcia i obejrzenia na swoim kompie?A na stronę co jakiś czas. Bo przecież sam update ranku to chwila, tak samo jak wrzucenie na dowolny serwer.
Obsługa fotograficzna imprez i uroczystości.
Portrety, plenery, fotografia reklamowa i nie tylko.
Szybko i profesjonalnie:-). Faktury Vat.
790 333 553 lub priv.

Offline Asmodean

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #860 dnia: Lipiec 03, 2008, 12:50:56 pm »
szkoda ze nowy ranking jest nie aktualny w momencie wyjscia
email z waszymi wynikami z weekendu dotarł do nas wczoraj wieczorem :p

Mam propozycję, skoro problem leży w aktualce strony to może po prostu wieszać go jako plik do ściągnięcia i obejrzenia na swoim kompie?A na stronę co jakiś czas. Bo przecież sam update ranku to chwila, tak samo jak wrzucenie na dowolny serwer.

można i tak :)
<wrota>PKP zagina czasoprzestrzeń. Można wyjechać z Poznania pociągiem do Krakowa o 7:20 i zdążyć na pociąg do Warszawy o 6:50

Offline mlodyrs

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #861 dnia: Lipiec 03, 2008, 12:56:08 pm »
szkoda ze nowy ranking jest nie aktualny w momencie wyjscia
email z waszymi wynikami z weekendu dotarł do nas wczoraj wieczorem :p

A co z wynikami z Rzeszowa, które zostały wysłane końcem maja, a które nie zostały uwzględnione?

Offline el_piszczu

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #862 dnia: Lipiec 03, 2008, 08:05:05 pm »
szkoda ze nowy ranking jest nie aktualny w momencie wyjscia
email z waszymi wynikami z weekendu dotarł do nas wczoraj wieczorem :p

A co z wynikami z Rzeszowa, które zostały wysłane końcem maja, a które nie zostały uwzględnione?
Jasiu - nie chce mi się nawet komentować
Roman - mogłem przeoczyć, teraz doszły - jest cacy

Offline Zly

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #863 dnia: Lipiec 03, 2008, 08:35:56 pm »


Mam propozycję, skoro problem leży w aktualce strony to może po prostu wieszać go jako plik do ściągnięcia i obejrzenia na swoim kompie?A na stronę co jakiś czas. Bo przecież sam update ranku to chwila, tak samo jak wrzucenie na dowolny serwer.

można i tak :)

No może tak róbcie dopóki Vodecki nie skończy z nowym systemem. Myślę że wszyscy zainteresowani przedłożą częstość aktualizacji nad możliwość oglądania tego na stronie. A jak się Jankowi będzie nudziło to czasem je tam wrzuci;-)
Obsługa fotograficzna imprez i uroczystości.
Portrety, plenery, fotografia reklamowa i nie tylko.
Szybko i profesjonalnie:-). Faktury Vat.
790 333 553 lub priv.

Offline DonDamiano

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #864 dnia: Lipiec 04, 2008, 01:37:54 pm »
Witam,

mam informację o Turnieju Local Clas w WH40K, który odbędzie się we Wrocławiu 12-07-2008 r. (gramy 3 bitwy na 2000 pkt).
Oto link do Regulaminu:

http://www.twierdzawroc.fora.pl/turnieje,18/12-07-2008r-turniej-wh40k-w-tw,264.html

Zapraszam :!:

Pozdrawiam,
Don Damiano, Dyplomowany PG

Drink deep of victory and remember the fallen.

Offline sHEPT

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #865 dnia: Lipiec 08, 2008, 09:03:45 pm »
Jędruś lipiec
„czyli co w piątej edycji piszczy?”

Turniej odbędzie się w dniu 26 (sobota).VII.2008 w Krakowskim Klubie
Jędruś os. Centrum A 6a
Wejściówki: wstępwolny
Zapisy 9:30 – 10:00
Na bitwę przewidziane jest ok 2,5h więc skończymy między 18:00 a 19:00.
Gramy: 3 bitwy.

