Myślałem o większej ilości Riderów ale to jeszcze bardziej drastycznie zmniejszy liczbę modeli, poza tym od kiedy skimmery nie zasłaniają...
![Crying or Very sad :cry:](https://forum.gildia.pl/Smileys/bb/cry.gif)
nie widzę sensu wstawiania pustych Riderów.
A Ravager ma 2 Disintegratory i Lance ponieważ:
- faktycznie po ruchu wypali z Lancy i małych kulek
- dawanie 3 Disintegratorów jest kuszące, ale statystycznie i tak jeden nie trafi
- a co kiedy w zasięgu pojawi się czołg
![Confused :?](https://forum.gildia.pl/Smileys/bb/confused.gif)
a ja mam 3 Disintegratory?
Szefo na desce jest stanowczo za wolny - ruch na 12" + szarza 6" = 18" w jedną turę. Ślamazara...
A taki w Raiderze z wiedźmami - 12" jazdy + 2" wysiadka + D6" fleet + 12" szarża = 27"-32" w jedną turę.
Motorki wystawia się na końcu więc zazwyczaj z boczku stołu jak najbliżej pochowanych w kątach Bazylich i Wirówek. Pierwsza tura max do przodu a w drugiej rozkręcamy guessa. Taki przynajmniej jest plan. No i klimat motorków jest zabójczy.
Ogólny plan gry jest troszeczke trudny, ale moim zdaniem grywalny - jazda w kolo i ostrzeliwanie przeciwnika (7 Lanc i 6 Disintegratorów na skimmerach no i 6 Lanc na piechte) i wtedy szarzować wiedźmami i bohaterami w słabe miejsca armii przeciwnika.
Ale wszystko wyjdzie w praniu...
![Rolling Eyes :roll:](https://forum.gildia.pl/Smileys/bb/rolleyes.gif)