Autor Wątek: Własne Projekty Warband  (Przeczytany 51203 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Dwalthrim

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #75 dnia: Wrzesień 27, 2004, 10:04:29 pm »
Właśnie chodzi o to żebyśmy wszyscy komentowali razem ale do rzeczy i wspólnie coś wskórali...
W Warmłtku wyraźnie stało że w Imperium istnieje jeszcze Stara Wiara!!! Wielki Las jako największa z puszczy Imperium jest zapewne jedną z ostoji magicznych kręgów i świętych gajów i stąd właśnie druidzi!
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!"


Offline Mistrz wałków :)

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #76 dnia: Październik 25, 2004, 05:26:48 pm »
I kolejna moja nowa banda:

BANDA UPIORÓW

Ekwipunek: brak

Umiejetności: Tylko specjalne

Bochaterowie

1  Mistrz Zjaw 90gc
M WS BS S T W I A Cp
6  5    0   4  4 1 4 2  8
Zas. specj: Lider w 6 calach każdy członek bandy może kożystac z jego ld. nawet podczas walki na siłę woli!

0-2 Zjawa 60gc
M WS BS S T W I A Cp
5  4    0   4  4 1 4 1  7

0-1 Rusalka 30gc
M WS BS S T W I A Cp
4  3    0   3  3 1 3 1  7

Zas. specj. :umie czrować, startyje z 1 czarem-patrz tabela czarów

Stronnicy

Pomniejszy duch 20gc
M WS BS S T W I A Cp
4  3    0   3  3 1 3 1  6

0-5Duch 40gc
M WS BS S T W I A Cp
5  4    0   4  4 1 3 1  7

0-2 Upiór 120gc
M WS BS S T W I A Cp
6  5    0   4  5 2 3 2  8


Zasady specjalne bandy:
1. Wszyscy członkowie posiadają
Imunite to psychologi
Imunite to poison
No pain
Cause fear

2.Strzelając do członków tej bandy przeciwnik ma dodatkowy modyfikator -1 do trafienia (na wpół eteryczni)
3.Wszyscy członkowie tej bandy zamiast wykonywać stosują swój specjalny atak. Za każdy atak (posiadany w profilu) wykonują żut k6. Jeśli wynik jest większy niż siła przeciwnika to zadaja automatycznego wounda. Wynik sześc jest zawsze traktowany jak udany czar Lifestealer
( z nekromancji)
Dodatkowo przeciwnik może zrezygnować z swoich ataków i podjąć walkę siłą woli dodaje on swój współczynki Ld i S + rzut k6 tak samo postępuje duch (zjawa inny członek tej bandy) Walczący który uzyskał wyższy wynik zadaje automatycznie wounda (w przypadku remisu nic się nie dzieje)
5.Podatni tylko na żelazo: bronie nieżelazne (np. pałki) maja ujemny modyfikator -1do trafienia
6. niszczca broń magiczna; wszelka broń magiczna(np. z gromilu) dostaje dodatkowy modyfikator+1 do siły w walce przeciwko członka tej bandy.
7.Nie mogą najmować żadntch najemników!!!

I co wy na to!!! :bite:
Ps. magie opiszę jutro
Kamil. (miszczu)

Offline Herudaio

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #77 dnia: Październik 25, 2004, 05:43:45 pm »
Hmmm testowałeś to to? Jak dla mnie całkeim ciekawe, troche powerne (zwłaszcza że przyjmuje na klate dużo (13 modeli sie wyciąga) a oddaje w szarży praktycznie 6 automatycznych woundów..... generalnie mocne... według mnie :)
I ask only for an enemy worth fighting and a cause worth fighting for". - Spartan Prayer
Liczy się gracz, rozpiska to rzecz wtórna.

Offline ghost666

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #78 dnia: Październik 25, 2004, 07:31:19 pm »
imo troche przegiete - ze statsami troche w dół... moze w dodatku przenikanie przez sciany - move/2? ale za to prawie zadnych dochodów? (np tylko dwie kostki na exploracje max)?
lory fot the Horned Rat!!!


