trawa

Autor Wątek: Dobro vs. Zło  (Przeczytany 13224 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline drachenfeles

Dobro vs. Zło
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 01, 2004, 06:14:01 pm »
isengard jest niestety nieco ograniczony w porównaniu do mordoru, masz tam o wiele więcej możliwości taktycznych ze względu na mnogość jednostek.
Takie argumenty jak nazgule i trolle chyba mowią same za siebie

Offline vrekk

Dobro vs. Zło
« Odpowiedź #16 dnia: Maj 01, 2004, 07:05:06 pm »
Ale można łączyć rożne jednostki Sił Ciemności w jedną potęzną armię [np. pomieszać isengard z wojakami mordoru] :( .
img]http://img218.imageshack.us/img218/6470/userbar673909js.gif[/img]

21 V 2006r. - dzień w którym rozpocząłem przygodę z Woodland Realms :D

Offline LordThom

Dobro vs. Zło
« Odpowiedź #17 dnia: Maj 01, 2004, 07:11:19 pm »
a no pewnie, że można. ja tak robie z odpowiednik uwzględnieniem punkotwym. isengardu musi być odpowiednio mniej, ze względu że to tylko pomoc, lubie mieć też tą przewagę liczeną.
połączenie tych dwóch armii nie jest też jakieś szczególnie nieklimatyczne. ten sam czas, można by kombinować co by było gdyby, szczególnie że ich przywódcy, może nie byli lojalnymi sojusznikami, ale przyświecał im podobny cel... nie wdając się w szczegóły  8)
i]Czas nie ma początku ani końca.
Czas jest jak wąż Uroboros, który chwycił zębami własny ogon.
W każdym momencie kryje się wieczność.
A wieczność składa się z chwil, które ją tworzą.[/i]

Offline drachenfeles

Dobro vs. Zło
« Odpowiedź #18 dnia: Maj 01, 2004, 07:12:16 pm »
oczywiście, że można... ale nie ma to za grosz klimatu, to tak jak armie składające się z elfich łuczników i krasnoludzkich gwardzistów, wsparte przez króla nieumarłych i boromira z białej wieży

Offline LordThom

Dobro vs. Zło
« Odpowiedź #19 dnia: Maj 01, 2004, 07:17:46 pm »
to nie to samo Drach. cały czas dajesz przykład krasnoludów i elfów, nie wiem co się tak uparłeś  :P
i rozumiem taki podział, jest jak dla mnie oczywisty. poza tym, armia ultra-nieklimatyczna dla mnie to, te np. krasnoludy i minast tirith, no dlaczego ma być nie klimatycznie minast tirith, konny rohan i oddział umarlaków? przecież jest klimat 100%
uzupełnienie Mordoru Isengardem nie jest taką pomyłką jaką widzisz w krasnoludach i elfach, wg mnie

a tak wogule kliamt gry to każdy widzi inaczej, a chodzi o to by czerpać przyjemność z gry... każdy na swój sposób.
a jeśli chodzi o wygrywanie, to napewno nie możesz powiedzieć, że "klimaty" mają większe szanse...
i]Czas nie ma początku ani końca.
Czas jest jak wąż Uroboros, który chwycił zębami własny ogon.
W każdym momencie kryje się wieczność.
A wieczność składa się z chwil, które ją tworzą.[/i]

Offline drachenfeles

Dobro vs. Zło
« Odpowiedź #20 dnia: Maj 01, 2004, 08:19:46 pm »
zgadza się, klimat to kwestia dość indywidualna i na upartego każdą armię można uzasadnić, ja jestem zwolennikiem nie mieszania.

Offline Herudaio

Dobro vs. Zło
« Odpowiedź #21 dnia: Maj 01, 2004, 08:36:13 pm »
Co do mieszania, grałem z kumplem który grał trochu nieklimatyczną armią (połączenie Isengardu z Mordorem) ale klimatycznie je rozstawił tzn prawie jako 2 armie stojące obok siebie (jak obok tak obok :)) i prawie tak samo nimi grał czyli jako 2 osdzielne odziały, dopiero pod koniec się pomieszały ale to z powodu tego że wszystko się wymieszało w jednym miejscu :) Jak dla mnie nie ma podziału na klimatyczne i nieklimatyczne są te bardziej i te mniej, bo nie mamy odnośnika co jest ultra klimatyczne a co nie jest (tzn to co nie jest to nawet mamy, mniej więcej :P) Jak dla mnie to np bardzo nieklimatyczna jest falanga uruków z tarczami, goblinów spaermenów i pikinierów pod wodzą nazgula ale to już inny paragraf :)
I ask only for an enemy worth fighting and a cause worth fighting for". - Spartan Prayer
Liczy się gracz, rozpiska to rzecz wtórna.

