Upiór - 50p
F 3/-
S 2
D 7
A 1
W 1
C 6
Might: 0
Will: 5
Fate: 0
Ekwipunek (wliczony w cechy):
Ciężka zbroja, starożytny miecz
Zasady specjalne:
Ruch: 6/14
Terror
Magia:
Paraliż - Zasięg 6/14, trudność 4+.
Cel zostaje natychmiast sparaliżowany i przwraca się na ziemię.
na początku każdej swojej tury gracz dobra rzuca k6, za każdego sparaliżowanego, na 6 mu przechodzi.
Sparalizowany nie może nic robić, gdy jest w walce nie rzuca kośćmi.
Postać będąca w kontakcie ze sparaliżowanym może spróbowac go ocucić, rzucając k6 i poświęcejąc całą fazę walki, udaje się im przy wyniku 6. Bohaterowie mogą wydawać punkty potęgi, by zmienić wynik tego rzutu.