trawa

Autor Wątek: Gdzie kupować komiksy?  (Przeczytany 702557 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline pookie

Odp: Gdzie kupować komiksy?
« Odpowiedź #30 dnia: Maj 16, 2003, 12:18:57 pm »
Fin Media - celne :)
 for Pookie

Offline Duncan Idaho

Odp: Gdzie kupować komiksy?
« Odpowiedź #31 dnia: Maj 16, 2003, 09:53:13 pm »
zabraklo kasy zle pomysly  w stylu Lobo czy Ninja Boy

A w Lublinie ktos zna takie sklepy?
"Śpiący musi się obudzić"-Diuna

Offline wilk

Odp: Gdzie kupować komiksy?
« Odpowiedź #32 dnia: Listopad 26, 2003, 06:08:40 pm »
Informacja dla czytelnikow z trojmiasta.

W Ex librisie przecena niektorych starych komiksow. Np Aldebarany, Alviny i inne za 10 zl. a np UW1 nr 2 i ktoras z czesci Alphy za 5 zl.  :o Stan tych za piatke jest zroznicowany - niektore idealne, niektore zadowalajace.

Offline Iggy

Odp: Gdzie kupować komiksy?
« Odpowiedź #33 dnia: Listopad 26, 2003, 08:57:56 pm »
poczekam na wiekszy wybor :giggle: ,w koncu beda obnizac ceny ;)

brakuje mi u nas jakiegos sklepiku komiksowego z prawdziwego zdarzenia ,szkoda ze nie ma czergos takiego jak w wawie,kraku,lodzi,katowicach,poznaniu,a w 3miescie takiej duzej aglomeracji nic...

Offline nori

Odp: Gdzie kupować komiksy?
« Odpowiedź #34 dnia: Listopad 27, 2003, 11:40:54 am »
gdzie ty masz jakis dobry sklep z komiksami w krakowie. Jezeli chodzi o pozycje w oficjalnym obiegu to tak - jest pare nawet bardzo dobrych miejsc, ale te bardziej nieoficjalne pozycje to musze zamawiac z imago albo innych sklepow internetowych. A tak przy okazji to w krakowie do dzis nie natrafilem na 3 czesc naba....
https://8studs.wordpress.com - trochę  o klockach LEGO, komiksach oraz filmach

Offline pitupit

  • Kawaler Bractwa Św. Jerzego
  • ****
  • Wiadomości: 484
  • Total likes: 0
  • watchmen's time
Odp: Gdzie kupować komiksy?
« Odpowiedź #35 dnia: Listopad 27, 2003, 01:46:26 pm »
ja mam trohe zadżebistyh komiksuf do sprzedania ...zerknijcie do topiku GIEŁDA
nauczyciel angielskiego szuka pracy miedzy gdynia i wejherowem

Offline wilk

Odp: Gdzie kupować komiksy?
« Odpowiedź #36 dnia: Grudzień 01, 2003, 05:00:12 pm »
Odwiedzilem nowy sklep komiksowy w Sopocie. Z nowosciami jeszcze krucho ale archiwalia prezentuja sie niczego sobie. Dokonalem malych zakupow i planuje wiecej :) W koncu zdobylem Komikslandie z Moebiusem i Druilletem.

No i najwazniejsze, ze mozna sie spokojnie potargowac, a nowosci beda ponoc nieco tansze niz w ksiegarniach. Moze wyrosnie nam drugie Centrum Komiksu? Oby! :)

Offline drugstar

Odp: Gdzie kupować komiksy?
« Odpowiedź #37 dnia: Grudzień 01, 2003, 08:14:08 pm »
Wilku, mam pytanie. Czy bliżej od eSki czy z dworca?  I ile stargowałeś, bo nie wiem, czy targować się jak z arabami, czy zadowolić się 5 %  :?

Offline wilk

Odp: Gdzie kupować komiksy?
« Odpowiedź #38 dnia: Grudzień 01, 2003, 09:24:53 pm »
Cytat: "drugstar"
Wilku, mam pytanie. Czy bliżej od eSki czy z dworca?  I ile stargowałeś, bo nie wiem, czy targować się jak z arabami, czy zadowolić się 5 %  :?

