trawa

Autor Wątek: Karnawał cH@Osu  (Przeczytany 40396 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mistrz wałków :)

Karnawał cH@Osu
« Odpowiedź #30 dnia: Styczeń 18, 2005, 08:56:04 pm »
Cytuj
tu sie nie zgodze... krasnalki sa twarde ale do turnieju sa nie najlepsze a tylko dobre.

Przebić Się i po krasnalach,
Occupy i po krasnalach...


W occupy radzą sobie bez problemu.. Wystarczy wyznaczyć im cele i uparcie brnąć do przodu.
W przebić sie to zależy po której stronie staną bo jeśli po stronie broniących się to współczuje przeciwnikowi.. Jeśli natomiast będą sie przebijać to mamy pewny remis!! ( zroutować ich jest prawie niemozliwe- a to jest warunek zwycięstwa).
Kamil. (miszczu)

Offline Nazroth

Karnawał cH@Osu
« Odpowiedź #31 dnia: Styczeń 18, 2005, 10:30:07 pm »
Panowie, ale gdyby brac pod uwage rating to logicznym jest, ze krasnale będa broniącym się w occupy...w książce napisane jest, ze gracz z niższym ratingiem wybiera stronę... i to jest własnie minus dobierania bar na turnieju tak jak to dotychczas robimy... likwidujemy różnice ratingu i zasadę underdogs.. powinno sie dobierać bandy względem ilości punktów ze zwycięstw... tak jak w warhammerze i innych grach...wiem, wiem - przeciez mordheim jest wyjątkowe, ale dobry gracz wygra niezależnie od ratingu... napotka przeciwnika o tych samych pkt. z wygranych i go pokona - bo to o to chodzi...aby wyłonic najlepszego gracza... a nie najlepszego z graczy o danym ratingu :)... Tak czy siak...
Reasumując... Krasnale maja szanse, bo dzięki niskiemu ratiingowi będa się bronić:)... to oczywiste...
'Jedynym sposobem by zmądrzeć jest grać z mądrzejszym przeciwnikiem'

Offline drachenfeles

Karnawał cH@Osu
« Odpowiedź #32 dnia: Styczeń 19, 2005, 01:01:48 am »
ale to nie temat o krasnalach

Offline Aegir-einarsson

Karnawał cH@Osu
« Odpowiedź #33 dnia: Styczeń 29, 2005, 11:59:39 am »
A co powiecie na coś takeigo:P od razu mi się spodobała ta banda.. jest mega ucieleśnieniem chaosu:P i est typowo chaotyczna... no i jeszcze ten cyrk mniam mniam :D:D moim zdaniem super klimacior.. wystarczy jakieś orządne opowiadanie napisać:).. tez postaram się tym zająć:

a oto coś co chcę stworzyć:)

Karnawał Chaosu rating 111; 495gp. :

wóz chaosu:) 12ogp

Mistrz karnawału 80gp
miecz

2xBrutale 150gp
2recznytopór

2x siewcy zarazy

3x nurglingi

9 figurek (nie tak dobrze jak 13 ale chyba nieźle:P )


zastanawiam się tylko czy opłaca się brać wóz na poczatek.... aha i z tego wynka moje pytanie jak to działa (wiemże to pytanie bardziej do innego działu ale jak juz jesteśmy przy wozie...) czyli czy można na to kogoś prócz kierowcy wsadzić? Na jakiej zasadzie celuje się w poszczególne części wozu?

pozdrawiam:)

ps. A siostrzyczki nie są przygięte?:P
..in the castle of aaa.....

Offline drachenfeles

Karnawał cH@Osu
« Odpowiedź #34 dnia: Styczeń 29, 2005, 02:03:00 pm »
brutale z korbaczami? to chyba jakaś pomyłka oni są wyłącznie do dwuraków

Offline Aegir-einarsson

Karnawał cH@Osu
« Odpowiedź #35 dnia: Styczeń 29, 2005, 02:10:55 pm »
Oki fakt... już poprawione a jak to wygląda okiem eksperta?:):>:>:>

pozdrawiam
..in the castle of aaa.....

