trawa

Autor Wątek: Zasady?  (Przeczytany 88973 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Yasiu

Zasady?
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 19, 2004, 01:42:28 pm »
A jeszcze pytanie co do Sarumana. Jakie czary moze on rzucac za pomoca palantiru? I czy ma on umiejetnosc voice of command, bo nie wiem na ile mozna ufac Army Builderowi??  :)

Offline LordThom

Zasady?
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 19, 2004, 01:49:15 pm »
voice of command ma, a za pomocna palantiru moze rzucac efortlessy immobilise oraz instantly command... za pomoca palanitu jesli ma przynajmniej 1pkt Will.
i]Czas nie ma początku ani końca.
Czas jest jak wąż Uroboros, który chwycił zębami własny ogon.
W każdym momencie kryje się wieczność.
A wieczność składa się z chwil, które ją tworzą.[/i]

Offline Glorfindel

Zasady?
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 19, 2004, 01:57:38 pm »
dla porządku dodajmy jeszcze ,że voice of command Sarumana nie
działa tak jak zasada Daina
(bo pewnie się tacy znajdą co by im  to bardzo pasowało :) )
a jedynie że zwiększa zasięg "stand fast" do 12" cali :cry:
color=red]Aktualny ranking Ligi Ogólnopolskiej - już dostępny na [/color][size=13]Mitril.pl[/size]

Offline Trebor

Zasady?
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 22, 2004, 01:34:04 pm »
Witam, chciałbym żeby mi ktoś opisał wszystkie zasady itp zwiążane z salwą!  :)

Offline Isembold

Zasady?
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 22, 2004, 01:45:02 pm »
Eh...znowu sie komus nie chcialo forum przejrzec... :bored:
http://forum.gildia.com/viewtopic.php?t=5793&highlight=volley+fire
post na dole. I dopowiem jeszcze ze wystarczy ze jedna figurka sojusznicza widzi wroga to mozna do niego walic.
i]From the ashes a fire shall be woken. A light from the shadows shall spring.
Renewed shall be blade that was broken. The crownless again shall be king. [/i]

Offline LordThom

Zasady?
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 23, 2004, 08:02:04 pm »
czy piesi rohanczycy moga rzucac swoimi toporkami?
moglby mi ktos podpowiedziec jak to jest z jednostkami lezącymi na ziemi?
i]Czas nie ma początku ani końca.
Czas jest jak wąż Uroboros, który chwycił zębami własny ogon.
W każdym momencie kryje się wieczność.
A wieczność składa się z chwil, które ją tworzą.[/i]

Offline Isembold

Zasady?
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 23, 2004, 08:27:24 pm »
No wlasnie, jak to jest z tymi co leza na ziemi... Arwena moze nimi rzucac o glebe, ale co to faktycznie daje? Sa jakies testy na wstawanie, czy co ;) A moze jednostka na ziemi nie moze atakowac podczas tej tury.... Niech ktos mondry pomoze poczatkujacym :lol:
i]From the ashes a fire shall be woken. A light from the shadows shall spring.
Renewed shall be blade that was broken. The crownless again shall be king. [/i]

Offline Rav-SD

Zasady?
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 24, 2004, 06:06:29 pm »
Jedno szybkie pytanie :)  Aeglos Gil-Galada może być stosowana jako broń dwuręczna z pełnymi co do takiej borni zasadami czy też nie?? THNX
REEDOM IS THE STATE OF MIND!!!

If knowledge is a power!? So to be unknow is to be unconquerable!

http://www.histeria.pl/sf/szuflada.phtml <--
Stronka dla poczatkujących w sztuce pisania...

