Autor Wątek: Rozpiski do LOTR-a  (Przeczytany 122906 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Truten1

Rozpiski do LOTR-a
« Odpowiedź #1440 dnia: Wrzesień 13, 2005, 07:59:52 pm »
To raczej piłowanie najłatwiejszej do przegięcia armii ;)

Offline RaDu

Rozpiski do LOTR-a
« Odpowiedź #1441 dnia: Wrzesień 13, 2005, 08:28:43 pm »
sadzisz ze isengard jest najbardziej przegieta armia ?? spojz na misia on przypomni elfy ci :D  :D . nie no zartuje. przysnaje ze biala reka jest podpakowana :) ale bez przesady. niewiele gorszego morannona mamy za 8 pkt
anowie trzymać się kupy
Kupy nikt nie ruszy

Offline Glorfindel

Rozpiski do LOTR-a
« Odpowiedź #1442 dnia: Wrzesień 14, 2005, 12:08:43 am »
Cytat: "Encaitar"

Tak Saruman drozeje do 175 pkt.


do 170
color=red]Aktualny ranking Ligi Ogólnopolskiej - już dostępny na [/color][size=13]Mitril.pl[/size]

Offline Truten1

Rozpiski do LOTR-a
« Odpowiedź #1443 dnia: Wrzesień 14, 2005, 01:19:02 pm »
Cytuj
sadzisz ze isengard jest najbardziej przegieta armia ?? spojz na misia on przypomni elfy ci   . nie no zartuje. przysnaje ze biala reka jest podpakowana  ale bez przesady. niewiele gorszego morannona mamy za 8 pkt


Nie najbardziej przegieta tylko najłatwiejsza do przegiecia ;)
Bo co tu dużo mówić Bersekerzy i jedziemy.....

Offline drachenfeles

Rozpiski do LOTR-a
« Odpowiedź #1444 dnia: Wrzesień 14, 2005, 03:45:41 pm »
to masz mało wymagających przeciwników skoro wygrywasz na samych berserkerach

Offline RaDu

Rozpiski do LOTR-a
« Odpowiedź #1445 dnia: Wrzesień 14, 2005, 06:19:39 pm »
swieta prawda. ktos juz pisal ze z wszystkimi mozna wygrac majac 80 khazadow i daina. a to wszystko pic na wode. tak samo z bersami
anowie trzymać się kupy
Kupy nikt nie ruszy

Offline Truten1

Rozpiski do LOTR-a
« Odpowiedź #1446 dnia: Wrzesień 14, 2005, 06:31:02 pm »
Cytuj
to masz mało wymagających przeciwników skoro wygrywasz na samych berserkerach


Nie gram Isengradem :?  

Cytuj
swieta prawda. ktos juz pisal ze z wszystkimi mozna wygrac majac 80 khazadow i daina. a to wszystko pic na wode. tak samo z bersami


Tak nie twierdze ale to i tak najłatwiejsza armia do przegiecia ;)

Offline RaDu

Rozpiski do LOTR-a
« Odpowiedź #1447 dnia: Wrzesień 20, 2005, 05:24:19 pm »
witam, witam
dzis znow wzuce nowa rozpiske 8) bede nia gral na turnieju.oczywiscie jeszcze na starych zasadach. co radzicie jesli polowa graczy ma opropne brudne i obskurne elfy a ja jeden wystapie w barwach bialej reki :) ? turniej bedzie na 550 pkt

Saruman
Grima
8 tarczownikow uh
8 tarczownikow orkow
8 wlocznikow orkow +tarcza
3 pikadorow uh
5 berserkerow
6 warg riders + tarcza + t. weapon

jednostek 40

armia bedzie isc w falandze. na poczatku orki z tarczami, pozniej tarczownicy uh, nastepnie wlocznicy orkow i na koncu sarumancio,pikadorzy i bersi. po bokach beda stali warg ridersi ktorymi sproboje wejsc na tyly wroga.
jezeli w przeciwnej armii bedzie gandalf to moze byc nie bezpiecznie. ale wtedy cos sie wymysli.
pozdrawiam
anowie trzymać się kupy
Kupy nikt nie ruszy

Offline Encaitar

Rozpiski do LOTR-a
« Odpowiedź #1448 dnia: Wrzesień 20, 2005, 05:56:39 pm »
IMO calkiem niezle tylko malo jednostek, ale to juz "wina" zdrajcy w poplaminych szatach  :badgrin:  ;)

pozdrowienia

Edit: Teraz dopiero zauwazylem. Gdzie luki?! Armia bez lukow jest do niczego. Juz o tym byla kiedys rozmowa...
"Sławne rycerskie rogi północy grały pobudkę do boju. Rohan wreszcie przybył z odsieczą."
"...do Haradu dotarła tylko legenda o strasznej zemście i potędze napadniętego Gondoru."

