trawa

Autor Wątek: Rozpiski do oceny są tutaj  (Przeczytany 53208 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline klimatyczny powergamer

Rozpiski do oceny są tutaj
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 13, 2004, 02:43:57 pm »
to jak już jesteśmy przy chorej armii na 3000 to proponuję coś takiego:

Unnamed3000 Pts  -   Chaos Army

1 * Chaos Lord @ 566 Pts
     Mark of Tzeentch; General; Lore of Tzeentch; Great Weapon
     Armour of Damnation [30]
     Enchanted Shield [10]
     Gaze of the Gods [30]
     1 Chaos Chariot of Deception @ [140] Pts
          Mark of Tzeentch

1 * Chaos Lord @ 594 Pts
     Mark of Tzeentch; Lore of Tzeentch; Great Weapon; Chaos Armour; Shield
     Staff of Change [65]
     Golden Eye of Tzeentch [30]
     1 Chaos Chariot of Deception @ [140] Pts
          Mark of Tzeentch

1 Aspiring Chaos Champion @ 365 Pts
     Mark of Tzeentch; Lore of Tzeentch; Chaos Armour; Battle Standard
     Banner of Wrath [50]
     1 Chaos Chariot of Deception @ [140] Pts
          Mark of Tzeentch

1 * Aspiring Chaos Champion @ 346 Pts
     Mark of Tzeentch; Lore of Tzeentch; Great Weapon; Chaos Armour; Shield
     Power Familiar [50]
     1 Chaos Chariot of Deception @ [140] Pts
          Mark of Tzeentch

1 * Aspiring Chaos Champion @ 346 Pts
     Mark of Tzeentch; Lore of Tzeentch; Great Weapon; Chaos Armour; Shield
     Dispel Scroll [25]
     Dispel Scroll [25]
     1 Chaos Chariot of Deception @ [140] Pts
          Mark of Tzeentch      

1 * Aspiring Chaos Champion @ 346 Pts
     Mark of Tzeentch; Lore of Tzeentch; Great Weapon; Chaos Armour; Shield
     Dispel Scroll [25]
     Dispel Scroll [25]
     1 Chaos Chariot of Deception @ [140] Pts
          Mark of Tzeentch

1 Chaos Chariot of Deception @ 140 Pts
     Mark of Tzeentch

1 Chaos Chariot of Deception @ 140 Pts
     Mark of Tzeentch

1 Chaos Chariot of Deception @ 140 Pts
     Mark of Tzeentch

Casting Pool: 28

Dispel Pool: 11

Models in Army: 16

Total Army Cost: 2983

chore prawda... :giggle:
(ja nie twierdze, że to będzie wygrywać więc komentarze w stylu 'ta armia jest beznadziejna' zatrzymajcie dla siebie ;)
iję póki padnę... potem piję na leżąco...

Offline Kensiorek

Rozpiski do oceny są tutaj
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 13, 2004, 03:27:57 pm »
kurde jednego mi chariota brak i bym mogl wystawic takie cos:)
Co nie zmienia faktu ze na 3k imterium ta armia by siadal:( Chaos juz nie ma czarkow takich jak kiedys:(
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Offline rojczkens

Rozpiski do oceny są tutaj
« Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 13, 2004, 07:17:03 pm »
Cytat: "Hellby"
A z tym dochodzeniem do przeciwnika przez 4 tury, to strzeliłeś jak kulą w  płot. Zauważ że nie tylko ty bierzesz udział w rozgrywce. Przeciwnik też wykonuje ruchy. Z twego rozumowania wnioskuje, ze taktykę piechoty opierasz na bezmyślnym przesuwaniu figurek do przodu, byle tylko dojść do walki. Te cztery tury to strasznie kiepskie i mylne założenie.


Z tym się nie zgodzę... bo jak przeciwnik gra armią defensywną (a takie założenie właśnie było (czyli najgorsze) to nie ruszy dupska za żadne skarby tylko będzie bronił maszyny wokół górki... ewentualnie będzie próbował przedrzeć się na moje tyły, ale jeżeli nie ma lataczy to będzie ciężko bo ja wystawiam ławę jednostek...

