No dobra dobra już pisze.
Cóż żeby nie było to ja tylko może zalety wymienie bo zaraz się zacznie dyskusja o tym co ja uważam za ich wadę, a inni jej nie zauważanją hehe
Dobra zalety:
- zróżnicowanie jednostek począwszy od mięska humnoidalnego ( klony, belisariusze, dawni etc) poprzez coraz bardziej udziwniane stworki ( jendym się to podobna innym nie - mi osobiście klimat tech fantasy w wykonaniu Alchemików bardzo odpowiada ) a kończąc na naprawdę olbrzymiej ilość przeróżnych herosików.
- mutagen - naprawdę silna cecha
- bestie- takie stadko jakie jest możliwe do złożenia jest naprawdę ciężkie do ubicia ( cociaż ostatnio zmniejszają rozmiary hehe - hybryda teraz ten 60 punktowy cent... coś tam ) no juz niedługo Alchemicy się przerobia na silniejszych, szybszych i bardziej pancernych devolerów hehe :twisted:
- to chyba na tyle jeśli chodzi o zalety no może jeszcze warto wymienić takie modele jak Hybrydy i Skorizów ( naprawdę bardzo grywalne modele jeśłi chodzi o ich koszt w porównaniu z ceną ).
Wady ( jednak napiszę
):
- mutagen - za jego nieprzewidywalność ( przynajmniej u niektórych - nie każdy ma wyniki 4+ na tą cechę
)
- dość kiepska magia - no może za wyjątkiem takich perełek jak thousend lacernation
( wyjątkiem tu są sami magowie, którzy bardziej do wojaczki się nadają niż do czarowania )
- naprawdę kiepskie cudowanie - tu nie znalazłem żadnych perełek
.
- niskie statystyki w stosunku do kosztu modeli ( najnowszy przykład - nowi keratisi :/ )
- jakoś więcej nie dostrzegam no może poza brakiem lataczy ( czy naprawdę nikt jeszcze nie wpadł na to, aby zmutować jakiegoś sępa albo innego pterodaktylka :/ ).