Autor Wątek: Scenariusze - fabuła ciekawsza od masakry?  (Przeczytany 13509 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Encaitar

Scenariusze - fabuła ciekawsza od masakry?
« Odpowiedź #75 dnia: Czerwiec 11, 2005, 07:25:18 pm »
Dosc zapomniany ten temat ;)

Mam taki problem. W podreczniku Siege of Gondor jest scenarjusz Oblezenie Minas Tirith i tam przedstawione sa przykladowe rozpiski, jak rowniez warunki zwyciestwa. Armia Zla pokazana tam liczy ok. 60 jednostek i 1000 pkt. W warunkach jest napisane, ze zeby wygrac, bla, bla, bla, Zlo potrzebuje 16 figurek za lub na murach. Sa tam jeszcze inne warunki, ale nie o to chodzi. Mianowicie chodzi mi o to, ze jesli chcialbym rozegrac te bitwe na wieksza ilosc punktow i figurek to czy mam proporcjonalnie zwiekszyc liczbe wymaganych do zwyciestwa modeli za lub na murach czy zostawic tak jak jest mimo iz liczba modeli w armi Zla wzrosnie do ok. 100? Jestem zupelnie zielony w dziedzinie konstruowania wywazonych scenariuszy, wiec prosze o rade. Kilka osob tutaj uklada "zawodowo" scenariusze na turnieje ;)

pozdrowienia
"Sławne rycerskie rogi północy grały pobudkę do boju. Rohan wreszcie przybył z odsieczą."
"...do Haradu dotarła tylko legenda o strasznej zemście i potędze napadniętego Gondoru."

Offline Herudaio

Scenariusze - fabuła ciekawsza od masakry?
« Odpowiedź #76 dnia: Czerwiec 11, 2005, 07:50:13 pm »
Więc tak, z samymi oblężeniami nie miałem styczności, ale:
jeśli gracie na takim samym stole (taka sama długość stołu, to myśle że podobny limit lub nieznacznie większy). Jeśli gracie na odpowiednio dużym stole to odpowiednio większy limit
I ask only for an enemy worth fighting and a cause worth fighting for". - Spartan Prayer
Liczy się gracz, rozpiska to rzecz wtórna.

Offline drachenfeles

Scenariusze - fabuła ciekawsza od masakry?
« Odpowiedź #77 dnia: Czerwiec 11, 2005, 09:49:18 pm »
eee tego nie rozumiem do końca, jak chcesz uzależniać limity od stołów?