No dobra, nadszedł czas na kolejny turniej LotRa w SpideR Games
Ten jeszcze nie będzie się wliczał do nowego sezonu Ligi PomoRskiej - wystartujemy od maja
Oficjalniej rzecz biorąc
:
Dnia 28go kwietnia roku 2006 odbędzie się kolejny turniej solowy na 600pkt.Początek turnieju o 11:00, ale WSZYSCY MUSZĄ być do 10:30. Osoby spóźnialskie niech się liczą z niedopuszczeniem do rozgrywek.
Wpisowe 5 złotych.
Wymagane posiadanie czytelnej rozpiski, miarki, kostek, kartki oraz czegoś do pisania... Informuję, że w razie zirytowania mnie nie posiadaniem którejś z tych rzeczy wlepię ujemne punkty.Limit łuków dla wszystkich armii 33% (poza Arnorem - 100%), limit jednostek z WD - 33%. Według nowych ustaleń sędziowskich, bohaterowie imienni nie liczą się do limitu łuków...
Konkretne armylisty zgodne z Ligą Ogólnopolską. Za armie czyste 10VP, sojusze 5VP.
Regulamin Ligi LotRModele zbanowane to Gollum, Goldberry, Bombadil, Sauron i Balrog.
Limit jednostek jest taki sam dla wszystkich armii - 80.
Rozegrane zostaną 3 bitwy po 1:45 godziny każda. O wybraniu połowy stołu decyduje rzut kością, zwycięzca wybiera stronę i rozstawia się jako pierwszy. Strefa rozstawienia 28cm.
Scenariusze :
1.
PRzebicieCelem każdej z armii jest opanowanie strefy rozstawienia przeciwnika. Wygrywa ta strona, która będzie miała więcej punktów na obszarze 28cm od krawędzi wroga.
Za ten scenariusz zwycięzca zdobywa 300MP.
2.
SmokW środku stołu znajduje się podstawka 6cm, symbolizująca starego, rannego smoka, który pilnuje swojego skarbu. Podczas gry bestia się nie rusza. Jej statystyki:
F7 S7 D8 A4 W4 C6
Zasada specjalna - Stworzenie magiczne - jako takowe, smok może odpierać każdy czar przy użyciu 2 kostek.
Przy strzelaniu bezpośrednim do smoka uznajemy, ze jest zawsze za przeszkodą (test trafienia na 4+).
Jeśli dochodzi do walki ze smokiem, bestią dowodzi gracz przeciwny.
Jeśli smok zostaje zaatakowany przez dwie strony na raz, rozdziela po dwa ataki na jedną i drugą. Rozdzielanie ciosów smoka przypada graczom przeciwnym.
Strona, która zabije smoka (zada mu ostatnią ranę) dostaje 1500pkt.
Po śmierci smok rozsypuje się w pył, a pod nim, na środku stołu, pojawia się skarb - za opanowanie go (wystarczy mieć go w posiadaniu, podobnie, jak artefakt) dostaje się kolejne 150pkt.
Sprawa techniczna - weźcie ze sobą podstawki 6cm
3.
ĆwiartkiZa zajęcie każdej ćwiartki, czyli posiadanie na niej więcej punktów (!) niż przeciwnik gracz otrzymuje 75 pkt za ćwiartkę.
Jeśli gracze mają równą liczbę jednostek na danej ćwiartce, ćwiartka jest niczyja.
Maksymalnie możemy zdobyć tutaj 300 małych pkt.
Wybicie wszystkich jednostek wroga równa się wypełnieniu założeń scenariusza. Gra kończy się wraz z minięciem czasu lub zabiciem wszystkich modeli wroga.
Nie ma dodatkowych MP za wybicie połowy ani 90% armii wrogaJak widać, można łącznie zdobyć maksymalnie 900MP na grę
Progi punktowe:
0 - 75 MP 10-10 VP
75-150 11-9
150-225 12-8
225-300 13-7
300-375 14-6
375-450 15-5
450-525 16-4
525-600 17-3
600-675 18-2
675-750 19-1
>750 20:0
Na podstawie VP z bitew oraz klimatu będzie ustalony zwycięzca
PozdRawiam i do zobaczenia