:)

W zasadzie to nie robi wielkiej roznicy bo sklepik miesci sie w dolnym Sopocie, najlepiej isc Monciakiem. Latwo trafic bo jest duzy szyld. A stargowalem Komikslandie z 20 zl do 15 (troszke rozlatujacy sie ale ostatni egzemplarz). A nowosci maja byc bez koncowki czyli 90 gr. Zawsze to cos. :)

Offline Voytek

Odp: Gdzie kupować komiksy?
« Odpowiedź #39 dnia: Grudzień 02, 2003, 11:01:56 am »
Oj to chyba sie tam wybiore niedlugo!
A takie pozycje ciut starsze typu Murena 2,3 czy Targi Niesmiertelnych to za ile dostane mniej/wiecej?
A orginalow duzo z za wielkiej wody???
qrde jakos tak nagle powstal ten sklep...zaskoczyli mnie   :lol:
ex, Drugs & CS!

Offline Voytek

Odp: Gdzie kupować komiksy?
« Odpowiedź #40 dnia: Grudzień 03, 2003, 06:47:44 pm »
Bylem dzisiaj w tym nowym sklepie w Sopocie.
polozenie super...
lubie Sopot...
to taki kurort... :)
Z 3miasta najbardziej odpowiada mi Sopot !
W Sopocie urodzil sie Klaus Kinski - moj ulubiony aktor!
Wracajac do sklepu to oprocz polozenia to jeszcze klimat w srodku panuje klawy , pelen luzik , fajnie ze wchodzidz a do okola pelno komiksow!Starych , nowych , zagranicznych i krajowych...
przegladalem min. Dradevila z '74 r.  wieli inych starszych pozycji
i wszystko super  do polki nie zapytalem o szczegoly i ceny...
to mi sie juz nie podoba
Powstalo drugie "comics universum" czyli akcja pod haslem "sciagamy GRUBA kase i tylko to sie liczy" :(
ex, Drugs & CS!

Offline Wojtpil

Odp: Gdzie kupować komiksy?
« Odpowiedź #41 dnia: Grudzień 12, 2003, 05:31:25 pm »
Polecam w Pile księgarnia na Wojska Polskiego? Półeczka z komiksami.
Ostatnio kupiłem Ligę Niezwykłych Gentelmenów i Top Ten.
Nawet sporo komiksów. Miła obsługa, ładne panie.
Ale koniecznie się o komiksy spytać. Bo półeczka z nimi tak położona że gwarantuje że sami nie znajdziecie.
Tylko nie wykupcie mi Strażników 2 :)
bo one czekają na mnie
Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Mogę siedzieć i patrzeć na nią godzinami.

Offline Wojtpil

Odp: Gdzie kupować komiksy?
« Odpowiedź #42 dnia: Grudzień 29, 2003, 01:17:51 pm »
Wiadomość z ostatniej chwili!!
Wyprzedaz komiksów w ... Biedronce.
Tak tak tam
Ładnie wydane w grubej oprawie za to kompletnie mi nie znane tytuły.
Cena 6.60.
Wiecie coś o tym??
Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Mogę siedzieć i patrzeć na nią godzinami.

Offline An-Nah

Odp: Gdzie kupować komiksy?
« Odpowiedź #43 dnia: Grudzień 29, 2003, 01:32:17 pm »
Pewnie coś z Amberu...
Ua An, której się nie chce wymyślać podpisu

Offline pitupit

  • Kawaler Bractwa Św. Jerzego
  • ****
  • Wiadomości: 484
  • Total likes: 0
  • watchmen's time
Odp: Gdzie kupować komiksy?
« Odpowiedź #44 dnia: Grudzień 29, 2003, 05:41:44 pm »
a ja blueberry'go za 7 pln w kolporterze nabyłem , gdzie można dostać inne rzeczy wydane przez podsiedlika za tę cene....zerknijcie do kolporteruf w swoim rewirze
nauczyciel angielskiego szuka pracy miedzy gdynia i wejherowem

 

anything