trawa

Autor Wątek: No to po Arenie  (Przeczytany 14690 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Herudaio

No to po Arenie
« Odpowiedź #90 dnia: Wrzesień 30, 2004, 08:20:24 pm »
Bardzo śmieszne...... no dobra może to nie był dobry pomysł :P
I ask only for an enemy worth fighting and a cause worth fighting for". - Spartan Prayer
Liczy się gracz, rozpiska to rzecz wtórna.

Offline Mistrz wałków :)

No to po Arenie
« Odpowiedź #91 dnia: Wrzesień 30, 2004, 08:40:39 pm »
A co wy na to żeby na 2+ bandy w opuszczonej wsi napotkali na małą ekipe chłopów.. Banda za 500 gc mojego pomysłu :)))


Ps. żart
Kamil. (miszczu)

Offline Wercyngetoryks

No to po Arenie
« Odpowiedź #92 dnia: Wrzesień 30, 2004, 08:43:48 pm »
Małą ekipe, czyli bande, a o ile pamiętam to nawet do 25 mogłoby ich być... :lol:  :lol:  :lol:

Offline Mistrz wałków :)

No to po Arenie
« Odpowiedź #93 dnia: Wrzesień 30, 2004, 08:48:32 pm »
Z kosami  i widłami oczywiście!!!
Kamil. (miszczu)

Offline MiSiO

No to po Arenie
« Odpowiedź #94 dnia: Wrzesień 30, 2004, 08:55:50 pm »
Kmilu... kislev nie jest taki slaby... ma opiekuna i misia... tak rusznice bola! a raczej ich brak... ale heros z rzucanymi nozami to juz cos... a i strieltsi maja pewne plusy (ale to nie marksmeni :)),  kozacy troche sie polepszyli! - teraz maja hate'a do carnivala i beastow na dokladke do tego co juz bylo :) trzeba troche kombinowac ale da sie cos mocnego z te bandy zrobic! ... ale teraz jest pytanie... misio jako duzy cel ma +20 do ratingu... a to boli

Offline Wercyngetoryks

No to po Arenie
« Odpowiedź #95 dnia: Wrzesień 30, 2004, 09:07:24 pm »
Cytat: "MiSiO"
... ale teraz jest pytanie... misio jako duzy cel ma +20 do ratingu... a to boli


Oj zaboli, i w pierwszym scenariuszu jako duży cel do domków nie moze wchodzić... 8)

No i teraz mi się nasówa pytanko czy Miszcz wziął to pod uwage, czy nas na Arenie zwałował??? :P  

No niekorzystnie Ci rating podskoczy :roll:

Offline Mistrz wałków :)

No to po Arenie
« Odpowiedź #96 dnia: Wrzesień 30, 2004, 09:42:38 pm »
A z kąd wypływa ta zasada że duży model dodaje +20 do reitingu?!

Wejśc do środka nie może ale wyważyć drzwi i zastąpic je własnym cielskiem jak najbardziej. :)
Kamil. (miszczu)

Offline drachenfeles

No to po Arenie
« Odpowiedź #97 dnia: Wrzesień 30, 2004, 09:59:53 pm »
Cytuj

A z kąd wypływa ta zasada że duży model dodaje +20 do reitingu?!


w podstawce jest napisane, że każdy członek bandy będący dużym modelem zamiast +5 liczy się jako +20 do ratingu.

Offline Mistrz wałków :)

No to po Arenie
« Odpowiedź #98 dnia: Wrzesień 30, 2004, 10:17:59 pm »
Musiałem to gdzieś przeoczyć..
Dobrze wiedzieć..
co do beastmenów ich szybkości to licze że będą odważniejsze od orków i odrazu wpadną na mój kislev który szybko ich zaryci w stroną z kąd przyszli ( po solidnym strzepanu futrzastych tyłków!)
Kamil. (miszczu)

Offline MiSiO

No to po Arenie
« Odpowiedź #99 dnia: Wrzesień 30, 2004, 11:15:07 pm »
tak... duzy cel to +20 a beasty... o to sie nie bój... seba juz jest cały w kwiatkach z radości jaka da mu masakra!!! i licze ze tym razem zajdzie bardzo wysoko!!! W końcu to jego pierwsza ukochana banda... a do tego fajne figurki sobie do niej planuje... jedna juz ma... nasze wspołne dziecko... Killer!

