trawa

Autor Wątek: Własne Projekty Warband  (Przeczytany 51487 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mistrz wałków :)

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #90 dnia: Maj 08, 2005, 01:44:24 pm »
Napewno nie ma tego w EiF!!
Kamil. (miszczu)

Offline Aver

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #91 dnia: Maj 10, 2005, 01:37:49 pm »
Ma ktos moze wszystkich lista band z Town Cryera?

Pozdrawiam Aver
 good general does not lead an army to destruction just because he knows it will follow.

The Tactica Imperium

Offline Mistrz wałków :)

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #92 dnia: Maj 10, 2005, 02:54:24 pm »
Jedynie może mieć Misiu!
Kamil. (miszczu)

Offline Musley

  • Steward
  • ******
  • Wiadomości: 6 346
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • (づ。◕‿‿◕。)づ
    • Soundcloud
Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #93 dnia: Lipiec 21, 2005, 10:22:00 pm »
Panie i panowie, zainspirowany nowymi modelami figurek Wood Elfów wpadłem na pomysł zrobienia bandy do Mordheim, w konwencji Empire In Flames (wiadomo - co by leśne elfy w przeklętym mieście robiły?). Banda ma być klimatyczna, nie przegięta - ale zdatna do gry (a przynajmniej takie mam założenie  ;) ), dodatkowo chcę wprowadzić nowy ekwipunek - miecz o dwóch ostrzach (takich jak te z AD&D 3ed, albo z figurek Eternal Guards). Teraz mam pytanie - jak wy taki miecz widzicie? :)
Mój pomysł - działa tak, jakbyśmy mieli dwie bronie (+1 A), strike first (podobno w Warhammerze drugi szereg może atakować tą bronią jak za pomocą włóczni, więc tym się sugerowałem), Rare - 12 (tak jak standardowy "elfi" ekwipunek) - oczywiście dla startowej bandy ostatnie ograniczenie nie istnieje i może ona go nabyć bez problemu. Dodatkowo cena będzie dosyć konkretna (co powiecie na 35 - 40gc?). Ograniczenie wojowników w bandzie - 12, ilość bohaterów - 4:
Dowódca - Eternal Guard
2 Skautów/Waywatcherów (akurat Skautów nie ma w nowych WE, z drugiej strony Waywatcherzy są w Elite, więc trochę nie pasuje, aby dowódcą był Eternal Guard z Core  ;) )
Ewentualnie 1 Waywatcher i jeden bohater nastawiony na HtH, żeby nie robić monotematycznej, strzelającej bandy (Wardancer? - z kolei jemu przydałoby się wymyślić tańce, a tu łatwo o przegięcie, więc może Eternal Guard, a dowódcę nazwie się inaczej...).
1 Mag (ma ktoś jakieś battlowe opisy czarów Wood Elfów? Jakieś 6 się wybierze i przytnie do rozmiarów Mordheimowych ;) - standardowo planuję jakiś z unieruchomieniem, coś strzelającego, lot + jakieś trzy pomocnicze, hmm... leczenie, jakaś osłona? czekam na sugestie).
Reszta to henchmeni: Glade Guard.

Dodatkowo w ekwipunku mam zamiar wrzucić im elfie wino, elfie łuki, elfi płaszcz. Co powiecie na strzały łowieckie?
Ograniczenie najemników - oczywiście żadnych trucicieli :).
Nienawiść - myślę, że do całego Chaosu (Beastmen, Skaven, CoC, Dark Elfy - gdyby przypadkiem przyszło im się z nimi potykać).
Umiejętności specjalne - jeszcze się zastanowię. Co myślicie o wrzuceniu Infiltracji na zasadach Skavenów? Poza tym, oprę się na specjalnych skillach Shadow Warriorów.

Czekam na jakieś sugestie. :) Tymczasem może w sobotę wrzucę tu rozpisane statsy (chociaż pewnie będą bazowały na tych Shadow Warriorów, bo tu raczej nic nie wymyślę...). Mam zamiar napisać też jakieś fabularne wprowadzenie i opis poszczególnych członków.

