trawa

Autor Wątek: Własne Projekty Warband  (Przeczytany 51475 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mistrz wałków :)

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #165 dnia: Lipiec 16, 2007, 11:28:27 pm »
Cytuj
Shadow Lorda jeśli już, trzymjamy się realiów Starego Świata.
Wiedźminom itp. oszołomiastym wynalazkom nijak mającym się fluffem do klimatów SS & Mordheim dziękujemy


W takim razie ja wystawię Pawle moj wehramcht (IG) :)
Kamil. (miszczu)

Offline nahar

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #166 dnia: Lipiec 17, 2007, 09:25:29 am »
Nie masz szans Kamil musiałbyś miec 20 modeli. A że nie zaproponowaliście żadnej bandy (zasad) wiec jesteście zbanowani. Możecie grać tylko oficjalnymi!

A tak na poważnie to koniec tego offtopu. Pokazaliśmy chyba na czym polega balans w tej grze. I zeby bandy nie były przepakami.

Zapraszam do dyskusji o nowych bandach z kampanii Nemesis Crown w temacie News.

Wydają się wszystkie mocno underpower. Koszty są zabójcze.
paweł

Offline Ushabti

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #167 dnia: Październik 21, 2007, 10:32:41 pm »
Jednak dałem się przekonać do stworzenia jakiejś bandy autorskiej... strasznie to sie nie wysiliłem, bo w sumie co ogry to ogry. Niejeden już próbował i się na tym przejechał :P
Proszę o konkretne komentarze, na pewno zostaną rozpatrzone:
Banda ogrzych maruderów
url=http://www.najmita.net]Serwis społeczności Mordheim[/url]

Offline Bej Man

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #168 dnia: Październik 24, 2007, 06:07:03 pm »
Czy istnieje gdzies jakis logiczny i nie under/over powerowy band Chaos Dwarfs...

szukalem w necie i wszystki sa jakies z dupy a na specialist games takiego nie ma...

byc moze nie powstal jeszcze zaden co choc odrobine uznany bylby za oficjalny al moze znacie jakies opisy w miare podchodzace pod cos akceptowalnego
Defender of Warsaw

Offline Ushabti

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #169 dnia: Luty 20, 2008, 02:01:42 pm »
Prawie to co na BP:

Link do kolejnej bandy mojego autorstwa ;)
Tym razem niekierowany żadną z istniejących w świecie Warhammer`a frakcji, a jedynie klimatem zniszczonego miasta skleciłem bandę Władców Much czyli dzieci walczących o przetrwanie.
Czekam na opinie, bo od tego zależy czy zajmę się jakoś bliżej Panem Piotrusiem i dodam do tego więcej much i zieleni (czytaj: pokminimy trochę z papą Nurglem).
url=http://www.najmita.net]Serwis społeczności Mordheim[/url]

Offline Mistrz wałków :)

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #170 dnia: Luty 28, 2008, 12:40:45 pm »
Banda GENIALNA!!!

Z początku zjerzyłem sie myśląc nad potencjałem krzyku ale przy statystykach dzieciaków moze sie to okazać jedynym sposobem na przetrwane :)

jedynie zmienił bym minimalnie ekwipunek. Wurzucajac z ulicznikow tarcze i włóczanie. Jakoś nie wyobrażam sobie 9 letniego smarkacza biegajacego z tarcza wieksza od niego i dzierżącego śmiało włucznię.

Jesli chodzi o problemy z modelarstwem to ja ich osobiście nie widze. 2 modele mamy z samego mordheima. Dziewczynka na sralemondrale (genialne zasady ma ten dzieciak :)). Do tego modele z chronopi.. i takich firm jak np. reaper :)
I mamy piekna bandę :)

Musze chyba wreszcie dopracowac chłopów i ich wymodelować :)
Kamil. (miszczu)

Offline mecenasik

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #171 dnia: Luty 29, 2008, 01:37:40 pm »
powiem jedno...SWIETNE!!!

jedyna nieoficjalna rzecz pod ktora podpisuje sie bez wiekszych zastrzezen.

wnosze postulat o dopuszczenie tej bandy na wszystkie turnieje Mordki :) (razem z tymi plewnymi bretoncami :) )

chyle czolo przed pomyslowoscia i podpisuje sie pod komentem na stronce "krolowej..." - przetlumacz i wyslji to do SG, niech wrzucaja na stronke Mordki!

