trawa

Autor Wątek: Próbuję zrobić własny system RPG podobny do D&D!!!!!!!!!  (Przeczytany 9408 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline zyz

Próbuję zrobić własny system RPG podobny do D&D!!!!!!!!!
« dnia: Sierpień 11, 2004, 05:43:21 pm »
Witam wszystkich :lol:  
Jestem nowy w tej gildii, dopiero założyłem konto. Mam 14 lat i zacząłem pracować nad własnym systemem RPG. Na razie są to tylko statystyki, modyfikatory; obrażen, trako, hp/lvl, klasy i rasy.Własnie zacząłem pracować nad czarami maga. W ogóle to w D&D ani razu nie grałem bo nie mam ale widziałem podręczniki itroche je czytałem więc wiem o co chodzi a pozatym na kompie gram w erpegi dobre 2 może 3 lata i to dobrze gram :)   Jeśli ktoś tesh zaczął robić system podobny do D&D to proszę o kontakt albo jeśli ktoś mógłby mi coś doradzić w wielu kwestiach (mam troche problemów zróżnymi modyfikatorami a przedewszystkim z dopasowaniem obrażen czarów). Nie wiem czy będzie pisało mój email bo pierszy raz piszę na tym forum więc go napisze.

Mój email: zyz1@vp.pl
No narka  :P
ułka z goblinem!

Offline Heimnar

  • Kawaler Bractwa Św. Jerzego
  • ****
  • Wiadomości: 464
  • Total likes: 0
  • Fire For The FORGE!!!
Próbuję zrobić własny system RPG podobny do D&D!!!!!!!!!
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 11, 2004, 05:46:31 pm »
Witam serdecznie nowego forumowicza!
Jeśli o mnie chodzi - możesz pytać o tworzenie świata.
Zasady lubiłem swego czasu zmieniać i tworzyć, ale pomysł zarzuciłem.
Oryginalne DD są w porządku  :)
www.myspace.com/hellforgehammer <-Nasza muzyczna kuźnia
podpisano - Kot BEHEMOT

Offline Beast

Próbuję zrobić własny system RPG podobny do D&D!!!!!!!!!
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 11, 2004, 06:39:31 pm »
Muszę Cię zmartwić.Takie pomysły to przeważnie słomiane zapały.Znam wielu którzy chcieli zrobić własny system rpg, ale wszyscy po miesiącu padli.

Offline Hex

Próbuję zrobić własny system RPG podobny do D&D!!!!!!!!!
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 11, 2004, 10:10:05 pm »