Autor Wątek: House Rules  (Przeczytany 16388 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Draugdin

House Rules
« dnia: Maj 04, 2004, 05:21:10 am »
A tak przy okazji.
Dokopałem się na jednej z zachodnich stron do arkuszu w exelu który służy do tworzenia nowych postaci do LotR. Głownie bohaterów i kapitanów.
Podaję przykład nowego silniejszego kapitana Uruk Hai stworzonego przez Sarumana po szybkiej śmierci Lurtza.

Learning from Lurtz’s weaknesses Saruman made certain that Kharrkh would be far superior. Kharrkh is exceedingly strong, even for an Uruk Hai. He is also fearless and cruel, causing such fear in his own warriors that they would attack any foe rather than incur his wrath. In his early days he led many attacks against the villages and towns of the Westfold. He has become a cunning leader, and a skilled and powerful warrior. He led the attack at Helm’s Deep and escaped the defeat.

 Kharrkh: Uruk Hai Captain  Points value: 110
               F   S  D A W C
 Kharrkh 6/-  5  6  3 3  6

Might: 3
Will: 2
Fate: 1

Special: Kharrkh is a fearsome leader, therefore the range of his Stand Fast rolls is 12”/28cm, instead of 6”/14cm

Jakie jest Wasze zdanie na ten temat. Mnie sie to bardzo spodobało oczywiście w granicach rozsądku a nie tworzenie nowych bochaterów za 350 punktów z 6 atakami i 10 ranami. Wydaje mi się że powyższe statystki kapitana Uruk Hai mieszcza sie w granicach rozsądku i można by śmiało dołączyć tą postać do oficjalnych statystym.
Czekam na dyskusję :lol:
here is no better Magic than Steel...

Offline Herudaio

House Rules
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 04, 2004, 05:30:01 am »
Trochę mało punktów za 3 ataki z 5 siły i 3 mighta no i fight na 6 .....
I ask only for an enemy worth fighting and a cause worth fighting for". - Spartan Prayer
Liczy się gracz, rozpiska to rzecz wtórna.

Offline Draugdin

House Rules
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 04, 2004, 06:35:26 am »
Ja tego nie wymyślałem na stronie z podaną formułą do obliczania bohaterów była już ta postać jako przykład.
Zresztą to wsztystko jest zapisane w formule tego arkusza kalkulacyjnego. Dla każdej rasy jest pewien podstawowy szablon o podstawowych parametrach za standardowy koszt. Podwyższanie każdej z cech podnosi koszt postaci. Koszt awansu jest też różny w zależności od rasy. Wydaje się całkiem logicznie przemyślane.
here is no better Magic than Steel...

Offline LordThom

House Rules
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 04, 2004, 07:12:31 am »
fajny, to bylby dobry kolega do walki z gothmogiem w jednym teamie ;] ale cene podnioslbym do 150p
i]Czas nie ma początku ani końca.
Czas jest jak wąż Uroboros, który chwycił zębami własny ogon.
W każdym momencie kryje się wieczność.
A wieczność składa się z chwil, które ją tworzą.[/i]

Offline drachenfeles

House Rules
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 04, 2004, 09:52:13 am »
za 150 wchodzą nieźli  wymiatacze, jak saruman, a bohaterowie dobra w granicach 100-140p są i tak silniejsi, dlaczego zło ma być zawsze takie drogie?
Co nie zmienia faktu, że nie do końca dopracowany bohater.

Offline LordThom

House Rules
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 04, 2004, 11:44:43 am »
no fakt, kapitan troli kosztuje 140p a czołg z niego jakich mało...
140 kosztuje też gothmog, to chyba nie będzie przesada jak by kosztował 140p Drach... wiesz, zawsze staram sie dać Złu fory, ale bez przesady  ;)
i]Czas nie ma początku ani końca.
Czas jest jak wąż Uroboros, który chwycił zębami własny ogon.
W każdym momencie kryje się wieczność.
A wieczność składa się z chwil, które ją tworzą.[/i]

Offline Herudaio

House Rules
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 04, 2004, 12:19:41 pm »
Siłę 5 to żadko co ma nawet Daina by ranił na 6tce a z fightem na 6?? i 3 pkt Mighta? Może nie 140 ale 130 byłoby chyba dobrze (odnosząc się np do statsów Elronda)
I ask only for an enemy worth fighting and a cause worth fighting for". - Spartan Prayer
Liczy się gracz, rozpiska to rzecz wtórna.

