Autor Wątek: Zasadniczo zasady...  (Przeczytany 51739 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Nilgar

Zasadniczo zasady...
« Odpowiedź #45 dnia: Styczeń 20, 2003, 08:17:48 am »
Kilka pytań jakie nasunęły mi się po kolejnych potyczkach:
1. Jeśli postać może strzelać dwa razy w swojej turze, to czy musi je oddać do tego samego celu? (zakładam, że na przykład stoi na dachu i może sobie wybierać cele).
2. Jeśli Stronnicy awansują w wyniku przeżycia potyczki, to czy za ten awans trzeba dodatkowo płacić? (Army Builder to wymusza).
3.  Czy bohater, który został wyłączony z akcji (Out of Action) i nie zginął dostaje za przeżytą potyczkę punkt doświadczenia.

Offline SzAjBuS

Zasadniczo zasady...
« Odpowiedź #46 dnia: Styczeń 20, 2003, 08:31:48 am »
Postaram sie odpowiedziec, nie widzialem tego w zadach mordki, ale zakaldam ze obowiazuje tu to samo co WFRP
1. Nie moze, gdyz zmiana celu zbyt dlugo zajmuje, tu strzelec porostu ma juz wymierzona postac i jako dodatkowy atak traktuje sie ze szybciej strzale wyjmuje
2. Nieznam sie na AB, ale w srod znajomych nigdy nie placimy
3. Tak
W czym leżą największe twe niebezpieczeństwa ? - W litości. "
Friedrich Nietzsche

Offline drachenfeles

Zasadniczo zasady...
« Odpowiedź #47 dnia: Styczeń 20, 2003, 10:38:53 am »
AB wymusza wyższe ceny za henchmenów, gdyż za każdy ich punkt PD płaci się 2gc, oczywiście gdy do doświadczonej grupy dodajesz nowego, to wtedy trzeba tak zapłacić, odsyłam do podręcznika.

A propos strzelania, to jakim cudem chcesz strzelać 2 razy?
chyba z kuszy samopowtarzalnej nie? bo atrybut Ataki liczy się TYLKO do walki wręcz nie do strzelania. Z łuku można strzlać raz na turę.

Offline SzAjBuS

Zasadniczo zasady...
« Odpowiedź #48 dnia: Styczeń 20, 2003, 10:56:39 am »
Mysle ze mowa o strzelaniu z magicznych lukow ktore daja mozliwosc strzelania tyle razy ile ma sie atakow
W czym leżą największe twe niebezpieczeństwa ? - W litości. "
Friedrich Nietzsche

Offline Pianandrill

Zasadniczo zasady...
« Odpowiedź #49 dnia: Styczeń 20, 2003, 11:51:29 am »
Cytat: "SzAjBuS"
Mysle ze mowa o strzelaniu z magicznych lukow ktore daja mozliwosc strzelania tyle razy ile ma sie atakow


tez, ale nie wiem czy wiecie z procy mozna strzelac 2 razy w turze gdy cel jest w połowie zasięgu - czyli podstawowo 9". Bardzo fajna broń tylko ze troszke słaba. A jeszcze dodatkowo jest taki jeden pan Johny czy cos takiego, co to moze strzelac chyba z 6 razy :)
hose who are about to die, we salute to you!

Offline drachenfeles

Zasadniczo zasady...
« Odpowiedź #50 dnia: Styczeń 20, 2003, 12:22:33 pm »
i owszem proca ma w zasadach zapisane to, że na półdystans można strzelać 2 razy, johan the knive ma skille, które pozwalają mu rzucać nożami w taki fajny sposób.

Offline Vatt'ghern

Zasadniczo zasady...
« Odpowiedź #51 dnia: Styczeń 20, 2003, 12:25:46 pm »
proca strzela dwa razy pod warunkiem, ze dodatkowo jeszcze sie nie ruszasz. cos jak bolter z rapid fajerem. a tamten koles to chyba napieprza throwing knifami, a nie proca.

