Autor Wątek: Zasadniczo zasady...  (Przeczytany 71021 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Nilgar

Zasadniczo zasady...
« Odpowiedź #30 dnia: Styczeń 13, 2003, 12:14:46 pm »
Descartes, dzięki! Dużo mi wyjaśniłeś. Po zagraniu swojej pierwszej bitwy zgadzam się, że szarżowanie kogoś kogo widzi się przez okno lub z omijaniem "obstacli" ma w tej grze sens. Co do wyważenia warbandów to gdzieś już tu czytałem, że przetestowane pod tym względem są te, umieszczone w Army Builderze.

Offline drachenfeles

Zasadniczo zasady...
« Odpowiedź #31 dnia: Styczeń 13, 2003, 12:39:04 pm »
Descartes dobrze, że to wyjaśniłeś i oczywiście przyznaję ci rację, to z podchodzeniem i szarżą wymyśliliśmy podczas rozgrywek.

Offline nahar

Zasadniczo zasady...
« Odpowiedź #32 dnia: Styczeń 13, 2003, 12:41:55 pm »
Descartes
Z graniem bandami ktore nie sa oficjalne (z podstawki lub TC) jest tak jak chcesz ty i twoi partrnerzy.
To ze bandy z dodatków sa silniejsze niz te z podstawki jest oczywiste, bo tak jest polityka pieniadza - kupisz tylko to co daje ci wieksze mozliwosci (patrz MtG).
Przed umieszczeniem jakiejs bandy na stronach gildii proponuje zeby kilka osob ja przetestowalo i podzililo sie uwagami.
Jak robilem swoja bande na konkurs to rozegralem nią 6 bitew! Od razu wyjasnilo sie kilka głupot. Natomiast w Army Builderze sa błędy, na szczęście można je prosto poprawić.
Fajnie byłoby zorganizowac sprawdzenie plików do mordheima, przy okazji tłumaczenia ich na polski co chyba zaproponowal Drachenfels.
paweł

Offline drachenfeles

Zasadniczo zasady...
« Odpowiedź #33 dnia: Styczeń 13, 2003, 12:48:59 pm »
od miesiąca męczę się z tłumaczenien AB na polski, z błędami też ale nie jest to takie proste, jak tłumaczenie tekstów zwłaszcza, że każda nowa wersja AB przynosi zmiany w tłumaczonych plikach itak możnaby tłumaczyć w nieskończoność... prawdopodobnie mordheimPL do AB będzie się różnił od oryginału i napewno nie będzie tak na czasie jak oryginał. Pozatym jeżeli ktoś znajdzie jakieś błedy to niech je zgłosi, a nie nażeka, może być do mnie, mam stały kontakt z autorem plików AB.

Offline Pianandrill

Zasadniczo zasady...
« Odpowiedź #34 dnia: Styczeń 13, 2003, 02:33:27 pm »
Temat o warbandach jest utworzony - tamse pogadamy, a teraz kolejne pytanko.

Break Test - jezeli strace 25% lub więcej ludzi w oddziale to robie w swojej turze test ld. to czaje
a teraz czy od tej pory test robie w kazdej nastepnej turze, czy tylko kiedy zginie jakas postac nowa (tak bylo w Warzone i to bylo fajne)

bo ostatnio jak moje szczurki młuciły krasnali to 2 ostatnie rundy byly tak dramatyczne jak bezsensowne:
(9 skavenow vs 8 krasnali) gina 2 krasnale, oczywiscie udaje sie im test, ginie skaven, o dziwo udaje mi  sie test :), i w przedostatniej turze (mojej) zabijam 4 krasnale a mi zostaje chyba 6 modeli jeszcze (albo 5), krasnale robia test udaje im sie, jeszcze chyba zabijaja z 1 skavena (we 2) i w mojej turze (mimo przewagi 6 do 2!!!!) mi sie nie udaje test i WIĘKSZA moja siła ucieka przed 2 krasnalskimi niedobitkami - to bylo straszne, spać nie mogłem.

Jak to więc jest z tymi testami, czy ribie zawsze w turze recovery test gdy moja banda liczy mniej o 25% od początkowego stanu, czy nie. To jest straszne!! - wiem ze skaveni generalnie nie grzeszą bohaterstwem ale widząc przytłaczającą swoją przewagę i druzgocącą klęskę przeciwnika nie powinni uciekać.
hose who are about to die, we salute to you!

