Autor Wątek: Mordheim na Zahcon 2004  (Przeczytany 11894 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ghost666

Mordheim na Zahcon 2004
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 27, 2004, 11:52:22 am »
okej, potwierdzam ze turniej sie odbedzie - na jakies 80% aktualnie jest to pewne.
Nie udało mi sie wynegocjowac wejściówek tylko na turniej, a zatem - 12/18 zł na jeden dzien (zaleznie od dnia 12 albo 18).
Czy macie jakies propozycje/wymagania co do regulaminu?
lory fot the Horned Rat!!!


Offline MiSiO

Mordheim na Zahcon 2004
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 27, 2004, 12:17:19 pm »
hmm... podobnie jak goblikon... w sumie. Bandy oficjalne itp.

Offline ghost666

Mordheim na Zahcon 2004
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 27, 2004, 01:55:02 pm »
no dobra, przyznam sie... to pierwszy turniej który organizuje (jak by ktos juz nie zauwazyl), a pozatym nie czytałem regulaminów innych turniejów wiec nie wiem jak powinnien takowy wygladac, aby ktos mi nie zarzucił ze mam pomysłu z kosmosu
lory fot the Horned Rat!!!


Offline MiSiO

Mordheim na Zahcon 2004
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwiec 27, 2004, 02:03:04 pm »
http://www.inkwizytor.rsc.pl/liga_wojenny2004regulaminmordheim.htm

oto regulamin jaki zrobilem na wojennego mlotka... taz zebys sie zorientoawl

Offline ghost666

Mordheim na Zahcon 2004
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwiec 29, 2004, 10:13:29 am »
ok, dzieki. Regulamin bedzie za 3 dni
lory fot the Horned Rat!!!


Offline Mistrz wałków :)

Toruń
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 30, 2004, 12:19:03 pm »
Pozdrawienia graczy z torunia.

Jeżeli Misio i Paweł się wybiorą to możliwy jest terz mój udział.

Poczekam jedynie na regulamin i wgtdy będę się decydował..
Kamil. (miszczu)

Offline ghost666

Mordheim na Zahcon 2004
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 01, 2004, 04:27:47 pm »
Każda banda będzie grała jeden raz w I turze zawodów (z wylosowanym partnerem) scenariusz „Poszukiwanie wyrdstonu”. Potem 2 bandy które wypadły najlepiej zmierza się z sobą w otwartej walce, aż do nieudanego rout testu któregoś z graczy. Tak samo mogą zagrać 3 z 4, oraz 5 z 6 o, kolejne miejsca.

Scenariusz(e).
Każda walka rozgrywana jest na stole o 4’x4’. W „Poszukiwaniu...” dodatkowo, oprócz rubinek, rozmieszczone zostaną na stołach znaczniki wyrdstona – po 6 na stół. Żeby takowy podnieść, trzeba wejść w kontakt z nim etc. Walka kończy się w momencie nie zdania rout testa przez jedna z band, albo wyjście jednej z drużyn przez dowolny, nie wrogi, brzeg stołu. W wypadku nie zdania rout’a, warpston pozostający na stole staje się własnością wygrywającego.

Punktacja:
za każdy warpston’e – 10 pt.
za pełen WYSIWYG – 15pt
za pełne pomalowanie – 15pt
za jakość malowania – 0-20pt
za konwersje – 0-3pt/sztukę, ale nie więcej niż 10pt łącznie
za klimat rozpiski – 0-5pt
za przywiezienie 3 (w miarę ładnych ruinek) – 3pt, ale nie więcej niż 6pt

Dopuszczone bandy:

Mercenaries (Reiklanders, Middenheimers, Marienburgers, Averlanders, Ostlanders, Kislevites), Cult of the Possessed, Witch Hunters, The Sisters of Sigmar, The Undead, Skaven Clan Eshin, Dwarf Treasure Hunters, Orcs and Goblins, Carnival of Chaos, Beastmeni.
Inne bandy mogą zostać warunkowo dopuszczone do gry (warunek – przedstawienie mi duuzo wcześniej rozpiski + przekonanie mnie dlaczego mam to zrobić)

Do band mogą być wynajmowani następujący najemnicy:
Pit fighter, Ogre Bodyguard, Halfling Scout, Warlock, Freelancer, Elf Ranger, Troll Slayer, Imperial Assassin, Tilean Marksman, Mule Skinner, Arabian Merchant, Duellist.
Oraz inni za moim przyzwoleniem (j/w)

Rozpiski proszę przysyłać jak najszybciej!


------------------------------------------------------
co wy na to?
lory fot the Horned Rat!!!


Offline Mistrz wałków :)

Mordheim na Zahcon 2004
« Odpowiedź #22 dnia: Lipiec 01, 2004, 10:22:25 pm »
No to na mnie nie licz i zapewne na naszych członków klubu.

Scenariusze są do niczego jak i zasady
Kamil. (miszczu)

Offline ghost666

Mordheim na Zahcon 2004
« Odpowiedź #23 dnia: Lipiec 02, 2004, 07:36:11 am »
własnie po to je tutaj umieszczam, aby dopracować je z potencjalnymi graczami  :roll:

tak wiec - co byście zmienili?
lory fot the Horned Rat!!!