Offline Hellby

Rozpiski do oceny są tutaj
« Odpowiedź #33 dnia: Wrzesień 13, 2004, 07:41:11 pm »
Czyli mam rozumieć iż twoim zdaniem, armia orków składająca się z orczej piechoty nie ma szans z broniącym się defensem, ze względu na ich powolność? Chyba trochę przesadzasz. Nawet przyjmując twe założenia, zakładając że mam 2 tury na związanie się w walce to przecież resztki tego co dojdzie i tak ma spore szanse złamać strzelców, maszynki wraz z ochroną górki. Na 1000pts. można wystawić liczebną armie orków. Wszystko zależy od doświadczenia i umiejętności człowieka prowadzącego swych żołdaków do boju.
Zdecydowanie nie podoba mi się twe podejście. Zakładasz że piechota przegrywa z defensem już na starcie. Akurat w przypadku zielonoskórych jazda, z jej kiepskim AS ma niewiele większe szanse na zwycięstwo.
ellby
I`m gonna stomp`em to dust. I`m gonna grind theis bones. I`m gonna burn down dere towns and cities. I`m gonna bash `eads, break faces and jump up and down on da bits dat are left. An` den I`m gonna get really Mean!!!

Offline rojczkens

Rozpiski do oceny są tutaj
« Odpowiedź #34 dnia: Wrzesień 13, 2004, 08:29:11 pm »
Cytat: "Hellby"
Czyli mam rozumieć iż twoim zdaniem, armia orków składająca się z orczej piechoty nie ma szans z broniącym się defensem, ze względu na ich powolność? Chyba trochę przesadzasz. Nawet przyjmując twe założenia, zakładając że mam 2 tury na związanie się w walce to przecież resztki tego co dojdzie i tak ma spore szanse złamać strzelców, maszynki wraz z ochroną górki. Na 1000pts. można wystawić liczebną armie orków. Wszystko zależy od doświadczenia i umiejętności człowieka prowadzącego swych żołdaków do boju.
Zdecydowanie nie podoba mi się twe podejście. Zakładasz że piechota przegrywa z defensem już na starcie. Akurat w przypadku zielonoskórych jazda, z jej kiepskim AS ma niewiele większe szanse na zwycięstwo.


NIE!! broń Boże... nie tak... tu miałem na myśli fakt... że będzie się trzeba napracować żeby wygrać... a na masakrę to trzeba być już naprawdę mistrzem (chyba ... tak mi sie wydaje...) najbardziej wkurzal mnie żuraw kiedy jeszcze za czasów 2 bolców stał w miejscu kawalerią... i to było tak... ja w 4 turze podchodzę do niego, a on mnie szarża kawalerią... no kurde... to już było przegięcie... może tutaj ktoś ma jakąś radę... jak to zrobić żeby wygrać z takim defensem... Jazda nie wiem czy jest kiepskim rozwiązaniem (podejżewam że tak, bo za jednego kawalerzystę masz coś koło 3 orków, i 8 goblinów ) ale tego jeszcze w praktyce nie sprawdziłem...

pozdrawiam rojczkens

Offline Niedziel

Rozpiski do oceny są tutaj
« Odpowiedź #35 dnia: Wrzesień 13, 2004, 09:09:47 pm »
MOja rada jest taka , ze jazda sie sprawdzi duzo lepiej niz piechota!!
Prawdziwy Legionista nigdy nie ma kaca!
Prawdziwy Legionista budzi sie pijany!
Je sniadanie i oglada TeleEkspres!

Offline Hellby

Rozpiski do oceny są tutaj
« Odpowiedź #36 dnia: Wrzesień 13, 2004, 09:24:11 pm »
Z takimi radami nie potrzebujesz do gry niczego. Może poza odrobiną szczęścia.
Moja rada – pij mleko.
ellby
I`m gonna stomp`em to dust. I`m gonna grind theis bones. I`m gonna burn down dere towns and cities. I`m gonna bash `eads, break faces and jump up and down on da bits dat are left. An` den I`m gonna get really Mean!!!

