Śnieżni Ludzie z Przylądka Forochel
1. Przywódca Śnieżnych Ludzi cost: 105 pkt.
Move 14 cm F5/3+ S4 D4 A3 W3 C5 /M3/W2/F2/
Przywódca Śnieżnych Ludzi pełni w osadzie rolę króla jest wspaniałym i odważnym myśliwym, podziwianym przez współplemieńców i budzącym posłuch - jego Stand Fast jest więc równy 28 cm zamiast 14 cm. Przywódca Śnieżnych Ludzi nosi ludzki łuk, mysliwski harpun (Throwing weapon z siłą 3) i włócznię która zastępuje mu broń ręczną i oprócz
wspierania może być uzyta do shieldingu.
2. Syn Wodza Śnieżnych Ludzi cost: 60 pkt
Move 14 cm F4/3+ S4 D4 A2 W2 C4 /M2/W1/F1/
Nosi ludzki łuk i włócznię,która zastępuje mu broń ręczną i oprócz wspierania może być uzyta do shieldingu. Jest niezrównanym łucznikiem - potrafi wystrzelić 2 strzały jednocześnie, co oznacza, że jesli trafi cel 1 raz, przeciwnik otrzymuje 2 obrażenia z siłą 2. Jest jedynakiem, więc może być uzyty w armii tylko raz.
3. Szaman Śnieżnych Ludzi cost: 60 pkt.
Move 14 cm F4 S4 D4 A1 W2 C4 /M1/W3/F1/
Nosi włócznię która zastępuje mu broń ręczną i oprócz wspierania może być uzyta do shieldingu.Dodatkowo zna zaklęcia:
Immobilise - trudność 4+
Wezwanie duchów przodków - trudność 4+
Szaman wzywa duchy niezyjących współplemieńców, które wspierają swych krewnych w boju i osłabiają ducha walki w przeciwnikach. Wszyscy Śnieżni Ludzie znajdujacy sięw odległosci 14 cm od szamana,łącznie z nim samym,automatycznie zdają wszystkie testy męstwa i wzbudzają strach (a raczej wzbudza go duch czuwający przy wojowniku) w
przeciwnikach. Czar działa tak długo, jak szaman ma conajmniej 1 pkt will lub do czasu, gdy szaman przegra walkę wręcz. Dodatkowo, w momencie udanego rzucenia czaru przez szamana wszyscy przeciwnicy w odległosci 14 cm od niego muszą testować męstwo (nawet jeśli już testowali je w tej turze).
4. Wojownicy Śnieżnych Ludzi cost: 5 pkt
Move 14 cm F3/4+ S3 D3 A1 W1 C3
Można im dokupić:
- wyposażenie:
Łuk ludzki - 1pkt
harpun myśliwski (Throwing weapon z siłą 3) - 1 pkt
włócznia, która zastępuje wojownikowi broń ręczną i oprócz wspierania może być użyta do shieldingu - 1 pkt
- kwalifikacje i umiejętności bojowe:
wprawny strzelec - za dodatkowy punkt wojownik strzela z łuku i rzuca harpunem na 3+ zamiast standardowego 4+
- wprawny wojownik-weteran - za dodatkowe 3 punkty wojownik otrzymuje F4 S4 i C4
5. Psy Śnieżnych Ludzi cost: 2 pkt
Move 18 cm F1 S2 D2 A1 W1 C1
(podstawki jak dla piechoty)
Psy Śnieżnych Ludzi są blisko spokrewnione z psami rasy husky hodowanymi przez dzisiejszych Eskimosów. Pomagają swym właścicielom przy polowaniach i są stosowanejako siła pociągowa w psich zaprzęgach. Śnieżni Ludzie nie używają na wojnie swych sań, ale ich wierne psy towarzyszą im nawet podczas walki.
Zasady specjalne:
Wierność - psy sa gotowe oddać życie za swojego pana - automatycznie zdają wszystkie testy męstwa jeśli w odległości 14 cm od psa znajduje się Śnieżny Człowiek.
Na kazdego wojownika z armii mogą przypadać najwyżej 3 psy.
Wódz Śnieżnych Ludzi posiada psa-założyciela rodu, samca najczystszej krwi i najszlachetniejszej rasy:
cost: 8 pkt
Move 18 cm F3 S3 D3 A2 W1 C2 /M0/W0/F1
Moze być on wystawiony tylko raz i tylko w towarzystwie wodza lub jego syna, a zasada wierność w jego przypadku dotyczy tylko wodza i jego syna. Pies ten jest bohaterem, ale jego Stand Fast dotyczy tylko innych psów w promieniu 14 cm.
Co do figurek, mozna użyć krasnoludów albo haradrimów lub innych ludzi, uprzednio robiąc im z green stuffu kożuchy i futra a topory i miecze zastepując włóczniami i łukami. Co do psów pozostaje czekać na psy Magotta zrobić odlewy i pomalować je na kolor futra psów husky lub odwiedzić sklep z zabawkami