SNOTKON w TRÓJMIEŚCIEProsze tym razem o UWAŻNE przeczytanie całości! (zmieniła się lokalizacja itp)
W ramach konwentu Snotkon odbędzie się turniej Figurkowego Władcy Pierścieni.
Data: 15 stycznia 2005 (sobota)
Miejsce: YMCA, ul. Żeromskiego 26, Gdynia
Zapisy: od godziny 8.00
Start: godzina 10.00
Wejściówka: 20zł (przewidziane są większe nagrody)
Szczegółowy plan dojazdu:
http://www.klubsnot.republika.pl/turnieje/snotkon/dojazd.htm Tyle spraw organizacyjnych
Jeszcze jedna prośba: jeśli ktoś wie, że na pewno będzie (albo prawie na pewno) niech da znać na maila: asmodeusz@go2.pl (zresztą jest to ten sam mail pod który można wysyłać rozpiski)
WYSTAWIANIE ARMII:
1. Armię (dobro + zło) wystawiamy na maksymalnie 1000 punktow przy czym na jedną stronę musi przypadać minimum 350 pkt.
2. W armii musi być minimum 1 bohater
3. Armia musi sie składać z minimum 10 a maksymalnie 65 figurek
4. Zabronione wystawianie Golluma, Toma Bombadila, Jagódki, Balroga, Saurona
5. Zabronione wystawianie postaci z Jedynym Pierścieniem
6. Wojownicy wyposażeni w łuki mogą stanowić maksymalnie 33% ogólnej liczby figurek w armii (nie tyczy się to rzucanych włóczni i toporków).
POLE WALKI I ROZGRYWKA:
1. Rozegrane zostaną trzy bitwy (ewentualna czwarta jeśli wystarczy czasu)
2. Teren ustawiany jest przez sędziego (podczas gry nie przestawiamy go)
3. Strefa rozstawienia wynosi 12" od brzegu planszy
4. Przed bitwą gracze rzucaja kostką. Ten, kto wyrzucił więcej pierwszy wybiera strefę rozstawienia oraz pierwszy wystawia swoją armię.
5. Po rozegraniu pierwszego starcia z danym graczem rozgrywamy tzw. rewanż. Zamieniamy się stronami stołu oraz dowodzonymi armiami (zło --> dobro / dobro --> zło)
6. Każda bitwa trwa 14 tur. Maksymalny czas na starcie oraz rewanż to 2 godziny.
7. Za każdą bitwę otrzymuje się duże punkty (VP), które ostatecznie wyłonią zwycięzcę turnieju (punkty podliczamy po starciu i rewanżu)
PUNKTACJA:
1. Pod koniec każdego starcia podliczamy punkty za zabite oddziały wroga oraz punkty za scenariusz. Dopiero po rozegraniu rewanżu każdy gracz sumuje zdobyte przez siebie punkty i sprawdza o ile jego wynik różni się od jego przeciwnika.
Różnica małych punktów decyduje o zwycięstwie.
- różnica 0-100 punktów - gracze otrzymują po 10 VP.
- różnica 101-500 - małe zwycięstwo - zwycięzca 13 VP, przegrany 7 VP
- różnica 501-800 - duże zwycięstwo - zwycięzca 17 VP, przegrany 3 VP.
- różnica 801 i więcej - masakra - zwycięzca 20VP, pzegrany 0 VP
2. Dodatkowe małe punkty za rozbicie:
- za 50% zniszczonej armii wroga - +100 małych punktów
- za całkowite zniszczenie armii wroga - +200 małych punktow (nie sumuje się z powyższym)
SCENARIUSZE:
Będzie sześć scenariuszy - każdy losowany przed poszczególnymi bitwami. Podane zostaną na turnieju (dla ułatwienia podpowiem: najlepiej mieć armie dobrą i w ataku i w obronie)
DODATKOWE DUŻE PUNKTY (VP):
- 1 za wykonanie podstawek
- 2 za pomalowanie armii
- 4 za pomalowanie armii wlacznie z detalami itp. (nie sumuje sie z powyższym)
- 1 za wykonane konwersje
- 1 za zgodność rozpiski z wystawionymi modelami (tarcza ma być tarczą a nie łukiem )
- 1 za czytelną, zawierajacą charakterystyki, punktacje i liczbę modeli rozpiskę (+1 za obrazki, zmieniona czcionke itp.)
- 1 za klimatyczne dodatki (elementy ubioru, broń, bizuterię związane z WP noszone przez gracza na turnieju)
- 1 za uprzednie wysłanie rozpiski na maila ( asmodeusz@go2.pl ) ewentualnie zostawienie w sklepie Iskra (zbiorę je w czwartek 13 stycznia; przed turniejem)
Dodatkowo armie pochodzące z jednego regionu i składające się z wojowników jednej rasy (Pure force) dostaja +4 pkt, a armie które były kiedykolwiek w sojuszu ze sobą (Allied force) +2 pkt.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY!