Autor Wątek: Turnieje - info  (Przeczytany 191811 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Yedli

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #885 dnia: Lipiec 13, 2008, 10:26:33 am »
Moje uwagi:
- zawsze czegoś brakuje - proponuje sprawdzić zakładkę "turnieje", jeśli nie ma dosłać na @
- w zakładce wyniki zawsze na żółtym tle są wynalazki, z którymi miałem problem z serii "ktokolwiek widział, ktokolwiek wie" - pomoc w ustalaniu personaliów mile widziana ...
- mamy 3 miesiąc nowego sezonu, a błędy się mnożą. Z tego powodu będę wyrzucał bezwzględnie (z info do osoby wysyłającej) wyniki w formie maila, bez wyraźnego zaznaczenia miejsca/daty turnieju, z ksywami, zdrobnieniami itp. - w tej chwili wpisywanie wyników do tabelki to 30% czasu nad rankiem, resztę czasu zajmuje mi poprawianie ortografii, ustalanie danych uczestników i turniejów itp.

Myślałem że numerki rozwiązały problem ksyw/zdrobnień?
Po prostu nie uwzględniaj ludzi bez ID, i problem rozwiąże się sam. Jak komuś zależy na wynikach w lidze to
1)pamięta jaki ma numer i podaje go na turniejach
2)wie że nie ma numeru, i wtedy powinien poprosić orga o przydział (w końcu każdy ośrodek ma własną pulę numerków).

Y.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 13, 2008, 10:41:52 am wysłana przez Yedli »
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline el_piszczu

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #886 dnia: Lipiec 13, 2008, 12:03:42 pm »
ID rozwiązuje problem, jeśli orgowie wysyłają odpowiednio uzupełnione wyniki - na razie bywa różnie.
Na razie ID przydzielam ja, bo nie ma ustalonego systemu, który pozwoliłby zostawić ten temat orgom...

W chwili obecnej najbardziej wnerwiające jest co takiego: Bartek "franek" frankowski - nie dość, że nie mam pojęcia, czy to Bartosz, czy Bartłomiej, to przed wklejeniem do ranka muszę wycinać ze stringa ksywę

PS ze względu na błąd w formule liczącej pkt za turnieje w porównaniu poprzednią wersją ranku są niewielkie zmiany w pkt

Offline karlvant

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #887 dnia: Lipiec 13, 2008, 12:23:12 pm »
Bardzo podoba mi się ranking w takiej formie. Można dokładnie wszystko sprawdzić, zweryfikować turnieje. Pełna kontrola  8)

Offline Yedli

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #888 dnia: Lipiec 13, 2008, 12:49:29 pm »
ID rozwiązuje problem, jeśli orgowie wysyłają odpowiednio uzupełnione wyniki - na razie bywa różnie.
Na razie ID przydzielam ja, bo nie ma ustalonego systemu, który pozwoliłby zostawić ten temat orgom...

Ale tu żaden specjalny system nie jest potrzebny - po prostu org przydziela kolejny numerek z puli ośrodka. W sytuacji w której można przesyłać wyniki bez ID cały system numerków nie ma sensu.

Y.
Teatrzyk Różowy Juggernaut
I could hear nothing unusual, although that brought little comfort. In my experience, it's what you don't notice that kills you. ‐ Ciaphas Cain

Offline el_piszczu

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #889 dnia: Lipiec 13, 2008, 02:14:43 pm »
tak będzie przy systemie on-line. W tej chwili i tak muszę przeklejać dane gracza do oddzielnej tabelki, żeby cały system tabel przestawnych działał - wolę to dla nowych graczy robić samemu, żeby później w ranku pustych pól nie było ...

Offline DonDamiano

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #890 dnia: Lipiec 15, 2008, 07:59:25 am »
Witam,

ID rozwiązuje problem, jeśli orgowie wysyłają odpowiednio uzupełnione wyniki - na razie bywa różnie.
Na razie ID przydzielam ja, bo nie ma ustalonego systemu, który pozwoliłby zostawić ten temat orgom...

Ale tu żaden specjalny system nie jest potrzebny - po prostu org przydziela kolejny numerek z puli ośrodka. W sytuacji w której można przesyłać wyniki bez ID cały system numerków nie ma sensu.

Y.

Oj Yedli, Yedli. Ty to chyba wyników nie wysyłałeś z Turnieju, szczególnie z lokala, przecież tam cała kupa ludzi bez ID się trafia a jak już el_piszczu napisał to ON przydziela ID a nie jakiś zwykły Org/Sędzia/ktokolwiek :!: :lol:

Pozdrawiam,
Don Damiano, Dyplomowany PG

Drink deep of victory and remember the fallen.

Offline Nazroth

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #891 dnia: Lipiec 22, 2008, 10:20:11 pm »
'Jedynym sposobem by zmądrzeć jest grać z mądrzejszym przeciwnikiem'

Offline Bern-HARD

  • Młodszy Mistrz
  • ***
  • Wiadomości: 336
  • Total likes: 0
  • Klub bitewniakowy "Rzeźnik" w Sopocie
    • Bernar DZIK !!!
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #892 dnia: Lipiec 24, 2008, 03:02:31 pm »
Ja czekam na jakiś turniej na 1850 ptk na nową edycję... To taka grywalna ilość  :D
Hallo! Ich bin Berniczek, Hände hoch!!!

Offline el_piszczu

« Ostatnia zmiana: Lipiec 28, 2008, 08:47:26 pm wysłana przez el_piszczu »

Offline Uriel

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #894 dnia: Lipiec 28, 2008, 10:22:10 pm »
Podoba mi się że jestem w id, a nie ma ani w rankingu, ani w tabeli sortowania. Chyba, że ja już jestem tak ślepy
 :D :D
« Ostatnia zmiana: Sierpień 01, 2008, 11:25:24 am wysłana przez Uriel »
Cytuj
Give me a hundred space marines. Or falling that, bring me vortex granade.

Offline Ermidius_



Offline Mistrz wałków :)

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #896 dnia: Sierpień 01, 2008, 08:05:02 pm »
Mi niestety nie wyswietla punktów.. Same nie i tak.
Kamil. (miszczu)

Offline krawat

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #897 dnia: Sierpień 02, 2008, 11:23:16 am »
a ta rubryka :tajne" niby co oznacza?  :)
ZAPINAMY

Offline DominikF

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #898 dnia: Sierpień 10, 2008, 09:21:58 am »
Witam

Nasz pierwszy 5ed. turniej. Testowanie zasad turniejowych.


TORUŃKSI KLUB GIER BITEWNYCH "OKO TERRORU" MA ZASZCZYT ZAPROSIĆ NA TURNIEJ WARHAMMERA 40K KLASY Lokalnej

1. Informacje podstawowe:

Termin: 6 września.

Miejsce: LO nr I , Toruń, ul.Zaułek Prosowy 1 (starówka) w ramach konwenty Zahcon
Koszt: 10 PLN za sobotę ( 20 za cały konwent od piątku do niedzieli);
Dla chętnych nocleg na miejscu.

Gramy 3 bitwy.


Wyniki turnieju będą zgłoszone do Ligi WH40K w sezonie 2008/2009.

Wszelkie pytania i zgłoszenia (imię, nazwisko, miasto, oraz rozpiska w jednym z formatów: txt, xls, doc, rtf) proszę przysyłać na adres:

zgloszenia @ grid.info.pl

W temacie proszę wpisać: TURNIEJ WH40K
Za przesłanie rozpiski do 3 września włącznie będą przyznawane dodatkowe punkty.

Harmonogram

6 wrzesień
10-10.30 zapisy

10.30-12.30 I bitwa
13.00-15.00 II bitwa
15.30-17.30 III Bitwa
17.30-18.00 Ogłoszenie wyników

2. Zasady ogólne:

ARMIA:
Gramy na V edycję.
Obowiązuje jeden detachment.
Armia nie może liczyć więcej niż 2000 pkt.
SFOC:

1-2 HQ
0-3 Elites
2-6Troops
0-3 Fast Attack
0-3 Heavy Support


Dopuszczone są:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne, Imperial Armour oraz Chapter Approved,
- sojusznicy WH, DH i Deathwatch,
- pojazdy z Imperial Armour za wyjątkiem warmachines i flyerów.
- bohaterowi specjalni
Nie dopuszczone są:
- pojazdy wykonane na podstawie VDR.

