Autor Wątek: Wojenny Młot 2004  (Przeczytany 4097 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Marcin Galoch

Wojenny Młot 2004
« dnia: Luty 20, 2004, 03:37:53 pm »
Serdecznie wszystkich zapraszamy na impreze Wojeny Młot. Odbedzie sie ona w terminie 24-25 kwietnia 2004. W Warszawie. Formuła bedzie podobna jak w zreszłym roku. W sobote są przewidziane trzy turnieje WFB, W40 i LoTR. W Niedziele bedzie dzień przeznaczony na pokazy.
W tym roku koordynacja tej imprezy zajmują się:
Marcin Galoch - odpowiedzialny za Sobote i turniej WFB skaurus1@poczta.onet.pl
Paweł Kostrzewa - sedzia techniczy i liniowy WFB aruthra@wp.pl
Maciek Król - odpowiedzialny za marketing imprezy, sedziuje liniowy WFB wartribe@poczta.onet.pl
Marek Kalski - odpowiedzialny za W40 marekkalski@wp.pl
Dariusz Polit - odpowiedzialny za Niedziele (pokazy), sedziuje WFB fistandantikulus@poczta.onet.pl
Prosze do nich kierować wszystkie nurtujace was pytania.

Regulaminy imprezy powinny pojawić się na początku marca.
ttp://www.earthshaker.homepages.pl/download.php

Offline Pawełek

Wojenny Młot 2004
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 25, 2004, 02:58:07 pm »
hej,
Moze juz mniej wiecje wiadomo na ile bedzie pkt?

Paweł

Offline jachu_ka

Wojenny Młot 2004
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 09, 2004, 06:17:12 pm »
standardowe 4x1500. bleh.

mąka krupczatka
<- ikona prawdziwego kasztaniarza.

Offline Macruss

Wojenny Młot 2004
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 18, 2004, 12:46:40 pm »
Ciekawe czy będzie tyle ludzi co na Pyrkonie? W końcu to Warszawka - centrum Polandii, wszyscy mają blisko :)
i jestem studentem UW na wydziale Bibliotekoznawstwa :)
Bibliotekarze wszystkich krajów łączcie się!!!!!!

Offline BratHubertus

Wojenny Młot 2004
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 21, 2004, 08:57:18 am »
jachu jak to 4x1500, cztery bitwy po 1500???
rat Hubertus
---------------------
V Korpus Szybkiego Uderzenia "Pięść Imperatora"

Offline jachu_ka

Wojenny Młot 2004
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 21, 2004, 09:11:58 am »
Turniej WH40K
-   nie więcej niż 1500pkt
-   jeden detachment ułożony według Standard Force Organisation
-   bez Special Characters (także tych na wystawienie których nie jest wymagana zgoda przeciwnika), ale ich modele mogą reprezentować zwykłych bohaterów
-   mogą być użyte tylko modele Citadel Miniatures lub konwersje (w wypadku modeli pojazdów budowanych od podstaw wymagane jest to samo położenie broni co na modelu GW oraz co najmniej ta sama wielkość)
-   Można używać pojazdów z podręczników Imperial Armour , bez flyer’ów i heavy
-   używamy zasad Chapter Approved Recomended Optional
-   bez proxy
-   każdy z graczy zobowiązany jest posiadać własne kości do gry, miarkę oraz wzorniki, zasady swojej armii (Codex, artykuł z WD), 2 kopie listy armii (jedna do oceny armii, druga na czas gry)
-   lista armii powinna zawierać czytelnie imię i nazwisko gracza, dokładnie rozpisane koszty punktowe oddziałów oraz ich pełne charakterystyki. Listy armii stworzone za pomocą programu Army Builder nie będą akceptowane
-   Na turniej będą wpuszczane tylko pomalowane armie (malowanie będzie oceniane w drugim dniu turnieju)
-   obowiązuje zasada "What You See Is What You Get" -- wygląd oraz wyposażenie modeli muszą być zgodne z listą armii (zgodność zostanie sprawdzona przed rozpoczęciem turnieju. Jeżeli czegoś nie będzie zostanie to skreślone z listy armii oraz armia nie otrzyma punktów za WYSWYG). Powyższa zasada nie dotyczy granatów, terminator honours i zdolności weteranów. W wypadku wyposażenia, z którego identyfikacją może być problem prosimy umieścić krótki jego opis w liście armii
-   listy armii należy zgłaszać w celu oceny ich poprawności do dnia 21.04.2004 (włącznie) na adres: marekkalski@wp.pl  (liczba miejsc ograniczona)
-   wejściówka na turniej – 10zł