Offline Isembold

Dobro vs. Zło
« Odpowiedź #22 dnia: Maj 02, 2004, 06:49:23 pm »
Widze ze o czym nie bylby topic to na klimacie zawsze sie konczy :)).
Co do laczenia Isengardu i Mordoru, to sorry, ale pokaz mi bitwe w ktorej obie strony bilyby sie ramie w ramie (oprocz rzezi urukow i orkow, ktora sobie rohirimmowie urzadzily - ale te dwie ekipy mialy i tak inne cele wtedy). Co z tego ze Saruman i Sauron pozadli tego samego. Boromir tez tego chcial, ale to nie jest powod zeby wstawiac Gondor obok Isengardu :PP

Idac podobnym tokiem myslenia (ktory jest raczej niezbyt trafny) mozna Khazadow obok elfow lesnych wystawiac bez najmniejszego problemu, bo przeciez Menegroth Thingolowi wybudowaly wlasnie te krasnoludy  :lol:  :lol:
i]From the ashes a fire shall be woken. A light from the shadows shall spring.
Renewed shall be blade that was broken. The crownless again shall be king. [/i]

Offline Herudaio

Dobro vs. Zło
« Odpowiedź #23 dnia: Maj 02, 2004, 06:59:29 pm »
Można ale to ma chociaż ręce i nogi, nie mówie że jest to full klimat tylko że ktoś chociaż próbuje coś robić ale w takim przypadku żadnych bohaterów imiennych khazadów za to dvarf kings i tak samo same wood elfy i co najwyżej hmmm kapitan? (bo legolas chyba nie :))
I ask only for an enemy worth fighting and a cause worth fighting for". - Spartan Prayer
Liczy się gracz, rozpiska to rzecz wtórna.

Offline Ribald

Dobro vs. Zło
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 02, 2004, 08:52:17 pm »
Isembold---->Mam dziwne przeczucie, że gdyby Saruman uporał się z Rohanem, to o pianiu koguta pod Minas Tirith przybyliby nie Mistrzowie Koni, ale uruk-haie. I pewnie przez czas jakiś by ramię w ramię z orkami powalczyli. Potem mogłyby się zacząć pewne waśnie :P

Ale po raz -enty wadzimy się o klimat. Każdy ma na to inne spojrzenie, a kwalifikacje turniejowe są spojrzeniami ludzi, którzy te turnieje robią. Więc zajmijmy się czymś pożyteczniejszym, jak was proszę...
Już zwłaszcza nie mogę jak widzę pytania-czy ta armia jest klimatyczna etc. etc.
Jeśli potraficie sobie ją w miarę logicznie wytłumaczyć, to czemu nie???
Sorki za wtręt, ale się zdenerwowałem :P
mam swoje zdanie, z którym się nigdy nie zgadzam

Offline drachenfeles

Dobro vs. Zło
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 02, 2004, 09:03:54 pm »
zgadzam się pytanie o, czy to lub owo jest klimatyczne zaczynają być męczące, ja będę się upierał przy swoim, bo takie mam zdanie, a kto inny może uważać inaczej, a jak ktoś nie wie co to klimat i pyta, cóż może ponowna lektura odświerzy mu trochę ogląd na sprawę.

Offline Lu-trz

Dobro vs. Zło
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 02, 2004, 10:38:33 pm »
Z moich obserwacji wynika, że jak jakaś armia wciąż przegrywa to jest ultra klimatyczna. Każda wygrywająca jest ultra nieklimatyczna ...  :lol:
Jest jeden wyjątek : armia z samych wysokie elfów (najlepiej daj wszystkim łuki i włócznie : wg. mnie bardzo klimatyczne - a jakie skuteczne  :o ) natomiast nie dawaj żadnego bohatera - szkoda punktów.
 swoją drogą - straszna ta globalizacja ...

Offline szymek4000

Dobro vs. Zło
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 03, 2004, 08:09:18 am »
Możesz teraz kupić 2 razy drugi numer 10 z yrukami zaoszczędzisz 20 zł`. :)
Byłem tam dniu klęski ludzi" Elrond

http://members.lycos.co.uk/dimithil/
Odzielne forum dla LOTRa

Offline vrekk

Dobro vs. Zło
« Odpowiedź #28 dnia: Maj 03, 2004, 08:43:34 am »
Cytat: "szymek4000"
Możesz teraz kupić 2 razy drugi numer 10 z yrukami zaoszczędzisz 20 zł`. :)
no moge kupic, ale jeszcze mysle ostatecznie miedzy
Wolnymi Ludami, a Siłami Ciemności... [nie bede zbierac 2 armi na raz bo nie mam tyle kasy  8) ]
img]http://img218.imageshack.us/img218/6470/userbar673909js.gif[/img]

21 V 2006r. - dzień w którym rozpocząłem przygodę z Woodland Realms :D

Offline Gaweł

Dobro vs. Zło
« Odpowiedź #29 dnia: Maj 03, 2004, 09:57:28 am »
Zrób tak jak ja :) Na początku składaj sobie armie dobra i zaraz potem armię zła ale na 500 pkt. Tak żeby móc sobie samemu potestować lub pograć a dopiero potem ją rozbudowywać.  Mam jeszcze jedno pytanie... Czemu w temacie jest leprze?! Zmieńcie to lepiej...
iestety wróciłem do szarej rzeczywistości polskiego menelstwa... Czy ktoś ma wątpliwości ile zostało dni do końca szkoły? DUŻO!! :(:(:(

 

anything