Ankieta

magiem jakego typu koloru jestes??

bialy
2 (13.3%)
niebieski
0 (0%)
zielony
1 (6.7%)
czarny
6 (40%)
czerwony
6 (40%)

Głosów w sumie: 14

Głosowanie skończone: Kwiecień 11, 2004, 06:47:18 pm

Autor Wątek: Which one?  (Przeczytany 2723 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline krawat

Which one?
« dnia: Kwiecień 11, 2004, 06:47:18 pm »
jakim kolorem grasz i dlaczego??
jezeli mozesz powiedz jaki klor w czym sie "trudni"

jestem poczatkujacym graczem i chcialbym sie troche dowiedzies o MTG
ZAPINAMY

Offline kubususul

Which one?
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 11, 2004, 07:26:02 pm »
Ja zaczynalem od czarnego,pozniej byl czerwony z lekka domieszka czarnego (zreszta widzicie zjaka domieszka w temacie wyzej-prawie same rare'y).Pozniej przyszedl czas na niebieskie- bardzo mi odpowiala zabawa counter spellami itp. Ale jakos doszedlem do wniosku ze to nie to i przezucielem sie na bialy i tak zostalo do konca :)
Na czym [polegaja kolory,wiec prosze:
bialy- moj ulubieniec raczej skupia sie na defensywie i leczeniu. Pamieatam ze z mojej bialej talii w ciagu kilku koleje jak sie dobrze pociagnie mozna by sobie potroic punkty zycia. Oprocz tego sporo jednostke z duza obrona i enchamentow wspomagajacych- ten kolor wedlug mnie prowadzi wojne pozycyjna.
Moim zdaniem jego przeciwienstwem jest czerwony- czyli wystawienie w jak najkrotszej liczbie tur jak najwiecej kreatur, ktore pojada wroga zanim postawi skuteczne blokady,ewentualnie mozna bazowac na czarach "walacych" bezposrednio w gracza,ale przed ta taktyka mozna sie bronic. Duzo skuteczniejsza wedlug mnie jest zasypanie wroga jednostkami - co widac po moich kartach.
Kolor czarny- od niego zaczynalem. Dla mnie gra polegala w nim glwonie na postawieniu kilku pozadadnych blokerow co i odgrysc sie potrafia,a nastepnie odpalenie pestylencji,lobotomii czy czegos w tym stylu i tak nekanie wroga. Oprocz tego musza lecie terrory zeby troche przezedzic wroga
NIebieski jest to kolor hmm..najbardziej magiczny. Ma on duzo czarow typu kontry (czar rzucany przez wroga idzie do ksoza), odpornosc na magie etc. Cec**jje sie raczej potezniejszymi i drozszymi kreaturami.

O zielonym nie bede za mocno pisal bo nie mialem sam nigdy zielonej talii. Oczywiscie to co ja przedstwailem jest to tylko ulamejk tego co mozan robic z danymi kolorami, oprocz tego mozna je mieszac etc. Nieskonczenie wile etaktyk mowiac krotka.
UT INVENIAM VIAM AUT FACIAM
Mówcie mi Usul- ksywka, lub Kubuś- imię,
a nie pełnego nicka :)

Offline garwi

Which one?
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 13, 2004, 05:26:11 pm »
Ja zaczełem od czerwonego i przy nim pozostałem a dlatego że, ma on najwięcej czarów które zabierają lifa i oczywiście ma GOBLINY :)
ww.members.lycos.co.uk/dimithil/

Offline krawat

Which one?
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 14, 2004, 05:32:43 pm »
a co powiecie o zielonym??
ZAPINAMY

Offline Zibi

Which one?
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 14, 2004, 07:32:39 pm »
Sam green nie jest IMO zbyt dobry. Ale w polaczeniu z innymi kolorami many wymiata... (np. z czarnym :))

Offline kubususul

Which one?
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 14, 2004, 08:16:43 pm »
wedlug mnie podobnie jest z niebieskim :)
A co do zielonego to uwazam go za najslabszy kolor w mtgu,ale to tylko moja subiektywna opinia.
UT INVENIAM VIAM AUT FACIAM
Mówcie mi Usul- ksywka, lub Kubuś- imię,
a nie pełnego nicka :)

Offline krawat

Which one?
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 15, 2004, 02:58:56 pm »
ja z kolei nic fascynujacego nie widzialem w bialym kolorze
ZAPINAMY

