Autor Wątek: Fields of Pelennor  (Przeczytany 16098 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Corum

Fields of Pelennor
« Odpowiedź #45 dnia: Sierpień 08, 2004, 11:31:03 pm »
Cytat: "drachenfeles"
Odpowiedź była taka, że przecierz wówczas mógłby starować dobre modele, a przecierz to logiczne, że powinien tratować swoich sojuszników... jak dla mnie... no comments...

 :eek:  :cuckoo:  :|
logika gora

imo KoDy sa za slabe, szczegolnie jesli sie je porowna do rohan royal guardow :/

na szczescie nikt mi nie kaze grac na zasadadach GW - pozmienialem juz to i owo.

Offline Herudaio

Fields of Pelennor
« Odpowiedź #46 dnia: Sierpień 09, 2004, 07:41:21 am »
Nie wiem czy KoDA'y są takie słabe? Z Imrahile to przy szarży mamy 3 kostki na wygranie + 4 kostki na zranienie + lanca, większość łuków rani nas na 6tkach (nawet konie) jedynie kusza rani ta 5tkach, co do Mumaka, trzebaby przetestować, kto z Krakowa reflektuje na bitwe na 750 pkt z moim sproxowanym Haradem? (jakby co moge pożyczyć elfy)
I ask only for an enemy worth fighting and a cause worth fighting for". - Spartan Prayer
Liczy się gracz, rozpiska to rzecz wtórna.

Offline Barlog007

Fields of Pelennor
« Odpowiedź #47 dnia: Sierpień 09, 2004, 06:58:34 pm »
xioze byłam na wakacjach i jestem troche zacofana i maqm taka maluteńką prośbę:
czy mógłbyś  wysłać mi wszystko co do tej pory zeskanowałeś na iza_krakow@hotmail.com????
 :)  :)  :)
 popiołów strzelą znów ogniska,
A mrok rozświetlą błyskawice,
Złamany miecz swą moc odzyska,
Król-tułacz wrócz na stolicę.

Offline xioze

Fields of Pelennor
« Odpowiedź #48 dnia: Sierpień 09, 2004, 07:28:42 pm »
Sorki miałem formatowanie twardziela więc nici ze skanów.
Ale Drah wpisał wszystko do AB więc ja ściągniesz sobie plik to będziesz wszystko miała.
pozdrowienia

Offline Herudaio

Fields of Pelennor
« Odpowiedź #49 dnia: Sierpień 10, 2004, 08:46:23 pm »
Dzisiaj playtestowałem armie haradrimów i stwierdzam że dużo rzeczy wydaje się inne niż na to wygląda, wiec tak Mumakil: 12 łuczników na grzbiecie przy 20 cm ruchu się przydają, Maumakilem tratujemy to co jest a strzelcami strzelamy do tyłu/na boki, co się sprawdza i to nawet bardzo.
Zatrute strzały - przydatne, przerzucanie jedynek nie zdarza sie często ale lubie mine przeciwnika gdy widzi rzuty na zranienie na 10 trafionych zero zawoundowanych, 5 jedynek które po przerzuceniu zamieniają się w piękne 3 trupy :)
Piechota - Tanie, dużo i wszystko ma włócznie, za 6 pkt gość z fightem na 3 i C3 + każdy włócznia => naprawdę łatwo da się otoczyć przeciwnika, niestety nie da się tarczować, ale udało mi się otoczyć rohan którego zazwyczaj jest dużo
Hasharin - równie dobry jak się zapowiada w turze przejadał się przez dwóch kawalerzystów na ture, jedna uwaga nigdy nie daj się zaszarżować przez konnego bohatera => musisz go jakoś odciagnąć 1 might nie wyratuje z takiej sytuacji, a 3 faty lubią nie wychodzić

No i Mumakil - mimo tej swoje wspaniałej obrony 7 naprawdę rządzi, po ulepszeniu dowódcy nie spanikował ani raz mimo ze skończył bitwe z pozostawionymi tylko 3ma ranami, oczywiście najskuteczniejsze jest tratowanie, na początku bitwy trzymać go na 20 cm od swoich na flance, postarać się zderzyć z siłami przeciwnika po czym rozpocząć tratowanie przeciwnika od flanki => bardzo skuteczne, jedyne co naprawdę zatrzymuje mumakila to herosi ponieważ mają dużo woundów i fateów ale jeśli Mumak ma inicjatywę to zazwyczaj w drugiej turze giną, ulepszenie kłów też sie opłaca, ten jeden dodatkowy hit daje pewności że tak łatwo pech nam nie przeszkodzi w tratowaniu bo szanse zmniejszają się jeszcze trzykrotnie.

Ogólne uwagi, wbrew pozorom nie da się zbudować armi na samym mumakilu chociażby dlatego że aby dać 12 strzelców potrzebujemy 24 piechurów, armia różnorodna da się zarówna złożyć szybką armię ofensywną konnica + mumakil jak i piechota ze wsparciem kawalerii czy też taką jak ja dzisiaj grałem czyli piechota + mumaki oraz oczywiście pałętający się Hasharini robią swoje
I ask only for an enemy worth fighting and a cause worth fighting for". - Spartan Prayer
Liczy się gracz, rozpiska to rzecz wtórna.

Offline LordThom

Fields of Pelennor
« Odpowiedź #50 dnia: Sierpień 10, 2004, 09:02:59 pm »
ja tesh skonczylem wlasnie testowac mumaka i haradrimow. to tez sie podziele spostrzezeniami.

