Każda banda będzie grała jeden raz w I turze zawodów (z wylosowanym partnerem) scenariusz „Poszukiwanie wyrdstonu”. Potem 2 bandy które wypadły najlepiej zmierza się z sobą w otwartej walce, aż do nieudanego rout testu któregoś z graczy. Tak samo mogą zagrać 3 z 4, oraz 5 z 6 o, kolejne miejsca.
Scenariusz(e).
Każda walka rozgrywana jest na stole o 4’x4’. W „Poszukiwaniu...” dodatkowo, oprócz rubinek, rozmieszczone zostaną na stołach znaczniki wyrdstona – po 6 na stół. Żeby takowy podnieść, trzeba wejść w kontakt z nim etc. Walka kończy się w momencie nie zdania rout testa przez jedna z band, albo wyjście jednej z drużyn przez dowolny, nie wrogi, brzeg stołu. W wypadku nie zdania rout’a, warpston pozostający na stole staje się własnością wygrywającego.
Punktacja:
za każdy warpston’e – 10 pt.
za pełen WYSIWYG – 15pt
za pełne pomalowanie – 15pt
za jakość malowania – 0-20pt
za konwersje – 0-3pt/sztukę, ale nie więcej niż 10pt łącznie
za klimat rozpiski – 0-5pt
za przywiezienie 3 (w miarę ładnych ruinek) – 3pt, ale nie więcej niż 6pt
Dopuszczone bandy:
Mercenaries (Reiklanders, Middenheimers, Marienburgers, Averlanders, Ostlanders, Kislevites), Cult of the Possessed, Witch Hunters, The Sisters of Sigmar, The Undead, Skaven Clan Eshin, Dwarf Treasure Hunters, Orcs and Goblins, Carnival of Chaos, Beastmeni.
Inne bandy mogą zostać warunkowo dopuszczone do gry (warunek – przedstawienie mi duuzo wcześniej rozpiski + przekonanie mnie dlaczego mam to zrobić)
Do band mogą być wynajmowani następujący najemnicy:
Pit fighter, Ogre Bodyguard, Halfling Scout, Warlock, Freelancer, Elf Ranger, Troll Slayer, Imperial Assassin, Tilean Marksman, Mule Skinner, Arabian Merchant, Duellist.
Oraz inni za moim przyzwoleniem (j/w)
Rozpiski proszę przysyłać jak najszybciej!
------------------------------------------------------
co wy na to?