Offline Mistrz wałków :)

Mordheim na Zahcon 2004
« Odpowiedź #24 dnia: Lipiec 02, 2004, 04:20:52 pm »
Jeśli chodzi o zastrzeżenia to mam  następujące!

Turnieju nie można rozgrywać za pomocą jednego scenariusza!

Scenariusz który ty przyjołeś jest zbyt losowy- za duzo zalerzy od ewentualnego szczęścia.

Za dużailość punktów jest przydzielanan za sprawy nie związane z grą, przezco może dojść do sytuacji w której gracz który wygrał masakrując przeciwnika przegra z zupełnie przeciętnym a to tylko0 z powodu nieco gorzej pomalowanej bandy i z faktu że nie przywiuzł ruinek.

I co najwazniejsze scenariusze muszą być róznorodne, gracze poprostu się znudzą i niebędą  mieć przyjemności w grze.


Jeżeli chcesz mniejwięcej sprawdzić jakie powinny być załozenia konwentu to odsyłam Cię do goblikonu a jeszcze lepiej do naszej stronki i Wojennego Młotka z tego roku. (www.republika/treasure_hunters
Kamil. (miszczu)

Offline ghost666

Mordheim na Zahcon 2004
« Odpowiedź #25 dnia: Lipiec 02, 2004, 05:40:13 pm »
okej, ale mam nadzieje ze nikt nie bedzie miał za złe jak "pozycze" kilka scenariuszy...
lory fot the Horned Rat!!!


Offline Mistrz wałków :)

Mordheim na Zahcon 2004
« Odpowiedź #26 dnia: Lipiec 02, 2004, 05:45:12 pm »
Oczywiscie ze nie!

Ale spróbuj je terz nieco zmodyfikować aby się za bardzo nie powtarzały.
Kamil. (miszczu)

Offline nahar

Mordheim na Zahcon 2004
« Odpowiedź #27 dnia: Lipiec 03, 2004, 11:41:27 am »
Dużo fajnych scenariuszy jest w dziale NG Scenariusze. Szczególnie, że nikt Ci nie zabrania brać też tych z TC (sporo przetłumaczyliśmy) czy też modyfikowac scenariusze z innych settingów (np z Lustrii).

Są takie scenariusze, które bardzo ciężko wpasować w turniej, ale dla chcącego nie ma nic trudnego. Przede wszystkim muszą być takie żeby można było grać dowolnymi bandami.
Poza tym może zmodyfikować formułe rozgrywek (tylko nie na pucharowa bo nikt nie przyjedzie po to aby zagrać jedną bitwę). Można zrobic tak: każdy z każdym (jak jest mało graczy, potem 4 najlepszych gram multiplayera). Pamiętaj że to Twój turniej i nie musi byc podobnym do innych. Ja osobiście chętnie przyjade jesli tylko będzie do rozegrania co najmniej 5 walk turniejowych dla każdego gracza. I nie będzie to 5 x skirmish. Nie mam żadnych obiekcji, aby na konieć np dać walkę z MEGA potworem na 4 bandy (choć będzie się ona ciągnęła bardzo długo, chyba że wymyslisz jakieś zasady ograniczające. Już tłumacze. Jak dasz np nie budź giganta to wszystkie bandy będą czekały kto go zabije, zeby potem sklepać osłabionego wroga. Ale jak napiszesz, że wygrać moze nie ten co zostaje na planszy po zabiciu giganta (jak jest w orginale) tylko ten CO GO ZABIJE, to już trzeba będzie zastosowac inną taktykę.
Można też dać  scenariusz Tajne zadania. I wiele innych, eskorty , karawany mułów, wozów, krwawe łowy (to tylko przy małej ilości graczy lub jako multi finałowego) itp.

Więc jak widzisz możliwości jest bardzo dużo trzeba tylko pomyśleć. I KONIECZNIE zagraj wszystkie scenariusze zeby sprawdzić czy nie ma tam błędów lub nieścisłość. A jak nie chce Ci się to wrzuć na forum nasz klubik na 100 wytknie wszystkie babole (grając te scenariusze w domciu).
paweł

Offline Mistrz wałków :)

Mordheim na Zahcon 2004
« Odpowiedź #28 dnia: Lipiec 03, 2004, 12:32:31 pm »
Podpisuje się pod tym copowiedział Paweł w pełni.

Podasz scenariusze a my je w mig  sprawdzimy.
Co prawda nie wiem czy będzie to wymierna ocena ,poniewarz wiele scenariuszy które Nam się wydają proste innym przysparzają wiele problemów.

Natomiast z jakimiś propozycjami napewno trzeba wyjść.
Kamil. (miszczu)

Offline drachenfeles

Mordheim na Zahcon 2004
« Odpowiedź #29 dnia: Lipiec 03, 2004, 01:00:18 pm »
IMO lepiej by było, gdyby scenariusze zostały ogłoszone dopiero PO złożeniu rozpisek przez uczestników, uniknie się wówczas tworzenia rozpisek pod scenariusz. I wprowadzi pewien element niepewności, który przydał by się co poniktórym :)