Offline Descartes

Zasadniczo zasady...
« Odpowiedź #52 dnia: Styczeń 20, 2003, 12:59:20 pm »
witam
strzelac kilka razy mozesz rowniez poprzez wykupienie odpowiedznich umiejetnosci.
john moze uzywac dwoch wzajemnie wykluczajacych sie umiejetnosci, dlatego atakuje 6 razy w rundzie. Nie pamietam jego opisu, ale zdaje si przy nim wyjasniono problem wielokrotnego  ataku w rundzie, podejrzewam, ze mozna strzelac do kilku celow, na pewno jednak, jezeli kilka osob strzela do jednej, jezeli pierwsza powali go (stun, knock, ooa), to pozostale moga wybrac czy strzelac do niego, czy tez do innych celow
pozdrwaiam
Descartes
ance with the Sword

Offline Nilgar

Zasadniczo zasady...
« Odpowiedź #53 dnia: Styczeń 20, 2003, 01:40:23 pm »
Cytuj
na pewno jednak, jezeli kilka osob strzela do jednej, jezeli pierwsza powali go (stun, knock, ooa), to pozostale moga wybrac czy strzelac do niego, czy tez do innych celow

thx, mniej więcej o to mi chodziło, a konkretnie w przpadku jednego bohatera, który ma umiejętność dodatkową Quick Shot. Czy musi deklarować, że strzela do dwóch różnych celów, czy też po pierwszym strzale może sobie wybrać co robii dalej?

Offline Nilgar

Zasadniczo zasady...
« Odpowiedź #54 dnia: Styczeń 20, 2003, 01:43:32 pm »
Cytuj
AB wymusza wyższe ceny za henchmenów, gdyż za każdy ich punkt PD płaci się 2gc, oczywiście gdy do doświadczonej grupy dodajesz nowego, to wtedy trzeba tak zapłacić, odsyłam do podręcznika

tzn. jeśli normalnie zdobędą doświadczene (cała grupa i nikogo nigdzie nie dodaję) to nie muszę nic płacić? W takim razie automatyczne naliczanie opłaty za podniesienie doświadczenia takiej grupie jest błędem Army Buildera :?:

Offline drachenfeles

Zasadniczo zasady...
« Odpowiedź #55 dnia: Styczeń 20, 2003, 01:45:33 pm »
Z umiejętnością 'quick shoot' można strzelać do 2 celów.

Trzeba było tak od razu!

Offline Nilgar

Zasadniczo zasady...
« Odpowiedź #56 dnia: Styczeń 20, 2003, 01:52:45 pm »
:P  :P  :P  :P  :P  :P  :P  :P  :P  :P  :P  :P  :P  :P  :P  :P  :P  :P

Offline drachenfeles

Zasadniczo zasady...
« Odpowiedź #57 dnia: Styczeń 20, 2003, 02:09:32 pm »
Cytuj
W takim razie automatyczne naliczanie opłaty za podniesienie doświadczenia takiej grupie jest błędem Army Buildera :?:


Nie jest tak zrobione specjalnie

Offline Descartes

Zasadniczo zasady...
« Odpowiedź #58 dnia: Styczeń 20, 2003, 07:21:34 pm »
witam!
AB... eee tam:) wystarczy kartka, olowek i pomysl. Pare razy zmazac gumka zle wartosci :) a najrozsadniejszy imho poczatek to : brak pancerza (za drogi), bron do parowania, proce, (pozniej zmiana na kusze lub pistolety), topory  i inne bronie zmniejszajace save sa zbedne, bronie dworeczne sie nie sprawdzaja - za duze opoznienie i tylko jeden atak, nawet sztylet w lewej lapce jest juz lepszy, potem - rozsadnie grac, wygrac i dokupic dopiero to co jest naprawde potrzbne:)
moi krasnoludowie wyszli na akcje w 8 sztuk, dobrze wyposazeni i wygrali (choc tylko przypadkkiem, niestety tylu zlych rzutow to ja nigdy jeszcze nie widzialem! a same jedynki poloza nawet smoka...:( )
rozpiski na razie ni podam, zresza, to nie ten temat:)
pozdrawiam
Descartes
ance with the Sword

Offline Pianandrill

Zasadniczo zasady...
« Odpowiedź #59 dnia: Styczeń 22, 2003, 12:14:26 pm »
Czy jeżeli przeciwnik ustawi kulka swoich modeli w mniej wiecej kolumnie skierowanej w strone mojej grupki to czy moge szarżować na każdy z tych modeli czy tylko na pierwszy (wszytkimi???)

Chodzi o taka sytuację że stoi moich 4 dzielnych zuchów i widzi przed soba wysuwających się 2 cieciów jeden za drugim (np wojownik przd magiem) i teraz czy ja muszę całą swoją 4-ro osobową grupką atakować wojownika czy jak rzucę się pierwszym na wojownika to on od tej pory jest uważany za zaangażowanego w HtH i mój kolejny Niezwyciężony moze atakować albo maga albo tegoż patałacha juz związanego walką?

Bo jeżeli cała moja 4 musi się rzucic na jednego to to jest straszne przegięcie, i głupota.
hose who are about to die, we salute to you!

 

anything