Autor Wątek: Własne Jednostki  (Przeczytany 7478 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline drachenfeles

Własne Jednostki
« Odpowiedź #45 dnia: Maj 29, 2004, 08:09:39 pm »
Cytuj

Uruki z koniami spotykali siętylko w porze posilkow  wiec to razcej sredni pomysl ;]


fakt,
ale wargi jakoś mi do uruków nie pasują

Offline Glorfindel

Własne Jednostki
« Odpowiedź #46 dnia: Maj 29, 2004, 08:57:47 pm »
Cytat: "drachenfeles"
Cytuj

S4 D7 A2 za 20 pkt? Ekhm, elfy JUZ sa zbyt przepakowane, a z takimi mini herosami to juz wogole byloby fajnie....


taa, LOTR stałby się grą w którą możesz wygryać pod warunkiem, że grasz elfami, do czego zresztą niewiele ostrouchym brakuje.
Może jeszcze jako wyposarzenie damy tym elfom ich łuki i pozwolimy strzelać 2x na rundę co? A Obronę 8, w końcu to elita...


no pewnie jak elfy maja miec 2 ataki to do d.. a jak sie daje berserkerom 2 woundy za darmo to cacy :bored:

raczysz chyba zartowac ... albo ciemna strona tak Cie zaslepila ze nie jestes w stanie spojrzeec na to obiektywnie...

roznica 1d i  2 fightu na korzysc tych elfow za 4 p  (w stosunku do oryginalnych zasad GW) to wg Was przesada?
nie wspominajac ze B. ma 8c
color=red]Aktualny ranking Ligi Ogólnopolskiej - już dostępny na [/color][size=13]Mitril.pl[/size]

Offline Trigeron

Własne Jednostki
« Odpowiedź #47 dnia: Maj 29, 2004, 09:26:49 pm »
Bersekerzy mają 4 s, 6 d i 2 ataki za 15, tak więc o te pięć pkt. za tarczę odpuścmy.

Offline KędzioR_vo

Własne Jednostki
« Odpowiedź #48 dnia: Maj 30, 2004, 08:57:25 am »
po 1. Uruki na koniach to byłoby co najmniej zabawne :) przynajmniej dla mnie taki układ to już przeginka... Uruki możnaby posadzić na jakichś większych wargach, w końcu uruk to "upgrade" orka, więc jako wierzchowce mogłyby używać "upgrade'ów" wargów 8)
tak właściwie, na dość ciekawy pomysł wpadli włodarze Zvezdy, którzy robią "swój" system bitewny "Ring of rule" (bez skojarzeń :P )... otóż Rosjanie swoje orki posadzili na bawołach:) i wygląda to nieźle, z tym, że ruskie zielonki to jednak co innego niż Isengardzkie Uruk-hai
( http://www.ringofrule.ru/eng/an_ocav.php )
a po 2. Do Glorfindela: chyba nie nadążam za Tobą :) kto daje Berserkerom dwa Woundy za darmo?
) Padre GianLuca KędzioR_vo <- filmik jest! , 8)
:mad: il SenoR OscuRo de la Inquisition :mad:


Offline drachenfeles

Własne Jednostki
« Odpowiedź #49 dnia: Maj 30, 2004, 09:13:41 am »
concept art mają fajny, zwłaszcza troll mi się podoba, a pozatym to trochę inna historia

Offline Herudaio

Własne Jednostki
« Odpowiedź #50 dnia: Maj 30, 2004, 06:05:22 pm »
To teraz tak dla podgrzania trochę atmosfery
punktacje zmian cech, spędziłem na tym cały dzisiejszy dzień porównując statystyki licząc wyliczając różnice w statystykach i punktach
zmiana um. strzeleckich o (1+) 2/3 p
zmiana odwagi 1C 1/3 p
zmiana fight 1F 1/3 p
zmiana siły 2/3
zmiana ruchu o 1" 3/4 p
zmiana obrony 1 D 3/4 p
zwiększenie maksymalnej obrony 1/3 p
Bodyguard 2/3 p
Brak bazowe handweapona -1/3 p

Teraz tak wszystko to ma zastosowanie do max 6F/3+ 4 siły 5 def bazowego (7 maxymalnego) 5C i 14 cm ruchu

Pare uwag co do obrony jeśli mamy np goblina z bazowym defencem na 3 i normalnie ze zbroją i tarczą to jego defence wynosi 3(max5)
to jeśli chcemy podnieść mu podstawową obronę bez zmiany ekwipunku to musimy wydać 3/4p za zmiane cechy obrona i 1/3 p za zmiane maximum bo w zrobi i z tarczą jego obrona będzie 6.
Jeśli natomiast chcielibyśmy wyposażyć go w np. ciężką zbroję to dodajemy 1/3 p za zmiane maxymalnej obrony a za zbroje normalnie musimy zapłacić.

