trawa

Autor Wątek: LiGa PomoRska - turnieje  (Przeczytany 11878 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline KędzioR_vo

LiGa PomoRska - turnieje
« Odpowiedź #45 dnia: Kwiecień 14, 2007, 07:50:13 pm »
No dobra, nadszedł czas na kolejny turniej LotRa w SpideR Games :)

Ten jeszcze nie będzie się wliczał do nowego sezonu Ligi PomoRskiej - wystartujemy od maja :)


Oficjalniej rzecz biorąc :) :

Dnia 28go kwietnia roku 2006 odbędzie się kolejny turniej solowy na 600pkt.


Początek turnieju o 11:00, ale WSZYSCY MUSZĄ być do 10:30. Osoby spóźnialskie niech się liczą z niedopuszczeniem do rozgrywek.
Wpisowe 5 złotych.
Wymagane posiadanie czytelnej rozpiski, miarki, kostek, kartki oraz czegoś do pisania... Informuję, że w razie zirytowania mnie nie posiadaniem którejś z tych rzeczy wlepię ujemne punkty.

Limit łuków dla wszystkich armii 33% (poza Arnorem - 100%), limit jednostek z WD - 33%. Według nowych ustaleń sędziowskich, bohaterowie imienni nie liczą się do limitu łuków...

Konkretne armylisty zgodne z Ligą Ogólnopolską. Za armie czyste 10VP, sojusze 5VP.

Regulamin Ligi LotR

Modele zbanowane to Gollum, Goldberry, Bombadil, Sauron i Balrog.


Limit jednostek jest taki sam dla wszystkich armii - 80.

Rozegrane zostaną 3 bitwy po 1:45 godziny każda. O wybraniu połowy stołu decyduje rzut kością, zwycięzca wybiera stronę i rozstawia się jako pierwszy. Strefa rozstawienia 28cm.


Scenariusze :


1. PRzebicie

Celem każdej z armii jest opanowanie strefy rozstawienia przeciwnika. Wygrywa ta strona, która będzie miała więcej punktów na obszarze 28cm od krawędzi wroga.
Za ten scenariusz zwycięzca zdobywa 300MP.



2. Smok

W środku stołu znajduje się podstawka 6cm, symbolizująca starego, rannego smoka, który pilnuje swojego skarbu. Podczas gry bestia się nie rusza. Jej statystyki:
F7 S7 D8 A4 W4 C6
Zasada specjalna - Stworzenie magiczne - jako takowe, smok może odpierać każdy czar przy użyciu 2 kostek.
Przy strzelaniu bezpośrednim do smoka uznajemy, ze jest zawsze za przeszkodą (test trafienia na 4+).

Jeśli dochodzi do walki ze smokiem, bestią dowodzi gracz przeciwny.
Jeśli smok zostaje zaatakowany przez dwie strony na raz, rozdziela po dwa ataki na jedną i drugą. Rozdzielanie ciosów smoka przypada graczom przeciwnym.

Strona, która zabije smoka (zada mu ostatnią ranę) dostaje 1500pkt.

Po śmierci smok rozsypuje się w pył, a pod nim, na środku stołu, pojawia się skarb - za opanowanie go (wystarczy mieć go w posiadaniu, podobnie, jak artefakt) dostaje się kolejne 150pkt.

Sprawa techniczna - weźcie ze sobą podstawki 6cm ;)



3. Ćwiartki

Za zajęcie każdej ćwiartki, czyli posiadanie na niej więcej punktów (!) niż przeciwnik gracz otrzymuje 75 pkt za ćwiartkę.
Jeśli gracze mają równą liczbę jednostek na danej ćwiartce, ćwiartka jest niczyja.
Maksymalnie możemy zdobyć tutaj 300 małych pkt.




Wybicie wszystkich jednostek wroga równa się wypełnieniu założeń scenariusza. Gra kończy się wraz z minięciem czasu lub zabiciem wszystkich modeli wroga.
Nie ma dodatkowych MP za wybicie połowy ani 90% armii wroga




Jak widać, można łącznie zdobyć maksymalnie 900MP na grę


Progi punktowe:

0 - 75  MP    10-10 VP
75-150        11-9
150-225       12-8
225-300       13-7
300-375       14-6
375-450       15-5
450-525       16-4
525-600       17-3
600-675       18-2
675-750       19-1
  >750   20:0

Na podstawie VP z bitew oraz klimatu będzie ustalony zwycięzca :)



PozdRawiam i do zobaczenia
) Padre GianLuca KędzioR_vo <- filmik jest! , 8)
:mad: il SenoR OscuRo de la Inquisition :mad:


Offline KędzioR_vo

LiGa PomoRska - turnieje
« Odpowiedź #46 dnia: Maj 15, 2007, 09:33:29 am »
Monologi czas wznowić ;) Może się jednak znajdzie choć jedna owieczka do mego stadka ;) :D



Dnia 26go maja roku 2007 odbędzie się turniej solowy na 500pkt.