Seba wie o kim mówie... o PANU Beastmenie :)

Offline drachenfeles

No to po Arenie
« Odpowiedź #100 dnia: Wrzesień 30, 2004, 11:45:42 pm »
wspólne dziecko... uhh... może nie tak na forum  ;)

Offline Nazroth

No to po Arenie
« Odpowiedź #101 dnia: Wrzesień 30, 2004, 11:49:39 pm »
Chłopaki - proponuję zmienić tabelę pogody Miśka na tą (poprawioną):
Rzuć 2D6 aby zdeterminować „jaka mamy dziś pogodę?”
2. Wyjątkowo mglisty dzień:
„Ten dzień jest wyjątkowo mglisty. Białe kłęby pary przykrywają całe Mordheim. Niekiedy wystarczy wyciągnąć rękę, by nie widzieć własnej dłoni!”
Na początku kazdej tury gracz rzuca D6, wynik „1” oznacza, że mgła rozpieżchła się na tyle, iż nie utrudnia życia bardziej niż na co dzień. Do tego czasu jest ona tak gęsta, iż:
-Obcina zasięg wszystkich broni strzeleckich o połowę.
-Nie wolno w niej biegać.
-Ataki w walce wręcz i strzeleckiej mają modyfikator –1 do trafienia.
-Wszystkie testy strachu brane są na modyfikatorze –1.
*Po tym, jak mgła rozpływa się należy nadal rzucać kostką na początku tury, wynik 1 oznacza, iż mgła ponownie zgęstniała...                              
3-4. Ulewa:
„Leje jak z cebra. Na ulicach pojawiło się błocko, które kleji się do butów. Nogi grzęzną, ubrania mokną, a pistolety zawodzą.”
Na początku każdej tury gracz rzuca D6, wynik „1” oznacza, że ulewa ustępuje i nie przeszkadza puki co poszukiwaczom.
-W trakcie ulewy wszystkie modele nie znajdujące się na początku tury ruchu pod zadaszeniem dostają modyfikator –1 do M, na czas tej tury. (Nie dotyczy Large targets, oraz Animals)
-Bronie strzeleckie nie wypalają przy wyniku 1,2,3 na D6 – należy stestować przed strzałem!
-Zasięg broni strzeleckich zmniejszany jest o 6” (nie licząc pistoletów i broni miotanych)
-Wszystkie modele dostają modyfikator –1 I, pod względem testów jak wspinaczka, wykrywanie...
*Po tym, jak ulewa przeszła należy nadal rzucać kostką na początku tury, wynik 1 oznacza, iż rozpadało się ponownie...                                 
5-9. Zwykły szary, zamglony dzień:
„Słońce ledwo przebija się przez chmury. Dookoła unosi się zapach stęchlizny i dymu. Zwykły dzień w mieście potępionych...”
Nic nadzwyczajnego nie ma miejsca w taki dzień.                     
10. Wyładowania!:
„Pogoda rozszalała się na dobre. Co chwilę piorun uderza niecałe pare metrów od mojej głowy! Dobrze, że nie ubrałem zbroi!!”
Na początku każdej tury gracz rzuca D6, wynik „1” oznacza, iż pojawiło się wyładowanie elektryczne! Należy wtedy ponownie rzucić D6, aby zdeterminować kogo ów piorun porazi!
Parzyste wyniki oznaczają bandę, której jest teraz tura, nieparzyste bandę przeciwnika. Ofiarę pioruna należy wylosować ze znajdujących się na otwartej przestrzeni modeli gracza, który został wybrany przez kapryśną pogodę.
-Model otrzymuje trafienie z S4 (S5, jeśli posiada jakąś tarczę, L.zbroję, lub chełm/S6, przy H.Zbroji!)
-Modele „nieumarłe” ranę z S5, rzuca się dla nich na injury w następujący sposób: 1-5 paraliż na 2 tury (nie działa „no pain”)/6 – zgon...jako iż łatwo ulegają paraliżowi.
-Postać, która przeżyje trafienie piorunem otrzymuje +1Exp., jeśli zaś zostanie o.o.a i przeżyje mimo wszystko dostaje +2Exp. (dotyczy także stronników)                        
11. Lekka mżawka:
„Delikatne kropelki spadają na ulicę, odbijają się z pluskiem od kaptura, szczelnie naciągniętego na twarz. W powietrzu czuć powiew świeżości.”
Na początku każdej tury gracz rzuca D6, wynik „1” oznacza, iż mżawka ustąpiła a zastąpiona przez „wyjątkowo mglisty dzień” Do tego czasu jednak obowiązują pewne zasady:
-Zasięg broni strzeleckich modyfikowany jest o –D6, rzucamy co turę.
-Każdy model, który chce biec, musi rzucić D6 – wynik „1” oznacza, iż się poślizgnął. Należy wtedy niezwłocznie wykonać rzut na „injury”.
-Bronie strzeleckie nie wypalają przy wyniku 1 na D6 – należy stestować przed strzałem!      
12. Mgła żednieje:
„Jeśli w mordheim można wogule mówić o ładnym, słonecznym popołudniu – to jest to własnie ten dzień! Małe promyki słońca przedzierają się przez gęste chmury. Powietrze wydaje się lżejsze i mniej śmierdzące!”
Na początku każdej tury gracz rzuca D6, wynik „1” oznacza, iż chmury zasłoniły słońce na jakiś czas. W trakcie, gdy promienie słońca przedzierają się przez chmury bandy takie jak: Siostry Sigmara, Łowcy czarownic, Mercenaries, Krasnoludy: dostają modyfikator +1 do LD.
Gdy słońce jest zasłonięte nadal rzucamy D6 co turę, wynik „1” oznacza kolejne przebłyski swiatła... dopuki to jednak nie nastąpi wszystkie bandy: Nieumarłych, Opetanych, Skavenów, Carnival of chaos, Beastmen, oraz Orków i Goblinów: Dostaja +1 do swojego LD. Nie dotyczy modeli takich jak: „Zombi, Dire Wolves, Animals...”

