trawa

Autor Wątek: Fields of Pelennor  (Przeczytany 15769 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Eomer

Fields of Pelennor
« Odpowiedź #30 dnia: Sierpień 04, 2004, 06:27:29 pm »
A wie ktos jakie statsy ma Imrahil i wogóle rycerze Dol Amrotu?
Życie jest tylko nędznym aktorem, który swoja rolę przez pare godzin wygrawszy, w nicość przepada. Staje się tylko powieścią idioty."
Szekspir "Makbet, akt V, scena V"

Offline xioze

Fields of Pelennor
« Odpowiedź #31 dnia: Sierpień 04, 2004, 07:20:49 pm »
Cytat: "Eomer"
A wie ktos jakie statsy ma Imrahil i wogóle rycerze Dol Amrotu?

Poczytaj temat nowości ;)

Offline Draugdin

Fields of Pelennor
« Odpowiedź #32 dnia: Sierpień 06, 2004, 06:43:39 am »
No więc przestudiowałem zasady dotyczące Mumaka i uważam że są dość zrozumiałem i w miare (jak na GW) klarowne.
W jednym czy dwóch miejscach trzeba będze podyskutować dla wyjaśnienia wątpliwości. Przeczytam to jeszcze raz na spokojnie, porobię notatki i sporne rzeczy wrzucę na forum do dyskusji.
here is no better Magic than Steel...

Offline sonic

Fields of Pelennor
« Odpowiedź #33 dnia: Sierpień 07, 2004, 10:10:38 am »
ejj wyślij mi te 4 stronki :) sonic_max@op.pl
iedy będzie was atakował gumowy potwór...będe tam....gdy okradną starszą babcie...będe tam....gdy dziecko płacze ponieważ nie wymusiło na rodzicach kasy na nową gre...o tak...będe tam....

Offline CINEK

Fields of Pelennor
« Odpowiedź #34 dnia: Sierpień 07, 2004, 01:25:50 pm »
ja też bardzo poproszę o przesłąnie
marcinguru@wp.pl
Zgóry bardzo dziekuje!!!!!!!!!!!! 8)

Offline Draugdin

Fields of Pelennor
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpień 07, 2004, 10:49:41 pm »
Szczerze powiedziawszy to miałem cichą nadzieję że po ukazaniu sie dodatku to forum nieco się ożywi a wręcz myślałem że "wybuchnie" wzmożona dyskusja a tu nic. Są tylko dwie możliwości - albo okres wakacyjny albo nowy dodatek to przereklamowany niewypał.
Cóż czas pokaże.
here is no better Magic than Steel...

Offline drachenfeles

Fields of Pelennor
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpień 08, 2004, 02:39:45 am »
Niewypał i tyle
jest za kwadrans czwarta w nocy więc więcej napiszę innym razem

Offline KędzioR_vo

Fields of Pelennor
« Odpowiedź #37 dnia: Sierpień 08, 2004, 01:40:47 pm »
moim zdaniem zasady do Mumaka dość ciekawe są... tylko, jak się będą sprawdzały :) trochę za słabi są (moim zdaniem) Haradrimowie, zwłaszcza ta obrona... no i courage... porażka, ale cóż... a te zatrute strzały to też dość cienka zaleta

zastanawiam się, czy w bitwie na 500 punktów opłaca się wrzucać Olifanta za 275 punktów :D i to jeszcze z Mahudem
a właśnie - jeśli chce się wrzucić Mahuda zamiast zwyklego kapitana Haradrimów, to trzeba odjąć od wartości Mumaka dowódcę z Haradu i wtedy dodać Mahuda? czy też raczej dodać do 275 mumakowych 25 za Mahuda??

PozdRawiam
) Padre GianLuca KędzioR_vo <- filmik jest! , 8)
:mad: il SenoR OscuRo de la Inquisition :mad:


Offline Corum

Fields of Pelennor
« Odpowiedź #38 dnia: Sierpień 08, 2004, 02:07:50 pm »
wg AB dodaje sie 25 pkt

Offline Herudaio

Fields of Pelennor
« Odpowiedź #39 dnia: Sierpień 08, 2004, 09:14:50 pm »
Dokładniej to jest tak że za 25 pkt ulepszasz kapitana do Muhada, na 500 pkt IMO jeśli wystawisz do tego samą piechotę (żeby były 36 modeli by się dało 12 łuczników wstawić na Mumaka, będzie to napewno zaskoczenie, bardzo efektowne, a efektywne? trudno chyba powiedzieć te 3 hity z siłą 9 robią swoje, natomiast w takim wypadku wysupłałbym te 20 pkt na ulepszenie kłów, a by w miare szybko wybić jak najwięcej przeciwników, korzystając z 3 mightów ulepszonego dowódcy i tych 4 trafień by uzyskać przewage
I ask only for an enemy worth fighting and a cause worth fighting for". - Spartan Prayer
Liczy się gracz, rozpiska to rzecz wtórna.