Offline Dwalthrim

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #172 dnia: Luty 29, 2008, 06:18:46 pm »
Cytat: "Mistrz wałków :)"

Jesli chodzi o problemy z modelarstwem to ja ich osobiście nie widze. 2 modele mamy z samego mordheima. Dziewczynka na sralemondrale (genialne zasady ma ten dzieciak :)). Do tego modele z chronopi.. i takich firm jak np. reaper :)
I mamy piekna bandę :)


W obsłudze bretońskiego trebucheta jest też dzieciak z proca siedzący na taczce. Więc z gw mamy już 3 figsy ;)
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!"


Offline MK

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #173 dnia: Luty 29, 2008, 08:37:53 pm »
ww.najmita.net - serwis społeczności Mordheim

Offline Ushabti

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #174 dnia: Marzec 04, 2008, 10:46:25 pm »
Dawno nie zaglądałem, a tu taka niespodziewajka :)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
A tłumacza chyba faktycznie zaprzęgnę do roboty ;)

Cytuj
jedynie zmienił bym minimalnie ekwipunek. Wurzucajac z ulicznikow tarcze i włóczanie. Jakoś nie wyobrażam sobie 9 letniego smarkacza biegajacego z tarcza wieksza od niego i dzierżącego śmiało włucznię.

Ale dlaczego?! <tupniecie nogą> Ja się nie zgadzam! <jakaś mina sfochowanego dzieciaka> ;)
Po pierwsze włócznie jakby nie patrzeć to kawał kija z grotem. We "Władcy Much" podstawowa broń, którą chłopcy zmontowali sami.
A tarcze tak jak i hełmy widzę też w sposób dziecięcy: jakaś duża pokrywa kubła czy beczki i garnek na głowę...
A co do samych figurek to pooglądałem sobie osobiście figurki niziołków do LotR`a - nadają się na dzieci w Mordheim jeszcze lepiej niż na same niziołki ;)

Jeszcze raz dziękuję za miłe słowa, chyba faktycznie zabiorę się za historię Pana Piotrusia :D
url=http://www.najmita.net]Serwis społeczności Mordheim[/url]

Offline Ushabti

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #175 dnia: Marzec 05, 2008, 02:01:47 pm »
Jak powiedział, tak zrobił:
http://www.krolowamorz.yoyo.pl/index.php?name=News&file=article&sid=154
Feedback jak zwykle mile widziany :)
url=http://www.najmita.net]Serwis społeczności Mordheim[/url]

Offline Dwalthrim

Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #176 dnia: Marzec 06, 2008, 10:58:33 pm »
Kolejna propozycja  na DzeciufSquad znaleziona w Bitspudle:

JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!"


Offline Hang Man

Odp: Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #177 dnia: Sierpień 30, 2008, 09:28:31 am »
Niedawno popełniłem zasady do alternatywnej bandy undeadów. Bez zombich, ghouli i vampirów, to są kolesi, którzy przeleżeli juz nieco pod kurhanem lub podzamkowym mauzoleum. :) Byłoby miło, gdybyście rzucili na nie okiem. :)


Co o tym myslicie?




The Ancient:

The Warband May include up to 15 models


Starting Experience:
Barrow King --> 20 Exp
Ancient ---> 15 Exp
Keeper ---> 0 Exp


1 Barrow King: 95 Points


M 4 WS 4 BS 3 S 4 T 4 W 2 I 3 A 2 Ld 9(10)

SPECIAL RULES:
Leader: Any models in the warband within 6" of the
Barrow King may use his leadership instead of his own.

Cause Fear: Barow Kings are terrifying Undead creatures
and therefore cause fear

Immune to Psychology: Barrow Kings are not
affected by psychology (such as fear) and
never leave combat.

Immune to Poison: Barrow Kings are not affected by any poison.
No Pain: Barrow Kings threat a 'stunned' result on the Injury chart as ‘knocked down'

Guide: Controls the undead

Weapons/Armour: Barrow Kings may be armed with
weapons and armour chosen from the Nobility and Tomb Relics
Equipment list.

Vain and Proud: Barrow King will  use only weapons from the Nobility and Relics armoury.

0-2 The Ancient : 55 points

M 4 WS 4 BS 2 S 4 T 4 W 1 I 3 A 1 Ld 8(9)
SPECIAL RULES:
Cause Fear: Ancients are terrifying Undead creatures
and therefore cause fear

Immune to Psychology: Ancients are not
affected by psychology (such as fear) and
never leave combat.