Jest bardziej sprawiedliwa... (motyw z piorunami &zombi/wilki można wykasowac, jesli uważacie, że to przegięcie w kierunku mojej bandy - ale zatrzymanie dire wolfa na 2 tury jest chyba warte takiej zasady:D)
Ogólnie nie ma + do zasięgu broni palnych, jako iż pogoda i doskonała widocznośc nie moga zwiększyć zasięgu kuli wystrzelonej z pistoletu!! Tęcza, która u Misia dodaje +sdo liderki jest niestety idiotyczna, ponieważ undeadzi i posseści mają centralnie w dupie kolorowe jej elementy;]... do tego nie ma "PRZEGIĘĆ w kierunku skavenów"!!:P... i takich tam... co najwazniejsze - nie trzeba jak idiota pilnowac tur - ile jeszcze/ile jeszcze... bo w tej tabeli cos trwa, lub nie trwa!! i tyle:)... jest prostsza, mniej przegięta, bardziej wywazona, klimatyczniejsza!

Na kjoniec chciałem zaznaczyc, że tabela Miśka była oczywiście pierwowzorem mojej i jest naprawde niezła, ja na nią nie najeżdżam... szanuję Miśka i podobają mi się jego pomysły - niektóre jednak powinny być bardziej przemyślane. Poza tym Misiu uwielbia "komplikować" życie i zasady - po co robic proste jak gw - łatwe i szybkie w użyciu... skoro można otwierać drzwi na trzy sposoby:P?