Mam nadzieję że się przyda (ps zasad specjalnych jeszcze nie liczyłem tak samo jak dodatkowego ataku)
I ask only for an enemy worth fighting and a cause worth fighting for". - Spartan Prayer
Liczy się gracz, rozpiska to rzecz wtórna.

Offline drachenfeles

Własne Jednostki
« Odpowiedź #51 dnia: Czerwiec 01, 2004, 10:22:16 pm »
dla odmiany coś dla żartu:

Elitarne oddziały zielonej gwardii - 5p

Ruch: 6"
Walka: 3/4+
Siła: 3
Obrona: 4
Atak: 1
Rany: 1
Odwaga: 3

Uzbrojenie:
Broń ręczna lub włócznia (do wyboru)
zbroja

za 1 punkt mogą mieć tarczę lub łuk

Zasady specjalne:
Zielona gwardia - zieloni gwardziści rekrutują się spośród najznamienitszych zielonoskórych wojowników.
Dodatkowe lata treningu uczyniły z nich prawdziwie elitarne jednostki, zdolne do przetrwania największych bitew, w których udział biorą siły zdolne zmieniać sfery.
Słynny oddział weternaów kapitana Zgryza, który brał udział w wielu zwycięskich bitwach szczyci się jak dotąd zaledwie 1 poległym w ciągu przeszło już 20 lat służby!
Zapytany o ten fenomen kapitan odpowiada, że Ujcok porostu miał pecha, potkną się i nabił na własną włócznię. Cała tajemnica - mówi kapitan - tkwi w perfekcyjnie dopracowanej strategii działania, Najważniejsze jest rozpoznanie i szybka decyzja o doborze taktyki.
Poza zieloną gwardią takimi zdolnościami mogą pochwalić się tylko nieliczni bohaterowie z legend, tacy jak członkowie srebrnej ordy.
Lecz nawet oni zostali prześcignięci w umiejętnościach przez taktykę Zielonych Gwardzistów, zapytany o swój sekret kapitan Zgryz odpowiada, że unikanie walki jest naturalną zdolnością zielonoskórych, jednak pierwotnie zwykle doprowadza ona chaosu i rozbicia szyku.
Teraz dzięki sztuce medytacji oraz innym sekretnym technikom zieloni gwardziści potrafią unikać walki nawet będąc w okrążeniu i pod ciężkim ostrzałem, zresztą nigdy w historii nie zdarzyło się by do tak ekstremalnej sytuacji dopuścili.

Offline Herudaio

Własne Jednostki
« Odpowiedź #52 dnia: Czerwiec 02, 2004, 07:14:01 am »
No comments ja bym dodał zasade specjalną że przy uciekaniu poruszają się o 1"/2cm dalej :P
I ask only for an enemy worth fighting and a cause worth fighting for". - Spartan Prayer
Liczy się gracz, rozpiska to rzecz wtórna.

Offline Trigeron

Własne Jednostki
« Odpowiedź #53 dnia: Czerwiec 02, 2004, 09:25:56 am »
To ja proponuję takie:
pkt. 6

R: 14 cm
W: 3/3+
S: 3
D: 4
A: 1
W: 1
C: 4

Ma hand weapon lub włócznię(do wybory.
Ma zbroję.

Może mieć broń do miotania(1 pkt), łuk i tarczę (1 pkt.)


To ma taki sam sens jak twój gwardzista.

Offline drachenfeles

Własne Jednostki
« Odpowiedź #54 dnia: Czerwiec 02, 2004, 09:43:56 am »
Cytuj

No comments ja bym dodał zasade specjalną że przy uciekaniu poruszają się o 1"/2cm dalej


nie, zielona gwardia nigdy nie ucieka - oni tylko wycofują się na lepsze pozycje