Goblinki - zwróćcie uwagę, że to jakby piechota górska - przeskoczą przez przeszkodę, wlezą na drzewa albo na skałki, szczególnie już widzę ten rohan jak tnie goblinki siedzące z łukami na drzewach
Gobliny mają dwa minusy : mały zasięg ruchu i niski współczynnik walki. Ale maja też dwie zalety to jest :
- dużą ilość (kto bedzie miał pierwszy prezkroczony break point ?)
- mobilność w trudnym terenie (kto zajdzie od tyłu wolniaków opartych o jakiś mur czy ścianę jednym skrzydłem?)
A dodatkowo jak jest z nimi Balrog to zdają courage automatem.
Poza tym co tu dużo dyskutować, mi się sprawdzają.
Natomiast co do Moranon orcs to własnie robiłem ostatnio symulację. Niestety chociaż mieli sztandar to wykosili ich guard of fountain wsparci citadel guards. Warto jednak zwrócic uwagę na niski koszt moranonów za 7 pkt. otrzymujesz jednostkę o walce 3, obronie 6 i co najważniejsze o sile 4. Płacąc tylko 1 pkt otrzymujesz podwyższenie siły i obrony o 1 (w stosunku do "normalnych" orków).