Jeżeli masz wątpliwości czy Twoja armia będzie dopuszczona do gry napisz!

ZASADY:

Punktacja za bitwy zgodnie z zasadmi podręcznika wylosowanymi na daną bitwę.Zwycięstwo w bitwie gwarantuje 2 duże punkty .
Remis 1 duży punkt . Pregrana O Dużych punktów . Oprócz tego liczymy VP w razie gdyby było równo DP.

Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ zgodnie z ostatnią aktualizacją dostępną w dniu turnieju.

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany regulaminu. Udział w Turnieju oznacza akceptację warunków Regulaminu.

3. Wymogi:
Idealne by było gdyby modele były sklejone, odpowiadały wyglądem jednostkom z rozpiski i miały przedstawione zakupione wyposażenie (WYSIWYG), ale drobne odstępstwa będą dopuszczane.
Drobne rozsądne PROXY . W takim przypadku proszę o kontakt.

Każdy zawodnik powinien posiadać swoją armię, kostki, miarkę calową, potrzebne wzorniki, czytelną rozpiskę i zasady swojej armii.


5. Bitwy:

Każda bitwa będzie losowana zgodnie z zasadami z podręcznika głównego.


I jeszcze dla leniwych mapa torunia
http://miasto.torun.pl/

Liczba miejsc 20



Pozdrawiam
Dominik
no puero gladium.

Offline mlodyrs

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #899 dnia: Sierpień 10, 2008, 04:21:31 pm »
Zapraszamy do Rzeszowa na pierwsze boje z V ed.

Regulamin turnieju Rzeź na Kresach V

Turniej odbędzie się w dniu 23 (sobota).VIII.2008 r.

Lokalizacja - Rzeszów, V LO, ul. Hetmańska 38.

Wstęp: 5 zł.
 
Zapisy 8:30 – 9:00
 
Na bitwę przewidziane jest ok 2,5 h więc skończymy najpóźniej o 17:30.

Gramy: 3 bitwy.

Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Zasady:
1. Armie na 1500 pkt, Force Organisation 1-2 Hq, 2-6 Troops, 0-3 Elites, 0-3 Fast Attack, 0-3 Heavy Support. Zakazane jest wybór 2 takich samych slotów HQ, 3 takich samych Elit, FA, HS.
2. Nie można używać Special Characters ani bohaterów imiennych.
3. Dopuszczone armie: wszystkie armie i jednostki oficjalne, oraz, po uprzednim zgłoszeniu sędziemu: Citadel Journal, Chapter Approved, White Dwarf (pod warunkiem, że zasady do tychże armii nie zostały zmienione przez nowe kodeksy);
4. Nie dopuszczone są: podręczniki Imperial Armour, jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries; VDR i Tyranid Monstrocities; Minor Psychic Powers opisanych w "It's all in the mind";
5. Rozpiski należy przesyłać na adres turniejwrzeszowie(at)op.pl Za poprawne rozpiski przesłane w terminie do 20 sierpnia 2008 r. uczestnik otrzyma 3 pkt do klasyfikacji turnieju. Ilość miejsc ograniczona.
6. Gramy na stołach 60"x48"
7. Obowiązują oficjalne FAQ oraz PKZ. Gramy na 5ed.
8. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team').  Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.
9. Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.
10. Armie nie muszą być pomalowane ale odbędzie się ocena malowania:
0/2 pkt amia pomalowana
0/1 pkt oznaczenie oddziałów
0/2 pkt cała armia posiada WYSIWYG
- 1 pkt brak czytelnej rozpiski
11. Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.
12. W wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par, np. tak, aby w miarę możliwości nie toczyć bitwy dwa razy z tym samym przeciwnikiem.
13. Gracze mogą używać modeli zastępczych (figurki do innych systemów bitewnych, modele historyczne) albo żetonów. Modele zastępcze/żetony muszą odpowiadać wielkością reprezentowanym figurkom i być dokładnie opisane co do wyposażenia.
14. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.