Offline Niedziel

Rozpiski do oceny są tutaj
« Odpowiedź #37 dnia: Wrzesień 13, 2004, 09:49:40 pm »
No proste gigant jest dobry!!
A dlaczego imho jazda jest lepsza??
1) jest duzo szybsza, w defensy wpadasz gdzies w maks 3 turze a piechota w  maks 5 turze!
2)ma wiekszy zasieg szarzy co pozwoli jej wykorzystac mozliwosc uderzania pierwszymi
3)wcale nie jest droga, jezeli porownamy jej mozliwosci!
4)szybka jazda goblinska jest rewelacyjna i dale Ci mozliwosc szarzy na maszyny i wszystko w drugiej turze!
5)jazda w ataku jest wielokrotnie mocniejsza od piechoty
6)uwazam ze piechota tez jest potrzebna
7) w przypadku pojedynku ofens na ofens, jazda ma szanse powstrzymac wroga piechota duzo mniejsza (no chyba ze night gobliny)
narazie tyle;P
Prawdziwy Legionista nigdy nie ma kaca!
Prawdziwy Legionista budzi sie pijany!
Je sniadanie i oglada TeleEkspres!

Offline rojczkens

Rozpiski do oceny są tutaj
« Odpowiedź #38 dnia: Wrzesień 14, 2004, 01:48:38 pm »
Lukasz... jakoś mnie nie przekonują twoje argumenty (pomimo że gigantów nie lubię)
przecież to nie ma sensu co piszesz... porównujesz jazdę do piechoty wymieniając jej zalety...
to może ja wymienię chociaż kilka zalet piechoty:

ilość

"anonimowość" czyli... nikt nie będzie strzelał w taką masę ścierwa... wybiorą inny cel... chyba że już nie ma w co ciekawszego strzelać

właściwie nie musisz nikogo zabijać żeby wygrać combat

tani punktowo!!

to tyle ważniejszych cech...
patrzysz na piechotę i kawalerię strasznie stereotypowo... mówisz że są tani?? od kiedy to?? przecież jeździeć wilczy z save na 4+ kosztuje 12 pkt... za to masz 4 gobliny z takim samym save... a chyba mi nie powiesz że ten jeden wolf jest w stanie wyciąć 4 gobliny...
a jeżeli chodzi o ostrzał to w ciągu jednej tury schodzi tyle samo kawalerzystów (prawie) co piechoty... tylko że strata jednego jeźdźca jest warta tyle samo co 4 goblinów...

dalej... szarża na maszynę w drugiej turze?? Kto Ci takich bzdur naopowiadał !! Przecież po 1. prędzej w 3 turze, a po drugie podaj mi imię, tudzież ksywkę lub chociaż nr PESEL osoby która wystawia piechotę do obrony za maszynami?? Przeciez zawsze jest tak, że maszyny są na górce, najczęściej w rogu mapy, i obstawione są ze wszystkich stron jednostkami z użym savem... czasem jest jeszzce tak że zamiast piechoty defensor wystawia kawalerię, a wtedy to mi nie będziesz już wciskał, że kawaleria lepiej przetrzyma szarżę niż piechota...

Wg mnie najlepiej jest wszystko wymieszać, ale nie ... tak jak to zrobił Hellby wkłądać 2 shamanów chyba 2 lvl (jeżeli nie to przepraszam Hellby) z magic itemsami i do tego jeszcze ofens armii... magia to osobny temat... i wg mnie w magii nie powinno być miejsca na mieszanie... albo shaman 1poz 2x DS albo coś ciekawszego i bardziej magjującego... owszem WAAAGH magic jest taka że potrzeba armi ofensywnej żeby wykorzystac w pełni czary... ale o tym może innym razem

Offline cossack

Rozpiski do oceny są tutaj
« Odpowiedź #39 dnia: Wrzesień 14, 2004, 02:57:38 pm »
1. Warto by przykleić ten temat bo spadnie i znowu zacznie się zaśmiecanie
2.Moja rozpiska WElfów na 1500. Przeznaczona do gry na lokalnych turniejach, stąd 3xDS(we Wrocku3 magów to standard). Ogólnym założeniem taktycznym jest tak uprzykrzać życie przeciwnikowi jak to tylko możliwe. trio wardancerzy/driady/GR razem polują na co twardsze jednostki wroga (szarża driad od frontu i GR'ów od boku potrafi być groźna).Treeman terroruje (o ile nie padnie w1. turze od czarów), a Great Eagle spowalniają marsze i wyciągają fanatyków.