Offline Mistrz wałków :)

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #94 dnia: Lipiec 21, 2005, 11:11:20 pm »
Pomysł Ciekawy i szlachetny :)

Jak opracuję to podeślę Ci na priva moje pomysły.
Kamil. (miszczu)

Offline ghost666

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #95 dnia: Lipiec 21, 2005, 11:12:28 pm »
Proponuje wrzucic do bandy jesczze jakiegos duzego monstra - treeman to za duzo jak na mordha, ale Driada albo ten tree-kin czy jak mu tam byłby chyba na miejscu. Co do wyposazenia to proponuje zerznac z innych elfów - płaszcze etc mają juz, wiec po co wymyslac na nowo?
lory fot the Horned Rat!!!


Offline Musley

  • Steward
  • ******
  • Wiadomości: 6 346
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • (づ。◕‿‿◕。)づ
    • Soundcloud
Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #96 dnia: Lipiec 21, 2005, 11:35:28 pm »
@Mistrzu - dzęki :).
@Ghost - a żebyś wiedział, że mi Tree Kin właśnie chodził po głowie! :D Statystyki możnaby zerżnąć w oparciu o jakiegoś Rat Ogre'a, miśka, Ogra... No, w oparciu o coś dużego. Jeszcze mu się łatwopalność doda. I brak możliwości zdobywania expa.

Offline Herudaio

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #97 dnia: Lipiec 22, 2005, 08:26:48 am »
Więc tak, ja apeluje o jedną rzecz! byle tą bandą się dało grać milej niż SW !! :) więc w skillach bym się aż tak bardzo nie opierał na skillach SW, dowódcą może być jakiś szlachetnie urodzony ja tam nie widze problemu :), też gdzieś musi zdobyć doświadczenie, i wtedy nam znika problem waywatcherów :), i jeśli oni by byli np. herosami to dla nich (jednego-dwóch) pasują skille SW.
I ask only for an enemy worth fighting and a cause worth fighting for". - Spartan Prayer
Liczy się gracz, rozpiska to rzecz wtórna.

Offline ghost666

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #98 dnia: Lipiec 22, 2005, 04:12:02 pm »
i stanowczo dodac tancerza jako herosa, ale racze 0-1, zeby nie było za dobrze. Tańce, moze jak czary? na poczatku jeden losowy, potem mozna zamiast skilla losowac taniec
lory fot the Horned Rat!!!


Offline Mistrz wałków :)

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #99 dnia: Wrzesień 05, 2005, 11:11:26 pm »
Byłek kiedyś poproszony o stworzenie przykładowej bandy wood elfów (tuz po wydaniu nowego podrecznika) Teraz ją tu wrzucę i prosze o konstruktywną ocenę..

Banda leśnych elfów

Zasady specjalne bandy:
Teren leśny traktują jak otwarty.
Nienawidzą niewoli- bochater który dostaje się do niewoli (captured) automatycznie popełnia samobójstwo (przeciwnik nie otrzymuje za niego pieniędzy i jest wykreślany z listy bandy)






Bochaterzy:

1.Wysoko urodzony 70 gc

M5 WS5 BS5 S3 T3 W1 I5 A1 LD9

Ekwipunek : lista elfów
Zasady specjalne:
Dowódca


0-1Tancerz wojny 50 gc

M5 WS5 BS4 S3 T3 W1 I4 A1 LD8

Ekwipunek : Dla tancerzy wojny

Zasady specjalne:
Tańce- Tancerz wojny może zadeklarować w każdej turze w której walczy (zarówno swojej jak i przeciwnika) konkretny taniec. Nie wolno deklarować po sobie tych samych tańców.
Ponieważ mordheim nie jest idealnym miejscem do tego typu walki tancerz po zadeklarowaniu danego tańca jest zobowiązany do zdania testu incjatywy. Nie zdany oznacza automatyczne wywrócenie (knock down)
Taniec siły: Na czas tego tańca postać dostaje +1 S do wszystkich swoich ataków
Taniec zwinności: na czas tego tańca postać dostaje +1 I
Taniec precyzji : na czas tego tańca postać dostaje +1 do WS