Początek turnieju o 11:00, ale WSZYSCY MUSZĄ być do 10:30. Osoby spóźnialskie niech się liczą z niedopuszczeniem do rozgrywek.
Wpisowe 5 złotych.
Plus złociszek na Ligę Pomorską :)

Wymagane posiadanie czytelnej rozpiski, miarki, kostek, kartki oraz czegoś do pisania... Informuję, że w razie zirytowania mnie nie posiadaniem którejś z tych rzeczy wlepię ujemne punkty.

Limit łuków dla wszystkich armii 33% (poza Szarą Kompanią - 100%), limit jednostek z WD - 33%. Według nowych ustaleń sędziowskich, bohaterowie imienni nie liczą się do limitu łuków...

Dopuszczona ilość proxów - 10. Oczywiście nie wolno proxować imiennych bohów.

Konkretne armylisty zgodne z Ligą Ogólnopolską. Za armie czyste 10VP, sojusze 5VP.

Regulamin Ligi LotR

Modele zbanowane to Gollum, Goldberry, Bombadil, Sauron i Balrog.
Nie gramy na LoME (LoME sukzzz).

Limit jednostek jest taki sam dla wszystkich armii - 70. Hobbity 75.

Rozegrane zostaną 3 bitwy po 90 minut każda. O wybraniu połowy stołu decyduje rzut kością, zwycięzca wybiera stronę i rozstawia się jako pierwszy. Strefa rozstawienia 28cm.


Scenariusze :


1. Posłańcy

W każdej z armii znajduje się 2 Posłańców, którzy posiadają bardzo cenne informacje. Celem gry jest bezpieczne przetransportowanie ich do strefy rozstawienia wroga. Mogą opuścić planszę poprzez krawędź końcową i nie liczą się jako ofiary, ale wystarczy, że znajdą się w promieniu 28cm od niej. Nie liczą się do ilości modeli w kwestii breaka, a po złamaniu armii MOGĄ zdawać męstwo, ale NIE MUSZĄ, by nie ryzykować ucieczki. Mają normalny Stand Fast, a statystyki:

Posłaniec
F3 S3 D5 A1 W1 C4 M/W/F 1/1/2

Za przetransportowanie każdego z posłańców po 100MP (łącznie 200MP), za zabicie każdego z wrogich po 50MP (razem za scen 300MP).



2. Skarb

W środku stołu znajduje się artefakt - na przykład moneta. Cel gry to przejęcie skarbu i przetransportowanie go do własnej strefy rozstawienia. Podnoszenie skarbu zajmuje połowę ruchu, pojedyncza figurka niesie go z połową ruchu, dwie z normalnym. Figurka o sile 6 lub większej liczy się za dwie.
Nosiciele w razie zaatakowania walczą normalnie, ale nie mogą zadawać ciosów. Kawaleria nie może nieść skarbu.

Za posiadanie skarbu 150MP, za ustawienie go w strefie rozstawienia kolejne 150MP (w pierwszym wypadku - posiadania, ktoś musi się z nim stykać, a jeśli skarb stoi w naszej strefie rozstawienia, nie trzeba już nikim go pilnować).



3. PRzebicie

Celem gry jest opanowanie terenu wroga - jego strefy rozstawienia. Liczy się sytuacja końcowa na stole, w momencie wybicia wszystkich wojsk lub upływu czasu. O wygranej decyduje punktowa wartość jednostek zgromadzonych w strefach rozstawienia. Ten, który będzie miał więcej punktów na terenie przeciwnika, zdobywa 300MP.



Wybicie wszystkich jednostek wroga NIE równa się wypełnieniu założeń scenariusza.
Gra kończy się wraz z minięciem czasu lub zabiciem wszystkich modeli wroga.

Za wybicie połowy armii wroga jest dodatkowo 100MP, za 90% armii 200MP




Jak widać, można łącznie zdobyć maksymalnie 1000MP na grę


Progi punktowe:

0 - 50  MP    10-10 VP
51-140        11-9
141-230       12-8
231-320       13-7
321-410       14-6
411-500       15-5
501-590       16-4
591-680       17-3
681-770       18-2
770-860       19-1
  >861   20:0

Na podstawie VP z bitew oraz klimatu będzie ustalony zwycięzca :)



PozdRawiam i do zobaczenia


P.S. Oczywiście Khazad Dum już się liczy. I możliwe, że do tego czasu zostaną wydane nowe uściślenia i armylisty sędziowskie - będziemy w razie czego dodawać pewne informacje ;)
) Padre GianLuca KędzioR_vo <- filmik jest! , 8)
:mad: il SenoR OscuRo de la Inquisition :mad:


Offline Herudaio

LiGa PomoRska - turnieje
« Odpowiedź #47 dnia: Maj 15, 2007, 10:14:43 am »
(zapraszam do wrzucenia info do tematu turnieje ;) )
I ask only for an enemy worth fighting and a cause worth fighting for". - Spartan Prayer
Liczy się gracz, rozpiska to rzecz wtórna.

 

anything