Wiecie, nuda, wakacje. Siedze sobie w domku i przegladam klany z konca podrecznika i chcialem sobie zagrac. Zagralem kilka razy i okazalo sie ze Jeden z moich ulubionych jest jakos taki niedorobiony, wlasciwie to szkoda ze wszystkie klany u szczurow nie sa potraktowane jak rodziny u VC. Postanowilem ulozyc sobie takie cosik. Wiem, na Gildii sie nie gada o takich pi****lach a o rzeczach powaznych i turniejowych ale droga letniego relaksu mozecie chyba dac sie poniesc i pomoc mi zrobic fajna opcjonalna liste, co ? Na Cytadeli Fredrichowi udalo sie zrobic fajna liste Arabow, nawet sie fajnie gra choc ma kilka kaszan i zagowozdek
![Smile :)](https://forum.gildia.pl/Smileys/bb/smile.gif)
Wiec tak, najpierw moja propozycja udoskonalenia opcji bohaterow:
-
Plague Lord (charakterystyki i koszt tak jak w podreczniku) z dodaniem zasady:
"If Plague Lord is general, one more unit of Plague Monks may carry a magic banner"-
Festering Chantor (tak jak w podreczniku) z dodaniem opcji:
"Festering Chantor is a Level 1 Wizard, you can buy him one extra level (up to level 2) for 35pts" ( dalej moze rzucac tylko Pestilent Breath)
"may choose flail (+4pts)"-
Plague Seer (Grey Seer), tuaj nalezaloby wymyslic czar zastepujacy Warp Lightning czyms w desen Klanu Pestilence, np:
Acid stink 8+/ 12``
Remains in play.Frendly unit (only Plague Monks, Plague Censer Bearers, Plague Rats and Clan Pestilence Characters) is evenloped by stinking fog of acid. All enemy models in base contact suffers -1 to hit penalty and must take T test in order to attack normally, if test is failed model looses 1 attack.
Tyle ode mnie o bohaterach, prosze o komentarze i pomysly, pozniej pomyslimy o jednostkach i przedmiotach magicznych i o specjalnych zasadach dla armii.
ps. Rozmowa na Cytadeli sie nie rozwinela, nie wiem czy nie daja rady, czy moze sezon ogorkowy w pelni.