0-2 Scaut 40 gc

M5 WS4 BS4 S3 T3 W1 I4 A1 LD8

Ekwipunek : lista elfów

Zasady specjane: brak

0-1 Opiekun Lasu  50 gc

M5 WS4 BS4 S3 T3 W1 I4 A1 LD8

Ekwipunek : lista elfów

Zasady specjalne:
Druid- startuje z jednym zakleńciem z magi druidzkiej
Opiekun drzewa: W 6 calach od niego treemen nie musi testować zamarcia
Orzywienie natury: Jeśli znaldzie się 2 cale od zamartego treemena może po udanym teście LD obudzić go (od tej pory treeman walczy normalnie)


Stronnicy:

Elf wojownik 35 gc

M5 WS4 BS4 S3 T3 W1 I4 A1 LD8
 
Ekwipunek : lista elfów


Driada 50 gc

M4 WS4 BS0 S4 W1 T4 I3 A2 LD8

Ekwipunek: walczy gałęziami

Zasady specjalne:
Wzbudza strach
Ochrona od kory: Posiada armor save wysokości 5+
Łatwo palne- dostaje podwójne obrażenia od broni (czarów) ognistych

Awansując na bochatera może wybrać jedynie skille walki i Siłowe


Tree Kin (treemen)  200gc

M6 WS5 BS0 S5 T5 W3 I2 A3 Ld7

Ekwipunek: walczy gałęziami

Zasady specjalne:
Wzbudza strach
Ochrona od kory: Posiada armor save wysokości 4+
Zastygnięcie: Mordheim nie jest dobrym miejscem na przebywanie stworzenia które potrzebuje naturalnej podpory życiowej. Dlatego co tórę treemen musi testować Ld i przy nieudanym teście zastyga zmieniając się w nieruchome drzewo. Od tej pory jest traktowany jako cel nieruchomy (wystarczy go za woundować) i nie może wykonywać żadnych akcji aż do przebudzenia (patrz Opiekun lasu)
łatwo palny- dostaje podwójne obrażenia od broni (czarów) ognistych
Nie dostaje doświadczenia

Lista skillów:

Wysoko urodzony: Walki, Akademickie, Strzeleckie, Szybkościowe, Specjalne  
Tancerz wojny Walki, Siłowe, Szybkościowe, Specjalne  
Scaut Strzeleckie, Szybkościowe, Specjalne  
Opiekun lasu Walki, Akademickie, Szybkościowe, Specjalne

Ekwipunek:

Walki:

Nóż 2gc
Miecz 10 gc
Elfi miecz 20 gc
Włócznia 10 gc
Włucznia Elternal guard 35 gc
Laska 5 gc (tylko dla  Opiekuna lasu)

Strzeleckie:

Długi łuk  15 gc
Elfi łuk 30 gc
Oszczep 15 gc

Zbroje:

Skórzana zbroja 5 gc
Tarcza 5 gc
Lekka zbroja 20 gc (tylko dla Wysoko urodzonego)


Włucznia Elternal guard- Model zyskuje zasadę first strike i jest traktowany jakby walczył dwoma brońmi drzewcowymi.
Elfi miecz- doskonale wyważony miecz który zarówno może być używany jako dwuręczny jak i jednoręczny.


Skille specjalne:

Wirujący krąg (tylko dla tancerza wojny) – postac może zadeklarować specjalny atak który działa do początku następnej tury jego walki. Nie zależnie od tego z iloma postaciami walczy walka uznawana jest za nierostrzygniętą. (nikt nie wykonuje swoich ataków).

Elternal guard fighting style: używając włóczni Eteral guard postać zadaje krytyki przy wyniku 5-6.