15. Misje
 
W każdej misji obowiązują zasady:
1. Desant
2. Rezerwy.
3. Jeśli któraś ze stron straci wszystkie jednostki automatycznie przegrywa 20:0
4. Losowa ilość tur – po piątej turze wykonujemy rzut – na 3+ gramy szóstą turę, po ewentualnej szóstej turze wykonujemy rzut – na 5+ gramy siódmą tura, po siódmej gra kończy się automatycznie.
5. Przejęcie inicjatywy – drugi gracz może wykonać rzut na przejęcie inicjatywy (na 6+ to on będzie zaczynał, rzut wykonuje się przed pierwszą turą)

Kontrola terenu
 
1. Przed bitwą gracze wystawiają na stole po trzy znaczniki, nie bliżej niż 12” od siebie i krawędzi stołu.
2. Gracze dzielą stół na 2 połówki przeprowadzając linie podziału równolegle do dłuższej krawędzi, rzucają k6 ten kto wyrzuci więcej wybiera czy chce być pierwszy czy drugi. Pierwszy gracz wybiera jedną z połówek, wystawia na niej jedną jednostkę dowodzenia i dwie podstawowe (wliczając w to infiltracje). Następnie gracz drugi wystawia na przeciwległej jedną jednostkę dowodzenia i dwie podstawowe (wliczając w to infiltracje). Pozostałe jednostki wchodzą na stół z własnej krawędzi z początkiem pierwszej tury każdego z graczy.
3. Zasady specjalne: Walka w Nocy w pierwszej turze.
4. Grę wygrywa ten kto na koniec gry kontroluje więcej znaczników (kontroluje się znacznik jeżeli na koniec ma się jednostkę punktującą w 3” od znacznika, a przeciwnik nie ma w 3” żadnej jednostki, nawet nie punktującej), wynik:
-obydwie strony mają tyle samo znaczników – podlicza się małe punkty, jeśli któraś ze stron ma więcej od drugiej o 500 wygrywa 12:8 jeśli nie wynik to 10:10
-1 znacznik różnicy – 12:8
-2 znaczniki różnicy – 14:6
-3 znaczniki różnicy – 16:4
-4 znaczniki różnicy – 18:2
-5 znaczników i więcej – 20:0

Znajdź i zniszcz
 
1. Gracze dzielą stół na 2 połówki przeprowadzając linie podziału równolegle do dłuższej krawędzi, rzucają k6 ten kto wyrzuci więcej wybiera czy chce być pierwszy czy drugi. Pierwszy gracz wybiera jedną z połówek, wystawia wszystkie jednostki nie bliżej niż 12” od linii podziału. Następnie gracz drugi wystawia na przeciwległej wszystkie jednostki nie bliżej niż 12” od linii podziału.
2. Za każdą zniszczoną jednostkę przeciwnika gracz otrzymuje 1 pkt zwycięstwa, różnica w punktach zwycięstwa determinuje wynik:
0-1 – podlicza się małe punkty, jeśli któraś ze stron ma więcej od drugiej o 500 wygrywa 11:9 jeśli nie wynik to 10:10
2 – 12:8
3 – 13:7
4 – 14:6
5 – 15:5
6 – 16:4
7 – 17:3
8 – 18:2
9 – 19:1
10 i więcej – 20:0

Rozpoznanie walką

1. Gracze dzielą stół na 2 połówki przeprowadzając linie podziału równolegle do dłuższej krawędzi, rzucają k6 ten kto wyżyci więcej wybiera czy chce być pierwszy czy drugi. Pierwszy gracz wybiera jedną z połówek, wystawia wszystkie jednostki nie bliżej niż 12” od linii podziału. Następnie gracz drugi wystawia na przeciwległej wszystkie jednostki nie bliżej niż 12” od linii podziału.
2. Za każdą jednostkę punktującą w strefie rozstawienia przeciwnika gracz otrzymuje 2 pkt zwycięstwa, różnica w punktach zwycięstwa determinuje wynik:
-2 – podlicza się małe punkty, jeśli któraś ze stron ma więcej od drugiej o 500 wygrywa 12:8 jeśli nie wynik to 10:10
-4 – 12:8
-6 – 14:6
-8 – 16:4
-10 – 18:2
-12 – 20:0

 

anything