Zasady:

1. Armie na 1500 pkt, Force Organisation 1-2 Hq, 2-6 Troops, 0-3 Elites 0-3,
Fast Attack 0-3, Heavy Support 0-3. Zakazanejest wybór 2 takich samych slotów HQ, 3 takich samych Elit, FA, HS.
2. Nie można używać Special Characters ani bohaterów imiennych
3. Dopuszczone armie: wszystkie armie i jednostki oficjalne, oraz, po
uprzednim zgłoszeniu sędziemu: Citadel Journal, Chapter Approved, White Dwarf
(pod warunkiem, że zasady do tychże armii nie zostały zmienione przez nowe
kodeksy);
4. nie dopuszczone są podręczniki Imperial Armour
5. dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot
Mercenaries;
6. zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities;
7. Nie można korzystać z Minor Psychic Powers opisanych w "It's all in the
mind";
8. Rozpiski należy przesyłać na adres seshept(at)o2.pl za poprawne
rozpiski przesłane w terminie do 24 lipca 2008 r. uczestnik otrzyma 3 pkt do
klasyfikacji turnieju. Ilość miejsc ograniczona,
9. Gramy na stolach 60"x48"
10. Obowiązują oficjalne FAQ oraz PKZ gramy na 5ed.
11. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i
poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli
wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest
również posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta
(np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team').
Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych
przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego
sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie
posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.
12. Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych,
które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać
usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli
biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu
podpowiadano.
13. Armie nie muszą być pomalowane ale odbędzie się ocena malowania:
0/2 pkt amia pomalowana
0/1 pkt oznaczenie oddziałów
0/2 pkt Cała armia posiada WYSIWYG
14. Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w
bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie
będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.
15. W wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których
rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez
komputer (program Sędziówka). Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do
modyfikacji par, np. tak, aby w miarę możliwości nie toczyć bitwy dwa razy z tym
samym przeciwnikiem.
16. Gracze mogą używać modeli zastępczych (figurki do innych systemów
bitewnych, modele historyczne) albo żetonów. Modele zastępcze/żetony
muszą odpowiadać wielkością reprezentowanym figurkom i być dokładnie opisane
co do wyposażenia.
17. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu.
Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania
w myśl jego postanowień.

18. Misje

Kontrola terenu
1.Przed gracze wystawiają na stole po trzy znaczniki, nie bliżej niż
12”od siebie i krawędzi stołu.
2.Gracze dzielą stół na 2 połówki przeprowadzając linie podziału
równolegle do dłuższej krawędzi, rzucają k6 ten kto wyżyci więcej wybiera
czy chce być pierwszy czy drugi. Pierwszy gracz wybiera jedną z połówek,
wystawia na niej jedną jednostkę dowodzenia i dwie podstawowe (wliczając w
to infiltracje). Następnie gracz drugi wystawia na przeciwległej jedną
jednostkę dowodzenia i dwie podstawowe (wliczając w to infiltracje).
Pozostałe jednostki wchodzą na stół z własnej krawędzi z początkiem pierwszej
tury każdego z graczy.
3. Grę zaczyna gracz pierwszy, drugi gracz może wykonać rzut na
przejęcie inicjatywy (na 6+ to on będzie zaczynał, rzut wykonuje się przed
pierwszą turą)
4. zasady specjalne: Desant, Rezerwy, Walka w Nocy w pierwszej turze.
5. Gra kończy się po losowej ilości tur (przed piątą turą wykonujemy
rzut na 3+ poza piątą jest jeszcze szósta tura, przed ewentualną szósta
turą wykonujemy rzut na 5+ poza szóstą jest jeszcze siódma tura, po
siódmej gra kończy się automatycznie.
6. Grę wygrywa ten kto na koniec gry kontroluje więcej znaczników
(kontroluje się znacznik jeżeli na koniec ma się jednostkę punktującą w 3”
od znacznika, a przeciwnik nie ma w 3” żadnej jednostki, nawet nie
punktującej), wynik:
-obydwie strony mają tyle samo znaczników – podlicza się małe punkty
jeśli któraś ze stron ma więcej od drugiej o 500 wygrywa 12:8 jeśli nie wynik to 10:10
-1 znacznik różnicy  - 12:8
-2 znacznik różnicy  - 14:6
-3 znacznik różnicy  - 16:4
-4 znacznik różnicy  - 18:2
-5 znacznik różnicy  - 12:0
Jeśli któraś ze stron straci wszystkie jednostki automatycznie przegrywa
20:0