Offline Mistrz wałków :)

Karnawał cH@Osu
« Odpowiedź #36 dnia: Styczeń 29, 2005, 06:57:23 pm »
Wywalił bym wóz (nie jest zabardzo opłacalny)
I zamiast niego spokojnie wciśniesz bez problemu młodziów (to jedene z najlepszych modeli w mordheim- super statystyki przy 0 exp!!) + mutacje ( muchy i dodatkowy wound) + kultysta (jedyny rozwijający się stronnik- jeśli się dobrze rozwinie np. ataki to powiększamy grupę w innym przypadku można go olać).

Ogólnie żecz biorąc max bochaterów!!- bez nich sobie na duższą metę nieporadzisz (Twoi stronnicy są silni tylko na początku- nie rozwijają sie :() [okiem experta :)]
Kamil. (miszczu)

Offline MiSiO

Karnawał cH@Osu
« Odpowiedź #37 dnia: Styczeń 29, 2005, 07:00:36 pm »
ja bym zamiast jednego Plague Bearera dał Tained One'a z jakaś mutacją (-1 to hit albo +1W). Raz, że 4 herosów to minimum a dwa ze ci mutanci bardzo szybko dostają doświadczenie stając cię bardzo niebezpiecznym przeciwnikiem w walce!

Wóz jest świetnym pomysłem z paru powodów:

- mozna na nim bardzo szybko jechać
- jest odporny na psychologię więc jest łatwy w kontrolowaniu (Out Of Control table)
- daje dodatkowe schroninienie dla maga (a jak mag na ZARAZĘ to bardzo szybko może się dostać w srodek walki slad 24" koło ZARAZY będzie unicestwiać przeciwnika - jedno udane rzucenie czaru blisko wroga zabija 3-4 worgów!!!)
- daje doskonałą ruchomą zasłonę! (a kiedy CoC dojdzie nienaruszone do walki to zaczyna się ... przedstawienie. hi hi hi)
- może rozjeżdzać np. powolne dwarfy!

Offline Aegir-einarsson

Karnawał cH@Osu
« Odpowiedź #38 dnia: Styczeń 29, 2005, 08:42:37 pm »
a ja dalej będę trzymał się tezy, że wóz jest mega klimatyczny i widze że mam przynajmniej stronnika:) Goblinnika;)


a oto co zrobiłem po wprowadzeniu sugestii wasazych:


karnawał chaosu:

raqting 111; 9 figurek; 498gp. :

mistrz karnawału + miecz 80gp

wóz                                120 gp

1 nazanaczony + muchy + młot + topór 53gp

2x Brutale + topór2ręczny 150gp

1x siewca zarazy

3 nurglingi

i jak to się teraz ma?:] chyba tak sobie wyobrazam chaotycznych ludków:P ale jazda:).... pytanie czy mam szanse nie zostac rozjechany przez pierwsza lepszą drużyne... bo klimat  klimatem ale nie lubię zbierac... nawet najbardziej smierdzących trupów z pobojowiska:)


pozdrawiam


ps. niech mi ktoś podrzuci linka z informacją o działaniu wozu jako takiego:)

dzieki:)
..in the castle of aaa.....