Immune to Poison: Ancients are not affected by any poison.

No Pain: Ancients threat a 'stunned' result on the Injury chart as ‘knocked down'

Guide: Controls the undead

Weapons/Armour: Ancients may be armed with
weapons and armour chosen from the Nobility
Equipment list.

Vain and Proud: Ancient will use only weapons from the Nobility armoury.



0-2 Acolite: 20 Points
M 4 WS 2 BS 2 S 3 T 3 W 1 I 3 A 1  Ld 5(6)
Crazed: Acolite have been driven insane by
the undead presence and know no fear. They
automatically pass any Leadership tests they are
required to take.
Weapons/Armour: Acolites may be armed with
weapons and armour chosen from the Acolites
Equipment list.
Guide: Controls the undead

HENCHMEN:


0-6 Skeleton Warrior: 15 Points

M 4 WS 1 BS 1 S 3 T 3 W 1 I 3 A 1 Ld 4

Cause Fear: Skeletons are terrifying Undead creatures
and therefore cause fear

Immune to Psychology: Skeletons are not
affected by psychology (such as fear) and
never leave combat.

Immune to Poison: Skeletons are not affected by any poison.

No Pain: Skeletons threat a 'stunned' result on the Injury chart as ‘knocked down'

Weapons/Armour: Skeletons already has Shields and Light Armour. may be armed with
one of the following weapons for free:
Spear, Axe, Morning Star, Sword

No Brain: Skeletons never gain experience. They do
not learn from their mistakes. What did you expect?

Fragile: Old, whitered bones of those long-dead undead warriors are easy to shatter.
threat 4's on the injury rolls as 'Out of Action.'

Faint Memories: Skeletons are long-dead fighters who can hardly recall memories from the battles fought
ages past. They have no true intelligence, though some vestige of old skills remains ingrained in
their bones. For each turn phase (movement, shootnig, combat) make a Ld test. if the target passed,
 it may act normally(move, shoot, fight) if it fails, it waits for the next Ld test in the next phase.
The model may take a Higher Ld value from an model with Guide Special rule within 6'

Without Number: Skeletons do not count when calculating maximum gang size and rout tests.


Awaken Noble: 25 Points

M 4 WS 3  BS 2 S 3 T 3 W 1 I 3 A 1 Ld 5 

Cause Fear: Awaken Nobles are terrifying Undead creatures
and therefore cause fear

Immune to Psychology: Awaken Nobles are not
affected by psychology (such as fear) and
never leave combat.

Immune to Poison: Awaken Nobles are not affected by any poison.
No Pain: Awaken Nobles threat a 'stunned' result on the Injury chart as ‘knocked down'

Weapons/Armour: Awaken Nobles  may be armed with
weapons and armour chosen from the Nobility Equipment list.

Faint Memories: Awaken Nobles are long-dead fighters who can hardly recall memories from the battles fought
ages past. They have no true intelligence, though some vestige of old skills remains ingrained in
their bones. For each turn phase (movement, shootnig, combat) make a Ld test. if the target passed,
 it may act normally(move, shoot, fight) if it fails, it waits for the next Ld test in the next phase.
The model may take a Higher Ld value from an model with Guide Special rule within 6'

Servant Forever: Nobles do gain experience and advance, but the iron will of the Barrow King and Ancients will never
let them to become anything more then a devoted, mindless servants. Reroll any "This Lad's have a Talent" on the Advance Table.

0-1 Wraith 225  + 15 for every turn
M 9 WS 4 BS 2 S 4 T 4 W 3 A 3 Ld 9

Cause Fear: Wraiths are terrifying Undead creatures
and therefore cause fear

Immune to Psychology: Wraiths are not
affected by psychology (such as fear) and
never leave combat.

Immune to Poison: Wraiths are not affected by any poison.
No Pain: Wraiths threat a 'stunned' result on the Injury chart as ‘knocked down'

Weapons/Armour:  Ghosty swords and icy touch.

Faint Memories:Wraiths are long-dead fighters who can hardly recall memories from the battles fought
ages past. They have no true intelligence, though some vestige of old skills remains ingrained in
their bones. For each turn phase (movement, shootnig, combat) make a Ld test. if the target passed,
 it may act normally(move, shoot, fight) if it fails, it waits for the next Ld test in the next phase.
The model may take a Higher Ld value from an model with Guide Special rule within 6'

No Brain: Wraiths never gain experience.

