Autor Wątek: Ultimate X-Men  (Przeczytany 34287 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Lady Aqua

Ultimate X-Men
« Odpowiedź #90 dnia: Styczeń 19, 2006, 01:44:48 pm »
Taaa?? No to ja jestem kompletnie zielona.... A myślałam że coś wiem.. A byłbyś tak dobry i oświecił mnie? Które to które? CZym się różni man man od men ??  Nie dziw sie komiksów nie mogłam nigdzie dostać a kreskówki oglądałam tylko te co w telewizji na Fox Kids :)leciały... No coment ...
Ja do fanów wielkich nie należę i nie doszukiwałam się.. więc możesz wyjaśnić?
 :D  :D  :D
 domu potrzebujesz tylko dwóch narzędzi. płynu WD-40 i taśmy klejącej. To co się nie rusza a powinno spryskaj WD-40,a to co się rusza a niepowinno zaklej taśmą...

Offline empro

Ultimate X-Men
« Odpowiedź #91 dnia: Styczeń 19, 2006, 02:05:30 pm »
tu nie trzeba znać nawet komiksów tylko troszkę angielskiego :)
man to jeden człowieczek a men to już kilku :) i komiks jak i kreskówka x-men jest o grupie a x-man o jednym (który z resztą tak się nazywa :))

to tak w skrócie :)

Offline Łamignat

.....
« Odpowiedź #92 dnia: Styczeń 19, 2006, 03:59:02 pm »
empro a prywatnych korepetycji z angielskiego też udzielasz   :evil:

Offline empro

Re: .....
« Odpowiedź #93 dnia: Styczeń 19, 2006, 05:25:48 pm »
Cytat: "Łamignat"
empro a prywatnych korepetycji z angielskiego też udzielasz   :evil:


 8)  :evil:
ja nie, ale znam kogoś jakbyś chciał :)
w dodatku o komiksach wie sporo :)

ale to offtop i itak pewnie utną :)

Offline graves

Ultimate X-Men
« Odpowiedź #94 dnia: Styczeń 19, 2006, 06:10:46 pm »
Cytat: "empro"
tu nie trzeba znać nawet komiksów tylko troszkę angielskiego :)
man to jeden człowieczek a men to już kilku :) i komiks jak i kreskówka x-men jest o grupie a x-man o jednym (który z resztą tak się nazywa :))

to tak w skrócie :)

Myślę, że Empro wyjaśnił to znakomicie - dokładnie o to mi chodziło.
tutaj link do informacji o X-man'ie