Smiercionośny strzał: Postać używając elfiego łuku strzelając na bliskim zasięgu zabija automatycznie  (niezależnie od ran i save-ów) przy wyniku 6 na ranienie!

Inflirtacja-(dostępne tylko dla scautów) - patrz skaveny

Strzał z ukrycia: Postać potrafi strzelać z ukrycia.. Jednak trafiony model może spróbować ją wykryć zdając test incjatywy.
Kamil. (miszczu)

Offline MiSiO

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #100 dnia: Wrzesień 05, 2005, 11:33:36 pm »
Z tego co wiem, to w necie jest już parę band leśnych dostępnych. Ta jak widzę jest pod nowe modele do WE. Dla mnie cięzkie jest do pojęcia, z jakiego powodu elfy opuściły swój las... i to dla śmierdzących, złych i niebezpiecznych ruin Mordheim. Do tego towarzystwo chodzących drzew...

Tree kin nie ma ran [W]. Za to ma M6... To jest chodzące drzewo. Nie bardzo potrafi SZYBKO biegać. Do tego nie jest LARGE TARGET. Skauci nie powinni mieć WS4. Tak samo jak mag. Za wysokie. Bergjeagerzy mają WS2 kosztem BS4.

WS5 tree kina?! Chyba lekkie przegięcie.

Nie ma ilości modeli w bandzie [od 3 do ... ?].

Wardancer jest za tani. WS5. Dałbym mu z 55-60gc.

Mam nadzieje, że to jest konstruktywna ocena.


P.S.

Ortografia... łatwo palny, bochater, włucznia, armor i inne.  :P

Offline Mistrz wałków :)

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #101 dnia: Wrzesień 06, 2005, 07:25:11 am »
Rzeczywiście brak woundów mi sie wkradł..
Współczynniki tree kena są dokładnie takie jak w podręczniku.. Twórcy stwierdzili że zapewne cośco ma 2 metrowe nogi potrafi szybko biegać.

Elf nie może mić poniżej 4 ws (nie byłby elfem) A co do myśliwego to nalerzy zayważyc że ma taki sam bs jak scaut a kosztuje tanie j i zaczyn a z 4 exp a nie z 12!

maź liczba modeli to 12.
Kamil. (miszczu)

Offline MiSiO

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #102 dnia: Wrzesień 06, 2005, 08:34:37 am »
WS5 to przesada u Kina. M6 ma Kin, bo w porównaniu z regimentami porusza się szybciej. Tu masz jednak pojedyńcze modele... Do tego kosztując 200 ma WS5 iSAVE na +4. Za tani. O niebo lepszy od Rat Ogre'a.

Offline Mad Hamster

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #103 dnia: Wrzesień 06, 2005, 09:46:20 am »
rowniez uwazam ze WS treekina jest za duzy.

inna sprawa jest bron eternal guards -  moze ona byc uzywana jako 2 bronie reczne LUB jako wlocznia (przez wojownikow z 2giego szeregu)
ale nie obydwie zasady naraz.

pozdrawiam
ęęęędzia ! On mnie zwalowal ! Łord sejwa mu !!!

Offline Mistrz wałków :)

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #104 dnia: Wrzesień 06, 2005, 12:18:29 pm »
Rzeczywiście Ws zmniejsze lecz do 4.. Zauważcie że ma on znacznie większe ograniczenia niż taki rat ogr! Zastygnięcie może mocno boleć!
Dodatkowo najmujac go bardzo trudno zrobic liczniejsza bande niż 5 modeli (dlatego nie jest az tak drogi!)

Cytuj
inna sprawa jest bron eternal guards - moze ona byc uzywana jako 2 bronie reczne LUB jako wlocznia (przez wojownikow z 2giego szeregu)
ale nie obydwie zasady naraz.


masz absolutna racje.. ja jednak dla urozmaicenia połaczyłem te zasady.. Lecz nalerzy za to słona zapłacić 35 gc (porównajcie do bata który ma zblizone zasady a kosztuje jedynie 10 gc)
Kamil. (miszczu)

 

anything