ARKEON SANATH
MOV 10, I 5, AT/STR 6/7, DEF/RES 6/8, A -, COUR 7, dys 7
"Ja przewodzę alchemicznym rojom"
Ekwipunek : obsydianowy płaszcz
toporomiecz: rana krytyczna = natychmiastowa śmierć
Zdolności : Mutagen 3. Brutal
Ranga : weteran czempion Skorpionów
FURIA PUSTYNI
Arkeon Sanath jest archetypem modyfikacji genetycznych Syhar. Łączy w sobie starożytne techniki bojowe Gryfów z manipulacjami technomancerów.
Arkeon jest baszarem Trzeciego Roju Wojowników Świtu, odpowiedzialnego za złupienie i zniszczenie Kalae, punktu handlowego Gryfów - i za zmasakrowanie wszystkich jego mieszkańców.
Jego sława w imperium Alchemików nie przestaje rosnąć, i nawet Mentaci Dirza wymawiają jego imie z szacunkiem.
Olbrzmie ilości narkotyków płynące w jego żyłach dają mu nadzwyczajne zdolności. Kiedy używa swojej zdolności rasowej, wpada w stan bitewnego szału, który przerwać moze jedynie śmierć jego przeciwników.
Kiedy Arkeon ma przydzieloną kość mutagenu , wpada w szał i może wykonywac nieograniczoną ilość ruchów pościgowych, tak długo jak możliwe jest ich wykonanie według normalnych zasad ruchu pościgowego.
Gdy jest w stanie takiego szału, Arkeon pragnie tylko masakrowac swoich wrogów i nie może przeznaczyć żadnej kości na obronę, nawet gdy przegra test ucieczki z walki.
Ta zasada pozostaje w mocy do końca tury , nawet jesli Arkeon ni ma żadnych bonusów z powodu użycia mutagenu.