Offline Mistrz wałków :)

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #79 dnia: Październik 25, 2004, 09:58:46 pm »
Niby przegiete na pierwszy rzut oka..
Jesli sie jednak dokładniej przyjżycie to zauważycie że te stworki maja w większości tylko jeden atak (nie moga mieć, naprzykład dwuch broni)
Człowiek uzbrojony w dwie bronie (np topór i nuż ) ma szanse na zranienie dycha w 33%
a duch w 50%
duch kosztuje 40 a człowiek 30 jest to pewna proporcja
Ale wystarczy że ktos juz ma 4S ( jak bistmeni i duczy maja poważnie pod górkę
bistmenski bochater zadaje rane w 50%
a zjawa w 33% a kosztuja tyle samo

Dodatkowo krytyki z broni są znacznie silniejsze niż duchów
Brakuje równierz ekwipunku i broni specjanych, brak równierz mozliwości najmowania najemników ( a to boli! )
itd....
Kamil. (miszczu)

Offline Mistrz wałków :)

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #80 dnia: Październik 30, 2004, 10:06:15 pm »
A oto magia rusałki:

Zauroczenie D7
Wybrany model przeciwnika zostaje zauroczony.. nie może wykonywac zadnych akcji (ruszać sie strzelać rzucać czarów) dodatkowo walce ma ujemny modifikator -2 do WS.. Czar może byc przerwany jeśli na począku swojej tury model ( zauroczony) zda niemodyfikowany test Ld. lub rusałka wykona jaką kolwiek akcję albo zostanie zaatakoana ogłuszona wywrucona lub znokałtowana (aut of action)

Kradzierz duszy D10
Działa tak jak life-steler

Krzyk banshee D7
Jeden dowlonie widziany model przeciwnika w zasiegu 20 cali otrzymuje jedno udeżenia z S4

Wizja śmierci D9
Wszystkie wrogie modele ( oprucz odpornych na strach) 8 cali od rysałki muszą natychmiastowo zdać niemodyfikowany test ld w przeciwnym przypadku uciekaja na 2K6 cali..

Przekleństwo D6
jeden dowolnie wybrany model w zasięgu 12 cali od rusałki musi przeżucić każde udane trafienie w walce wręcz..

Osłabienie sił witalnych D7
Jeden dowolnie wybrany model w zasiegy 8 cali od rusałki otrzymuje do następnej swijej fazy strzeleckiej ujemny modyfikator -1 do S

Za niedługo podam jeszcze spec. Skille
Kamil. (miszczu)

Offline Old_Skull

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #81 dnia: Luty 21, 2005, 04:52:28 pm »
Oto mój projekt (zamieszczam jako link):
banda złodziei

{edit} dodaję drugi link (dość prymitywny): http://oldskull.freecoolsite.com/index.html

Offline Mistrz wałków :)

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #82 dnia: Luty 21, 2005, 09:18:29 pm »
Niestety link nie działa :(

Banda bardszo fajna! Dziwi mnie jedynie możliwe 10 ld- to wkońcu tchurze!

No i koszt poszczególnych jednostek jest troche wygórowany!
Ja bym nieco to obniżył!
Kamil. (miszczu)

Offline Mistrz wałków :)

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #83 dnia: Maj 07, 2005, 05:02:15 pm »
A oto moja nowa wizja bandy!

Barbarzyńcy

Liczba dostępnych członków 12..

Bochaterowie

1.Mistrz 100gc
M4 Ws4 Bs3 S4 T4 W2 I4 A2 LD9

Uzbrojenie: lista uzbrojenia bochaterów
Zasady spec.
Dowódca (w 6 calach można testowac sie na jego współczynik LD)
Brawura:Nigdy nie testuje allone test

0-2Berserker 60 gc
M4 WS4 Bs3 S4 T4 W1 I3 A1 LD8

Uzbrojenie :lista uzbrojenia bochaterów
Zasady spec.
Brawura:Nigdy nie testuje allone test
Szaleniec: Podatny na frenzy

0-1Młodzik 25 gc
M4 Ws3 Bs2 S3 T3 W1 I4 Ld7

Uzbrojenie:lista uzbrojenia bochaterów


Stronnicy:

Barbarzynća 45gc
M4 Ws4 Bs3 S4 T3 W1 I3 Ld8

Uzbrojenie: lista stronników
Zasady specj.
Brawura:Nigdy nie testuje allone test

0-5Tarczownik 30gc
M4 Ws3 Bs3 S3 T3 W1 I3 Ld7

Uzbrojenie: lista stronników
Zasady specj.
Tarczownik: używając tarczy uzyskuje dodatkowy modyfikator +1 do pancerza (tzn. tarcza daje mu 5+sava zamiast tylko 6+!)