Etheral: Wraiths ignores any obstacles, such as walls, crates, and holes. It can also move through friendly
undead models. Also, Wraiths have an unmodified 4+ save, which cannot be negated
or improved in any way (daggers, for example). Furthermore, if taken OOA, Wraith is removed from teh warband only on a roll of 1.
Wraiths can charge, but cannot run.


Nobility Armoury:

Hand-to-hand Combat Weapons
Dagger . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1st free/2 gc
Mace . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 gc
Hammer . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 gc
Axe . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 gc
Sword . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10 gc
Double-handed weapon . . . . . . . . . 15 gc
Spear . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10 gc
Halberd . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10 gc


Armour
Light armour . . . . . . . . . . . . . . . . . 15 gc
Heavy armour . . . . . . . . . . . . . . . . 25 gc
Shield . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 gc


Acolites Armoury:

Hand-to-hand Combat Weapons
Dagger . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1st free/2 gc
Mace . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 gc
Hammer . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 gc
Axe . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 gc
Sword . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10 gc
Spear . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10 gc


Missile Weapons
Bow . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10 gc
Short bow . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 gc


Armour
Light armour . . . . . . . . . . . . . . . . . 15 gc
Heavy armour . . . . . . . . . . . . . . . . 25 gc
Shield . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 gc
Helmet . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10 gc




Tomb Relics:
0-1 Wight Blade.............................. .... 40 gc
0-1 Heartstabber....................... 40 gc
0-1 Ceremonial Armour............... 40 gc







Wight Blade: counts as Sword. when rolling to wound, count
5's and 6's as critical hits. 

Heartstabber: counts as longbow. when rolling to hit, use user's unmodified BS.
Also, when shooting at long range, add +1 S.

Ceremonial Armour: 4+ armour save, The bearer  has -1 WS





                           Combat Shooting Academic Strength Speed
Barrow King               x           x                           x
Ancient                       x           x                           x
Acolite                      x             x                                       x





Special Skills:

Witch King:

Only Barrow King may take this skill. He becomes a wizard and he know one random spell from
the lore of Lesser Magic. He also may now take Academic Skills.

Shriek of Despair:

 At the beginnig of your movement phase, nominate one enemy model within 8'. On a roll of 4+, the
model will suffer -1Ld penalty until your next turn.

Chill:

 weapons of the warrior are covered with magical frost.
If you hit  enemy in close combat, he will gain "always strike last" until your next close combat phase.

Infinite Hatred:

Barrow King Only
Model Hates all enemies. He can reroll hits in every first round of close combat.

Aura of Dark Majesty:

Barrow King and Ancients only
The range of Control from the Guide Special rule is extended from 6' to 12'.


Slowem wyjasnienia: W klubie gramy na pewne homerulsy, pod które ta banda już też była zrobiona.
tarcza daje 5+ sv, do parowania miecza dodaje się statystyki WS obu stron, koszty light i heavy armoura zostały zmiejszne do 15/25.

Ogólnie chciałem odzwierciedlić mój zamysł, w którym banda jest kontolowana przez bohaterów, gdzie są oni jednocześnie jej dobrą (statystyki, undead) i słaba stroną (wyeliminowanie Ancientów i Barrow Kinga powoduje, że pozostali wojownicy właściwie wykonują już tylko akcje cząstkowe.)

Wartośc Ld w nawiasach to wartość, którą mogą wziąść henchmeni do zdawania zasady Faint Memories.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 02, 2008, 02:27:06 pm wysłana przez Hang Man »
Freedom is the freedom to say that two plus two make four. If that is granted, all else follows.

Inquisitor_Matematicus

  • Gość
Odp: Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #178 dnia: Wrzesień 01, 2008, 07:56:15 am »
Banda jest świetna. Ma to coś. Nie kopiuje schematów z innych band.

Cytuj
0-1 Wraith 225  + 15 for every turn

Wytłumacz mi tylko to.


A no i sam wrzucisz to na www.najmita.net czy ja mam to zrobić? :)

Offline Hang Man

Odp: Własne Projekty Warband
« Odpowiedź #179 dnia: Wrzesień 02, 2008, 02:28:51 pm »
Zrobiłem małe poprawki.

A co do wraitha, to chodzi o to, że kosztuje 225 gc + 15 upkeepu co rundę. :)

Jeśli chcesz wrzucić na najmitę, nie ma sprawy, będę mile połechtany 8)
Freedom is the freedom to say that two plus two make four. If that is granted, all else follows.

 

anything