A oto moja nowa wizja bandy!
Barbarzyńcy
Liczba dostępnych członków 12..
Bochaterowie
1.Mistrz 100gc
M4 Ws4 Bs3 S4 T4 W2 I4 A2 LD9
Uzbrojenie: lista uzbrojenia bochaterów
Zasady spec.
Dowódca (w 6 calach można testowac sie na jego współczynik LD)
Brawura:Nigdy nie testuje allone test
0-2Berserker 60 gc
M4 WS4 Bs3 S4 T4 W1 I3 A1 LD8
Uzbrojenie :lista uzbrojenia bochaterów
Zasady spec.
Brawura:Nigdy nie testuje allone test
Szaleniec: Podatny na frenzy
0-1Młodzik 25 gc
M4 Ws3 Bs2 S3 T3 W1 I4 Ld7
Uzbrojenie:lista uzbrojenia bochaterów
Stronnicy:
Barbarzynća 45gc
M4 Ws4 Bs3 S4 T3 W1 I3 Ld8
Uzbrojenie: lista stronników
Zasady specj.
Brawura:Nigdy nie testuje allone test
0-5Tarczownik 30gc
M4 Ws3 Bs3 S3 T3 W1 I3 Ld7
Uzbrojenie: lista stronników
Zasady specj.
Tarczownik: używając tarczy uzyskuje dodatkowy modyfikator +1 do pancerza (tzn. tarcza daje mu 5+sava zamiast tylko 6+!)
0-2 Wilk 15gc
M6 Ws4 Bs0 S3 T3 W1 I4 Ld5
Lista uzbrijenia bochaterów:
Bronie:
Maczuga 3gc
topór 5gc
Szeroki topór* (tyko berserkerzy i mistrz) 15gc
miecz 10 gc
włucznia 10 gc
Morning star 15 gc
Flail 15 gc
Bron zasięgowa:
Oszczep* 10gc
duży łuk refleksyjny*(tylko dla mistrza) 35 gc
Pancerze:
Skóry z zwierząt* 10gc
Tarcza 5gc
Lista uzbrijenia Stronników:
Bronie:
Maczuga 3gc
topór 5gc
Szeroki topór* (tyko barbarzyńcy) 15gc
miecz 10 gc
włucznia 10 gc
Morning star 15 gc
Flail 15 gc
Bron zasięgowa:
Oszczep* 10gc
duży łuk refleksyjny*(tylko barbarzyncy) 35 gc
Pancerze:
Skóry z zwierząt*(tylko barbarzyńcy) 10gc
Tarcza 5gc
Hełm (tylko dla tarczowników)
*Szeroki topór Rare 7(tylko dla badny barbarzyńców)
Dodaje oprócz zasad normalnych dla toporów mozliwośc parowania (na wyniku równym lub większym!)
*oszczep
Zasięg 8' S as user bez modyfikatorów za zasięg i za ruch
*Duzy łuk refleksyjny rare 9 (tylko dla badny barbarzyńców)
Zasięg 36' S4
* skóry zwierząt
Gruba warstwa skór zwierzęcych które dają w walce sava na 6+( przeciwko broniom strzeleckim 5+)
Dostępne Skille
Mistrz- Walka, Siłowe, Strzeleckie, Szybkościowe, Specj.
Berserker- walka, siłowe, szybkościowe, specj
młodzik- walka, siłowe, szybkościowe, specj
Skille specj.
Berserker: Podwaja swoje ataki, ale ma ujemny modyfikator _1 do trafienia
Okrzyk bojowy: Wszystkie modele przeciwnika w zasiegu 4' muszą przejśc udany test ld lub stracić 1 atak na tą turę walki.
Miażdzące udeżenie: Postac może zmienic wszystkie swoje ataki na jeden silny cios trafiajacy przeciwnika na 3+ (niezależnie od wspólczyników Ws)
z Siłą 6 i zadającym K3 wound-y!
Twardziel- postac jest wyjątkowo odporna na ciosy- nie stosują się do niej żadne modyfikatory z broni.. Pozatym ginie tylko na 6!
Szał bitewny- walcząc w tymie (tz z więcej niż 1 przeciwnikiem) dostaje dodatkowy modyfikatro +1 do A( nie jest to atak wliczany do puli ataków postaci!) i +1 do Ws.
Najemnicy: Ogr, Pit fighter, Troll sleyer
I jak wam sie podoba ten pomysł?!