Offline Mistrz wałków :)

Karnawał cH@Osu
« Odpowiedź #39 dnia: Styczeń 29, 2005, 09:58:15 pm »
Z przeciętną bandą pewnie sobie poradzisz.. ale  z dobrze złożonym powergamerem nie widze wielkich szans (lecz jest to moje osobiste zdanie) Jak dla mnie wóz jest za drogi..
No i na turniej nie wybierałbym się bez 5 bochaterów!
Kamil. (miszczu)

Offline Aegir-einarsson

Karnawał cH@Osu
« Odpowiedź #40 dnia: Styczeń 29, 2005, 10:31:57 pm »
Może jestem jednym z tych dziwnych ludków którzy nie lubią powergammingu czy jak to sie tam zwie:) i wolę słabiej wypaść niż grać przegiętym teamem.. a zaresztą gdyby każdy tak grał to mielibyśmy samych beastmwnów.... ale do rzeczy jeśli dobrz mi się wydaje to sugerujesz wrzucic naznaczonego zamiast siewcę z muchami i z młot&axe
a siewcę dokupić po 1 bitwie;) moze to i racja:)



pozdrawiam:)

ps. to co z tym wozem?
..in the castle of aaa.....

Offline Mistrz wałków :)

Karnawał cH@Osu
« Odpowiedź #41 dnia: Styczeń 30, 2005, 12:31:14 am »
Ja równierz nie lubię powergameringu (wersja spolszczona :)), lecz równierz jak ty nie lubię dotawać po tyłku na turniejach..
Z drugiej zaś strony wóz nie jest taki zły.. Jeśli by nim dobrze zagrac to można nieżle namieszać.
Cytuj

 ale do rzeczy jeśli dobrz mi się wydaje to sugerujesz wrzucic naznaczonego zamiast siewcę z muchami i z młot&axe
a siewcę dokupić po 1 bitwie;) moze to i racja:)


Nie.. Zamiast siewcy proponował bym wrzucić naznaczonych ( 5 bochaterów) A puźniej dopiero dokupywać stronników.

Choc nadal twierdze że najlepszym rozwiązaniem jest 10 osobowa banda z siewcami i naznaczonymi ( a bez wozu)

Tak przy okazji wóz nie jest liczony do liczebności bandy ( jest raczej traktowany jako dodatkowy ekwipunek)- a to oznacza że twoja banda liczy sobie 8 modeli a to juz powoduje że routujesz się juz po stracie 2 członków.
Kamil. (miszczu)

Offline MiSiO

Karnawał cH@Osu
« Odpowiedź #42 dnia: Styczeń 30, 2005, 01:04:48 am »
zciagnij sobie jakimś p2p (e-mule itp.) TC24... tam sa zasady do wozu... :D

Rozpiska jest dobra...

Offline Aegir-einarsson

Karnawał cH@Osu
« Odpowiedź #43 dnia: Styczeń 30, 2005, 04:11:25 pm »
a ma ktoś może link do tego numeru 24:) konkretnie bo ciągnę toto paskudztwo z osął ale ni chu chu nie chce siem ściągnąć:P.... argh



pozdrawiam
..in the castle of aaa.....

Offline MiSiO

Karnawał cH@Osu
« Odpowiedź #44 dnia: Marzec 06, 2005, 01:46:01 pm »
jak chchesz to mam gdzies jako doc te zasady...

Nie da sie CoC wziać 5 bohaterów na poczatek szczegolnie ze mutanci musza miec po jednej mutacji...

Ogolnie carnival nie jest przesadzony, ma dotep do broni strzeleckiej (luki po 15 gc), w walce jest straszny (brutale kontrszazujacy na przeciwnika walczacego z nurglingami, mutanci i plague beares).

Nie uwazam tez ze demony szybko gina... robilem test... emon walczyl z dwarfem z WS4, miał miecz ten dwarf... no i ani razu nie zabil demona... nie dosc ze rani na +5 to jeszcze na  +5 trafia... a potem pancerz na +5 albo na +4 jak jest atakowany sztyletem.

Jak Aegir-einarsson wspomnial woz jest nie tylko klimatyczny ale i bardzo przydatny... banda mawet w 8" od wroga jezdzi na 6-10 cali, woz daje zaslone, rozjezdza pzrecinikow itp...

Banda bardzo fajna , ymaga pewnych umiejetnosci taktycznych wiekszych niz np. possessed...

 

anything