Autor Wątek: Laik prosi o pomoc  (Przeczytany 69584 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kasprzyk

Laik prosi o pomoc
« Odpowiedź #105 dnia: Styczeń 22, 2005, 06:38:53 pm »
te z punktu 2-6 ich nie moglem znalezc w inkantacji

Offline Alchemik

Laik prosi o pomoc
« Odpowiedź #106 dnia: Styczeń 22, 2005, 07:18:55 pm »
2. czy moge wejsc w zwarcie/zaszarzowac i rzucic czar rzucany tylko w walce wrecz

Cytat: "13 strona drugi akapit"
Inkantacja wymaga pełnego skupienia. Niemożliwe jest, by w tej samej rundzie Mag mógł rzucić
czar i strzelić, wykonać Test Fizyczny, biec lub Szarżować. Czary i artefakty wpływające na Ruch
oraz Magowie-Wojny nie są objęci tą zasadą.


3. czy jak zostalem zaszarzowany/ ktos wszedl ze mna w zwarcie moge czarowac

Cytat: "13 strona drugi akapit"
Magowie i Magowie-Wojny mogą rzucać czary nawet wtedy, gdy są zaangażowani w walkę wręcz.


4. czy jak dostalem rane np z czaru, ktos do mnie strzelal to moge czarowac

Cytat: "13 strona piąty akapit"
Minusy wynikające z ran nie mają wpływu na testy rzucania czarów i odzyskiwania mocy.


5. czy moge rzucic czar i sie poruszyc jak tak to o ile i czy moge w druga strone, pierw ruch potem czar

Cytat: "13 strona drugi akapit"
Inkantacja wymaga pełnego skupienia. Niemożliwe jest, by w tej samej rundzie Mag mógł rzucić
czar i strzelić, wykonać Test Fizyczny, biec lub Szarżować. Czary i artefakty wpływające na Ruch
oraz Magowie-Wojny nie są objęci tą zasadą.

jak widać niema przeciwskazań o ile nie jesteś magiem który chce biegać

6. czy jak jestem w zwarciu, to moge czarowac mimo walki i ran ktore odnioslem[/quote]

Cytat: "13 strona drugi akapit"
Inkantacja wymaga pełnego skupienia. Niemożliwe jest, by w tej samej rundzie Mag mógł rzucić
czar i strzelić, wykonać Test Fizyczny, biec lub Szarżować. Czary i artefakty wpływające na Ruch
oraz Magowie-Wojny nie są objęci tą zasadą.

Cytat: "13 strona piąty akapit"
Minusy wynikające z ran nie mają wpływu na testy rzucania czarów i odzyskiwania mocy.
Konfrontacja"
Oficjalna strona www.mythos.pl
Strona Smoczej Gwardii
Redaktor Naczelny bitewniaki.polter.pl

Offline kasprzyk

Laik prosi o pomoc
« Odpowiedź #107 dnia: Styczeń 22, 2005, 07:29:09 pm »
Tak dla pewnosci. A propo drugiego niemozliwe by mag(...) biegl, szarzowal. Czyli moge poruszyc sie o bazowy ruch np 8cm wejsc w zwarcie - nie jest to bieg, ani szarza, ani test fizyczny i nastepnie zaczarowac. Czy tak to mam rozumiec?? Czy wogole nic nie moge zrobic?? Skoro tak, to jak moge rzucic czar jesli ktos mnie zaszarzowal, to chyba tez burzy spokoj przy czarowaniu, przynajmniej tak na moj zdrowy rozsadek.... Tak mi sie wydaje...??

Offline Alchemik

Laik prosi o pomoc
« Odpowiedź #108 dnia: Styczeń 22, 2005, 08:34:28 pm »
z byciem szarżowanym to własnie nie pamiętam skąd ale wiem ze tylko warrior mage moze czarować mimo tego że był szarżowany
w następnej turze oczywiście już jest normalnie

a tego pierwszego nie moge znaleźć ale też gdzieś musi być

wydaje mi sie ze w faq tylkko namierzyć nie moge - może tobie sie uda tak dla przypomnienia
Konfrontacja"
Oficjalna strona www.mythos.pl
Strona Smoczej Gwardii
Redaktor Naczelny bitewniaki.polter.pl

Offline Dabi

Laik prosi o pomoc
« Odpowiedź #109 dnia: Styczeń 23, 2005, 12:01:32 am »
Cytuj
z byciem szarżowanym to własnie nie pamiętam skąd ale wiem ze tylko warrior mage moze czarować mimo tego że był szarżowany
w następnej turze oczywiście już jest normalnie


Cooo ?
O tym to niewiedziałem całkowicie a to jest informacja bardzo dobra dla mnie jesli bylo to prawdziwe.