Offline Nilgar

Zasadniczo zasady...
« Odpowiedź #35 dnia: Styczeń 13, 2003, 02:39:49 pm »
No kurde... a jednak te krasnoludki do czegoś się nadają  :wink:

Offline Descartes

Zasadniczo zasady...
« Odpowiedź #36 dnia: Styczeń 13, 2003, 06:20:58 pm »
Zapewniam Cie, ze krasnoludy się nadają:) chętnie bym Cie przekonal osobiscie, ale obawiam sie że możesz mieć do mnie za daleko:). Oczywiscie, niestety, mozna zapomniec o wymanewrowaniu wiekszosci wrogow, ale jak juz wejdzeisz w zwarcie, to zaczyna byc ladnie:)
pozdrawiam
Descartes
ance with the Sword

Offline Pianandrill

Zasadniczo zasady...
« Odpowiedź #37 dnia: Styczeń 13, 2003, 06:35:30 pm »
no spoko ale nikt nie odpowiedzial na pytanie, które zadałem:

Jak dokładnie robi się break testy!!
hose who are about to die, we salute to you!

Offline skolo

Zasadniczo zasady...
« Odpowiedź #38 dnia: Styczeń 13, 2003, 08:59:17 pm »
Hej Descartes. Widze ze powoli opanowal Cie Mordheim :>

Offline Descartes

Zasadniczo zasady...
« Odpowiedź #39 dnia: Styczeń 13, 2003, 10:15:12 pm »
ech, Skolo... od lat (nie powiem ilu:) ) przemierzam szlaki i bezdroża starego świata, a że czasem na rpg nie ma składu to zawsze chcialem cos na zastepstwo... a poniewaz battle kosztuje krocie, to pozostal mordheim, i naprawde jest niezle rozwiazanie:) - troche sie przywiazujesz do postaci - nie ma takiego miesa armatniego, a i jednak jest tu troche strategii. Czyli - dokladnie to co ma mi zajac 3 godzinkmi przed sesja, i robi to skutecznie. viva la mordheim!:))
pozdrawiam
Descartes
ance with the Sword

Offline drachenfeles

Zasadniczo zasady...
« Odpowiedź #40 dnia: Styczeń 13, 2003, 10:26:00 pm »
ah ten stary świat...
no nic z rout testem jest tak, że po stracie 25% musisz go wykonać.
Potem po stracie każdego następnego modelu powtarzasz test, jeżeli nie tracisz nic to nic nie testujesz

Offline Pianandrill

Zasadniczo zasady...
« Odpowiedź #41 dnia: Styczeń 13, 2003, 10:37:51 pm »
Dzieki Drachenfels za odpowiedz, ale testujesz natychmiast po stracie modelu (tak bylo chyba w Warzone) czy jak stracisz model to i tak w recovery?

Taaak, Mordheim jest fajny - to bardziej taktyka niz strategia i naprawde wciąga, między innymi dlatego ze małych nakładów finansowych wymaga a i ciekawe się gra i rzeczywiście jest pewne przywiązanie do postaci.

pozatym mozna ( a nawet trzeba) mied dobre makiety i fajnie wykozystywac teren. WFB to taka troszke sieczka. Juz chyba (z tego co widzę) lepszy jest Warmaster.
hose who are about to die, we salute to you!

Offline drachenfeles

Zasadniczo zasady...
« Odpowiedź #42 dnia: Styczeń 13, 2003, 11:08:32 pm »
tak, ale w mordheim brak trochę samej mechanice, która jak na taką grę, trochę za mało odzwierciedla rzeczywistość.

rout test, bierze się zawsze w recovery phase.

co do makiet to się zgadzam im lepsze makiety tym fajniej się gra, ale często też dochodzi do zwykłej rzezi... tak to już jest z bitewniakami.

Offline Pianandrill

Zasadniczo zasady...
« Odpowiedź #43 dnia: Styczeń 15, 2003, 03:21:26 pm »
dzieki za odpowiedz - czyli nie zaleznie od ilości straconych modeli rout test jest w recovery phase?

nie bardzo rozumiem co ma makieta do tego czy są rzeźnie czy nie - zawsze bedzie rzeź, mordka nie jest alternatywą dla rpg tylko (i przede wszystkim) battle, i to całkiem niezłym. Rzeź będzie tak czy inaczej, przeciwnika trzeba zgnieść bo liczyc na to że mu rout test nie wyjdzie to mozna tylko w przypadku skavenów.... :( snif, snif
hose who are about to die, we salute to you!

Offline drachenfeles

Zasadniczo zasady...
« Odpowiedź #44 dnia: Styczeń 15, 2003, 03:27:23 pm »
i owszem ale grałem (nieliczne) scenariusze, w których drużyny wykonywały zadania walcząc przy okazji, a nie przedewszystkim walcząc.
A do takich zachowań nie skłania brak makiet, bo gdy np. moi norsi widzą otwarte pole, a na nim przeciwnika to nie ma takiej możliwości, żeby ich w to pole nie wgnietli, a gdy są budynki po których mieliby się uganiać za różnymi kolesiami to mają mniejszy zapał.

 

anything