Autor Wątek: Konkurs na Armylist  (Przeczytany 11018 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline CINEK

Konkurs na Armylist
« Odpowiedź #90 dnia: Wrzesień 11, 2004, 07:07:14 am »
A wczoraj pojawiło się tam całkiem sporo ciekawych rzeczy.....  :D

Offline Dragon Warrior

Konkurs na Armylist
« Odpowiedź #91 dnia: Wrzesień 11, 2004, 07:13:18 am »
hehe jak widać ja lekko tematy połaczyłem .. i chyba w wystarczającym stopniu ;) nie miało by sensu rezygnowanie całkowiecie z ktoregoś pomysłu ... lepiej dopracować oba ;)
n Taro Adun

Offline KędzioR_vo

Konkurs na Armylist
« Odpowiedź #92 dnia: Wrzesień 11, 2004, 03:33:14 pm »
ja lubię pisać i również chętnie bym połączył ten temat z niedawno resuscytowanym "Regiments of Renown", ale czasu teraz brak, więc tylko wrzucę szybko moje propozycje jednostek do armii Wilkołaków :)

więc: Wilkołaki i Spółka  8)

słowem wstępu, armia ta nie tworzy zwartych formacji, nawet nie tworzy w ogóle żadnej watahy a czasie pokoju... Jedynym czynnikiem, który co jakiś czas grupuje monstra i każe im wspólnie siać zniszczenie, jest ich przywódca... i z nim będzie związanych kilka zasad specjalnych... i tak na zakończenie wstępu - koszt punktowy podaję w nawiasach, bo nie wiem za bardzo, jaki powinien być - w tym miejscu proszę o współpracę bardziej doświadczonych kolegów :)
Zaczynamy


Loup GaRoU ("Biały wilkołak") - potężna, mityczna bestia, ogromny wilkołak o całkowicie białej sierści, jedyna istota, która jest w stanie zgromadzić armię wilkołaków i trzymać ją w ryzach. Zawsze musi być w armii wilkołaków, gdyz to on jest elementem scalającym tą hordę

zasięg ruchu - 24cm  F7 A2 S6 D7 W3 C7 might-3 fate-3 (pkt.ok.140?)
Zasady specjalne - Loup Garou jest stworzeniem magicznym, dlatego też nie posiada zwykłych punktów woli, ale potrafi bronić się przed magią - na 3+ ignoruje każde zaklęcie, a w razie wyrzucenia 6, odbija je na przeciwnika, który próbował je rzucić
o tej Bestii krążą legendy, budzi w sercach wrogów ogromny strach, więc terror jest jej oczywistym atutem
Loup GaRou to najwyższy z wilkołaków, podziwiany przez wszystkie inne. Dlatego też żaden wilkołak ani wilk nie będzie uciekał z pola bitwy, gdy jest na nim Przywódca. Nie liczy się dla nich strata połowy armii - są zaślepione majestatem swojego Wodza. Jeśli jednak podczas bitwy Loup Garou zginie, w armii wilkołaków następuje chwila zwątpienia, podczas której uczucia wściekłości i strachu mieszają się w demonicznych sercach tych bestii... ale o tym później ;)


Łowcy - Elita Wilkołaków - Wielkie bestie o białych grzywach, towarzyszą swojemu Przywódcy podczas zbierania armii i nie opuszczają go w czasie bitew. Maksymalnie 3 w armii.

zasięg -24cm  F6 A2 S5 D6 W2 C5 Might1 Fate1 (punktów z 20?)

Zasady specjalne - również są istotami magicznymi, dzięki czemu potrafią obronić się przed każdym zaklęciem uzyskując wynik 4+
sieją postrach, czyli również posiadają terror
można by dodać im zasadę Bodyguard


Wilkołaki - podstawa armii...

zasięg-24 cm F5 A1 S4 D5 W1 C4 (punktów z 11?)

jako istoty o magicznej manie potrafią się obronić przed zaklęciem uzyskując wynik 5+


Wilki - Czyli mięsko (5pkt?)

zasięg- 24cm F2 A1 S2 D3 W1 C2


i teraz zasada specjalna do całej armii - dla ludzi, którzy już się śmieją z wysokich wartości odwagi u wilkołaków - otóż te istoty nie są obdarzone zbyt rozwiniętą inteligencją, ani też do końca wolną wolą - dla nich śmierć jest niczym ważnym, o ile tylko zginą w imię chwały Lopu GaRou. O tym już zresztą wspominałem...
Jeśli zginie Biały wilkołak, następuje ciężka chwila dla tej armii - wtedy dopiero należy testować ich odwagę - od razu po śmierci wodza.
Najpierw testujemy odwagę Łowców - jeśli dany Łowca zda, wszystkie sprzymierzone jednostki w zasięgu 7cm od niego również zdają.
Następnie testujemy odwagę pozostałych wilkołaków i wilków - te, które nie zdają, automatycznie są usuwane z pola gry, tak, jakby od razu uciekły.
Natomiast wszystkie jednostki, które zdały, pozostają na polu walki aż do swej śmierci, rozwścieczone stratą Wodza, i nie muszą już zdawać żadnych testów odwagi, nawet, jeśli atakują jednostki siejące terror.

i to mniej więcej na tyle ;) życzę miłego czytania i myślenia nad punktacją (weżmijcie pod uwagę, iż brak jakiejkolwiek broni dystansowej i brak wspierania)

PozdRawiam
) Padre GianLuca KędzioR_vo <- filmik jest! , 8)
:mad: il SenoR OscuRo de la Inquisition :mad:


Offline Dragon Warrior

Konkurs na Armylist
« Odpowiedź #93 dnia: Wrzesień 11, 2004, 03:41:23 pm »
Cytuj
zasięg -24cm F6 A2 S5 D6 W2 C5 Might1 Fate1 (punktów z 20?)

hehe ... no tutaj to troszke za tanio ... statsami podobne do besti mroku uznanych przez niektorych za zbyt tanie a kosztowaly 40 ... tylko ze moja mialy do tego wade Twoje mają zalete ...
ok 50 ptk .. nie mniej a najlepiej kolo 60-70
n Taro Adun

Offline CINEK

Konkurs na Armylist
« Odpowiedź #94 dnia: Wrzesień 12, 2004, 05:37:23 pm »
Wilkołaki.... auuuuuuuuuuuuu ... to ja kocham.
Całkiem niezły pomysł z tym białym wilkiem (podobny do mojego KARCHARTOTH, tylko, że bardziej wypasiony, ale widze, że mamy podobny punkt widzenia na tą armię, bo ja też uważam, ze musi nią dowodzić, ogromnej postury wilkołak, bedący bestią i myslacy tylko o tym by zabijać).
TAkiemu "zwierzątku" mało kto by podskoczył na polu bitwy (jeszcze by dostawał przy szarży +2)... wypaska!!!!!!!!!! :lol:

 

anything