No nie Misiu:P?

Pozdrawiam.
'Jedynym sposobem by zmądrzeć jest grać z mądrzejszym przeciwnikiem'

Offline Mistrz wałków :)

No to po Arenie
« Odpowiedź #102 dnia: Październik 01, 2004, 08:02:55 am »
Popieram Kuleszę!

I równierz byłbym za zmianą tabelki na proponowana przez niego! :P
Jaest żeczywiście bardziej wyważona..
Choć z tymi zomikami dałbyn normalne rozwiązanie ( z niedziałającm no pain) :)
Kamil. (miszczu)

Offline Nazroth

No to po Arenie
« Odpowiedź #103 dnia: Październik 01, 2004, 09:23:16 am »
Cheh... mi na tym nie zależy - przyznam, że wystawiam 2 zombi, nie mniej i nie więcej:P... szansa, że pojawi się piorun i szansa, że akurat trafi w zombi jest mniejsza niz 0,001:P... a chodziło mi o to, że wali z siłą 5 aby nie było, że przeginam, za to jest mniejsza szansa zabicia - bo to przeciez już od dawna nie zyje... no, ale mimo wszystko magia, magią... ciało nie jest w stanie wytrzymać takiego porażenia i chłopcy leżą na 2 tury, lub w przypadku "6" odchodzą na swoje długo wyczekiwane miejsce... stąd taka zasada...
'Jedynym sposobem by zmądrzeć jest grać z mądrzejszym przeciwnikiem'

Offline MiSiO

No to po Arenie
« Odpowiedź #104 dnia: Październik 01, 2004, 10:26:05 am »
niestety rozwiązania typu "rzacamy za kazdego kolesia" maja duzy minus... jak jest podan 30 modeli na stole a do tego jeszcze np. czasc rzuca za animozje to sprzawdzanie za kadego zajnuje z 10 minut... a za opoznienia beda dawane WP... i uwazam ze np. poslizgnięcie się nie powino grozic od razu śmiercia! serio... od 22 lat sie wywracam i jeszcze zyje :) he he he

Uzazem tez ze nalezaloby wypisac kilka elementow z tej tabelki ktore NAPRAWDE uwazacie za NA tyle lepsze aby je zmienić. Bo najlepiej wygrac z 2 taqbelek co dobre a nie zamieniac... bo w tej tez mozna znaleźc sporo "uchybien" ale tak jest zawsze.

Zreszta nie moze byc takiego zjawiska pogodowego które PRZEZ całą rozgrywkę wypacza szanse obu stron... niestety. TO ma byc tabelka pogody NA turniej i nie powinno sie dopuszczać np. trwalego obniżania skuteczności strzelania czy polepszania Strachu... Tabelka Naza, w moim, jak i zreszta w jego odczuciu jest tabelką bardziej klimatyczna ale co za tym idzie, niestety, mniej zrownoważoną... a na turnieju kazdy musi mieć takie same szanse... przynajmniej teoretycznie. Wiem ze taka tabela bylaby super Wesoła ale nie bylaby na pewno uczciwa :( Zreszta... czekam na wasze uwagi.


GDZIE PROPOZYCJA KOLEJNYCH SCENARIUSZY?! Komentujecie, krytykujecie a gdzie konkrety :) :) :) :) :) :) :) :) :)

MAm istotną kwestię... czy pogodę losuje każdy czy dla równości pogodę losuje sędzia dla wszystkich stołów?! ja uwazam ze uczciwie bedzie wybranie opcji nr2. Po Arenie naszla mnie taka mysl i chyba sluszna jest... nawet opoznienia w grze będą równe a nie ze jeden ma pieknie a drugi musi testowac na grzmoty itp....