Najlepsza mutacja tej bandy to muchy. Te co dają - 1 do trafienia. Jest zabójcza, a nuglingi z nią powalają. Kupujesz małego gów.. na kopy a potem hajda tym do przodu. No się zaczyna - wszystko co ma WS 3 trafia na 5! Tak samo z Plauge Bearers i Tainted One. W początkowym stadium kampanii to tragedia dla każdej bandy.
Przykładowy skład:
Magister: sword 80 gc
Brute: 2h weapon 75 gc
Brute: 2h weapon 75 gc
Tainted one + muchy: topór 55 gc
Tainted one + muchy: topór 55 gc
2 x Bearer 100 gc
4x Nurgling 60 gc
razem 500, 11 modeli, RT 91 (chyba)
Miom zdaniem bardzo mocny skład, w HtH może każdemu narobić kłopotu - poza brutami, reszta ma -1 do trafienia, do tego Bearerzy wzbudzją strach, cała masa specjalnych zasad demonów, no i brutes z 2 A z S6, i wszystko jasne.