Offline drachenfeles

Fields of Pelennor
« Odpowiedź #40 dnia: Sierpień 08, 2004, 09:38:38 pm »
Dobra, teraz mogę napisać, co myślę o nowym dodatku.

uważam, że jet najmarniejszy z dotychczas wydanych, a zasady i staty armii haradu to kpina, podczas gdy z drugiej strony mamy pakernych rycerzy i trzyrękiego kapitana rangersów z super artefaktycznym bannerem.

Zwródźcie uwagę na fakt, że w całej armii haradu ani jeden wojownik nie może posiadać broni ręcznej... trochę to dziwne co?
Wielki, potężny mumak posiada D7, co oznacza, że wystarczy ci dowolny strzelec z long- lub elfbow'em i bez większych kłopotów kasujesz całą armię ciemności jednym strzałem ponieważ gdy zranisz mumaka to przejmujesz nad nim kontrolę.

Obgadałem tą kwestję ze 'specjalistami' genialnego wytfurcy - mimo perswazji uparcie obstają przy swoim przedstawiając śmieszne argumenty.  :wall:

Offline Corum

Fields of Pelennor
« Odpowiedź #41 dnia: Sierpień 08, 2004, 09:45:29 pm »
tzn jakie argumenty?

Offline xioze

Fields of Pelennor
« Odpowiedź #42 dnia: Sierpień 08, 2004, 10:24:30 pm »
Mnie denerwuje że konnica nadal pozostaje jednostką pomocniczą nawet jeżeli weżmie się pod uwage statystyki rycerstwa z dol amroth.
Wątpliwa opłacalność wystawiania Rangersów z północy w większej ilości choć pewnie będą się sprawdzać jako tani kapitanowie.
Co do mumaka....myśle że rozpiska Mumak + piechota + zabójca lub 2. gdzie podstawowym zadaniem piechoty będzie zasłanianie mumaka przed łucznikami i doprowadzenie go do lini nieprzyjacielskich ma szanse się sprawdzić . ...

Offline drachenfeles

Fields of Pelennor
« Odpowiedź #43 dnia: Sierpień 08, 2004, 10:51:00 pm »
Cytuj

tzn jakie argumenty?


zaproponowałem, że może skoro mumak po zranieniu panikuje kierunek, w którym podąży i będzie tratował mógłby zależeć od rzutu kością kierunku, a nie od gracza dobra, bo to trochę tak niezbyt fajnie.

Odpowiedź była taka, że przecierz wówczas mógłby starować dobre modele, a przecierz to logiczne, że powinien tratować swoich sojuszników... jak dla mnie... no comments...

Cytuj

Mnie denerwuje że konnica nadal pozostaje jednostką pomocniczą nawet jeżeli weżmie się pod uwage statystyki rycerstwa z dol amroth.
Wątpliwa opłacalność wystawiania Rangersów z północy w większej ilości choć pewnie będą się sprawdzać jako tani kapitanowie.
Co do mumaka....myśle że rozpiska Mumak + piechota + zabójca lub 2. gdzie podstawowym zadaniem piechoty będzie zasłanianie mumaka przed łucznikami i doprowadzenie go do lini nieprzyjacielskich ma szanse się sprawdzić . ...


Ogólnie jazda jest trochę śmieszna to fakt, a co do rangersów to jest to chyba jedyna zbalansowana jednostka w tym dodatku, nie wliczając w to halbarada.

Niestety zgodnie z zasadami nie można mumaka zasłonić przed ostrzałem, także nie przejdą takie akcje jak w wypadku trolli.

Offline GICO

Fields of Pelennor
« Odpowiedź #44 dnia: Sierpień 08, 2004, 11:05:11 pm »
drachenfeles masz racje albo powini mu zwiększyć trochę odwagę i by było w porządku bo osiągnięcie rzutów przy jego odwadze to 50% szans na powodzenie, a itak moge się założyć że mumak będzie połozony za nim dotrze do szyku przeciwnika.

GW ma racje przeciez bestia taka jak mumak może miec pancerz równy khazad guards, albo obrońcą fonntany. Lekka kpina trochę trzeba przyznać.

A po za tym haraadzi w ksiązce walczyli nawet gdy zginął ich wódz do końca byli bardzo okrutni i bezwzględni w walce.....lol....a my tu dosatliśmy tchórzliwą chołotę która trupem będzie się kładła przed wrogiem, trzeba przyznać że hasharin to dobry bohater.

Dodatek kiepski zero figurek do wcześniejszych armi zła w poprzednich się pojawiały (chodzi mi że nie pojawiły się do mordoru czy do isengaredu, a nie do zła ogólnie, bo harad trzeba potraktować jako inną tematyczną armie). zawiodłem się, wogóle te zasady jakieś nie jasne, sztandar działający na 14cm z auto na courage i możliwość strzelania z  łuku (na dodatek przez bohatera) przy kośzcie 60pkt to już lekki przegięcie. a do tego te hełmy dol amroth :x
img]http://img211.imageshack.us/img211/3488/userbar111511ag4.gif[/img]

 

anything