Autor Wątek: Mordheim na Zahcon 2004  (Przeczytany 11608 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mistrz wałków :)

Mordheim na Zahcon 2004
« Odpowiedź #30 dnia: Lipiec 03, 2004, 01:12:51 pm »
Cytuj
. I wprowadzi pewien element niepewności, który przydał by się co poniktórym  

 
 



I tu masz rację Drachenfeles!

Ale kazdy kij ma dwa końce...

Po pierwsze wszyscy na ogół decydują  się turz przed samym turniejem na rozpiski co wyklucza szanse sprawdzenia poprawności pomysłów.
Po drugie niektórzy woleli by wiedzieć czy warto jechać te kilka kilometrów :) . Aby nie trafić np. na konwet który jest oparty na zasadach jakie podawano tu na początku :)
Kamil. (miszczu)

Offline ghost666

Mordheim na Zahcon 2004
« Odpowiedź #31 dnia: Lipiec 03, 2004, 01:17:54 pm »
podanie scenariuszy dopiero na Turnieju było by bardzo ciekawe i chyba własnie tak sie stanie... Zasady mimo to zostaną podane tutaj i dosyc długo przed planowanym turniejem.
Scenariusze zapozycze z NG, powinny byc ok.
lory fot the Horned Rat!!!


Offline nahar

Mordheim na Zahcon 2004
« Odpowiedź #32 dnia: Lipiec 03, 2004, 03:10:35 pm »
FAJOWO!
mówiąc kolokwialnie.

No tylko postaraj sie z tymi scenariuszami i zagraj je z kimś.
A i pytanko:
Czy dopuścisz Piratów???
Jesli tak to ja sie zjawię na 100%.
paweł

Offline ghost666

Mordheim na Zahcon 2004
« Odpowiedź #33 dnia: Lipiec 03, 2004, 09:53:46 pm »
dopuszcze wszystkich (wlacznie z bandami z Lustrii i Arabi, czy jakos tak sie ten setting zwał), ale pod warunkiem ze:
*wyślesz mi rozpiske
*uzasadnisz jak sie dostali do Mordheimu (klimat przedewszystkim 8) )
*usmiechniesz sie do mnie (wiecie, usmiech czyni cuda) :)

takie starania najlepiej zaczac jak najwczesniej. Przyjmuje rozpiski w pliku z AB, koniecznie z najnowszymi zasadami.

co do scenariuszy - powiedziec które w/g was sa fajne - z gildi, to je zagracie. Króka piłka, ze tak powiem. Jak bedzie ich za duzo, to ogranicze do mniej wiecej 12, optymalnie 6.

co do punktowania:
15 za wygrana, po 6 za remis.
do 10 pt (łącznie) za makiety, klimat, malowanie, konwersje itp. co po ile, to sie wymysli później.

kazdy gra z kazdym, potem finałowa walka (pomiedzy 1 a 2 oraz 3 a 4, a jak bedzie sporo ludzi to i 5 vs 6 - o, odpowiednio 1, 2 oraz 3 miejsce), jaki scenariusz, to jeszcze wymysle, ale prawdopodobnie bedzie to monster hunt, z lekko zmienionymi zasadami  :twisted: . Pewnie potworek bedzie jakis wymyslony przezemnie, albo moze bedzie to banda sterowana przez sędziego ot smt. Cos sie zobaczy ;)

pozdrawiam - nikodem

P.S. lepiej..?  :roll:
lory fot the Horned Rat!!!


Offline drachenfeles

Mordheim na Zahcon 2004
« Odpowiedź #34 dnia: Lipiec 03, 2004, 09:57:58 pm »
no to lizardmeni i amazonki odpadają, oni nie opuszczają lustrii, natomiast pozostałe bandy to pod tym względem mają bardziej po drodze do mordheim niż do lustrii.

Offline ghost666

Mordheim na Zahcon 2004
« Odpowiedź #35 dnia: Lipiec 04, 2004, 08:29:12 am »
drachenfels -> jesli przedstawisz mi naprawde dobre uzasadnienie, to mozesz zagrac i amazonkami, czy tez jaszczurkami  :lol: . Tylko prosze zrób to odpowiednio wcześnie  ;).

zgłoszenia prosze nadsyłac na ghost666@torun.mm.pl, a pomysły jakie, najlepiej, scenariusze z gildi widzicie jako turniejowe prosze rzucić na forum, bo ktoś zawsze moze sie nie zgodzić :)

pozdrawiam
lory fot the Horned Rat!!!


Offline Dwalthrim

Mordheim na Zahcon 2004
« Odpowiedź #36 dnia: Lipiec 04, 2004, 11:34:50 am »
A dopuściłbys Nomadów (mam figurki arabusów :P ) i Bretonie albo Tileańczyków?!!!? Wiadomo sława Mordheim dociera nawet na dalekie południe i do gorących piasków Arabii!
Gdyby scenariusze planować po złożeniu rozpisek to mógłbyś nawet sie pokusić o jakąś kampanie z fabułą ala Quest!!!
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!"