1 Glade Guardian 169 Pts
General; Spear; Longbow; Light Armour, Hail of Doom Arrow,Shield of Ptolos, Great Eagle

1 Mage 155 Pts
Magic Level 2; Tree-Singing; Longbow,Dispel Scroll, Potion of Knowledge

1 Mage 120 Pts
Magic Level 1; Tree-Singing; LongbowDispel Scroll,Dispel Scroll

5 Archers 65 Pts
5 Archers 65 Pts
5 Archers 65 Pts

5 Glade Riders 113 Pts
     Spear; Light Armour; Shield; Musician

5 Glade Riders 133 Pts
     Longbow; Light Armour; Musician

8 Dryads 160 Pts
7 Wardancers 105 Pts
1 Great Eagle 50 Pts
1 Great Eagle 50 Pts

1 Treeman 250 Pts

Casting Pool: 5
Dispel Pool: 4
Models in Army: 47
Total Army Cost: 1500
udzkość dzieli się na dwie zasadnicze grupy: moralnych i niemoralnych. Podziału dokonują ci pierwsi.

Offline Infernus

Rozpiski do oceny są tutaj
« Odpowiedź #40 dnia: Wrzesień 14, 2004, 03:09:52 pm »
No nie wiem ... moze lepiej dodac tego trzeciego maga?  :D

Teraz ja sie dozuce:

Skavenki (pierwsza proba) 1500 Pts - Skaven Army

1 Warlock Engineer 135 Pts
General; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
Eye of the Horned Rat [25]
Dispel Scroll [25]

1 Warlock Engineer 110 Pts
Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
Storm Daemon [25]

1 Warlock Engineer 115 Pts
Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
Warpscroll [30]

22 +1 Clanrats 200 Pts
fcg,Ratling Gun [60]


22 +1 Clanrats 200 Pts
fcg,Ratling Gun [60]

22 +1 Clanrats 200 Pts
fcg,Ratling Gun [60]

20 Clanrat Slaves 44 Pts
Musician

20 Clanrat Slaves 44 Pts
Musician

20 Clanrat Slaves 44 Pts
Musician

6 Gutter Runners Tunnelling Team 102 Pts
Tunnelling Team; Poisoned Hand Weapons

10 Warplock Jezzail teams 200 Pts

1 Warp-lightning Warp Cannon 100 Pts

Casting Pool: 8

Dispel Pool: 5

Models in Army: 152


Total Army Cost: 1494


Armia wiadomo - nastawiona na magie i strzelanie. Elektrycy, Fezzaile oraz Cannon starają się unicestwin jak najwiecej wrogich figurek  
Tunelarze staraja sie spowolnic marsz przeciwnika lub (jesli nadejdzie taka potrzeba) udupic magow i zatkac armaty  
Jak juz cos dojdzie to do akcji wkraczaja ratlingi!!!
Jesli nadejdzie czas hth to staram sie o-flankowac(i po sprawie  8)  )

Teraz pragnę wysluchac waszych rad oraz slow krytyki. (tylko nie takich co mowią ze to samograj    )
Behold the Great Mutator and the gifts he will bestow upon you... \m/

Offline Raistlin

Rozpiski do oceny są tutaj
« Odpowiedź #41 dnia: Wrzesień 14, 2004, 03:15:16 pm »
wywal jezzeile- mozesz za to kupic kolejny regonik slejvsow i kopaczy plus jakies bzdury :)
quote]Zobowiązuję się zjeść swój kapelusz, jeśli w ciągu dwóch lat po wyjściu AB WE na jakimś Masterze w Polsce będzie 3 WE w pierwszej piątce.
[/quote]

Jacek Jedynak

Offline Niedziel

Rozpiski do oceny są tutaj
« Odpowiedź #42 dnia: Wrzesień 14, 2004, 03:16:59 pm »
Cytat: "rojczkens"
Lukasz... jakoś mnie nie przekonują twoje argumenty (pomimo że gigantów nie lubię)
przecież to nie ma sensu co piszesz... porównujesz jazdę do piechoty wymieniając jej zalety...
to może ja wymienię chociaż kilka zalet piechoty:

ilość

"anonimowość" czyli... nikt nie będzie strzelał w taką masę ścierwa... wybiorą inny cel... chyba że już nie ma w co ciekawszego strzelać

właściwie nie musisz nikogo zabijać żeby wygrać combat

tani punktowo!!