0-2 Wilk 15gc
M6 Ws4 Bs0 S3 T3 W1 I4 Ld5




Lista uzbrijenia bochaterów:

Bronie:
Maczuga 3gc
topór 5gc
Szeroki topór* (tyko berserkerzy i mistrz) 15gc
miecz 10 gc
włucznia 10 gc
Morning star 15 gc
Flail 15 gc

Bron zasięgowa:
Oszczep* 10gc
duży łuk refleksyjny*(tylko dla mistrza) 35 gc

Pancerze:
Skóry z zwierząt* 10gc
Tarcza 5gc


Lista uzbrijenia Stronników:

Bronie:
Maczuga 3gc
topór 5gc
Szeroki topór* (tyko barbarzyńcy) 15gc
miecz 10 gc
włucznia 10 gc
Morning star 15 gc
Flail 15 gc

Bron zasięgowa:
Oszczep* 10gc
duży łuk refleksyjny*(tylko barbarzyncy) 35 gc

Pancerze:
Skóry z zwierząt*(tylko barbarzyńcy) 10gc
Tarcza 5gc
Hełm (tylko dla tarczowników)


*Szeroki topór Rare 7(tylko dla badny barbarzyńców)
Dodaje oprócz zasad normalnych dla toporów mozliwośc parowania (na wyniku równym lub większym!)
*oszczep
Zasięg 8'  S as user  bez modyfikatorów za zasięg i za ruch
*Duzy łuk refleksyjny rare 9 (tylko dla badny barbarzyńców)
Zasięg 36'  S4
* skóry zwierząt
Gruba warstwa skór zwierzęcych które dają w walce sava na 6+( przeciwko broniom strzeleckim 5+)


Dostępne Skille

Mistrz- Walka, Siłowe, Strzeleckie, Szybkościowe, Specj.
Berserker- walka, siłowe, szybkościowe, specj
młodzik- walka, siłowe, szybkościowe, specj

Skille specj.

Berserker: Podwaja swoje ataki, ale ma ujemny modyfikator _1 do trafienia

Okrzyk bojowy: Wszystkie modele przeciwnika w zasiegu 4' muszą przejśc udany test ld lub stracić 1 atak na tą turę walki.

Miażdzące udeżenie: Postac może zmienic wszystkie swoje ataki na jeden silny cios trafiajacy przeciwnika na 3+ (niezależnie od wspólczyników Ws)
z Siłą 6 i zadającym K3 wound-y!

Twardziel- postac jest wyjątkowo odporna na ciosy- nie stosują się do niej żadne modyfikatory z broni.. Pozatym ginie tylko na 6!

Szał bitewny- walcząc w tymie (tz z więcej niż 1 przeciwnikiem) dostaje dodatkowy modyfikatro +1 do A( nie jest to atak wliczany do puli ataków postaci!) i +1 do Ws.


Najemnicy: Ogr, Pit fighter, Troll sleyer

I jak wam sie podoba ten pomysł?!
Kamil. (miszczu)

Offline nahar

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #84 dnia: Maj 07, 2005, 07:09:07 pm »
Inna wersja norski.
paweł

Offline Mistrz wałków :)

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #85 dnia: Maj 07, 2005, 09:01:02 pm »
Cytuj
Inna wersja norski.


Sugerujesz że zgapiłem!.. no może troszeczkę!
Kamil. (miszczu)

Offline Nazroth

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #86 dnia: Maj 07, 2005, 09:20:07 pm »
człowiek z dwoma W?!?! nigdy takiego nie było na starcie i nie powinno być...tyle
'Jedynym sposobem by zmądrzeć jest grać z mądrzejszym przeciwnikiem'

Offline drachenfeles

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #87 dnia: Maj 08, 2005, 01:18:29 pm »
Cytuj

A oto moja nowa wizja bandy!

Barbarzyńcy


szkoda tylko, że ma się nijak do swiata warhammera

Offline Aver

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #88 dnia: Maj 08, 2005, 01:26:08 pm »
Gdzie mogę znaleźć zasady do bandy "Outlaws of the stirland forest"? Jest ona w pliku do AB 4.44 ale ma mase błędów...

Pozdrawiam Aver
 good general does not lead an army to destruction just because he knows it will follow.

The Tactica Imperium

Offline Musley

  • Steward
  • ******
  • Wiadomości: 6 346
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • (づ。◕‿‿◕。)づ
    • Soundcloud
Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #89 dnia: Maj 08, 2005, 01:32:05 pm »
Były w 29 numerze Town Cryera i chyba są w Empire in Flames.

 

anything