Offline drachenfeles

House Rules
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 04, 2004, 01:01:48 pm »
120 jest IMHO w sam raz

Offline MiszkA

House Rules
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 05, 2004, 12:29:27 pm »
Cytuj
no fakt, kapitan troli kosztuje 140p a czołg z niego jakich mało...


Akurat on jest po prostu zbyt tani ;]

BTW, widzieliscie nowe jednostki ktore pojawily sie w nowym WD? mam na myśli Thranduila i jego podwładnych z Mirkwood... Postaram sie dzis wrzucic statsy.
G: 3248856

Offline KędzioR_vo

House Rules
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 01, 2004, 09:20:16 am »
i tu tkwi jeden z większych błędów możnopanów z GW... otóż warg, gdy straci jeżdźca, powinien moim zdaniem dalej walczyć i rzucić się na najbliższą wrogą jednostkę, jaką widzi... przecież to jest krwiożercza bestia, a nie jakiś koń... ech
) Padre GianLuca KędzioR_vo <- filmik jest! , 8)
:mad: il SenoR OscuRo de la Inquisition :mad:


Offline drachenfeles

House Rules
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 01, 2004, 09:28:44 am »
Cytuj

przecież to jest krwiożercza bestia, a nie jakiś koń... ech


taa najśmieszniesze jest to, że ma F -/- i A 0 IMO powinien mieć F 4/- A 1
a po stracie jeźdźca zwawać C (i powinien mieć 3 lub 4), jak zda to walczy sam.
W końcu wargi były znacznie bardziej niebezpieczne od swoich jeźdźców :D

Offline KędzioR_vo

House Rules
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 01, 2004, 01:54:49 pm »
moim skromnym zdaniem wargi mogłyby mieć właściwości zbliżone do "monstrous mount", przynajmniej, jeśli chodzi o możliwość atakowania i brania udziału w walce... a w ogóle możnaby je też traktować jako autonomiczne jednostki, tak, by po stracie jeźdźca mogły dalej uczestniczyć w bitwie :) z tym, że wtedy przydałoby się, by GW wypuściło jeszcze plastikowe bestyjki, coś jak kawaleria Rohanu 8)  wtedy możnaby ściągać wojowników i w ogóle wyszłoby taniej...
sądzicie, iż napisanie jakiejś petycji do Genialnego Wytwórcy, przynajmniej w sprawie zasad dla wargów, by coś dało?? :) jeśliby tak wielu ludzi wzięło w tym udział, i to nie tylko z Polski....
hehe...
wiem wiem... utopia :D:D
a tak PeeSem, mógłby mnie ktoś oświecić, jakie statystyki ma Gothmog?
PozdRo
) Padre GianLuca KędzioR_vo <- filmik jest! , 8)
:mad: il SenoR OscuRo de la Inquisition :mad:


Offline Lu-trz

House Rules
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 01, 2004, 02:22:01 pm »
Patrzycie na Wargi przez pryzmat filmu. W książce były to duże wilki na których jeździły gobliny. Jeśli chodzi o odwzorowanie warunków książkowych to Warg jest całkiem udany. Gorzej z grywalnością. Mam 3 Wargów – uważam ich za najładniejsze jednostki zła. Niestety są tymi najmniej skutecznymi w relacji do swojej ceny. Koszt 12 pkt. za Warga z Orkiem posiadającym throwing spear to BARDZO DUŻO. Jeśli taka jednostka kosztowałaby 9 pkt. to byłoby znacznie ciekawiej. Ale tu znów wracamy do bolączki LOTRA to jest zbyt słabej konnicy w stosunku do siły wszelkich broni miotanych.
 swoją drogą - straszna ta globalizacja ...

Offline drachenfeles

House Rules
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 01, 2004, 06:10:54 pm »
Partrząc przez pryzmat książki to nie były to gobliny tylko orki, a te wielkie wilki, były na tyle duże by stanowić poważne zagrożenie.

natomiast w filmie mamy mutację hieny i eru wie czego jeszcze, która w szczękach kruszyła konie wraz z jeźdźcami.

Offline MiszkA

House Rules
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 26, 2004, 05:56:12 pm »
jak juz jestesmy w temacie, to czy ktos moglby mi wytlumaczyc dlaczego pika nei jest traktowana jako bron dwureczna? tzn dlaczego nie ma ujemnego modyfikatora do rzutu na trafienie?
G: 3248856

 

anything