to tyle ważniejszych cech...
patrzysz na piechotę i kawalerię strasznie stereotypowo... mówisz że są tani?? od kiedy to?? przecież jeździeć wilczy z save na 4+ kosztuje 12 pkt... za to masz 4 gobliny z takim samym save... a chyba mi nie powiesz że ten jeden wolf jest w stanie wyciąć 4 gobliny...
a jeżeli chodzi o ostrzał to w ciągu jednej tury schodzi tyle samo kawalerzystów (prawie) co piechoty... tylko że strata jednego jeźdźca jest warta tyle samo co 4 goblinów...

dalej... szarża na maszynę w drugiej turze?? Kto Ci takich bzdur naopowiadał !! Przecież po 1. prędzej w 3 turze, a po drugie podaj mi imię, tudzież ksywkę lub chociaż nr PESEL osoby która wystawia piechotę do obrony za maszynami?? Przeciez zawsze jest tak, że maszyny są na górce, najczęściej w rogu mapy, i obstawione są ze wszystkich stron jednostkami z użym savem... czasem jest jeszzce tak że zamiast piechoty defensor wystawia kawalerię, a wtedy to mi nie będziesz już wciskał, że kawaleria lepiej przetrzyma szarżę niż piechota...

Wg mnie najlepiej jest wszystko wymieszać, ale nie ... tak jak to zrobił Hellby wkłądać 2 shamanów chyba 2 lvl (jeżeli nie to przepraszam Hellby) z magic itemsami i do tego jeszcze ofens armii... magia to osobny temat... i wg mnie w magii nie powinno być miejsca na mieszanie... albo shaman 1poz 2x DS albo coś ciekawszego i bardziej magjującego... owszem WAAAGH magic jest taka że potrzeba armi ofensywnej żeby wykorzystac w pełni czary... ale o tym może innym razem


Dobra podam Ci nazwiska, ksywy!
Pierwszy gracz Empire, nie tlumacze po co sa jazdy na empire czy inne armie!
Michal "Zaba" Szczepaniak
Drugi gracz HE, na ktorego nastepuje podobna sytuacja!
Darek "Polip:P" Polit
Ja sam grajac Dwarfami, keidys calkiem duzo, poplynalem tylko z jednymi O&G ofensywnymi, Marcina Galocha gdzie byla ciezka jazda, klocek orkow reszta rydwany, 2bolce, 2xgingant i lekka jazda w wielkeij ilosci, armie piechotne byly MILO bArdzo mio widziane!!:)
Obaj maja na koncie wygrana lige ogolnopolska!
Dalej, wilki maja 18 ruchu+18 ruchu to jest razem 36 cali, biorac pod uwage ze wystawiles sie na 12calu to w drugiej przejezdzasz caly stol bo maks dzieli Cie od wroga(po prostej) 35 cali co piechocie z ruchem 8 calowym zajmuje 5 tur!!
Dalej, 5 jazdy goblinskiej z wloczniami wystarczy do zniszczenia maszyny!
Sluzy za wspanialy screen tudziez do paru innych zadan!
A nei spotkalem sie aby w armiach defensywnych z magami, bylo zbyt wiele CIEZKICH pancernych unitow broniacych gorek:P!
Prawdziwy Legionista nigdy nie ma kaca!
Prawdziwy Legionista budzi sie pijany!
Je sniadanie i oglada TeleEkspres!

Offline cossack

Rozpiski do oceny są tutaj
« Odpowiedź #43 dnia: Wrzesień 14, 2004, 03:31:16 pm »
Dzięki za cenne porady :)
udzkość dzieli się na dwie zasadnicze grupy: moralnych i niemoralnych. Podziału dokonują ci pierwsi.

Offline Infernus

Rozpiski do oceny są tutaj
« Odpowiedź #44 dnia: Wrzesień 14, 2004, 03:32:08 pm »
Cytuj
wywal jezzeile- mozesz za to kupic kolejny regonik slejvsow i kopaczy plus jakies bzdury


Wywalic jezzaile? Przecie one sa za******* na ciezka kawalerie czy treemana albo gianta :)

Po za tym nie moge wziac wiecej slejsow bo mam juz wykorzystaną ilosc maystay units!!!!
Behold the Great Mutator and the gifts he will bestow upon you... \m/

 

anything