Znajdź i zniszcz
1.Gracze dzielą stół na 2 połówki przeprowadzając linie podziału
równolegle do dłuższej krawędzi, rzucają k6 ten kto wyżyci więcej wybiera
czy chce być pierwszy czy drugi. Pierwszy gracz wybiera jedną z połówek,
wystawia wszystkie jednostki nie bliżej niż 12” od linii podziału.
Następnie gracz drugi wystawia na przeciwległej wszystkie jednostki nie bliżej
niż 12” od linii podziału.
3. Grę zaczyna gracz pierwszy, drugi gracz może wykonać rzut na
przejęcie inicjatywy (na 6+ to on będzie zaczynał, rzut wykonuje się przed
pierwszą turą)
4. Zasady specjalne: Desant, Rezerwy,
5. Gra kończy się po losowej ilości tur (przed piątą turą wykonujemy
rzut na 3+ poza piątą jest jeszcze szósta tura, przed ewentualną szósta
turą wykonujemy rzut na 5+ poza szóstą jest jeszcze siódma tura, po
siódmej gra kończy się automatycznie.
6. Z każdą zniszczoną jednostkę przeciwnika gracz otrzymuje 1 pkt
zwycięstwa, różnica w punktach zwycięstwa determinuje wynik:
0-1 – podlicza się małe punkty, jeśli któraś ze stron ma więcej od drugiej o 500 wygrywa 12:8 jeśli nie wynik to 10:10
2-3 – 12:8
4-5 – 14:6
6-7 – 16:4
8-9 – 18:2
10 i więcej - 20:0
Jeśli któraś ze stron straci wszystkie jednostki automatycznie przegrywa
20:0

Zajmij i utrzymaj
1.Gracze dzielą stół na ćwiartki przeprowadzając linie podziału przez
środek stołu równolegle do krawędzi, rzucają k6 ten kto wyżyci więcej
wybiera czy chce być pierwszy czy drugi. Pierwszy gracz wybiera jedną z
ćwiartek, wystawia wszystkie jednostki nie bliżej niż 12” od środka
stołu. Następnie gracz drugi wystawia na przeciwległej wszystkie jednostki nie
bliżej niż 12” od lśrodka stołu.
3. Grę zaczyna gracz pierwszy, drugi gracz może wykonać rzut na
przejęcie inicjatywy (na 6+ to on będzie zaczynał, rzut wykonuje się przed
pierwszą turą)
4. Zasady specjalne: Desant, Rezerwy,
5. Gra kończy się po losowej ilości tur (przed piątą turą wykonujemy
rzut na 3+ poza piątą jest jeszcze szósta tura, przed ewentualną szósta
turą wykonujemy rzut na 5+ poza szóstą jest jeszcze siódma tura, po
siódmej gra kończy się automatycznie.
6. Wynik determinowany jest różnicą ilości jednostek punktujących w
6”od środka stołu:
-0 – podlicza się małe punkty jeśli któraś ze stron ma więcej od drugiej o 500 wygrywa 12:8 jeśli nie wynik to 10:10
-1 – 12:8
-2 – 14:6
-3 – 16:4
-4 – 18:2
-5 i więcej – 20:0
Jeśli któraś ze stron straci wszystkie jednostki automatycznie przegrywa
20:0
7" cali to ja się ruszam z kolegami
8" jak szanuje przeciwka
9" jak dopuszczam się świadomego wała
6" jak przeciwnik za bardzo spina poślady

Bo geny dzielą się na szybkie i martwe.

Offline Isengrim

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #866 dnia: Lipiec 09, 2008, 09:32:43 am »
Przepraszam, ze sie czepiam, ale jak zamierzacie pogodzic zasady 5 edycji (TRU line of sight) z zetonami? ;)
Klerykał i filosemita
Młotek 2010 :-)

Eman

  • Gość
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #867 dnia: Lipiec 09, 2008, 09:38:07 am »
Heyka !!!
Przepraszam, ze sie czepiam, ale jak zamierzacie pogodzic zasady 5 edycji (TRU line of sight) z zetonami? ;)
A jak grales w 4ed, gdzie LoS sprawdzalo sie uzywajac "models eyes view"?
Cze !!!

Offline Isengrim

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #868 dnia: Lipiec 09, 2008, 10:16:27 am »
Niee... w zyciu. ;)
Nie, zebym sie czepial Waszego turnieju tylko raczejc ciagle tego TLOSa nie moge przezyc. :)
Klerykał i filosemita
Młotek 2010 :-)

Eman

  • Gość
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #869 dnia: Lipiec 09, 2008, 10:18:56 am »
Heyka !!!
Niee... w zyciu. ;)
Nie, zebym sie czepial Waszego turnieju tylko raczejc ciagle tego TLOSa nie moge przezyc. :)
Tak naprawde to roznica jest jedynie przy area terrainach i skimmerach - nie rozumiem skad ten lament.
Cze !!!