Offline Gaweł

Which one?
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 04, 2004, 12:39:21 pm »
Decka mam jeszcze :) czysto czerwnony z domieszką zielonego na saidzie. Swego czasu wymiatał (rok temu :P) ale nie gram już od ponad pół roku... Gobliny :) Jest kupe kasy wart ale jakoś nie mam ochoty go sprzedawać.
iestety wróciłem do szarej rzeczywistości polskiego menelstwa... Czy ktoś ma wątpliwości ile zostało dni do końca szkoły? DUŻO!! :(:(:(

Offline High Elf

Which one?
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 09, 2004, 08:59:09 pm »
No cóż... tu was przestraszę, po wydaniu ok. 200zł (wiem że mało ale dopiero początek :) )zbieram biało zieloną talię a mój braciszek niebiesko artefaktową. Moja to deck swarm & slam, do tego kilka ciekawych kart z boosterków (pajączki, kilka instantów ciekawych), z czego bardzo lubię echoing courage. A mój brat to głównie latajki, oraz parę modularowców. Nie mam za dużo potworków, ale i tak nie blokując w pierwszej fazie gry, wystawiam kilka potworów i jednym kontratakiem pozbawiam brata połoowy punktów życia. Dobra taktyka na innych cieniasów. ;)
ziałam w imieniu Zakonu Rycerskiego Świętego Jana Chrzciciela Szpitala Jerozolimskiego. Nie polecam wchodzić mi w drogę ;)


Offline Zibi

Which one?
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 10, 2004, 12:41:58 pm »
Cytat: "High Elf"
No cóż... tu was przestraszę, po wydaniu ok. 200zł (wiem że mało ale dopiero początek :) )zbieram biało zieloną talię a mój braciszek niebiesko artefaktową. Moja to deck swarm & slam, do tego kilka ciekawych kart z boosterków (pajączki, kilka instantów ciekawych), z czego bardzo lubię echoing courage. A mój brat to głównie latajki, oraz parę modularowców. Nie mam za dużo potworków, ale i tak nie blokując w pierwszej fazie gry, wystawiam kilka potworów i jednym kontratakiem pozbawiam brata połoowy punktów życia. Dobra taktyka na innych cieniasów. ;)


Moze i dobra taktyka na cieniasow (jak sam piszesz), ale sprobuj sie zmierzyc tym deckiem z jakimkolwiek zmyslnym deckiem turniejowym.

Offline Barlog007

Which one?
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 27, 2004, 04:07:51 pm »
ja mam szybki deck zielono-czerwony z Fifth Downa i wymiata jak cholera :)
 popiołów strzelą znów ogniska,
A mrok rozświetlą błyskawice,
Złamany miecz swą moc odzyska,
Król-tułacz wrócz na stolicę.

Offline Khorne

Which one?
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 27, 2004, 04:12:43 pm »
Cytat: "krawat"
ja z kolei nic fascynujacego nie widzialem w bialym kolorze


eee? lol?

Zaskoczyłeś mnie.... przy extendowej Opozycji każdy inny deck możesz wyrzucić na śmietnik ;-]
ej dżoe, dokąd idziesz z pistoletem w swojej ręce

Offline Barlog007

Which one?
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 27, 2004, 05:13:43 pm »
ja też uważam żw biały deck nie jest rewelacyjny (ale i tak najgorszy jest niebieski) ale to tylko moja opinia :)
 popiołów strzelą znów ogniska,
A mrok rozświetlą błyskawice,
Złamany miecz swą moc odzyska,
Król-tułacz wrócz na stolicę.

Offline Khorne

Which one?
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 28, 2004, 07:50:12 am »
z niebieskiego robi się fajne fun-decki...
ach te Counter-Spelle :)
ale rzeczywiscie, niebieski ostatnio slabszy sie zrobil,ale mixy z czarnym wymiatają ;]
ej dżoe, dokąd idziesz z pistoletem w swojej ręce

Offline Barlog007

Which one?
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 28, 2004, 06:56:50 pm »
fakt jedyna (super) zaleta niebieskiego to Counter Spelle ale i tak jest według mnie najgorszy nawet w połączeniu z jakimkolwiek innym kolorem :)
 popiołów strzelą znów ogniska,
A mrok rozświetlą błyskawice,
Złamany miecz swą moc odzyska,
Król-tułacz wrócz na stolicę.

 

anything