Offline nahar

Mordheim na Zahcon 2004
« Odpowiedź #37 dnia: Lipiec 04, 2004, 11:39:36 am »
Nie ma dobrego wytłumaczenia na Amazonki i Lizardy. Te bandy nie opuszczają Lustrii i tyle.
paweł

Offline Mistrz wałków :)

Mordheim na Zahcon 2004
« Odpowiedź #38 dnia: Lipiec 04, 2004, 11:51:28 am »
I tu się w pełni zgodzę z Pawłem.

Tym bardziej że banda Lizardów nie jest przemyślana i przez to jej siła ofensywna jest mocno przesadzona. Kto grał w jesiennej zawierusze bardzo dobrze wie o czym mówie.


Mam za to inne pytanie. Czy dopuscisz (oczywiście po spełnieniu odpowiednich warunków) wesoła kompanie halfingów (zasady na gildi)

Popatrz tylko jak im się śmieją buziaki do Ciebie :)  :)  :)  :)  :)
Kamil. (miszczu)

Offline ghost666

Mordheim na Zahcon 2004
« Odpowiedź #39 dnia: Lipiec 04, 2004, 12:38:24 pm »
Cytat: "Dwalthrim"
A dopuściłbys Nomadów (mam figurki arabusów :P ) i Bretonie albo Tileańczyków?!!!? Wiadomo sława Mordheim dociera nawet na dalekie południe i do gorących piasków Arabii!
Gdyby scenariusze planować po złożeniu rozpisek to mógłbyś nawet sie pokusić o jakąś kampanie z fabułą ala Quest!!!


Nomadów i wszystkich innych dopuszczam, ale najchetniej dopuszczam:
Bandy z podrecznika
Bandy oficjalne - TC i tym podobne
Nie wiem czy bede dopuszczał bandy nie oficjalne, chyba nie... no chyab ze były by bardzo klimatyczne.

Jesli chcesz grać którąś z wymienionych band, to prosze. Dodatkowy punkcik, albo dwa za klimat czekaja :)

o fabule a'la quest myslałem i nie mówie nie... ale najpierw musiałbym wiedziec kto gra, wtedy bym wymyslił ogólny zarys questa i kazdemu wysłał jego "briefing". Najchetniej widziałbym potyczke dobrzy vs źli o jakis mega artefakt ukryty gdzies w mordheimie :).

Cytat: "nahar"
Nie ma dobrego wytłumaczenia na Amazonki i Lizardy. Te bandy nie opuszczają Lustrii i tyle.


wiem ze nie ma, dlatego pisze ze jak ktoś znajdzie Dobre wytłumaczenie, to go dopuszcze  :P

Cytat: "Mistrz wałków :)"
Mam za to inne pytanie. Czy dopuscisz (oczywiście po spełnieniu odpowiednich warunków) wesoła kompanie halfingów (zasady na gildi)

Popatrz tylko jak im się śmieją buziaki do Ciebie :)  :)  :)  :)  :)


raczej tak :), ale najpierw musze sobie cosik o niej poczytać dokładniej, ale podejrzewam ze nie bedzie wiekszego problemu z tym... No a jak bedą fajne figurki i niezła rozpiska, to i pinkcik za klimat spadnie, jak juz mówiłem...
lory fot the Horned Rat!!!


Offline Dwalthrim

Mordheim na Zahcon 2004
« Odpowiedź #40 dnia: Lipiec 04, 2004, 01:54:42 pm »
No to będziemy mieli bardzo ciekawe bandy na Zahconie :) Rozumiem że Dark Elfy, Wiedźmy dark elfickie i Norsmeni też wchodzą w grę? JA w takim układzie biorę się za malowanie i szykuję mały dżihad :lol:  na Toruń - gdyby ktoś jeszcze wpadł z Tileańczykami i Bretonia to miałbym całkowitą Intifade :mrgreen: Zasady Nomadów są na Gildii, niebawem postaram się przesłać rozpiskę :twisted:
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!"


Offline ghost666

Mordheim na Zahcon 2004
« Odpowiedź #41 dnia: Lipiec 04, 2004, 02:21:24 pm »
no i to sie nazywa dobry gracz! nie ma jeszce pełnych zasad a juz robi rozpiske. Brawa dla tego pana :D :D :D
lory fot the Horned Rat!!!


Offline Mistrz wałków :)

Mordheim na Zahcon 2004
« Odpowiedź #42 dnia: Lipiec 04, 2004, 04:52:47 pm »
W takim razie wielce dziekuję za przyjęcie "pokurczów z chohlami"

I nie omieszkam jak najszybciej wysłać rozpiski z krutkim wstępem :lol:
Kamil. (miszczu)

Offline drachenfeles

Mordheim na Zahcon 2004
« Odpowiedź #43 dnia: Lipiec 04, 2004, 09:04:22 pm »
ja nie gram (i nie zamierzam grać) amazonkami ani jaszczurkami, to było stwierdzenie faktu.

Offline ghost666

Mordheim na Zahcon 2004
« Odpowiedź #44 dnia: Lipiec 05, 2004, 08:03:38 am »
drach - a czy ktoś zamierzał..?
lory fot the Horned Rat!!!


 

anything