Podepnę się pod tą listę:
JPF:Akira - bardzo dobra, jak dla mnie lepsza od anime(
fakt)
Az do nieba - taka ciekawostka, przeczytac mozna (
kawałek historii polski widziany oczami kogoś z japonii -ciekawe, ale nic takiego)
Alita - milo sie czyta, ale na razie nic wiecej (
rozkręca się)
Chirality - jak dla mnie dno totalne (
ładne rysunki -ale treść płytka)
Chobits - jakos nie moge sie przekonac
(bardzo mi się podoba, sam nie wiem czemu -ciekawy element wprowadzenie mangi w mandze z zupełnie odrębnym stylem rysowania, kolejne tomy pochłaniam w ciągu pół godziny zaraz po kupieniu)Cowboj bebop - manga jest syfem totalnym, serial i film pelnometrazowy - goraco polecam !
(no manga -jest gorsza od anime, tam były świetne kawałki muzyczne)Sailormoon - tego nigdy nie dalem rady przeczytac calego
(ja też nie)Dr slump - czasami jest naprawde sie z czego posmiac, chociaz poziom raczej smietnikowy, ostatnie tomy raczej zaczynaja przynudzac, no bo ile dowcipow moze byc o kupie ?
(już mnie zmęczył, kilka tomów czeka od dłuższego czasu na przeczytanie)Dragon Ball - akurat ta serie dosc lubie, choc momentami przynudza, ale pare tomikow jest naprawde swietnych
(było niezłe, jako oderwanie od poważniejszych rzeczy)Fushigi Yuugi - po dwoch tomach mialem dosc, reszta czeka na lepsze czasy...
(doczytałem do siedmiu tomów i powiedziałem-dość)Ghost in the shel - bez komentarza, kazdy wie co i jak
( YES)Haslo brzmi: sailormoon V - eeeee...
(mam, ale się nie zmusiłem w końcu do czytania)Slayers - leciutka lekturka, dosc nawet mile, do przeczytania
(fakt)Naruto - nastepca db ale jakos nie przypadl mi do gustu
(ciekawe, zobaczymy jak będzie dalej)Evangelion - narazam sie wiekszosci, ale po prostu nie lubie.
(hm, nie bardzo rozumiem ten cały szum wokół tego tytułu. Dam sznsę i przeczytam w tomikach, rozbite na amerykański format -to nie to)Oh My Goddness - bardzo fajne i przyjemne w odbiorze - polecam
(niezłe, chociaż nic rewelacyjnego.)Plastic Little -DNO
( )Pokemony i inne digimony- nie lubie
(ja też)X-Clamp - przeczytalem pierwsze 7 tomow, pozniej byla przerwa w wydawaniu i jakos nie moge sie zmusic do przeczytania reszty - moze kiedys....
(tak samo -leży i czeka)Waneko:Czesc Michael ! - bardzo fajne - polecam
(też polecam ,jak ktoś lubi koty)Locke superczlowiek - SF - niezle
(fakt, chociaż nieco archaicznie rysowane)Tu detektyw Jez - Najlepsza manga jak dla mnie GORACO POLECAM !!!
(THE BEST OF... MANGA)Kidaichi - na poczatku spoko, pozniej nudne
(trochę męczące, chociaż mogli by wydawać dalej (tak mało mamy detektywistycznych), chociaż wolałbym bym detetywa Conana)Love Hina - moze byc
(może być)Mars -(
mimo, że to shojo -jest naprawdę niezłe, gdyby tylko inny rysunek )Paradise Kiss -(interesujące, manga o modzie -ot, taka ciekawostka na rynku)Video Girl AI - nie lubie
(wolałbym IS, ale chętnie poznam pierwowzór do końca, jeszcze tego przedtem nie czytałem)Egmont:Eden - bardzo dobry
(dobry, chociaż już po mału zbyt schematyczny)Gunshmith Cats - bardzo dobrze sie czyta
(dobre)Exaxxion- jeszcze znosne ale to nie to
(dobrze , że się skończyło)Skrzydła Serafina, Brzoskwinia, Gundam Wing - syfy
(wypowiem się co do Gundam (innych jeszcze nie czytałem), zbyt skrótowe w stosunku do serialu, gdybym nie widział anime-nie wiedziałbym o co chodzi)Inne:Nuku-nuku - dziadostwo
(popieram)