Haradrimowie- wporzadku, dobrzy lucznicy, tani, mnogo ich na polu bitwy, mi zatrute strzaly sie nie przydaly, jak dla mnie zwykly bajer o bardzo malej skutecznosci.

Mumakil. tu mam mieszane odczucia.
- z jednej strony czolg jakich malo. jak juz zacznie deptac to nic go nie powstrzyma. w walce wrecz tez sie sprawdza.
- mimo wszystko luki sa dla niego zabojcze. rany wbrew pozorom leca szybko. a gdy przegra walke to wtedy jest naprawde tragicznie. traci rany na 6tkach. a wiadomo ze nikt nie rzuci 2 swoich jednostek na slonika. zawsze leci ich chmara.
- najzwyklejszy bohater wystarczy ze wygra z nim walke jesli wyrzuci 6 przy walce

wiem jedno- zasady do mumaka prezentuja sie dosyc dobrze. mimo wszystko wg mnie dobrze wywazona jednostka => najsilniejszy czolg jakiego srodziemie nosilo, ale do powstrzymania...

trzeba bedzie zagrac wiecej bitew zeby lepiej poznac jego skutecznosc.
i]Czas nie ma początku ani końca.
Czas jest jak wąż Uroboros, który chwycił zębami własny ogon.
W każdym momencie kryje się wieczność.
A wieczność składa się z chwil, które ją tworzą.[/i]

Offline Herudaio

Fields of Pelennor
« Odpowiedź #51 dnia: Sierpień 10, 2004, 09:09:49 pm »
I właśnie w tym leży IMO klucz do grania mumakilem czyli tratowanie tak by mniej wiecej wiedzieć gdzie sie mumakil zatrzyma i zagranie tak by stratować mumakile a potem odgrodzenie się od reszty pola bitwy, jak znowu mamy inicjatywe to znowu tratujemy i zasłaniamy się, rany lecą szybko choć IMO 10 ran przy rewanżowym ogniu to nie jest tak mało, zwłaszcza że przeciwnik koncentruje ogień na mumaku raczej niż na łucznikach a łucznicy sukcesywnie robią swoje
I ask only for an enemy worth fighting and a cause worth fighting for". - Spartan Prayer
Liczy się gracz, rozpiska to rzecz wtórna.

Offline GICO

Fields of Pelennor
« Odpowiedź #52 dnia: Sierpień 10, 2004, 09:49:08 pm »
no to teraz by się przydało przeprowadzić test imrahila ijego świty razem z rengersami.
img]http://img211.imageshack.us/img211/3488/userbar111511ag4.gif[/img]

Offline Neo

Fields of Pelennor
« Odpowiedź #53 dnia: Sierpień 10, 2004, 10:10:44 pm »
Witam!
Żeby sprzątnąć Mumakila wystarczy King of Dead albo kilku jego podwładnych, spójrzcie tylko na odwagę naszego słonika. Oczywiście jeżeli to oni zaszarżują na Mumaka.
Pozdro!
img][/img]

Offline xioze

Fields of Pelennor
« Odpowiedź #54 dnia: Sierpień 10, 2004, 10:44:15 pm »
Pytanie
Jaki wpływ ma machud na mumaka a zwłaszcza na testowanie paniki po zranieniu.

Offline LordThom

Fields of Pelennor
« Odpowiedź #55 dnia: Sierpień 11, 2004, 06:44:29 am »
jak mumak dostanie rano to testuje sie odwage- ale jego dowodcy nie samego slonika. a ulepszony ma C5, ja tylko raz nie zdałem.

Pytanie#2
jest napisane że jesli slonik podczas ruchu dotknie podstawki wrogowa lub sojusznika to ten dostaje 3 hity z S9. jeśli przeżyje to zaczyna się walka wręcz...czyli mumak walczy również ze swoimi?
i]Czas nie ma początku ani końca.
Czas jest jak wąż Uroboros, który chwycił zębami własny ogon.
W każdym momencie kryje się wieczność.
A wieczność składa się z chwil, które ją tworzą.[/i]

Offline xioze

Fields of Pelennor
« Odpowiedź #56 dnia: Sierpień 11, 2004, 08:33:34 am »
Jak rozumiem czary Radagasta "Panika" też nie działają?

Offline drachenfeles

Fields of Pelennor
« Odpowiedź #57 dnia: Sierpień 11, 2004, 10:53:08 am »
Nie, nie działają :)

Cytuj

jest napisane że jesli slonik podczas ruchu dotknie podstawki wrogowa lub sojusznika to ten dostaje 3 hity z S9. jeśli przeżyje to zaczyna się walka wręcz...czyli mumak walczy również ze swoimi?


Zostało równierz napisane, że sojusznicy się automatycznie odsówają podczas ruchu słonika.

Offline Herudaio

Fields of Pelennor
« Odpowiedź #58 dnia: Sierpień 11, 2004, 11:06:10 am »
Niet, jeśli podczas ruchu natkniesz się na swoją figurkę to masz do wyboru:
-stratować ją (życie Haradrima jest ciężkie)
-skończyć ruch (nazgula nie stratuje)
=> ponieważ nie walczy się ze swoimi to po prostu Mumak zostaje w miejscu

Co do odsuwania modeli to przesuwa się je w przydku obracania mumaka na początku ruchu
I ask only for an enemy worth fighting and a cause worth fighting for". - Spartan Prayer
Liczy się gracz, rozpiska to rzecz wtórna.

Offline drachenfeles

Fields of Pelennor
« Odpowiedź #59 dnia: Sierpień 11, 2004, 11:11:37 am »
tak, o to ostatnie mi chodziło