Autor Wątek: Disciples 2: Mroczne Proroctwo  (Przeczytany 23577 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Frey Ikari

Disciples 2: Mroczne Proroctwo
« Odpowiedź #30 dnia: Czerwiec 01, 2006, 09:05:25 pm »
Cytuj
Disciples 2 (nawet bez dodatków), to gra, która według mnie bije na głowę Herosów IV i Age of Wonders 2.

Tutaj bym się z Tobą nie zgodził, ale jedno wiem napeno niczym tamtym grą nie ustępuje. Grafika i grywalność stoi na bardzo wysokim poziomie ale w dodatku mogli by dodać nowe kampanie dla wszytkich ras a nie tylko dla Elfow...

Offline Kriss

Disciples 2: Mroczne Proroctwo
« Odpowiedź #31 dnia: Czerwiec 04, 2006, 08:59:17 am »
Aktualnie gram i bardzo mi się podoba. Grafika, muzyka, klimat wszystko tworzy interesującą całość.
What you call "faith" is nothing more than a child crying out for love."


Offline Corther

Disciples 2: Mroczne Proroctwo
« Odpowiedź #32 dnia: Czerwiec 04, 2006, 04:05:42 pm »
W Disciples 2 grałem już jakiś czas temu, ale pamietam, że bardzo spodobała mi się w niej grafika (właśnie takiej, klimatycznej grafiki zabrakło w HoMM4), walka, która nakładała bardzo ważną rolę na taktykę i rozstawienie jednostek oraz tryb rozwoju jednostek.

Offline Frey Ikari

Disciples 2: Mroczne Proroctwo
« Odpowiedź #33 dnia: Czerwiec 04, 2006, 09:16:02 pm »
A jaka jest wasza ulubiona stron akonfliktu i jednostka?? Moja ulubina strona to Imperium i poźniej Elfy. A z jednostek to lubię Łowcę czarownic i Imperialnego Zabojcę, fantastytcznie wyglądają... :D

Offline High Elf

Disciples 2: Mroczne Proroctwo
« Odpowiedź #34 dnia: Czerwiec 04, 2006, 09:42:11 pm »
Świetna giera. Lubiłem zawsze elfy i te ich centaury przypakowane.
ziałam w imieniu Zakonu Rycerskiego Świętego Jana Chrzciciela Szpitala Jerozolimskiego. Nie polecam wchodzić mi w drogę ;)


Offline realbatman

Disciples 2: Mroczne Proroctwo
« Odpowiedź #35 dnia: Lipiec 04, 2006, 06:42:47 am »
Jakie mieliście / macie taktyki na zdobywanie zamku przeciwnika z tym KOZAKIEM (opór życia i obrażeń, pancerza) w zamku?

IMO da się go tylko rozwalić albo Demonami albo nieumarlakami

ewentualnie ... jeśli bohater posiada jakiś wypaśny artefakt ale tego nie licze.

Offline Gambit

  • Koortynator Działu
  • Szafarz bracki
  • *
  • Wiadomości: 3 498
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Gildia Gier Komputerowych
Disciples 2: Mroczne Proroctwo
« Odpowiedź #36 dnia: Lipiec 04, 2006, 08:24:49 am »
Kiedy w Kampanii Imperium zdobyłem Rangerem artefakt paraliżujący, to zamki zdobywałem z zamkniętymi oczkami. Na dzień dobry tylko pakowałem całą brygadę potionami shielda, żeby ten pierwszy atak obrońcy ich nie wybił, a potem paralizowałem bossa co rundę i heja...

A tak bez artefaktu, to podstawą jest maxymalne zapakowanie całej armii boostami do szybkości, zadawanych obrażeń i obrony (na maxa, czyli do 90% co się da). Wtedy udaje się zdobyć zamek, choć z poważnymi stratami.

Offline Pepper

Disciples 2: Mroczne Proroctwo
« Odpowiedź #37 dnia: Lipiec 04, 2006, 11:57:30 am »
z jednym paralem to trzeba nie lada farta
powszechnie wiadomo, że najlepsi są pod tym względem undeadzi - ładujesz sobie herosa rangera albo maga, trzech wojaków na przód i łażąc po mapie rozwijasz do phantom warriorów - trzy parale na turę, obrońca zamku w pierwszej turze raczej ich nie zdejmie, więc stolice padają jak muchy, w ogóle gra umarlakami to czysty luksus - optymalny skład to trzech fantomów na przodzie a z tyłu mag z dwoma śmierciami - nie dość, że inicjatywa powyżej przeciętnej, to jeszcze rannych z przodu można przed walką zastępować śmiercią z tą cudną odpornością na zwykłą broń
img]http://img53.imageshack.us/img53/7281/lowest13jk8.jpg[/img]