LISTA ARMII DOPUSZCZONYCH DO TURNIEJU:
Space Marines
 Codex Space Marines, Codex Blood Angels,  Codex Dark Angels (również Deathwing i Ravenwing), Codex Space Wolves, Codex Armageddon Salamanders, Codex Armageddon Black Templars, White Scars, Imperial Fist, Raven Guard, Iron Hands, Flesh Tearers, Death Company Army (25% dotyczy także całego wyposażenia), Space Wolfs 13th Company
Imperial Guard  
Codex Imperial Guard (przy armiach budowanych w oparciu o doktryny prosimy o zaznaczenie jakie zostały wykorzystane) Cadian Shock Troops, Valhallan Ice Wariors, Tallarn Desert Raiders, Mordian Iron Guard, Armageddon Steel Legion, Ttanith Firtd&Only, Catachan Jungle Fighters (w  wypadku brania czystej armii  można użyć Codex’u Catachan w innej sytuacji używamy zasad doktryn,  nie można łączyć armii opartej na  nowym codex’ie i zdolności deathworld Veterans z Codex’u Catachan’s), Salvar Chem-Dogs, Terrax Guard,  Harakoni Warhawks, Death Korps of Krieg, Kanak Skull Takers, Imperial Guard Battlegroup
Sisters of Battle
Codex  With Hunters (mogą być brani jako sprzymierzeńcy według zasad własnego kodeksu)
Deamonhounters
Codex Deamouhounters (mogą być brani jako sprzymierzeńcy według zasad własnego kodeksu)
Armie Imperium mogą użyć Deathwatch Kill Teams.
Chaos Space Marines
 Codex Chaos Space Marines, Black Legion, Night Lords, Iron Warriors, Word Bearers, Alpha Legion,  World Eaters, Thousand Sons, Death Guard, Emperor’s Children, The Lost and the Damned
Orks - Codex Orks, Codex Armageddon  Speed Freeks. Feral Orks. Orks Klanz
Eldar - Codex Eldar, Codex Craftworld Eldar  Ulthwe Strike Force,
Tyranids - Codex Tyranids.
Dark Eldar - Codex Dark Eldar
Necron -  Codex Necron
Tau - Codex Tau
Kroot - Kroot Mercenaries (mogą być brani jako sprzymierzeńcy według zasad własnego kodeksu)

Przebieg turnieju:

900-950- rejestracja graczy oraz sprawdzanie armii (malowanie oraz WYSWYG)
1000-1230- pierwsza bita Cleanse II
1240-1510- druga bitwa Dawn Assault
1510-1530- przerwa
1530-1800- trzecia bitwa Pitched Battle
1810-2040- czwarta bitwa Escalating Engagment

PUNKTACJA:
Po każdej bitwie należy policzyć Victory points, w/g zasad z podręcznika (str. 137).

wyniki:
0 – 200- remis
201 – 500- minor
501 – 1000- solid
1000+ masakra

  W niedzielę (między 8.30 a 9.30) każdy z uczestników turnieju wystawia swoją armię na stole o numerze zapisanym na karcie zawodnika. Ma do dyspozycji &frac14; stołu. Obok armii należy pozostawić kartę zawodnika i jeden egzemplarz listy armii. W turnieju hobbystycznym będą brały udział jedynie armie samodzielnie pomalowane. Podczas pokazu (w godzinach 10.00-15.00) nikt (poza osobami oceniającymi) nie ma dostępu do armii.

MALOWANIE ARMII (punkty które można potencjalnie otrzymać):
&middot;   Pomalowana (4): Armia jest pomalowana, czyli modele są pomalowane  co najmniej trzema kolorami.
&middot;   Podstawki(0-4): Wszystkie podstawki są modelowane i pomalowane, czarne krawędzie są dopuszczone pod warunkiem, że reszta podstawki jest wymodelowana i pomalowana Detale(0-8): Wszystkie modele w armii są szczegółowo pomalowane wieloma kolorami.
&middot;   Oznaczenia(0-4): Wszystkie oddziały posiadają oznaczenia (ten sam kolor, numer) umożliwiający ich identyfikacje
&middot;    Wspaniała(4): Wygląd armii wywołuje u sędziego zachwyt.

CHARAKTER ARMII:
&middot;   Lista Armii( 0-4): Gracz przygotował pełną i czytelną listę armii.
&middot;   WYSIWYG(4): "What You See Is What You Get". Wygląd modeli jest całkowicie zgodny z listą armii. Sędziowie nie mają problemu z identyfikacja modelu lub oddziału oraz ich wyposażenia
&middot;   Klimat(0-4): Gracz dodał klimatyczny opis do swojej armii i oddał go wyglądem modeli.
&middot;   Unikalna osobliwość(0-8): Co najmniej jeden model jest mocno skonwertowany lub dodaje unikalnego charakteru armii.

TEST WIEDZY
W trakcie trwania turnieju odbędzie się test wiedzy składający się z 12 pytań.
Każda prawidłowa odpowiedź jest warta 1punkt.