Rownież nie wiem skąd to wziałeś ale poszukam w faqu skoro tak mówisz

To nie ukrywam byłoby bardzo rozsądne i lekko uprzykrzalo życie nieco zbyt mocarnym magom -> ale nie widziałem takiej zasady szczerze wcześniej :?
eśli coś wydaje się trudne , to pewnie takie jest

Offline BeRsErK

Laik prosi o pomoc
« Odpowiedź #110 dnia: Styczeń 23, 2005, 12:10:20 pm »
Ta zasada dotyczy kapłanów a nie magów ;)

Offline Dabi

Laik prosi o pomoc
« Odpowiedź #111 dnia: Styczeń 23, 2005, 12:20:52 pm »
Cytuj
Ta zasada dotyczy kapłanów a nie magów Wink


No tak jeszcze bardziej dokopać kapłanom :/  

A tak zapytam z przyzwoitości to skąd to pochodzi taka zasada? Bo jakoś mi umpkneła
eśli coś wydaje się trudne , to pewnie takie jest

Offline BeRsErK

Laik prosi o pomoc
« Odpowiedź #112 dnia: Styczeń 23, 2005, 05:50:58 pm »
Strona 26, akapit na samej górze, ostatnie zdanie - kniga dywinacji

Offline Ryu

Laik prosi o pomoc
« Odpowiedź #113 dnia: Maj 05, 2005, 07:24:38 am »
Cóż, ja jestem kompletnym laikiem....
Widziałem tylko parę razy figsy, więc proszę o wyrozumiałość ;)

Chciałbym zacząć grać w Konfre. NAjbardziej mi pasi armia Dirza (albo jakoś tak...) i Chowańce... Stąd moje pytanie: czy żywiołaki/chowańce to armia? I jeszcze jedno - ile pieniędzy trzeba mniej więcej wydać żeby móc sensownie grać?

W battlu to wychodzi sporo, ale pomału kończe armię TK, więc może konfra...  :)

Dzięki za odpowiedź  :)
NIE MA SPRAWIEDLIWOŚCI. JESTEM TYLKO JA."

Offline Vallarr

Laik prosi o pomoc
« Odpowiedź #114 dnia: Maj 05, 2005, 09:36:08 am »
Salve !!
na poczatku zajrzyj tutaj - http://forum.mythos.pl/ , bo to forum praktycznie umarlo....
zywiolaki i chowance nie sa osobna armia , mozna je brac do kazdej armii :)

przecietny koszt armii turniejowej na 350-400 pkt wacha sie od 250 zł do 400 zł :) w zaleznosci od koncepcji armii :)
I was born of a scorpion's mind"
Tony Iommi - "Flame On"

Offline Ryu

Laik prosi o pomoc
« Odpowiedź #115 dnia: Maj 09, 2005, 10:33:36 pm »
Ech... Zarejestrowałem się, ale z logowaniem są kłopoty więc mam nadzieję, że tu mi ktoś odpowie :)

Czy hybrydy można używać w Konfrontacji, ale nie Rag'Narok, tylko zwykłej(?). To samo z innymi figurkami z boxów.

Dzięki :)
NIE MA SPRAWIEDLIWOŚCI. JESTEM TYLKO JA."

Offline Dabi

Laik prosi o pomoc
« Odpowiedź #116 dnia: Maj 09, 2005, 11:10:53 pm »
Cytuj
Czy hybrydy można używać w Konfrontacji, ale nie Rag'Narok, tylko zwykłej(?). To samo z innymi figurkami z boxów.

Dzięki Smile


Jeśli chodzi Ci o jednostkę Hybrydy z Alchemików (box Miot Herezjachy) to tak samo jak inne jednostki z boxów można ich używać (a czasami wręcz trzeba) w Ragnaroku (wykorzystuje on WSZYSTKIE figurki i jednostki z Konfrontacji ;))

Tak samo figurek z boxów co pisze na nich Ragnarok można używać w Konfrontacji

mam nadzieję że pomogłem :)
eśli coś wydaje się trudne , to pewnie takie jest

Offline Motus

Laik prosi o pomoc
« Odpowiedź #117 dnia: Wrzesień 19, 2005, 05:50:41 pm »
Jestem zupelnie zielony jmesli chodzi o ten system, jestem narazie pod wrazeniem figurek. Czy ktos moglby wytlumaczyc mi o co tu chodzi? CZy rozgrywka jest przypomina bardziej bitwy w regimentach jak w warhammerze fb czy bardziej potyczki lotra?? jesli wogole mozna to porywnac..

Offline _Wychwethyl_

Laik prosi o pomoc
« Odpowiedź #118 dnia: Wrzesień 19, 2005, 06:00:25 pm »
Wejdz na forum Mythosa, bo to tutaj praktycznie umarło  :)

http://www.mythos.pl/forum/index.php

Tam udzielimy Ci wszelkich potrzebnych informacji  :D
FB: Wood Elves; Imperium
Konfrontacja: Gryfy, Lwy , Cynwalle,
WH40K: Imperial Guard

Offline dagobert

Laik prosi o pomoc
« Odpowiedź #119 dnia: Wrzesień 19, 2005, 07:43:15 pm »
Cytat: "Motus"
Jestem zupelnie zielony jmesli chodzi o ten system, jestem narazie pod wrazeniem figurek. Czy ktos moglby wytlumaczyc mi o co tu chodzi? CZy rozgrywka jest przypomina bardziej bitwy w regimentach jak w warhammerze fb czy bardziej potyczki lotra?? jesli wogole mozna to porywnac..

Jeśli już mielibyśmy do czegoś konfrę porównywać to do Mordheim'a ( czyli drużyna ( pierścienia  :lol: ), duży indywidualizm modeli, pojedynki, różne akcje typu pływanie, skakanie, wspinania się, unikanie itp. - skirmish jednym słowem ).

Ragnaroka ( Konfra na większe punkty - te same modele, trochę inne zasady ) można od biedy porównać do WFB ( składanie regimentów ).

Na marginesie - zawsze zaczyna się od modeli ...  :D

 

anything