Offline RaDu

Rozpiski do LOTR-a
« Odpowiedź #1449 dnia: Wrzesień 20, 2005, 06:10:45 pm »
mam wystawic lucznikow UH trafiajacych na 4+ z sila 2 za 11 punktow? :lol:  czy orkow na 5+ trafiajacych z sila 2 za 6 pkt? musialbym ich wystawic z 20. sadze ze isengard nie jest nastawiony na strzelanie. rozumiem kusze. ale to mi zmniejszy moblinosc armii. a przecierz tak nie moze byc :)
anowie trzymać się kupy
Kupy nikt nie ruszy

Offline Herudaio

Rozpiski do LOTR-a
« Odpowiedź #1450 dnia: Wrzesień 20, 2005, 06:23:26 pm »
ork z włócznia - 6 pkt ork z włócznią i łukiem 7 pkt
różnica 1 pkt hmmm w kontekście całej armi to hmm całe 13 pkt
jeśli ubijesz 1ego elfa to już się zwrócą ;) a jak dwa to już masakra ;)
łuki przydają się z paru powodów:
- po pierwsze jeśli przeciwnik ich nie ma/ albo ma mało
- do "zajęcia" łuczników przeciwnika (lepiej żeby strzelał po orkach niż po berserkerach)
- na salwe to wychodzicie tak samo ;)
I ask only for an enemy worth fighting and a cause worth fighting for". - Spartan Prayer
Liczy się gracz, rozpiska to rzecz wtórna.

Offline Encaitar

Rozpiski do LOTR-a
« Odpowiedź #1451 dnia: Wrzesień 20, 2005, 06:32:40 pm »
Cytat: "Herudaio"

- na salwe to wychodzicie tak samo ;)


Nie tak samo. On ma Grime  :badgrin: W kazdym razie lucznicy to podstawa. Ostatnio gralem elfami. Masakra co oni z tymi lukami przy dobrach rzutach potrafia robic.

pozdrowienia
"Sławne rycerskie rogi północy grały pobudkę do boju. Rohan wreszcie przybył z odsieczą."
"...do Haradu dotarła tylko legenda o strasznej zemście i potędze napadniętego Gondoru."

Offline RaDu

Rozpiski do LOTR-a
« Odpowiedź #1452 dnia: Wrzesień 20, 2005, 06:33:52 pm »
Cytat: "Herudaio"
ork z włócznia - 6 pkt ork z włócznią i łukiem 7 pkt

dodaj jeszcze tarcze czyli 1 pkt to wychodzi 8 pkt.
wysawie ich tylko 8 zeby nie psuc falangi. bo w 1 rzedzie chyba dlugo nie przezyja. pozatym jak bede strzelal z 3 rzedu? zrobilem symulacje. w 4 turach 8 orkow zabilo 1 elfa. zapomnialem dodac ze gramy na male stoly. :?  to wzumie dla mnie dobrze
anowie trzymać się kupy
Kupy nikt nie ruszy

Offline +Legolas+

Rozpiski do LOTR-a
« Odpowiedź #1453 dnia: Wrzesień 20, 2005, 07:20:54 pm »
A poco łucznikowi tarcza?
Niedosć, że pkt tracisz to jeszcze nie dojdzie ci +1 do obrony. Tylko shieldować będziesz się mógł, a i to ci zbyt niepomorze.
ttp://s8.bitefight.pl/c.php?uid=34953

Offline RaDu

Rozpiski do LOTR-a
« Odpowiedź #1454 dnia: Wrzesień 20, 2005, 07:23:36 pm »
dlaczego nie dojdzie? a pierwotne zamierzenie bylo takie zeby miec wlocznikow z tarczami
anowie trzymać się kupy
Kupy nikt nie ruszy