SPORTOWE ZACHOWANIE:
&middot;   Każdy gracz może zgłosić swojego przeciwnika, za wyjątkowo nieprzyjemną grę do ukarania punktami Worst Play.
&middot;   Punkty te przyznawane będą na wyraźne życzenie grającego i po ocenie sytuacji przez sędziego.
&middot;   Nie ma możliwości nominowania do punktu Worst Play po zakończeniu bitwy i podaniu sobie rąk.
&middot;   W trakcie trwania bitwy należy zgłosić jednemu z sędziów rodzaj problemu.
&middot;   Jednocześnie należy poinformować o tym fakcie swojego przeciwnika.
&middot;   Po zakończeniu bitwy, jeżeli wrażenie nie zmieniło się, należy złożyć u sędziego technicznego odpowiednie uzasadnienie.
&middot;   o przyznanych punktach decyduje liczba głosów uzyskanych od przeciwników. (gracz który uzyska 4 głosy kończy turniej automatycznie na ostatnim miejscu)

PUNKTY KARNE:
W czasie gry sędzia ma prawo udzielić graczowi ostrzeżenia, jeżeli ten zachowuje się nie sportowo, kłóci się z sędzią lub graczem. Drugie ( i każde następne) ostrzeżenie powoduje utratę 5 punktów z wyniku końcowego.
OBOWIĄZUJE ZASADA, ŻE SĘDZIA MA ZAWSZE RACJĘ.

ORGANIZATORZY ZASTRZEGAJĄ SOBIE MOŻLIWOŚĆ ZMIAN ZASAD.

mąka krupczatka
<- ikona prawdziwego kasztaniarza.

Offline Dreadorus Maximus

Wojenny Młot 2004
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 23, 2004, 09:41:18 am »
Jak zwykle boli niemożność wystawienia Empereor Championa u BT...
Cytat: ryceros
Lubię wejśc na jakiś topik i zamiast rzeczowej dyskusji czytać kłótnie i durne docinki.

Offline Vodecki

Wojenny Młot 2004
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 23, 2004, 10:00:45 am »
BT zawsze mogą wystawić championa - nawet jeżeli obowiązuje zakaz brania speciali  ;)



Eman

  • Gość
Blisko
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 23, 2004, 12:43:30 pm »
Heyka !!!
Cytuj
W końcu to Warszawka - centrum Polandii, wszyscy mają blisko

Tja ... wszyscy maja blisko ... ja mam tak z kilka ladnych godzin pociagiem - w zaleznosci od rodzaju takowego - od 6ciu do 8miu  :wall:
Cze !!!

Offline MiSiU

Wojenny Młot 2004
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 25, 2004, 09:03:41 am »
/me daje Emanowi cukierka  :)


 ;)

Offline sHEPT

Wojenny Młot 2004
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 30, 2004, 02:18:06 pm »
chciałem się spytać czy wiadomo coś na temat lokalizacji
7" cali to ja się ruszam z kolegami
8" jak szanuje przeciwka
9" jak dopuszczam się świadomego wała
6" jak przeciwnik za bardzo spina poślady

Bo geny dzielą się na szybkie i martwe.

Offline Marcin Galoch

Wojenny Młot 2004
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 02, 2004, 10:46:18 pm »
Dokladne informacje mozna znalezc na www.inkwizytor.rsc.pl
ttp://www.earthshaker.homepages.pl/download.php

Offline sHEPT

Wojenny Młot 2004
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 06, 2004, 07:54:13 am »
jeśli rozpiski tworzone w ab nie będą przyjmowane to w jakim formacie nalerzy je przesłać do organizatora??
7" cali to ja się ruszam z kolegami
8" jak szanuje przeciwka
9" jak dopuszczam się świadomego wała
6" jak przeciwnik za bardzo spina poślady

Bo geny dzielą się na szybkie i martwe.

Offline jachu_ka

Wojenny Młot 2004
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 06, 2004, 09:10:09 am »
zrobione w wordzie. moja rozpa to klon rozpy z AB tylko ze ze zmianami- koszt punktowy kazdego przedmiotu jest w nawiasach przy jego wymienianiu i mam wyszczegolnione koszty np oddzielnie warbossa, oddzielnie retinue i oddzielnie ich ciezarowki.

mąka krupczatka
<- ikona prawdziwego kasztaniarza.

Offline Macruss

Wojenny Młot 2004
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 08, 2004, 08:52:51 am »
O moje przepastne małżowiny uszne obiła sie plotka jako by chciano przesunąć młotka za względu na szczyt mający się odbyć pod koniec miecha w Wawie. Ma to być spowodowane zakazem gromadzenia się ludzi w duże skupiska co by mogły stać się celem ataku terrorystycznego.
Może ktoś potwierdzić lub zaprzeczyć?
i jestem studentem UW na wydziale Bibliotekoznawstwa :)
Bibliotekarze wszystkich krajów łączcie się!!!!!!