Offline Gambit

  • Koortynator Działu
  • Szafarz bracki
  • *
  • Wiadomości: 3 498
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Gildia Gier Komputerowych
Disciples 2: Mroczne Proroctwo
« Odpowiedź #38 dnia: Lipiec 04, 2006, 12:08:15 pm »
Jeden paraliż też wyrabiał...problem był jak nie wszedł...walka wyglądała tak:

1. Wpadam do zamku
2. Obrońca odpala atak...mój hero lekko draśnięty, reszta brygady w zależności od dopaków zdechła, ledwo zipie, dobrze się trzyma.
3. Mój hero strzela w bossa - paraliż
4. Inne jednostki klepią resztę obsady zamku, aby zminimalizować zadane nam obrażenia.
5. Dopiero po wszystkich moich jednostkach atakuje reszta obrony zamku (speed bosst robi cuda)
6. Zaczyna się kolejna runda, boss łamie paraliż i to tyle jeśli o niego chodzi
7. Hero strzela w bossa (modląc się o wejście paraliżu)
8. Jak wejdzie to mielimy dalej.

Ważne było jak najszybciej wyeliminować obstawę. Wtedy byłem w stanie wygrać walkę nawet, kiedy w grupie zostawał mi tylko bohater i jeden paraliż nie wchodził...tylko boss też musiał być już bez obstawy.

Offline Frey Ikari

Disciples 2: Mroczne Proroctwo
« Odpowiedź #39 dnia: Lipiec 04, 2006, 09:13:12 pm »
Jeśli chodzi o przypakowania to najlepsze jest miasto krasnoludow... Kupa życia i czary dające w kupie wraz z miksturkami po 90 armora..., no i do tego jednostka zwiększająca obrażenia na bohatera i jechana! No ale te zten bohater musi mieć paraliżujący artefakt... :?

Offline krawat

Disciples 2: Mroczne Proroctwo
« Odpowiedź #40 dnia: Lipiec 05, 2006, 11:27:07 pm »
dla mnie osobiscie najbardziej odpowiada imperium... a zwlaszcza ci najlepsi kaplani co potrafia zwracac cale zycie a nawet wskrzeszac :D
ZAPINAMY

Offline Frey Ikari

Disciples 2: Mroczne Proroctwo
« Odpowiedź #41 dnia: Lipiec 06, 2006, 07:51:40 pm »
Tych kapłanow to akurat nigdy nie brałem zawsze idę na masowe leczenie bo bardziej opłacalne... ;)

Offline fiolass

Disciples 2: Mroczne Proroctwo
« Odpowiedź #42 dnia: Lipiec 06, 2006, 08:47:02 pm »
imperium z 2 leczącymi masowo +banerka +20 Armor
do tego defenderzyx2 później asasin i kolo na pegazie do tego mikstury obrony +50 na leczących i asasina i rozwala sie każdy prawie zamek z łatwoscią
prawie bo na nekro nie działa trucizna i trwa to troche wiecej tur ale zamek i tak idzie na przemiał
nd behold, there was one among them named Kheradruakh - He Who Hunts Heads - the Decapitator. A thousand sculls lined his lair; a thousand lives ended swiftly on his blades. None where safe from the Decapitator ...

Offline Ramiel

Disciples 2: Mroczne Proroctwo
« Odpowiedź #43 dnia: Lipiec 08, 2006, 12:55:28 pm »
Dawno już grałem w to, lae grało mi się wyśmienicie. Ulubiona rasa to Imperium. Co do zdobywania zamków to rasa demony i padał obrońca abnalnie. Sklad to Hero, dwóch władców demonów (wladcy piekieł beznadziejnie wyglądali) i chyba Sukkubus, (w każdym razie ten co zamieniał w kamień) i było banalnie ;], oczywiście jeszcze eliksiry obrony ataku i inicjatywy zeby nie padli w pierwszej rundzie. Skamienienie praktycznie zawsze wchodzilo  :)
Moją ulubioną jednostką był Anioł z Imperium, wyglądał zarąbiście, kojarzył mi sie bardzo z Katedrą Baginskiego
Mam pytanie widzieliście już jak bedzie wyglądać III ??
http://gry.wp.pl/core.html?filtr=0,0&x=gra,26,11708,3257 Tutaj jest parę artworków. Moim zdaniem rozwali na lopatki HoMM V ;]
szystko ma swój zmierzch, tylko noc kończy się świtem...

Offline High Elf

Disciples 2: Mroczne Proroctwo
« Odpowiedź #44 dnia: Lipiec 08, 2006, 07:09:02 pm »
Po przecyztaniu tematu odpaliłem ponownie. Gdyby ta gra była minimalnie bardziej dynamiczna (więcej ruchów podczas tury, bo po walce z jednym chłopem zeruje mi się mv)... to bym ją chyba pozajeżdżał. Umarlaki jednak najfajniejsze ;)
ziałam w imieniu Zakonu Rycerskiego Świętego Jana Chrzciciela Szpitala Jerozolimskiego. Nie polecam wchodzić mi w drogę ;)