Offline Isembold

Zasady?
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 24, 2004, 06:40:17 pm »
Jesli przez pelne zasady rozumiesz -1 do testu kto wygral i +1 do testu za zranienie, to chyba ta zasada tu nie obowiazuje. W podreczniku do RotK zasada ta jest wymieniana tylko przy mieczach lub toporach. W rozdziale o wloczniach nic na ten temat nie wspominają.
i]From the ashes a fire shall be woken. A light from the shadows shall spring.
Renewed shall be blade that was broken. The crownless again shall be king. [/i]

Offline LordThom

Zasady?
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 07, 2004, 12:49:42 pm »
ja mam takie zapytanie, nie jestem pewien co do nastepujacej rzeczy:
- jedna figurke atakuje trol, uruk i goblin. razem maja 5 atakow, atakowanym jest np. aragorn. rzuca sie 5 koscmi do 3 kosci. dajmy na to ze wojownicy zla wygrywaja. do zranienia rzuca sie 5 koscmi i wszystkie zabijaja wg sily trola, tak?
i]Czas nie ma początku ani końca.
Czas jest jak wąż Uroboros, który chwycił zębami własny ogon.
W każdym momencie kryje się wieczność.
A wieczność składa się z chwil, które ją tworzą.[/i]

Offline Rav-SD

Zasady?
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 07, 2004, 01:31:06 pm »
Cytuj
jedna figurke atakuje trol, uruk i goblin. razem maja 5 atakow, atakowanym jest np. aragorn. rzuca sie 5 koscmi do 3 kosci. dajmy na to ze wojownicy zla wygrywaja. do zranienia rzuca sie 5 koscmi i wszystkie zabijaja wg sily trola, tak?


Absolutnie nie, 3 kości traktujesz jako cios z siłą trola 1 kosć z siła uruka i 1 kość z siłą goblina!!!

Ja też mam pytanko Gil-Galad z swoją włócznią  może wspierać inne jednostki jak ma to miejsce np. u tych co mają zwykłe włocznie?
REEDOM IS THE STATE OF MIND!!!

If knowledge is a power!? So to be unknow is to be unconquerable!

http://www.histeria.pl/sf/szuflada.phtml <--
Stronka dla poczatkujących w sztuce pisania...

Offline Isembold

Zasady?
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 07, 2004, 01:51:54 pm »
Gilgalad skoro ma wlocznie, to chyba moze wspierac inne jednostki. Bo co to za wlocznia, ktora tylko z pierwszej linii mozna machac? ;]

Zeby nowego postu nie pisac tutaj robie EDIT ;)
Mam takie pytanko. Gandalf ma taki czar Ultimate Sorcerous Blast.
Zadaje wtedy kolesiowi uderzenie z sila 6. Czar sie udal, wyrzucielem te wymagane 4+. I co robie dalej??? Czy rzucam koscia tak samo jakbym uderzal bronia z sila 6???
i]From the ashes a fire shall be woken. A light from the shadows shall spring.
Renewed shall be blade that was broken. The crownless again shall be king. [/i]

Offline Brave Sir Robin

Zasady?
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 24, 2004, 08:54:53 pm »
A ja mam inne pytanko.

Wiadomo, że można podnosić niemagiczne przedmioty.
A czy można podnieść sztandar, jeśli nasz sztandarowy poległ?
All shall love me and despair..."
There's no place like 127.0.0.1

Offline Christoph

Zasady?
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 24, 2004, 09:31:33 pm »
Jeżeli sztandarowy poległ, to sztandar może podnieść sojusznik zetknięty z nim podstawką. Jeżeli nie ma żadnego sojusznika to sztandar znika na amen :lol:
amiętaj: wszystko co napiszesz może zostać wykorzystane przeciwko Tobie.

A tak przy okazji - Iced Earth rządzi :D

Offline Brave Sir Robin

Zasady?
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 24, 2004, 09:53:48 pm »
Cytat: "Christoph"
sztandar może podnieść sojusznik zetknięty z nim podstawką. Jeżeli nie ma żadnego sojusznika to sztandar znika na amen :lol:


Czy ta zasada dotyczy każdego innego przedmiotu?

(mam podręcznik do TTT i tam nic o tym nie mogę znaleźć :? )
All shall love me and despair..."
There's no place like 127.0.0.1